Winter bliss



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Winter bliss

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 14:38

With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.

Ongedeerd door de kou die aan zijn pootjes likte stapte de grote kater door de dikke laag sneeuw heen, versierde zijn dikke pels in sneeuwvlokjes. Hoewel niet zo zeer zijn favoriete seizoen, was het zeker niet één waar hij geen schoonheid in bespeurde, waar hij de romance niet van in kon zien. Het oogde rustig, gaf een gevoel van rust en maakte momenten van wamte oh zo veel warmer. Het was met dit gevoel op het hart, dat hij zijn dochter meegenomen had om samen te jagen. Had gesnakt naar een moment buiten het kamp, en als hij hierin ook nog is tijd kon doorbrengen met zijn eigen dochtertje? "Settled het al moeilijk aan het maken?" greens de warrior zijn dochter toe.
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 14:45


Ze was samen op pad met haar vader, die had haar gevraagd mee te gaan. Bluepaw had natuurlijk meteen ja gezegd, duh. Het kamp uit, de winterse wereld in, weg van verplichtingen? Oké, er zat nog steeds een verplichting aan, ze wist dat ze gingen jagen. Ze konden immers ook niet met lege poten terugkeren. Maar het was oké. 'Settled het al moeilijk aan het maken?' vroeg de kater haar toen. Blue keek opzij en greens. 'Ha, ik mag het hopen,' miauwde ze met een lichte grinnik.


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 14:51

With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.

De woorden die haar verlieten deden de kater goed, zijn ogen stralen in trots. Hijzelf was ook niet de makkelijkste apprentice geweest, en de gelijkenis tussen vader en dochter deed hem kort glunderen. Als apprenitce moest je immers uithalen wat je je al warrior niet kon veroorloven. Binnen morele lijnen, uiteraard. De kater grinnikte met zijn dochter mee en knikte "Goedzo, de arme stakker". Met een speelse glimlach op zijn kop keek hij uit over het winter wonderland "Hoe gaan je trainingen huh?"
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 14:55


De ander grinnikte en Bluepaw voelde een lichte trots opborrelen. Ze mocht dan misschien niet de makkelijkste zijn, haar vader was wel trots op haar en zoals ze al meegekregen had, was hij zo'n beetje hetzelfde geweest als Apprentice. 'Goedzo, de arme stakker.' Bluepaw giechelde en knikte. 'Hoe gaan je trainingen nu?' Blue maakte een klein sprongetje. 'Goed! Ik heb al heel wat geleerd hoor! Wedden dat ik de eerste ben die iets kan vangen?' daagde ze hem uit met een grijns.


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 15:02

>With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.
Het enthousiasme en de verblindende trots van de jeugd, faalde nooit hem kort te laten grinniken. Een grijns op zijn kop te schilderen. De grote tom haalde zijn wenkbrouwen op "Eerder dan ik?" een schud van zijn kop volgde "Pft, laat me niet lachen lil Bird" Met speelse grijns zocht ze haar blik op, uitdaging in zijn lichaamshouding rustende, kijk maar uit wie je uitdaagd kleine apprentice.
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 15:05


De kater haalde zijn wenkbrauwen op en Bluepaw wist dat ze hem had. 'Eerder dan ik?' Haar kopje knikte heftig op en neer. Ja, ja, dat kon ze wel. 'Pft, laat me niet lachen lil bird.' Bluepaw greens naar hem en dook wat ineen. 'Pas maar op hoor!' mauwde ze en met een enthousiaste giechel spurtte ze er vandoor. Ze zal hem is laten zien! Haar neusje stak ze in de lucht, verzekerd dat ze wel snel iets op zou pakken.


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 20 feb 2021 - 15:15

With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.
Hem uitgedaagd hebbende speurde ze ervan door, zakte minder ver naar beneden in de sneeuw dan zijn zwaardere lijf deed. De kater snoof, greens, en jaagde erachter aan. Had zijn lange poten in het voordeel, de snelheid aan zijn kant. Eenmaal zij aan zij met de keline deugniet deed hij zijn schouder tegen de haren aan duwen. Zeker van de sneeuw die een mogelijke val pijnloos zou opvangen. Les nummer één in deze wereld vol gruwel, niemand speelt het spelletje eerlijk.
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 12:32


Zo zelfverzekerd als ze was, zo snel was haar papa opeens. Ze keek hem verontwaardigd aan toen hij zijn zware lichaam naast haar liet rennen. Nou zeg, zij zou veel sneller moeten zijn. Ze wilde haar pas al versnellen toen ze opzij geduwd werd. 'He-' haar geschrokken roep werd gesmoord door de sneeuw die haar bekje in kwam. Ze spartelde wat heen en weer in het sneeuw voor ze overeind ging liggen. 'Nou! Waar was dat goed voor??'


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 13:29

With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.
Ze was boos, hij had ook niks anders verwacht. Bekeek het boze snoetje met een grijns over zijn kop heen getekend. Ogen uitdagend gekleurd. "Nergens in de regels stond dat dat niet mocht Bluepaw" grapte hij. Bewoog grinnikend zijn kop naar beneden, schoof met neusje wat sneeuw van haar rug. "Zo" hij knikte "voila"
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimema 8 maa 2021 - 10:01


Ze snoof terwijl ze opstond en alle sneeuw van haar af schudde. Bah, koud, nat. Haar vader leek zich echter heel erg te amuseren. Pft! 'Nergens in de regels stond dat dat niet mocht Bluepaw,' grapte hij. Ze snoof nog is. 'Ja, omdat jij je eigen stomme regels maakt!' Ze bewoog wat opzij toen hij dichterbij kwam, maar toen hij het overgebleven sneeuw van haar vacht veegde was ze hem toch dankbaar. Een heel klein beetje dan. 'Zo,' knikte hij. 'Voila.' Bluepaw zuchtte diep en schudde haar kopje, wat een ongelooflijke gekke vader had ze toch. 'Ja, whatever,' mauwde ze en ze wilde de sneeuw uitstappen toen een klein ideetje in haar op kwam. 'Hey pap, kijk is hier.' Het moment dat hij omkeek, sloeg ze een dik pak sneeuw zijn gezicht in. Ha! Pakaan!


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 14:04

With the gathering force of an essential thing, realising itself out of early ground.
I faced in myself a passionate and tenacious longing.
Zijn eigen regels, die maakte hij zeker. Was er zo zeker van dat hij ten allertijde het langste lootje trok. Toen de kittin voor hem het opgaf greens de kater tevreden, stapte verder door de sneeuw heen enkel om tot omdraaien gedwongen te worden. Nog voor hij reageren kon werd sneeuw zijn gezicht in gesnoven, stapte hij proestend naar achter. De warrior zijn ogen stonden ietwat verschrokken terwijl hij deze op zijn dochter neerlegde "Nou!" Maar voor hij kon schelden verscheen een grijns op zijn gelaat "Oh je wilt oorlog, Bluekit?" uitdagend bewoog de tom zijn staart heen en weer terwijl een speelse glinstering op zijn diepe blauwe kijkers glinsterde.
MONTY


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimedo 29 apr 2021 - 23:05


Ze proestte het uit bij het zien van zijn gezicht, vlak voor én na de sneeuw in zijn gezicht werd gestoven. Oh, ze kwam niet meer bij. Ze moest moeite doen om te blijven staan. Dit was zo grappig. Veel en veel te grappig. Oh jeetje. Ze was aan het huilen, ze wist het zeker. 'Nou!' hoorde ze haar vaders stem. Ze keek op, deed haar best haar lachen in te houden, en knikte. Nou wat, papa? 'Oh je wilt oorlog, Bluekit?' Ze vernauwde haar ogen. 'Het is BluePAW! En JA!' Ze sprong op hem af, de lachbui was verdwenen. Nu was het oorlog hoor, pas op. Ze had zelfs een BloodClanner aangevallen als kitten, dit kon ze er ook wel bij! Makkie gebakkie.


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Winter bliss Yo10
Sannemander
593
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimezo 2 mei 2021 - 21:55


Zijn mondhoeken schoten enkel verder omhoog toen ze fel terug beet. Accord ging met zijn speelse uitdaging en vrijwel direct naar hem toe sprong. Grinnikend schoot haar vader opzij, ontweek haar, vrij nette, poging hem aan te vallen. Settleddust nam zo te zien zijn taak als mentor goed serieus. Pretlichtjes glansde op zijn ogen terwijl hij lenig op zijn achterpotten veerde. Richting haar flank terug veerde met de bedoeling er een beuk tegen te geven.


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Winter bliss WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Winter bliss   Winter bliss Icon_minitimema 31 mei 2021 - 20:20


Haar vader ontweek haar. Pft! Irritant. Hij was irritant. Bluepaw had het allemaal perfect gedaan, maar hij moest natuurlijk weer beter zijn. Ze rolden met haar ogen, wilde omdraaien, maar werd omver geduwd. Bluepaw maakte een erg verontwaardigd geluidje, want ze was erg verontwaardigd. Ze viel met haar zij in de sneeuw, gelukkig dempte dat haar val wat. Met boze oogjes keek ze op naar hem, krabbelde zo snel als ze kon overeind en sprong weer op hem af. Dit keer naar zijn zij. Echt niet dat ze hem nu liet gaan!


and you liked me, cause i was blue
Winter bliss H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winter bliss
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: