The glass broke into lots of shards



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The glass broke into lots of shards

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Irishunter
Member
The glass broke into lots of shards Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: The glass broke into lots of shards   The glass broke into lots of shards Icon_minitimevr 19 feb 2021 - 13:08


De ochtendzon leek wel door de grote wolken te breken en nu leek zijn vacht op een vlam. Hij wilde juist niet opvallen, want als hij opviel, dan kwam hij in irritante gesprekken terecht en dat wou hij niet. Ze namen altijd zo'n groot waardevol deel van de dag in en dat was teveel tijdsverspilling. De tom wilde veel goeds doen voor zijn clan, niet zichzelf ter verspilling staan aan tijd dankzij 'gezellige' gesprekjes. Zijn poten brachten hem ondertussen naar de prooistapel en hij nam er een muis van af zodat hij zichzelf tenminste kon voeden. Dit was het enigste waar hij echt zijn waardevolle tijd wilde verbruiken. Hij ging met zijn prooi ergens in de kille schaduw zitten en nam een hapje, tot hij opmerkte dat er een andere kat bijkwam. Are you kidding me?

+Windblade


The glass broke into lots of shards Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
The glass broke into lots of shards KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: The glass broke into lots of shards   The glass broke into lots of shards Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 14:37

The glass broke into lots of shards 6ESmEHX

Ze had al de hele tijd haar gehad op een specifieke muis, het was een vet en jonge beest. Lekker mals dus. Maar de calico moest wachten tot ze klaar was met haar taken voordat ze van haar gekozen prooi kon genieten. Maar toen het moment daarvoor eindelijk aanbrak werd haar ontbijt zo voor haar neus weggepakt. De kattin bleef even verbijsterd staan, gebeurde dit nou echt? Van alle prooien die de kater, die ze al snel herkende als Irishunter de hare pakken? Ze snoof afkeurend terwijl ze op de rode kater af liep. "Ik hoop dat het smaakt dikzak." Begon ze al gelijk vijandig.


The glass broke into lots of shards JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
The glass broke into lots of shards Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: The glass broke into lots of shards   The glass broke into lots of shards Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 13:44


Hij had een plekje in de schaduwen gekozen, hoopte dat hij niet zou opgemerkt worden zodat hij in een gesprek terecht kwam. Maar oh, het gebeurde toch wel. 'Ik hoop dat het smaakt dikzak.', begon een calico vijandig tegen hem. Wat had de tom misdaan om zo'n vijandigheid op te doen? Zijn gouden ogen keken koeltjes naar de poes terwijl hij fronste en draaide zich toen met zijn prooi om om haar de rug toe te keren. De tom wilde met rust gelaten worden en wilde in alle rust eten van deze heerlijke, malse, geweldige muis die nu voor zijn snoet lag. Hij trok met zijn oren en nam nog een hap, in de oog houdend of de kattin nog steeds daar stond of niet. Kattinnen waren zo... Hoe noemde je dat? Zo stom.


The glass broke into lots of shards Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
The glass broke into lots of shards KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: The glass broke into lots of shards   The glass broke into lots of shards Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 16:11

The glass broke into lots of shards 6ESmEHX

Ze vernuwade haar ogen toen de kater niet eens het fatsoen had om haar te erkennen. Hij draaide (vrij letterlijk) zijn rug naar haar toe. Windblade flikkerde onregelmatig met haar ogen van links naar rechts terwijl haar ademhaling sneller werd. De Fox-hearted verdiende die prooi niet, hij verdiende helemaal niet gevoederd te worden. Katten zoals hem moesten verhongeren. Windblade ging snel weer voor zijn neus staan. En boorde met haar groene ogen in rode vacht. "Je zit mijn prooi op te vreten." Siste ze kwaad. "Dus, als je nog een beetje rustig wil eten stel ik voor dat je een ander beest kiest, en deze aan mij terug geeft."


The glass broke into lots of shards JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
The glass broke into lots of shards Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: The glass broke into lots of shards   The glass broke into lots of shards Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 16:28


Op een traag tempo kauwde hij verder, al ging die kattin nog steeds niet weg. “Heb je echt niets beters te doen”, bromde hij naar de kattin toe voor ze haar ogen in zijn vacht boorde en hem weer aansprak. ‘Je zit mijn prooi op te vreten’, siste deze kwaad. Zijn goude ogen gleden van de poes naar de prooi en hij pakte de prooi met zijn poot wat dichter bij zich. ‘Dus, als je nog een beetje rustig wil eten stel ik voor dat je een ander beest kiest, en deze aan mij terug geeft.’ De rossige kater zwiepte met zijn korte staart heen en weer en keek haar verveeld aan. “Er zijn nog duizend andere opties op de stapel. Deze is van mij en daar kan je niets aan veranderen.”. Even trok deze met zijn oor en kauwde verder op de prooi. Het kon hem echt niet schelen wat Windblade zou doen. “Nou, hup hup, ga een andere halen, madam irritant


The glass broke into lots of shards Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The glass broke into lots of shards
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: