You are not immortal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You are not immortal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Outrage
StarClan
You are not immortal  Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: You are not immortal    You are not immortal  Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 23:24

Na alles wat er was gebeurd, de geruchten en de verhalen, vond hij dat de maat vol zat. Hij moest met Crystalstar praten over haar roekeloze gedrag. Hij moest koste wat kost het enigste dat hij had beschermen. De gestreepte kater wilde niet dat haar trots en lust naar macht zijn kinderen en kleinkinderen de dood in zouden jagen. "Crystalstar," sprak hij met zijn zware stem waarna de blinde kater de leaders den betrad. Hij stak zijn kop op en wachtte geduldig af op haar woord, zijn flanken dicht tegen de wand van de den houdende, de enigste houdvast van zijn omgeving. Hij herkende de geuren niet meer, ondanks dat hij hier af en toe wel eens was gekomen toen zijn moeder nog leefde. Nu was het allemaal zo anders. Hoe zou Butterstar zich voelen over wat er nu gaande was in haar dierbare clan? "Ik moet met je praten," Hij wist dat een leader het altijd druk had, maar dat was nu eenmaal het leven die zij hadden gekozen.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
You are not immortal  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: You are not immortal    You are not immortal  Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 11:50

Ze hief haar kop toen er iemand binnenkwam: Outrage. De rode tom verkondigde dat hij met haar móést praten. Crystalstar onderdrukte een zucht. Ze wist waar dit heen zou gaan. De afgelopen dagen hadden compleet in het teken gestaan van haar acties en het nieuws dat op de gathering was uitgekomen. "Natuurlijk, Outrage.. Kom binnen." Miauwde ze, terwijl ze toekeek hoe de kater dichterbij kwam. Er waren er al meer geweest die hun zorgen waren komen uiten, ze wist wat er komen ging. "Ik luister." Miauwde ze mild toen hij tegenover haar stond. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Outrage
StarClan
You are not immortal  Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: You are not immortal    You are not immortal  Icon_minitimema 1 feb 2021 - 14:29


Of hij verwachtte dat de ander wist dat hij hierover zou praten? Geen idee, kon hem eerlijk gezegd ook weinig schelen. Zo was hij nu eenmaal, als hij zijn visie wilde delen, dan ging hij dat doen. Crystalstar gaf hem toestemming om binnen te komen en rustig wandelde de gestreepte kater verder, zijn staart rustig strijkende tegen de wand van de den. Na enkele stappen kwam hij tot stilstand en rustig ging de blinde elder zitten. De ander gaf het teken dat ze aan het luisteren was en kort haalde hij adem. "Ik was er niet, op de gathering, maar ik was er wel toen Settleddust en de patrouille hier waren," sprak de vuurkleurige kater. "Dus veel kan ik niet oordelen over wat er daar besproken is, maar ik denk dat ik mijn opinie over het gebeuren in het kamp wel kan delen," hij zuchtte even zachtjes, het puntje van zijn pluizige staart wiebelde even. "Waarom heeft u het gebeuren niet buiten het kamp genomen of in uw den? Mocht er een gevecht uitgebroken zijn konden de kittens en elders gewond raken," zei hij. "Ik maak me zorgen om mijn kleinkinderen, Crystalstar. Hoe kan ik uw vertrouwen om ze veilig te houden hier als de vijand zo in het midden van ons kamp komt? Met zoveel spanning dan nog wel?" Hij fronste even en zuchtte nogmaals. Hij was enkel bezorgd, wilde enkel het beste voor zijn familie.


AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
You are not immortal  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: You are not immortal    You are not immortal  Icon_minitimedo 4 feb 2021 - 20:01


De elder kwam voor haar zitten, en Crystalstar luisterde naar zijn zorgen zonder hem te onderbreken. Het was een verhaal dat ze al vaker had gehoord, maar Outrage had weer net zijn eigen manier van het vertellen. Ze nam teveel risico en hij was bezorgd om zijn nazaten. Op de vraag waarom ze het allemaal had laten afspelen in het kamp had Crystalstar direct een antwoord: "Toen ik zag met hoeveel ze waren, de Shadowclankatten bedoel ik, wist ik dat ze geen bedreiging vormden voor de clan. Als ik echter met ze alleen was geweest, hadden ze mij in een verassingsaanval best een leven af kunnen nemen, voordat iemand hen had kunnen stoppen." Ze sprak ernstig. Hoewel ze wist dat hij haar niet kon zien, keek ze hem toch aan. "Als je mij niet vertrouwd, kan ik je alleen vragen die gedachte te overdenken, Outrage, Ik kan jou niet dwingen van gedachten te veranderen. Maar bedenk dit: Ik heb ook kinderen in dit kamp, waarvan er drie nog erg jong zijn en ernstig gevaar lopen bij een echte aanval. Ik heb een broertje, een mate, een apprentice, enzovoort. Kortom: ik heb hier levende dierbaren die mij niet alleen dierbaar zijn omdat ze Riverclan zijn. Ik zal Riverclan dus ook nooit als persoonlijk wapen gebruiken. Ik ben net zo met haar en haar leden verstrengeld als jij. Alles wat ik doe, doe ik om Riverclan te beschermen." En dat was de waarheid. Want hoewel Crystalstar ook wel wist dat er een pacifistische route was geweest om een aantal van deze zaken klaar te spelen, hadden ze zich er nu op de sterkste manier uitgevochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You are not immortal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: