Don't call me up



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't call me up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimeza 6 feb 2021 - 15:34

Blazepaw probeerde niet te veel van zijn irritatie te laten blijken toen één van de queens aan hem vroeg of hij wat prooi naar de nursery wilde brengen. Hij wilde bijna aan haar vragen of ze dat soms niet zelf kon doen, maar er was iets in haar blik dat hem het zwijgen oplegde en geërgerd naar de prooistapel deed lopen. Deze was vrij schaars en de prooien die er op lagen, waren vrij mager. Hij koos de dikste muis eruit en liep terug naar de nursery, waarna hij de prooi voor haar poten liet vallen. Met zijn oortje naar achteren getrokken keek hij haar afwachtend aan, maar ze glimlachte enkel naar hem en gaf aan dat het dat was. De kater draaide zich weer om en wilde de nursery uit lopen, maar zijn pad werd versperd door een kitten. Hij zag dat het Remnantkit was, een kitten die net wat jonger dan hem was en waarschijnlijk de volgende ceremonie ook een apprentice zou worden. Hij knikte strak naar haar en wilde langs haar heen lopen. Hij had geen zin en geen tijd om haar verhaaltjes aan te horen.


+ @Remnantkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimezo 7 feb 2021 - 11:07

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
De kitten was een van de oudere in de Nursery. Dat wist ze ook maar of ze zich er altijd naar gedroeg was een andere vraag. Ze was nog steeds een echt kind al begon ze af en toe toch ook wel trekjes te tonen van een kattin die bijna klaar was om Apprentice te worden. Zo was ze heel lief naar de jongere kittens en gebruikte ze die om verhalen aan te vertellen of nam ze die mee door het kamp. Toch bleef ze nog steeds een jong ding zelf, dat genoot van aandacht. Al eiste ze het niet altijd op, misschien omdat ze bang was afgewezen te worden. Een jonge Apprentice waarmee ze nog in de Nursery had gezeten kwam binnen gelopen met een muis. Hij knikte naar haar waardoor ze haar kopje kort schuin hield. 'Blazepaw heb je dit zelf gevangen?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze met haahaar snorharen trok en kort haar staartje zwiepte.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 13:05

De kater onderdrukte een zachte zucht toen de grijze kitten hem toch aansprak. Ze was een sociaal ding, dat had hij al wel gemerkt toen hij nog in de nursery verbleef. Hoewel hij zo niet leek, gaf hij nog altijd wel om anderen hun gevoelens en vond hij het vrij bot van zichzelf als hij nu zou doorlopen en net doen alsof hij niks had gehoord. En dus bleef hij staan, waarna hij zijn kopje naar haar schudde. “Ik heb van Nettleroot enkel vechttraining gehad, dus ik weet nog niks van jagen,” antwoordde hij maar eerlijk. “Die muis komt van de prooistapel.” Hij vroeg zich af of zijn eerste prooi er ook zo mager uit zou zien zodra Nettleroot en hij aan jachttraining zouden beginnen. Hij trok kort met zijn oortje en vroeg uiteindelijk: “Jij wordt binnenkort ook apprentice, is het niet?” Hij was niet echt een kei in sociale skills, maar misschien moest hij maar eens een poging doen. Alleen was aan het einde van de rit uiteindelijk ook maar alleen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimema 22 feb 2021 - 19:58

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
De grijze kitten leek misschien niet altijd bijzonder intelligent, maar ze was wel zeer sociaal en bekwaam in het stellen van vragen. Ze mocht niet alles weten en wellicht de realiteit niet altijd kunnen scheiden van haar dromen, toch had ze een goed stel hersens en haar hart op de juiste plek. Ze wist echter niet hoe snel katten konden leren te jagen, immers had ze het zelf nog nooit geprobeerd. Heel misschien moest ze papa maar vragen of hij haar kon leren iets te besluipen, dan kon ze een van de Queens misschien plagen.  De kater schudde ondertussen zijn kop bij haar vraag. 'Ik heb van Nettleroot enkel vechttraining gehad, dus ik weet nog niks van jagen,' antwoordde hij eerlijk waardoor de kitten haar kopje schuin hield. 'Dan wordt je vast heel sterk.' Mauwde ze enkel optimistisch. 'Die muis komt van de prooistapel.' Remnantkit knikte enkel, waarna ze heel voorzichtig naar het magere muisje toe bewoog en deze besnuffelde. Hij rook anders prima, er zat alleen niet zo veel aan. 'Jij wordt binnenkort ook apprentice, is het niet?' Afwezig knikte de kitten voordat ze haar kop naar hem toe draaide. 'Ja, ik denk het wel.' Ze was bijna zes Moons en had geen handicap om haar tegen te houden. Afgezien van haar misschien kinderlijke fantasie dan.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 15:10

“Waarschijnlijk,” bromde Blazepaw enkel als antwoord op Remnantkit’s optimistische woorden. Remnankit kon zo positief zijn als ze wilde, maar als Blazepaw de aandacht van zijn vader niet zou trekken, dan was naar zijn idee alle moeite voor niks geweest. De kater richtte zijn amberkleurige blik op de kitten toen ze haar woorden sprak en hij trok kort met zijn oortje. “Hoezo je “denkt” van wel?” vroeg hij met een frons aan haar. “Tenzij er iets mis met je is, lijkt het me duidelijk dat je dan apprentice wordt.” Hij had genoeg gehoord over kittens die een fysieke beperking hadden en daardoor vroeg naar de elder’s den moesten gaan, maar Remnantkit’s houding gaf niet echt een handicap weer en dus vroeg hij zich af waarom ze er dan zo aan twijfelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimema 1 maa 2021 - 19:15

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
De vijf Moons oude kattin wierp een korte blik op Blazepaw toen deze wat bromde. 'Waarschijnlijk,' intussen was ze al redelijk gefocust op het magere muisje, ze had immers honger. Elke kitten van haar leeftijd moest nog flink groeien en ontwikkelen, al waren ze al wel vaak oud en sterk genoeg om met een Moon een Apprentice te worden. Ze verwachtte dat ze ondanks haar voor Thunderclan geringe grootte toch binnenkort de den met Blazepaw zou gaan delen. 'Hoezo je “denkt” van wel?' Vroeg hij met een frons aan haar waardoor ze haar schouders ophaalde en een hap nam van het miezerige muisje. 'Tenzij er iets mis met je is, lijkt het me duidelijk dat je dan apprentice wordt.' Verklaarde de oudere kater waardoor ze haar ogen kort afwenden. 'Ik ben klein voor mijn leeftijd, straks vind Stagtine mij niet sterk genoeg.' Mauwde ze zachtjes, immers kwam het heel af en toe wel voor dat een kitten verlaat Apprentice werd gemaakt. Ze wilde zichzelf niet opzetten voor teleurstelling.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 12:58

Blazepaw bewoog kort met zijn oortjes toen ze haar woorden sprak. Hij wist goed genoeg hoe het was om zich niet goed genoeg te voelen voor één specifieke kat, maar hij kon zich niet voorstellen dat dat gevoel echt uitgelokt werd door iets wat Stagine had gedaan of had gezegd. Dat wilde dus zeggen dat het een irrationele angst was dat ze zichzelf op had gelegd en soms was dat nog gevaarlijker dan de angst die daadwerkelijk kwam door een actief of door een paar woorden van iemand. “Onzin,” bromde hij tegen de kitten. “Als ze in ThunderClan alle katten die er klein uitzagen geen apprentice lieten worden, dan zouden we nogal weinig warriors hebben.” Hij wiebelde met zijn oren. “Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dat iets is wat je jezelf inpraat en dat het niet gebaseerd is op de realiteit.” Ze moest maar eens weten hoe het was als je een belangrijke kat had in je leven die niet in je geloofde. Dat wist ze niet, dus ze moest ophouden met zeuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 16:37

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
De grijze kattin knipperde geschikt met haar ogen toen ze de normaal norse kater wat hoorde brommen. Dit keer iets voor steun. 'Onzin,' de jonge kattin hield haar kop schuin. 'Als ze in ThunderClan alle katten die er klein uitzagen geen apprentice lieten worden, dan zouden we nogal weinig warriors hebben.' Hij wiebelde met zijn oren. 'Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dat iets is wat je jezelf inpraat en dat het niet gebaseerd is op de realiteit.' Mauwde hij waardoor ze langzaam knikte. 'Maar kittens moeten ook sterk en gezond genoeg zijn om te kunnen trainen toch?' Mauwde ze onhandig en nieuwsgierig. Wat was sterk genoeg?


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimewo 10 maa 2021 - 20:52

“Zie ik er uit alsof ik de warrior code zelf heb bedacht of dat ik de leeftijd van een elder heb bereikt?” vroeg hij op een sarcastische toon toen ze haar vraag stelde. Waarom vroeg ze hém dat soort dingen? Kon ze een elder niet gaan lastigvallen met haar vervelende vragen? Hij kon de nieuwsgierige blik in haar ogen echter ook niet goed negeren en dus zuchtte hij diep. “Kijk om je heen, Remnantkit,” bromde hij. “Er lopen hier kittens rond die er nog fragieler uitzien dan jou. Iedereen start met weinig spieren en geen uithoudingsvermogen aan zijn of haar training. Dat soort dingen leer je gaandeweg wel. Waarom maak je je überhaupt ook zo druk om iets dat pas in de toekomst plaats vindt?” Hij was zelf heel zelfverzekerd als het aan kwam op zijn skills om een goede apprentice te zijn en ergens stoorde het hem dat zij er zo onzeker over leek te zijn terwijl ze geen vader leek te hebben die geen vertrouwen in haar had. Wat was er dan nog voor een reden om onzeker te zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 13:18

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
De kater sprak op een sarcastische toon toen haar vragen wat ingewikkelder werden. 'Zie ik er uit alsof ik de warrior code zelf heb bedacht of dat ik de leeftijd van een elder heb bereikt?' Vroeg hij waardoor haar oortjes langzaam haar nek in gleden en ze ongemakkelijk langs haar lippen likte. Hij zuchtte diep toen duidelijk werd dat Remnantkit zich niet in kon houden wat vragen betreft. 'Kijk om je heen, Remnantkit,' bromde hij. 'Er lopen hier kittens rond die er nog fragieler uitzien dan jou. Iedereen start met weinig spieren en geen uithoudingsvermogen aan zijn of haar training. Dat soort dingen leer je gaandeweg wel. Waarom maak je je überhaupt ook zo druk om iets dat pas in de toekomst plaats vindt?' De kitten haalde haar schouders op. 'Ik wil gewoon een goede Warrior worden, net zoals in de verhalen.' Mauwde ze zachtjes maar ook zeker eerlijk.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 14:50

Het was niet echt alsof hij voldoening uithaalde uit het verdriet of het ongemak van anderen, maar soms kon hij het niet helpen dat zijn verbitterde zelf zijn temperament flink liet opspelen. Hij wilde aan de ene kant wel vrienden maken met zijn Clanmates, maar aan de andere kant was er die constante schrik voor afwijzing. Dat ze hem in de steek zouden laten, net zoals zijn vader had gedaan. Zijn muren had hij hoog om zich heen opgetrokken en hij was niet van plan om ze snel te laten zakken. Zijn amberkleurige ogen gleden naar Remnantkit toen ze aangaf dat ze een goede warrior wilde worden. “Dat gaat je alvast niet lukken door overal aan te twijfelen en bang te zijn voor afwijzing,” bromde hij tegen haar. De ironie. Moet je horen wie dat het zegt. “Dat doe je door je best te doen en op te staan nadat je gevallen bent. Door iedereen het tegendeel te bewijzen als ze zeggen dat je iets niet kunt en door achter je mening te blijven staan ook al zegt iedereen iets anders. En je moet het vooral voor jezelf doen, niet voor anderen.” Nog meer ironie. Werd het misschien niet eens tijd dat hij zijn eigen advies opvolgde?

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 12:59

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
Het was duidelijk dat Blazepaw een beetje een brommerige kater was maar daar liet de kitten zich meestal niet door tegenhouden. Ze had al bij voldoende brommerige Elders gezeten om daarvoor haar schouders op te halen. Zijn amberkleurige ogen gleden naar de kitten toen ze verklaarde dat ze tenminste een goede Warrior wilde worden. 'Dat gaat je alvast niet lukken door overal aan te twijfelen en bang te zijn voor afwijzing,' bromde de kater tegen de iets jongere kitten. Haar amberkleurige ogen knipperde ze enkel, ze was niet zozeer bang maar meer onzeker. Onzeker dat ze wel kon zijn wat de katten in de verhalen waren. 'Dat doe je door je best te doen en op te staan nadat je gevallen bent. Door iedereen het tegendeel te bewijzen als ze zeggen dat je iets niet kunt en door achter je mening te blijven staan ook al zegt iedereen iets anders. En je moet het vooral voor jezelf doen, niet voor anderen.' Langzaam knikte de kitten voordat ze zachtjes haar kopje tegen Blazepaw aan drukte en zuchtte. 'Nu... Hoe is het om de nesten van de Elders te verschonen. Nu je Apprentice bent?' Besloot de kitten ineens, bijna uit het niets te vragen. Immers had ze het idee dat ze dit onderwerp niet verder wild bespreken. Misschien had hij nog wat leuks te vertellen.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
Don't call me up DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 13:42

Blazepaw schrok zichtbaar toen Remnantkit haar kopje tegen hem duwde en bijna had hij in een reflex haar weg willen duwen, maar wist zich daar nog net van te weerhouden. Zijn blik gleed naar beneden en hij wiebelde met zijn oortjes toen hij de grijze pels van haar zag. Haar pels voelde verrassend zacht tegen de zijne aan, troostend bijna. Die gedachte klonk zo belachelijk dat Blazepaw het eerstvolgende excuus gebruikte om zich los van haar te maken en dat was toen ze over de elders begon. “Vervelend,” bromde hij tegen haar. “Ze kunnen alleen maar klagen dat ze op moeten staan en klagen daarna ook nog eens over de teken in hun vacht. En als je er dan aan begint, doet het opeens weer pijn als je de teken kapot probeert te bijten.” Nee, het was niet zijn favoriete taak. “Ik ga liever op vechttraining met Nettleroot,” maakte hij er uiteindelijk van. Daar leerde hij ook het meeste van om zijn vader te imponeren. Wanneer hij Blazepaw bij de elders zag, kreeg de apprentice toch niks anders dan spottende blikken om te incasseren en dat werkte ook niet echt bemoedigend voor zijn gemoedstoestand.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Don't call me up Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Don't call me up   Don't call me up Icon_minitimewo 7 apr 2021 - 12:26

Remnant
There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
Het leek erop dat de gestreepte kater schrok van haar kopje. Wellicht omdat het uit het niets was gekomen, de beweging was vluchtig maar lief geweest, zacht. Ze was ook een warme kitten, zelfs al klonk haar stem altijd wat hard en schor, het was gewoon haar stem maar niet wie de kattin was. Ze was niet hard en heftig, stond altijd wel klaar voor anderen. 'Vervelend,' bromde de kater tegen haar. 'Ze kunnen alleen maar klagen dat ze op moeten staan en klagen daarna ook nog eens over de teken in hun vacht. En als je er dan aan begint, doet het opeens weer pijn als je de teken kapot probeert te bijten.' Vervolgde hij, zijzelf had nog geen echt chagrijnige of boze Elders gekend. Echter dat kwam meer omdat ze er met andere reden kwam en omdat ze gewoon altijd door het brommerige heen leek te kunnen kijken en ze ook van de aandachtige kitten leken te houden. 'Ij ga liever op vechttraining met Nettleroot,' maakte hij er uiteindelijk van waardoor ze langzaam knikte. 'Is vechten leuk?' Vroeg ze onschuldig en misschien ook een tikkeltje verward. Immers was zij niet een die graag ruzie had.


Don't call me up Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't call me up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: