Make me understand



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Make me understand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedi 19 jan 2021 - 19:55

Hij had een rondje gelopen, voordat hij richting de leaders den beende. Hij was expres langs de andere kant gelopen dan de patrouille die de ShadowClanners weer naar de grens hadden gebracht. Het had allemaal een raar gevoel bij hem opgewekt, een klein beetje een bevreemd gevoel. Dat wilde hij helemaal niet voelen. Hij was gek op zijn moeder en hij vertrouwde haar volledig. Toch vond hij het vreemd, maar hij wilde nog geen oordeel vellen. Niet totdat hij met haar had gesproken. Ze had er vast een hele goede reden voor, waarom had ze het anders gedaan. Het moest wel een goede reden zijn, eentje die hij kon begrijpen. Het was zijn moeder, dus het kon niet anders. Met die gedachten stapte hij haar den binnen. “Mam?” vroeg hij terwijl hij om zich heen keek. Opzoek naar het bekende figuur van Crystalstar.

[& @Crystalstar]


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedo 21 jan 2021 - 20:03

Nu ze haar gevangene kwijt was zou ze met de vragen moeten gaan dealen, wist Crystalstar. Vlak na het vertrek van Settleddust had ze zich teruggetrokken in haar den en had daar nagedacht over hoe ze nu verder moest gaan. Dit betekende bijna zeker een vergelding van Acornstar. En ze had er niet eens iets mee bereikt, behalve dat de andere clans nu een nog sterker idee hadden van het feit dat er niet met haar gespeeld moest worden. De grijze leader werd opgeschrokken door een plotselinge bekende stem vanaf de ingang van het den: Icecream. Van iedereen aan wie ze verantwoording zou moeten gaan afleggen had ze toch gehoopt dat haar kinderen zich erbuiten zouden houden, maar zo mocht het helaas niet zijn. "Ah, Ice.. Kom, ga zitten." Miauwde ze, een beetje oncomfortabel. Hij en zijn broer hadden nu voor het eerst een ander gezicht van hun moeder gezien. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimevr 22 jan 2021 - 11:10

Zijn moeder nodigde hem uit om te komen zitten. Ze leek oncomfortabel. Hij was heel gevoelig voor emoties, zulke dingen ontgingen hem niet. Zeker niet bij haar. Daarin leek hij heel erg op zijn vader. Hij leek wel in meer op zijn vader, maar zijn hoge sensitiviteit helemaal. Hij ging zitten een onderzoekende blik in zijn helderblauwe ogen. “Ik begrijp het niet.” Was het enige wat hij zei. Dat was het vooral. Hij begreep het niet. Hij wilde zijn poot erop kunnen leggen. Hij verlangde naar iets waar hij de logica van in kon zien, waardoor hij het kon begrijpen. De reden waarom ze een ShadowClanner had vast gehouden. Een reden waarom ze ineens zo anders had gedaan dan hoe hij haar kende. Dan waar hij zijn moeder in kon zien.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimevr 22 jan 2021 - 22:35

Wat leek hij toch verschrikkelijk op Creamyfrost. Ze had zijn vader maar heel even lief kunnen hebben, maar Crystalstar begreep dat Icecream ongelofelijk veel van de kater geërfd had. Hij doorgronde haar meer dan wie dan ook. Een blik, een trekje, het was allemaal al genoeg om Icecream te laten begrijpen wat er in haar omging. En hij zei dat hij het niet begreep. Crystalstar liet haar kop hangen. Een diepliggende hoofdpijn was te gast tussen die intelligente zeegroene ogen, het was even te veel geweest, ze was even té diep gegaan. "Ik heb gedaan wat ik denk dat een leader moet doen voor haar clan. Begrijp dat, alsjeblieft." Niemand kreeg deze zwakte te zien, behalve hij en Smokegaze. Ze wist wat ze gedaan had, en wist dat ze nooit vergeven zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 20:12

Ze zat ermee dat zag hij aan haar, dus zakten zijn eerst gespannen schouders weer wat in hun normale houding. Ze was te ver gegaan, in zijn ogen veel te ver. Alleen ergens leek het erop dat ze dat zelf ook wel inzag en dat was genoeg voor hem. Hij stond op en stapte naar haar toe. Zachtjes drukte hij zijn kop in de vacht bij haar nek. “Het is oké, ik begrijp het.” Miauwde hij toen. Daarna ging hij weer zitten en keek zijn moeder aan. “Wat is er gebeurd?” Vroeg hij toen. Hij wist nu dat het goed was, dat zijn moeder echt niet weg was. Dat ze misschien te ver was gegaan, maar zij was ook maar een kat, iedereen gleed wel eens uit. Ze had gedaan wat ze dacht dat goed was, maar wat dat dan was, dat wist hij nog steeds niet precies.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 22:27

Ze voelde een strak gevoel om haar borst. Ze was gespannen, ze trilde, ze stond op de rand van tranen. Een minuut geleden had ze nog weinig van dit gevoel gemerkt, hij had het in haar losgemaakt. Toen voelde ze zijn warme adem in haar nek en wist ze dat het goed was. Haar zoon was er nog, hij geloofde nog in haar. Crystalstar hief langzaam haar kop en keek in die bekende blauwe ogen. "Ik heb Twistedheart meegenomen nadat ik hem had gevonden in ons territorium." Begon ze, een diepe ademteug gebruikend om een trilling in haar stem weg te laten. "Ik heb hem ondervraagt.. Ik moest weten..." Nee, nee, nee. Het zou allemaal niet kloppen. het zou allemaal als een smoes klinken om haar eigen wrok te zegenvieren.  "Ik heb het voor ons gedaan,  Icecream." Ze keek hem dringend aan, hij moest het geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimema 25 jan 2021 - 9:40

Zijn snorharen trilden verrast. Zijn moeder was zo gespannen, ze trilde. Wat was er in StarClan’s naam gebeurd, waardoor zij zo van streek was. Hij rook de schuld aan haar. Er was veel meer, iets wat ze hem niet vertelde. “Mam.” Miauwde hij rustig. De indringende blik negerend die hij opeens toegeworpen kreeg. “Ik geloof je, dat weet je. Ik zou nooit aan je twijfelen.” Dat was de pure waarheid. Hij zou nooit, maar dan ook nooit aan zijn moeder twijfelen. Hij was haar zoon, hij had altijd in haar geloofd. Haar altijd voor meer dan honderd procent vertrouwd, dat zou nooit veranderen. Als zij zei dat het voor hun was, dat ze het had gedaan voor RiverClan, dan was dat zo. Daar ging hij niet aan twijfelen. “Maar je verteld me niet alles, vertrouw je nog wel op mij?” Even verscheen er pijn in zijn helderblauwe ogen. Ze hield iets achter, dat had ze nog nooit gedaan. Hij zou het nooit met iemand anders delen, daar was hij veel te trouw voor. Waar was ze dan bang voor?


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimema 25 jan 2021 - 20:45

Niemand had ze verteld wat ze met Twistedheart gedaan had. De enigen die ervan wisten waren zij en Starclan. Nee, dat klopte niet, besefte Crystalstar. Hij zou zijn mond niet gehouden hebben, intussen zou het nieuws door heel Shadowclan verspreid zijn. Icecream zou er vanzelf achter komen, dus waarom vertelde ze het hem niet meteen? Hij verdiende het om het te weten. Hij had altijd achter haar gestaan, en scheen nooit getwijfeld te hebben in haar klim tot leader. En dus zoog de trillende leader een diepe ademteug naar binnen en gaf toe. "Ik vertrouw op jou.. Icecream." Haar stem was schor en nu schenen er tranen in haar ooghoeken. "Maar wat ik je ga vertellen, het maakt me een monster." Het kwam in golven. Eenmaal was ze er weer heilig van overtuigd dat dit allemaal voor het goede van de clan was geweest. En op andere momenten hoorde ze de hortende ademteugen weer, het gehoest, het gesmeek. "Ik heb Twistedheart pijn gedaan. Hij loog tegen mij, hield informatie achter. Ik had mezelf niet meer in bedwang." De tranen waren gaan druppen en vielen onregelmatig. Als Icecream nu nog aan haar zijde bleef staan, dan was hij meer dan ze verdiende, veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 9:41

Ze had hem pijn gedaan. Hoeveel pijn zei ze niet, maar op de manier waarop ze het vertelde was het serieus. Hij deed even zijn kaken op elkaar, maar ze was er echt van ontdaan. Dan maakte het haar geen monster als het Crystalstar zo veel deed. Hij schoof weer naar haar toe door de tranen die in haar ogen glommen. “Het maakt je geen monster mam.” Zei hij toen zachtjes. “Ik vind het niet leuk om te horen, maar het is nu eenmaal gebeurd. Misschien kun je de volgende keer eerst bij ons komen. Je bent niet alleen hè mama? Misschien dat het ons wel lukt en is het dan niet nodig om de ander pijn te doen.” Hij wreef zijn wang langs die van haar. “Maar je bent echt geen monster, je bent de beste moeder die er bestaat. Ik hou van je.” Miauwde hij toen.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 11:55

Ze was niet alleen. Crystalstar wist het, had het al langer geweten, en toch was ze altijd op haar eigen houtje blijven handelen. Ze had nu eenmaal het gevoel dat het delen van haar taken de daadkracht zou afremmen. En met alles wat er nu aan de hand was.. Maar Icercream had gelijk, ze moest stoppen met zichzelf alle macht en plicht toewijzen. Er waren andere katten waar ze dat mee kon delen. Crystalstar snoof vochtig toen ze zijn wang weer voelde. "Ik hou ook van jou, jongen.." Bracht ze uit. Hij begreep het. Ze had geen goedkeuren gewild, alleen begrip. "Hoe moet ik dit nu oplossen.. Shadowclan zal me hier niet mee weg laten komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 14:17

Hij snorde zachtjes toen ze zei dat ze ook van hem hield. Toen ze vroeg wat ze moest doen, deed hij weer een stap achteruit en trok ongerust met zijn oren. “Nee, ShadowClan zal het er niet bij laten zitten.” Miauwde hij toen. “Blijf er aan vasthouden dat hij op ons territorium was, dat lijkt mij het beste.” Dan had ze een goede reden om hem te ondervragen. Op wat voor manier dat was gebeurd kon ze beter niet benoemen, al zou Twistedheart dat vast wel doen. Crystalstar hoefde er geen woorden vuil aan te maken in ieder geval. “Zeg zo weinig mogelijk, maar net genoeg dat het duidelijk is. Hij was op RiverClan territorium.” Simpel als dat, niet er over uitweiden. Ook niet als zij dat wel deden. Kort, maar wel waar het op stond.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedo 4 feb 2021 - 20:22

Ze moest de schuld op Twistedheart afschuiven. Of nee, niet de schuld, maar de aanleiding. Dat was een goed idee, en het was niet eens kwaadaardig. Twistedheart was inderdaad op hun territorium geweest. Dat betekende dat hij verjaagd had moeten worden, maar er was ook wel iets voor te zeggen dat Riverclan dan zeggenschap over hem had. De leader knikte langzaam en keek haar zon liefkozend aan. "Dat zal ik doen" Zuchtte ze. De zucht kwam van diep in haar binnenste. Het was zwaar, het leiderschap. Hoewel ze nog steeds niet twijfelde aan haar krachten of geschiktheid, was het allemaal erg lastig. "Blijf je even hier? Hou je oude moeder even gezelschap." Ze glimlachte vochtig tegen hem. Hij moest er even zijn, dat is wat Crystalstar wou. Gewoon om even te praten over bijzonder weinig, even zoals vanouds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimema 8 feb 2021 - 12:51

Hij liet het gesprek rusten. Crystalstar gaf aan dat ze het ging doen en hij begreep nu wat de situatie was geweest. Of ze goed of slecht had gehandeld, dat was een ander verhaal. Dat was niet meer belangrijk. Ze was eerlijk tegen hem geweest en had haar fout erkend. Hij herkende zijn moeder weer, daar ging het om. Hij glimlachte en gaf haar een stootje tegen haar schouder. “Je bent niet oud maffie.” Grinnikte hij toen. “Natuurlijk blijf ik, zolang als jij dat wilt.” Vervolgde hij. Hij ging naast haar liggen en rolde zich op zijn rug, zoals hij vaak als kitten had gedaan. Gewoon om haar op te vrolijken. Zijn poten in een knik. Het zag er niet uit, de grote kater zo op zijn rug midden in haar den.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimema 8 feb 2021 - 22:19

Hij bleef. Ze zou de rest later wel overdenken, nu was zou ze wat tijd doorbrengen met haar zoon. Crystalstar grinnikte toen Icecream benadrukte dat ze niet oud was. En toen deed hij iets wat ze al zo lang niet gezien had. Haart smolt en ze ging naast hem zitten, terwijl ze met geamuseerd samengeknepen ogen naar hem keek. "Waar is de tijd gebleven, Icecream.." Murmelde ze. De kattin boog zich over hem heen om hem aan te blijven kijken. "Je zoon wordt bijna warrior.. Ik zat eraan te denken, zal ik hem ook vernoemen?" Ze wilde zijn goedkeuring, hij was immers Hermitpaw's vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedi 9 feb 2021 - 16:47

Haar geamuseerde blik deed hem goed. Dit was zijn moeder weer. Hij grinnikte zachtjes, voordat ze vroeg waar de tijd was gebleven. Hij fronste en draaide zich weer op zijn buik. “Dat vraag ik mij ook wel eens af, soms lijkt die tijd mij voorbij te rennen.” Miauwde hij toen. Ooit toen hij klein was geweest waren ze naar de bergen gereisd, maar dat leek alweer zo lang geleden. Inmiddels was er zo veel gebeurd. Zijn moeder die nu leader was en al zijn pleegkittens, zijn eerste nestje die alweer bijna warrior leeftijd waren. Alsof Crystalstar zijn gedachten kon lezen, en misschien was het ook wel telepathie, begon ze over Hermitpaw. Hij glimlachte toen ze aan hem vroeg of ze hem zou vernoemen. “Ik denk dat hij dat een eer zou vinden, wat had je in gedachten?” Vroeg hij toen aan haar.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedi 16 feb 2021 - 9:20

Hij vond het een goed plan, dat was mooi. Crystalstar had twee namen bedacht waar ze uit kon kiezen. De ene kon nog moeilijk vallen, maar zou wel haar hernieuwde band met Hermitpaw benadrukken, de ander was simpelweg een prachtige vernoeming. De leader fronste eventjes terwijl ze nog over de twee namen nadacht, en keek Icecream toen weer aan. "Ten eerste Hermitfrost.. voor je vader." Dan leefde die volledige naam weer in de clan, de prefix bij Ice en de suffix bij Hermit, dat was een mooie gedacht. "En ten tweede Hermitshell, naar mijzelf.'' Het paste, en ze vond het zelf een mooi teken dat ze Hermitpaw compleet als familie accepteerde. Maar wellicht zou hij het als een egoïstische daad zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 11:35

Het was een eer, als Hermit de naam van zijn vader kreeg. Tenminste het achtervoegsel, maar ergens stak het ook. Om de naam te horen. Ergens wist hij niet goed waarom. Hij had zijn vader ook nooit gekend, maar hij miste hem wel. Kon je iets missen wat je nooit had gekend? Hij vond van wel. Misschien dat het ook de reden was waarom hij zo gedreven was om er voor zijn pleegkittens te zijn, waarom hij zichzelf aanbood om voor kittens te zorgen. Om hun wel de vader te geven die hij nooit had gehad. Hermitshell, dat bracht het achtervoegsel van zijn moeder terug. Die was verdwenen sinds ze leader was geworden. Hij was natuurlijk niet echt weg, maar ergens ook weer wel. Waar zou Hermit het blijst mee zijn? Wat zou hij fijn vinden? Dat was het belangrijkste toch. Niet wat Crystalstar er van vond of wat hij er van vond, maar wat Hermitpaw zelf er van zou vinden. Ze bedoelde het allebei goed, maar hij wist niet of Hermit de vernoeming naar haar zou kunnen accepteren. “Ik weet het niet mam…” Prevelde hij daarom ook.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 21:17

Ze had lang over die tweede naam nagedacht, wilde hem graag inzetten. Hermitpaw wist hoe, en wie, ze was, misschien nog wel beter dan iemand anders in de clan, en dat maakte de hele vernoeming riskant. Hij was een van de weinigen die haar donkerste kanten had gezien. Icecream scheen ook niet helemaal te weten wat hij er mee aan moest. "Ik zal er over na blijven denken. Want hij is belangrijk voor me, zelfs als hij dat zelf niet altijd weet en ik het hem niet altijd vertel." Verzuchtte de leader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Make me understand BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimema 8 maa 2021 - 20:54

Ze zal er over na blijven denken en hij wist zeker dat ze de juiste keuze zou maken. Dat Hermitpaw er uiteindelijk blij mee zou zijn, welke ze ook koos. “Dankjewel mam, dankjewel dat je ze zo goed hebt opgenomen. Je had dat niet hoeven doen, maar je hebt dat wel gedaan. Je bent de beste moeder die er bestaat en de beste oma voor ze.” Miauwde hij toen tegen haar.


Make me understand N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Make me understand E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Make me understand   Make me understand Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 9:45

Zijn woorden deden opnieuw haar hart smelten, en Crystalstar was bijna vergeten hoe ernstig de reden was dat haar zoon hier gekomen was. "Ik hoop maar dat Hermit en Shrimp me ook zo zullen blijven zien." Hermitpaw had een openlijke vijandschap met haar gehad, die pas sinds kort bekoeld was. En Shrimppaw had bijna bang geleken toen ze de laatste keer gepraat hadden, omdat zij als leader veel beslissingen om haar eigen houtje had gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Make me understand
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: