snacc 2.0



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 snacc 2.0

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beetlepaw.
Member
snacc 2.0 E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 1:21


snacc 2.0 Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Vandaag was koud, en er was nog een beetje sneeuw. Inmiddels was dat allemaal vieze bruine derrie geworden en hoewel Beetle dat zelf niet zo erg vond, waren de queens minder blij wanneer ze om de vijf minuten weer modderig terug kwam. Onbegrijpelijk, als je het de wilde, bruine kitten vroeg. Maar goed, ondanks haar geniale plan om gewoon alsnog naar buiten te lopen, was het niet geluk te ontsnappen aan de wakende blikken van de queens. Dus wat deed je dan? Je probeerde het gewoon nog een keer. En deze keer, deze keer had ze een beter plan. Of nuja beter was betwijfelbaar, maar iniedergeval effectiever. Met heel veel pijn en moeite had ze zich door een kiertje in de wand van de nursery gewurmd. Een van de doorns was in haar vacht blijven haken, maar de kitten bleef daar onbekommerd over. Nee, geen tijd voor pijn, ze was vrij! Vrolijk hupte ze rond in de vieze sneeuw en gezien alle kittens stom en lui waren, besloot ze vandaag het dan maar aan te pappen met een apprentice. Dus met een paar goede sprongen kwam de ontsnapte kitten tot stilstan bij een wat oudere kater."Hey! Jij hebt een leuk gezicht,"


& phantom


snacc 2.0 Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw,
Member
snacc 2.0 SJRXxNR
Juno
30
Actief
I am your angel, Come to your angel....

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Phantompaw,
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 1:37


Phantomsong
Phantompaw
Phantomsong
Pitiful creature of darkness, what kind of life have you known?
Phantompaw zat buiten te genieten van zijn net gevangen prooi, een pissebed. Nu het weer ietsje warmer begon te worden kropen de kleine insecten steeds meer onder hun stenen vandaan. Wat kon hij toch genieten van de smaak van de knapperige beestjes. Als hij heel eerlijk moest zijn viel zijn voorkeur toch op de smaak van een insect dan dat van een verse muis of vogel. Bovendien waren insecten makkelijker te vangen en een muis of vogel onmogelijk. Knagend op de volgende pissebed werd hij verstoord door een hoog stemmetje achter zich. "Hey! Jij hebt een leuk gezicht," phantom was even stil van deze voor zijn gevoel willekeurige opmerking. Maar toch voelde hij zich warm dat iemand hem een compliment gaf. "dankje kit" wat moest hij hierop zeggen? Hij besefte zich vol met schaamte dat hij de naam van de kit niet eens wist, en hij was nog maar net de nursery uit. Hij keek naar de grond "sorry je moet me helpen, ik ben echt heel slecht met namen, wat was je naam ookal weer?".


Laatst aangepast door Phantompaw, op zo 21 feb 2021 - 17:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw.
Member
snacc 2.0 E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 1:55


snacc 2.0 Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Ze grinnikte zachtjes. "Dat is oké! Ik help je wel hoor," en daarna zou hij het vast nooit meer vergeten, want dan waren ze vriendjes. "B-b-b-Beetlekit!" Beetlekit had helemaal geen stotter, maar haar broertje wel en soms vond ze het wel cool klinken. Als ze een mens was, zou ze een soundcloud rapper worden. Lil' Beetle. "Want torretjes zijn cool, en ik ben ook heel cool," verkondigde ze rustig, een grote glimlach op haar gelaat om de woorden extra te onderstrepen. Nu pas kreeg ze de tijd om de ander wat meer te inspecteren, en kreeg ze ook pas door wat voor geks hij aan het doen was. Met een schuin hoofdje keek ze neer op het grijze bolletje waar hij mee bezig was. "Wat is dat?" ze wilde zijn naam vragen, maar was dat door deze afleiding even vergeten. Zonder een tweede keer na te denken probeerde ze haar neus zo dicht bij het balletje te krijgen als mogelijk was.


snacc 2.0 Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw,
Member
snacc 2.0 SJRXxNR
Juno
30
Actief
I am your angel, Come to your angel....

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Phantompaw,
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 17:45


Phantomsong
Phantompaw
Phantomsong
Pitiful creature of darkness, what kind of life have you known?
De kitten grinnikte "Dat is oké! Ik help je wel hoor, B-b-b-Beetlekit! Want torretjes zijn cool, en ik ben ook heel cool,” Beetlekit keek hem met een grote lach aan. Dit was toch aanstekelijk? Hoe kon je niet vrolijk worden van haar. Phantom lachte terug. “Torretjes zijn zeker heel cool,” antwoorde hij op zijn gewoonlijke ongemakkelijke manier, zijn social skills waren ver te zoeken, zelfs als hij met een kit aan het praten was. De kit ging al door naar haar volgende vraag. "Wat is dat?" vroeg ze toen ze naar de pissebed keek. Phantompaw dacht even na hij wist niet helemaal zeker of hij toe durfde te geven dat hij insecten at. Misschien als hij het deelde had hij een maatje gevonden met wie hij deze eigenaardigheid kon delen. Hij duwde de pissebed richting Beetlekit. ”Dit, lieve kit, is een pissebed. Het is een insect en hij smaakt heerlijk,” verkondigde hij en besefte net de toeval tussen de naam van de kit ende pissebedden die hij naar binnen snackte. ”Wil je het proberen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw.
Member
snacc 2.0 E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 17:25


snacc 2.0 Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Zie je? Torretjes waren cool. Want als een apprentice dat zei, dan was het ook echt zo. Zij waren ouder zij wisten dat allemaal. Beetlekit keek hem met een trotse glimlach aan, helemaal blij met de conformatie die hij haar had gegeven. Oh, Bearkit en Birdkit zouden er het einde niet van horen wanneer ze weer thuis was. Voor nu, echter, was het gekke bolletje dat hij had veel interessanter en haar ogen werden groot toen de apprentice deze dichterbij schoof. Met haar pootje tikte ze er tegenaan en een blij geluid ontsnapte haar toen het wat begon te bewegen. Beetlekit was niet iemand die van stranger danger af wist, dus toen de ander zei dat ze het mocht proberen dacht ze geen twee keer na. "Ja hoor!" zonder enige twijfel schepte ze het beestje op en beet het door. Een verwarde uitdrukking kwam op haar gelaat toen het knapperig was. "Dat smaakt raar!" vies.. maar wel lekker?



snacc 2.0 Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw,
Member
snacc 2.0 SJRXxNR
Juno
30
Actief
I am your angel, Come to your angel....

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Phantompaw,
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 11:14


Phantomsong
Phantompaw
Phantomsong
Pitiful creature of darkness, what kind of life have you known?
"ja hoor!" antwoorde de kit blij toen Phantom had gevraagd of ze een pissebed wou proberen, Phantom grijnsde blij dat een andere kat zijn bijzondere en geliefde snack zou willen proberen. Hij schoof een pissebed richting Beetlekit en keek haar afwachtend af. Beetlekit schepte het beestje snel op en stopte het snel in haar bekje. Ze keek ietwat verward. "Dat smaakt raar!" piepte ze. Raar? Dacht Phantom bij zichzelf, Was hij dan echt zo raar dat zelfs een kit deze mening deelde? Dit deed hem iets meer pijn dan hij ooit aan de buitenkant zou durven te laten zien. Dus hij zette een lach op zijn gezicht om zijn ware emoties te verstoppen en niet zwak te lijken tegenover Beetlekit maar toch sidderde zijn staart voor een halve seconde. Hij lachte en sprak ”Raar? Beetlekit toch… als je dit raar vind dan is er denk iets niet goed me je smaak” hij tikte haar voorhoofd aan met zijn neus, een iets geruststellende maar toch lichtjes dominante zet. "Vond je het echt helemaal niet lekker?" voegde hij er snel aan toe om zichzelf hopelijk nog iets gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw.
Member
snacc 2.0 E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: snacc 2.0   snacc 2.0 Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 21:15


snacc 2.0 Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Beetlekit bedoelde er niet zoveel mee. De kitten was nog iets te jong om door te hebben dat haar woorden betekenis hadden, en zelfs als ze oud genoeg zou zijn dan alsnog kon ze daar soms nogal dense in zijn. Ze moest giechelen toen de ander haar voorhoofd aanraakte en probeerde hem op zijn neus te drukken. "Boop!" lachte ze, maar moest toen wel even nadenken over zijn woorden. Uiteindelijk haalde ze haar schouders op. "Misschien wel! Ik hoop het niet, ik vind eten best wel lekker," en vies? Nou, vies was het dan ook weer niet hoor. Vies was de modder die ze hapte wanneer ze viel, vies was muizengal. Dit was gewoon vreemd. Het was knapperig en dat was ze niet gewend, maar niet vies. Dus schudde ze overtuigd haar kop. "Nah! Gewoon raar. Ik wil er nog een," gewoon blijven eten en iedere keer niet zeker zijn of je het nou lekker vond of niet.



snacc 2.0 Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
snacc 2.0
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: