The Air is all perfume



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Air is all perfume

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 20:41

De gesproette flame-point stak haar kopje naar buiten en keek het kamp rond. De avond was gevallen, wat betekende dat Shatteredice weer op haar avondwandeling ging. De afgelopen dagen was het prachtig weer geweest en ze had gehoord van een jachtpatrol dat de knoppen van de lily's zich waren gaan ontpoppen. Dat wou Shatteredice wel graag zien. Haar staartje danste vrolijk heen en weer terwijl ze de nursury uitstapte. De kittens sliepen allemaal liefjes in hun nest en de andere queens hielden een wakende oog op haar nestje terwijl ze eventjes weg was. Met een klein glimlachje schudde ze haar pels uit terwijl ze in de tussentijd al haar weg maakte naar de Lily Pool. Voor dat ze echter het kamp verliet zocht ze naar de kat waar ze de afgelopen dagen wat vaker mee had opgetrokken. Silvercloud, de partner van Patherstar, die ze vaak had geprobeerd te troosten toen hij overleden was. Ze was zonder vaarwel achtergelaten met haar kinderen en hoewel de clan haar steun gaf had ze niet bepaald iemand gezien waarmee ze closer was dan met een gemiddelde kennis of vriend. Omdat Pantherstar haar zo geholpen had, vond ze het een teken van dankbaarheid om nu zijn partner te steunen met diezelfde verdriet die zij ook gekend had. Ze stapte daarom ook op de zilveren she-cat af en glimlachte haar warmpejs toe. ''Silvercloud!'' Mauwde ze om haar aandacht te trekken toen ze op haar af trippelde. Ze leek de laatste dagen helaas toch weer wat onrustig, hopelijk kon ze haar wat opvrolijken door haar uit te nodigen op haar avondwandeling. ''Hey,'' Sprak ze toen uiteindelijk toen ze voor haar stond. ''Ik wou een wandeling maken en ik vroeg me af.. Wil je me misschien vergezellen?'' Vroeg ze toen met haar bekende warme uitstraling.

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 21:11

Hier was ze dan, terug in het actieve leven van Riverclan als warrior. Ondanks dat ze er fysiek helemaal bovenop was, al een tijdje, had ze langere tijd in de medicine cat den gezeten omdat ze niet onder de katten wilde komen. Zonder haar partner zou het niet hetzelfde zijn. Ze had plannen gemaakt om Riverclan achter zich te laten, om haar verloren kitten op te zoeken, maar haar laatste gesprek met Rookchirp had haar weer aan het denken gezet. Zo kon de eeuwige gedachtegang blijven doorgaan. De poes schudde die gedachten figuurlijk van zich af toen ze Shatteredice in haar richting zag stappen. ''Silvercloud!'' Ze had de laatste paar dagen enkele goede gesprekken met de poes gehad. Ze had een goede gesprekspartner in haar gevonden en dat deed haar wel deugd. Na haar gesprek met Rookchirp, haar dochter, had ze de poes echter nog niet gezien. Silvercloud richtte haar oogjes naar voren en zette een enkel stapje naar voren toen de ander haar benaderde. ''Hey. Ik wou een wandeling maken en ik vroeg me af.. Wil je me misschien vergezellen?'' Haar ambere oogjes keken de poes aan en een klein glimlachje verscheen op haar snoetje. Het was vreemd, maar deze kleine uitstapjes deden haar goed. Even ontsnappen aan de constante sleur van het leven in een clan, het was voor iedereen wel eens nodig. "Met veel plezier," beantwoorde ze de vraag van de poes die nu voor haar stond en zette alvast een stapje naar voren om haar te volgen.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimema 22 feb 2021 - 17:28

Een glimlach sierde haar snoet toen Silvercloud instemde om met haar op wandeling te gaan. Hoewel ze hier al enkele moons woonde was het nog altijd peilen. Ondanks dat het meteen gezellig was geweest met Silvercloud wist ze nooit helemaal zeker als dat puur uit het goeie hart was gekomen of als de zilveren she-cat haar aanwezigheid echt waardeerde. Hoewel veel van Riverclan haar opgenomen had als één van hen, waren er altijd nog katten tussen die haar met een schuine blik aankeken. Helaas. Maar ook aan hen zou ze zich bewijzen ooit. Ondanks dat haar bloedlijn van Windclan afstamde, was ze nu een echte Riverclan warrior, dat zou ze iedereen laten zien. De ander wachtte op haar leiding en met een zwiep van haar staart nam ze de weg naar buiten. Het was mooi weer geweest de afgelopen dagen, de meeste Riverclanners zwommen al weer naar de overkant toe maar Shatteredice koos nog altijd de veilige weg via de steentjes. Ze gokte dat Silvercloud ook zal zwemmen maar je wist het maar nooit. De flame-point gaf haar in ieder geval tijd om zich weer aan te sluiten bij haar toen ze de overkant bereikt had. Als de stenen wat minder glibberig waren zoals vandaag, dan was ze soms sneller dan de rest. Shatteredice wiebelde met haar oortjes toen beide katten weer zij aan zij stonden en de pad volgde richting de Lily Pools. ''Heb je nog met je kinderen gesproken?'' Vroeg ze. Na hun laatste gesprek hadden ze over haar en Pantherstar's kinderen gehad, dat ze allemaal veel moeite hadden bij zijn verlies. Ze snapte de pijn en wist daardoor erg goed dat praten met andere geliefdes.. soms heel lastig kon zijn.

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 17:58


Zodra Shatteredice haar poten in beweging  had gezet, zette Silvercloud de achtervolging in. Ze had eerder al terug haar intrede gemaakt in het Riverclan gebied, na lang in de medicine cat den gelegen te hebben. Het was even wennen geweest, maar ondertussen stond ze al weer terug waar ze eerder had gestaan. Het was alleen zo anders geweest zonder Pantherstar aan haar zijde, wat het wel anders maakte dan ze gewoon was. Shatteredice had gekozen om het kamp te verlaten door de stenen in het water te gebruiken. Silvercloud koos voor het vertrouwde water, wetende dat zulke stenen nooit voor honderd procent te vertrouwen waren. Ze klom dan ook met gemak het water uit, waar ze terug samen kwam met de flame-point. Ze hervatte vandaar hun tocht. ''Heb je nog met je kinderen gesproken?'' Ze had de laatste paar dagen flink kunnen praten met de poes, wat haar ergens wel gerustgesteld had. het was fijn om toch een vertrouwd gezicht te hebben. Andere katten van de clan hadden het nog moeilijk met haar aanwezigheid, maar Silvercloud merkte zelf al geen verschil meer tussen haar en de katten die geboren waren in Riverclan. "Ik heb enkel Rook gesproken," gaf ze als antwoord. "Ze was enorm blij geweest met mijn intrek in de warriorsden." voegde ze er nog aan toe. Haar geluk had haar bijna doen twijfelen of ze wel niet de juiste keuze had genomen om binnenkort op zoek te gaan naar haar verloren kitten: Lionkit. Haar blik was op het bospad gericht toen ze dat laatste had gezegd. Ze had nog een lichte twijfel of ze haar toekomstig plan zou delen met haar vriendin. Ze wilde haar ook niet achterlaten.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 14:22

Na haar vraag aan Silvercloud als ze met haar kinderen nog had gesproken liet ze haar blik op zij glijden naar de zilveren she-cat. Ondanks dat ze net in het water had gegleden liep het water sierlijk van haar schitterende pels af alsof ze een onzichtbare jas aan had gehad. Ze bleef het indrukwekkend vinden en vroeg zich kort af in haar eigen gedachten als ook ooit zij z'n vacht zou krijgen of dat het genetisch was. In ieder geval liepen de twee she-cats door en Silver vertelde haar dat ze met haar dochter Rookchirp had gesproken. Ze knikte op haar woorden en glimlachte. ''Ik kan goed begrijpen dat ze blij is bij het zien dat haar moeder weer aangesterkt is.'' Mauwde ze terug. Ze mindere iets van haar vaart. ''Of nouja, 'aangesterkt'..'' Ze liet haar oogje uitdagend over haar heen glijden. ''Ik denk dat je nu op apprentice niveau zit? hm?'' Plaagde ze haar. ''Tenzij je me tegendeel kan bewijzen.'' Ze had wel zin om eventjes gek te doen. ''Wat dacht je van een race?''

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 14:47

Het water liep vlot van haar vacht af en even leek het alsof ze niet eens nat was geweest. Haar vacht was enorm goed aangepast en liet niet snel water toe. Het was een voordeel in koude Leafbare. Ze schudde haar vacht desondanks toch even uit om te voorkomen dat er water op haar bleef liggen en trippelde vervolgens netjes verder met Shattered. ''Ik kan goed begrijpen dat ze blij is bij het zien dat haar moeder weer aangesterkt is.'' Ze moest even glimlachje en draaide vervolgens naar kopje naar de poes naast haar bij de woorden die volgden. ''Of nouja, 'aangesterkt'..'' Ze had haar blik wel gezien en vernauwde haar ogen waarbij ze een glimlachje liet zien. ''Ik denk dat je nu op apprentice niveau zit? hm?'' Ze werd uitgedaagd en dat prikkelde haar. ''Wat dacht je van een race?'' Silvercloud schudde het laatste beetje water van haar staart af en zette zich alvast schrap. "Daar zeg ik geen nee tegen." mauwde ze snel en flitste kort met haar ogen naar de zachte poes naast haar. "Zij die gaan winnen, groeten u." En daarmee was het startschot gegeven.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 14:57

Hoewel Shatteredice de titel senior warrior droeg was ze nog altijd kind in het hart en bleef ze gek op spelletjes en uitdagingen. Ze had Silvercloud dan ook uitgedaagd voor een race, omdat dit leuk was maar ook omdat het goed was eens haar hoofd weg te halen bij serieuze zaken. Ook volwassene zoals hun verdiende een lolletje. Ze merkte alleen niet op dat Silver al zo snel ja zou zeggen en bij haar laatste woorden schoot ze al weg. ''He!'' Riep ze haar achterna. Niet eens, 1,2,3 start of iets- phe! valsspeler die ze was. Ze grinnikte en boog door haar poten heen om haarzelf af te zetten. Ze was misschien klein, ze had Windclan bloed door haar borst stromen. Het duurde dan ook niet lang voor ze ineens vol op de hielen zat van de zilveren poes. De sneeuw maakte haar misschien iets minder snel dan normaal maar ze was waarschijnlijk meer gewend om op gladde stukken te rennen dan de ander. Na enkele secondes rende ze naast Silvercloud. Haar bekje was half geopend om zuurstof in haar longen te drinken maar ook om nog iets te zeggen. ''Nou, de groetjes!'' Zei ze, haar tong uitstekend, en als een speer vloog ze weg.

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 15:19

Haar tempo zat er goed in. Silvercloud was op veel vlakken heel sterk en snel, al maakte deze verandering van scène het niet gemakkelijk. Het laagje sneeuw op de bosgrond zorgden ervoor dat ze niet op haar normaal tempo kon lopen. Al leek dat Shatteredice niet tegen te houden. Haar oren schoten verrast naar voren toen ze de poes naast zich zag lopen. De focus in haar kristallen oog ontging haar niet. De zilveren poes deed een laatste inspanning zodat ze nog een eindje mee kon gaan met de poes maar toen Lilypool in zicht kwam, begon ze haar kwijt te geraken. ''Nou, de groetjes!'' Shattered begon haar kwijt te geraken. Het was duidelijk wie de winnaar zou zijn, maar dat zou ze niet aan haar voorbij laten gaan. Met het laatste beetje energie dat ze had schoot ze nog een beetje naar voren. Om vervolgens met haar poot achter één van Shatteredice' achterpoten te blijven haken. Een poging om haar te laten struikelen, die ook voor haar eindigde in de sneeuw. Met dat ze uithaalde miste ze een stap en ging ze onderuit. Haar snoetje zat verstopt onder de sneeuw en haar staart stak erbovenuit. Cat down. Ze begon zachtjes te lachen om wat ze zelf gedaan had.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 15:56

Beide katten hadden recent een verlies meegemaakt en waren daarom niet op hun sterkst maar alsnog was het wel duidelijk wie er winnen ging. Shattered had Silvercloud ingehaald, vloog over de besneeuwde land heen als een lichtvoetige hertje met vleugels. De Lily pools kwam niet snel daarna al in zicht en Shattered voelde haar hart dieper kloppen in haar borst bij het zien van de eindstreep. Ze wou zich net wat steviger afzetten met haar achterpoten om nóg sneller te gaan tot ineens haar poot gegrepen werd. Ze verloor haar balans en vloog ditmaal niet boven de grond maar er over heen. Sneeuw sloeg in haar gezicht en al rollend rolde ze enkele lentes door de dikke sneeuw laag heen. Hierdoor was de val gelukkig niet pijnlijk. Het gekraak en geknars van de sneeuw vulde haar oortjes en toen ze haar kop uit de witte deken hield zag ze Silvercloud's kont buiten de laag steken. Ze kwam overeind met een dikke pak op haar kleine lichaam en toen ze zag dat Silvercloud zichzelf ook omhoog hees sloeg ze een hoop sneeuw terug haar gezicht in. ''Dat is voor het valsspelen!'' Riep ze en sprong haar kant op om haar terug in de sneeuw te duwen met haar kont.

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 21:13

Silvercloud was naar voren gevallen in de sneeuw en van zodra ze recht wilde komen, zag ze meer sneeuw op zich afkomen. ''Dat is voor het valsspelen!'' Ze dook automatisch naar beneden om de sneeuw te ontwijken en had daarmee Shatteredice niet zien aankomen. Om de confrontatie ontwijken was er geen tijd meer, maar wat ze wel kon doen was het ontvangen met open poten. Ze richtte zich op en klemde haar voorpoten om de poes, om haar vervolgens mee naar de grond te trekken, terug de sneeuw in. "Vals spelen is ook spelen." grinnikte ze nog snel, voordat ze met Shatteredice de grond zou raken.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimeza 19 jun 2021 - 19:25

Shatteredice kon het niet laten op een lollig gilletje te laten ontsnappen toen ze uit de lucht gevist werd door twee stevige poten. Silvercloud kaatste een goeie come back terug waardoor ze het bijna de ander kon vergeven. Bijna. Toen ze op de ander plofte voelde ze de sneeuw naast hun opstuiven en weer boven op hun lichamen terechtkomend. Shatteredice schudde haar kopje om wat van het witte poeier van haar neusje te halen waarna snel ze haar achterpootjes op de grond neerzette. Een uitdagende blik glom in haar oogje toen ze stevigheid onder haar poten voelde. ''Ik zet het je betaalt.'' Sprak ze speels. De flame-point she-cat pakte (niet hard) de nekvel van Silvercloud. Dat was niet zo moeilijk nu ze zo boven haar lag. Shattered zette zichzelf af met haar achterpoten en gooide haar gewicht naar achter waardoor ze een koprol maakte en Silvercloud meetrok. Als Silver zo graag door de sneeuw wou rollen dan zou Shattered het haar geven ook!

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.


Laatst aangepast door Shatteredice op wo 23 jun 2021 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
The Air is all perfume NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimewo 23 jun 2021 - 19:20

Ze wist de poes met succes met zich mee te trekken en voor ze het wist lag ze zowat boven op haar. Sneeuw lag om hen heen en Shatteredice zette snel haar poten op de koude ondergrond. ''Ik zet het je betaalt.'' Silvercloud greens zachtjes bij de woorden die ze te horen kreeg. Betaald? Eerst zien, dan geloven. Wat er volgde, zag ze echter niet aankomen. Ze werd meegetrokken naar achteren, rolde verder de koude ondergrond op. "Oef," zei ze met een zuchtje toen ze weer neerkwam. Na de lange tijd in de medicine cat den, voelde het wel fijn om terug ten volle te bewegen. De ondergrond bleef heel koud aanvoelen en heel kort wierp ze een blikje naar de grond waarop ze lag. Ze zag sneeuw onder haar poten, maar wat onder de sneeuw lag, voelde glibberig aan. Ijs. Misschien konden ze maar beter verhuizen. Nog voor ze iets kon zeggen, hoorde ze een 'krak'. Ze hoorde het ijs een eindje verder kraken, gelukkig niet dicht bij hen. "Ik denk dat we hier weg moeten," zei ze zachtjes, alsof ze met haar zachte stem ook het krakend ijs kon bedwingen. Ze haar ene poot op het ijs gezet, toen ze zich eerder recht wilde trekken. Maar nu bleef Silvercloud muisstil liggen waar ze lag om te vermijden dat het ijs onder hen zou breken.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
The Air is all perfume Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: The Air is all perfume   The Air is all perfume Icon_minitimewo 23 jun 2021 - 20:29

Voor eventjes voelde ze zich weer een tiener. Weer een blije gierende en speelse young-warrior die met haar vriendinnen door de heides rende. Geen zorgen, geen druk en geen pijn en verdriet. Even was het weg. Even was ze blij. Haar gegiechel klonk over de echoënde landschap heen maar haar lach werd gekaapt door de dempende sneeuw waar ze weer in viel. Silvercloud kwam achter haar terecht en ze hoorde het oefje die ze uitblies. Shatteredice gniffelde zachtjes en keek onschuldig naar de zilveren she-cat. Een plak sneeuw lag nog tussen haar eigen oren in. Snel schudde ze dit van haarzelf af. Hierdoor had ze niet haar volledige aandacht op haar metgezel en merkte ze niet op dat Silvercloud iets zorgwekkends had opgevangen. Pas toen een krak klonk stond haar gezicht strak. Ze schrok en verstijfde. Haar blauwe oogje zocht in paniek naar de Riverclanner. "Ik denk dat we hier weg moeten," Sprak Silver zachtjes. Angst greep nog kouder om haar hart dan de sneeuw onder haar lichaam. Als een Riverclanner zei dat ze van het ijs weg moesten dan was het menens. De kleine flame-point kwam heel zachtjes overeind. Ze keek naar beneden richting haar poten. Daar waar haar voetjes stonden was wat sneeuw weggeveegd en ze zag nu ook het ijs. Het was donker onder de laag en het voelde alsof ze ineens driehoog op een gebouw stond. Shattered was enorm bang voor water en die angst kroop nu geheel in haar. Ze bleef naar beneden kijken. Ze kon niet bewegen. Het kraakte. Alles kraakte. Ze voelde hoe haar vacht overeind stond en hoe haar beentjes begonnen te knikken.

my heart's cold and un-repaired.


The Air is all perfume Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Air is all perfume
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: