[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimevr 22 jan 2021 - 22:04

Het gesprek naderde. Bitterpaw had haar eerder die dag benaderd om te vragen of ze Crystalstar even kon spreken. Die had geantwoord dat ze later op de dag wel tijd zou hebben en zat nu in haar den te wachten op de apprentice. Natuurlijk had ze wel een idee waar dit over zou gaan: Ravenkit. Hij had nooit de kans gekregen om tot apprentice gepromoveerd te worden, en hoewel Crystalstar wist dat hij intussen Aegir heette, was het moeilijk voor haar om de bevuiling van de clannamen te accepteren. Bitterpaw had, voor zover de leader wist, het onderwerp nooit aangekaart in haar tijd als apprentice. Het leek er op dat haar naderende warriortijd haar had overtuigd om toch haar zegje eens te doen.
[Bitter]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersweet
Member
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom 5dac8606db433448c0c0ce45bceeaa67
een andere vogel
53
Actief
Don't make me get violent.
I want my ring back baby, that's a diamond

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bittersweet
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 1:40

[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Da5f55c-84d7baee-0a0e-42f4-9a66-7eea2fdf720c

Na haar patrouille nam ze alleen nog de tijd haar vacht weer plat te likken. Eten kon ze later, dit gesprek zat er al lang aan te komen en ze zou het niet verpesten door te laat te zijn. Met een geheven kop en een soepele tred stapte ze de den van haar grijze leader binnen. Kort moesten haar tweekleurige ogen wennen aan het licht, waarna ze de ander respectvol toeknikte. Rustig ging ze zitten, haar staart keurig over haar poten gevouwen en haar houding neutraal. Alles zou perfect gaan, zoals het had uitgedacht. "Crystalstar," haar ogen vonden die van de ander. "Ik kwam hier om over Ravenkit te praten, maar dat verwachtte u mogelijk al,"haar stem was formeel en verraadde dat ze de woorden had voorbedacht "Ik ging er eerlijk vanuit dat hij al was weggerot tussen de Twolegs en Bloodclanners, maar hij heeft tegendeel bewezen," hij was de smet op haar reputatie, de doorn in haar oog, het graatje dat vast zat in haar keel. Ondanks haar moeite neutraal te blijven tikte het puntje van haar grijze staart tegen de grond. "Crystalstar, ik denk dat het noodzakelijk is om hem uit het spel te zetten. Ik ben bereid daarvoor te doen wat nodig is," om haar woorden kracht te even knikte ze nog eens. Tot nu toe ging alles zoals ze het de voorgaande dag in haar kop had uitgedacht. De enige onvoorspelbare factor was haar leader zelf, Crystalstar.
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Dc8r8m0-9b6c1f41-ccb0-4957-a267-23004a726cfd


[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Bitteros
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimema 25 jan 2021 - 20:56

En ze had het bij het juiste eind gehad. Bitterpaw kwam direct ter zake, waar Crystalstar blij mee was. Ze hield niet van praatjes als er belangrijke zaken besproken moesten worden. Eerst werk, dan genot, had ze zichzelf altijd voorgenomen. De leader detecteerde subtiele kenmerken van spanning en irritatie in de apprentice, hoewel die het allemaal goed verborgen hielt. Ze sprak kouder over haar broer dan zij misschien verwacht had, maar het ontstemde haar niet, Aegir had nooit geprobeerd terug te keren. En toen kwam de vraag. Crystalstar slikte, dit was de tweede keer dat iemand haar kwam vragen om een vijand "op te ruimen." Had Arcticwolf gekletst? Nee, dat was niet waarschijnlijk. Maar toch kwam het verzoek nu een stuk harder aan, door de jonge leeftijd van Bitterpaw. Om tijd te winnen schraapte de kattin haar keel. "Ik bewonder je daadkracht, Bitterpaw. Ik ga niet doen alsof ik niet weet wat je bedoelt met uit het spel zetten. Maar ik kan jouw leven niet riskeren om een niet al te noemenswaardige Bloodclankat aan te pakken. Dus ik vraag je, wat is je plan?" 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersweet
Member
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom 5dac8606db433448c0c0ce45bceeaa67
een andere vogel
53
Actief
Don't make me get violent.
I want my ring back baby, that's a diamond

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bittersweet
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 16:22

[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Da5f55c-84d7baee-0a0e-42f4-9a66-7eea2fdf720c

Slikte ze nu? Zag ze dat goed? Deinsde de leader terug van haar verzoek? Bitterpaw haar uitdrukking verhardde. Nee, ze was hier gekomen voor steun - voor goedkeuring. Niet voor een ander zwak hart die nee zou zeggen tegen wat moest gebeuren. Maar gelukkig krabbelde Crystalstar niet terug, ondanks de twijfel die Bitterpaw kort dacht te hebben gezien. Haar ogen stonden helder en ze glimlachte haast vrolijk. "Dank u, Crystalstar," ze knikte de leider respectvol toe. "maar ik was nooit van plan mijn leven op het spel te zetten voor hem," oh nee, ze was geen martyr. Ze was nog veel te jong en zoveel meer dan hem. Hier in Riverclan zou ze groot worden, maar hij moest simpelweg uit haar pad. "Ik heb het idee dat hij nog een zwak voor mij heeft, en heel misschien ook wel voor meer oude vriendjes. Crystalstar, ik denk niet dat hij sterk genoeg is om alle oude banden door te snijden," haar tweekleurige ogen vonden de ander. "Er moet iets zijn wat hem laat tikken, ik wil daar achter komen en hem dan hier heen krijgen. Niemand hoeft gewond te raken, behalve hem," haar woorden waren koel en zakelijk, haar blik leeg. Het deed haar duidelijk niets dat ze over haar eigen broer sprak. "Ik wil erachter komen wat dat is en dat tegen hem gebruiken, met uw toestemming,"
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Dc8r8m0-9b6c1f41-ccb0-4957-a267-23004a726cfd


[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Bitteros
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 12:16

Dit bracht een tweestrijd voor Crystalstar. Aan de ene kant wilde ze Bloodclan graag diep raken. En als Aegir net als Skadi in volle overtuiging de nieuwe groep als thuis had geaccepteerd, moest er ook iets aan hem gedaan worden. Aan de andere kant verontruste het haar dat een kattin zo jong als Bitterpaw volledig bereid scheen haar eigen broer te doden. Het zou makkelijker zijn dan Settleddust, daar zouden nog wel eens beschuldigingen van kunnen komen. Wat Bloodclan over haar clan dacht maakte weinig uit. Ze wist best dat zij vroeg of laat wel weer zouden proberen een aanval op het woud uit te voeren. Bitterpaw vertelde over haar plan en Crystalstar knikte bij elk punt. Het was een goed plan. "Ik kan je bescherming garanderen, warriors optrommelen om je te helpen als het moment daar is.. Denk je dat je dit kan afhandelen zonder de Bloodclan weet wie er verantwoordelijk is?" Ze dacht hardop. Aangevallen worden van drie kanten was niet bepaald aanlokkelijk, dus ze moest er absoluut vertrouwen in hebben dat dit geen aanleiding zou worden om een nieuwe campagne tegen haar clan te starten. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersweet
Member
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom 5dac8606db433448c0c0ce45bceeaa67
een andere vogel
53
Actief
Don't make me get violent.
I want my ring back baby, that's a diamond

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bittersweet
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimedi 9 feb 2021 - 23:55

[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Da5f55c-84d7baee-0a0e-42f4-9a66-7eea2fdf720c

Ah, ze stemde in. Dat was mooi. Bitterpaw glimlachte en keek haar leader met heldere ogen aan. Haar plan was nog in de beginfase, maar dat was genoeg. Haar intellect was scherp en als iemand haar broertje kende, dan was zij dat vast wel. Hij leek nog iets van genegenheid te voelen tegenover haar, Bitterpaw had daar niet zoveel last van."Ik ga uit van niet, maar zelfs als ze erachter komen?" ze hield haar hoofd ietwat vragend schuin. "Ik denk niet dat dat ongedierte enig groepsgevoel heeft, ik betwijfel dat ze één van hun uitwisselbare leden zouden komen wreken. Het zou mij verbazen als Aegir als clankat en... Zichzelf een belangrijke positie zou hebben, Crystalstar."
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Dc8r8m0-9b6c1f41-ccb0-4957-a267-23004a726cfd


[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Bitteros
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimedo 11 feb 2021 - 9:28

Bitterpaw legde uit dat ze niet dacht dat Bloodclan het heel erg zou vinden als één van hun lagere katten plotseling zou verdwijnen. Crystalstar dacht wel dat ze hier een punt mee had, maar hield toch haar twijfels. "Riverclan is al in een moeilijke positie, de andere clans staan niet al te vriendelijk tegenover ons." Miauwde de leader, terwijl ze de ambitieuze apprentice aankeek. "Je zult hier alleen toestemming voor krijgen als er absoluut geen sporen terugleiden naar Riverclan. Ik zal het risico niet lopen dat we ingesloten worden door vijanden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersweet
Member
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom 5dac8606db433448c0c0ce45bceeaa67
een andere vogel
53
Actief
Don't make me get violent.
I want my ring back baby, that's a diamond

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bittersweet
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 22:36

[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Da5f55c-84d7baee-0a0e-42f4-9a66-7eea2fdf720c

Er flikkerde iets op in haar ogen, slechts heel kort. De ander leek haar te begrijpen, maar het was niet genoeg geweest. Dat ergerde haar. Bitterpaw was een perfectionist, en dingen moetsen op haar manier gaan. De woorden moesten gesproken worden zoals zij ze had uitgedacht, en het spel moest gespeeld worden met de regels die zijn bedacht had. Maar Crystalstar stond boven haar, en zij was hier degene die de voorwaardes neerlegde. Dus glimlachte ze beleefd naar de ander en knikte. "Bedankt voor uw tijd, Crystalstar,"
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Dc8r8m0-9b6c1f41-ccb0-4957-a267-23004a726cfd


[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Bitteros
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 21:23

Bitterpaw leek al klaar te zijn om weg te gaan, en ook Crystalstar dacht dat het gesprek ten einde liep, maar toch wilde ze nog iets tegen de ambitieuze kattin zeggen. "Bitterpaw?" Miauwde de Leader, en ze keek serieus naar de apprentice tegenover haar. "Als Aegir jou... Aanvalt, zo te zeggen, dan is het alleen maar jouw recht om je te beschermen, vindt je niet?" Dat was alles wat ze nog zou zeggen, de hint mocht Bitterpaw helemaal zelf uitzoeken, maar Crystalstar had wel het idee dat ze het zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersweet
Member
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom 5dac8606db433448c0c0ce45bceeaa67
een andere vogel
53
Actief
Don't make me get violent.
I want my ring back baby, that's a diamond

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bittersweet
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 22:50

[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Da5f55c-84d7baee-0a0e-42f4-9a66-7eea2fdf720c

De woorden van de ander stopten haar in haar pad, waarna ze kort achterom keek. De teleurstelling die ze voelde probeerde ze niet door te laten schemeren in haar blik terwijl ze de leader aan keek. Haar woorden maakten echter een hoop goed, en Bitterpaw kneep haar ogen kort samen in een brede glimlach. "Natuurlijk, Crystalstar," ze knikte haar een laatste maal toe en liep met een grijns haar den uit.

Topic uit!
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Dc8r8m0-9b6c1f41-ccb0-4957-a267-23004a726cfd


[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Bitteros
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom   [Spreekuurtje] Conjecture and Gloom Icon_minitimema 5 apr 2021 - 22:00

Dat leek voldoende te zijn geweest, en Crystalstar knikte tevreden. Toen Bittersweet het den echter uit was raakte het gewicht van wat ze zojuist had gedaan haar plotseling. Het was zo'n zwaar besef dat Crystalstar het idee kreeg dat de wind uit haar longen werd geslagen. Ze hijgde alsof ze net een stuk gerend had, terwijl het duistere besef binnenkwam. Ze had Aegir vogelvrij verklaard, had zijn eigen zus toestemming gegeven zijn leven te beëindigen. Met trillende poten ging de leader in haar nest zitten. Was ze een monster? Of deed ze slechts het zoveelste om haar clan te beschermen?

[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Spreekuurtje] Conjecture and Gloom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: