a new beginning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a new beginning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
spyclaw
Member
a new beginning DPKsfdL
73921
253

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
spyclaw
BerichtOnderwerp: a new beginning   a new beginning Icon_minitimevr 3 feb 2012 - 19:53

Hijgend viel het kleine kitten op de grond. Hij moest even uitrusten. " Shadowrain, wacht!" Riep hij nauwelijks verstaanbaar door dat hij zo schor was. Maar hopen dat Shadowrain hem had gehoord. Ze waren nu vast wel ver genoeg gerent. En hij had de andere hun niet horen achtervolgen. Hoe zou het met Tiger gaan? En zouden ze hun ouders ooit nog terug vinden? Spyclaw kon niet meer goed nadenken. Zijn hooft zat te vol met vragen. Naast hem hoorde hij gekraak. Zou het Shadowrain zijn? Of kwam het gewoon door de wind? Maar Spyclaw nam de moeite niet om te kijken. Zijn aandacht was gericht op de lucht. Het sneeuwde! Zacht kwamen de vlokjes neer op zijn lijfje. De sneeuw voelde koud aan. Dit is dus waar over mama en papa hebben verteld. Spyclaw had nog nooit sneeuw gezien en vond het erg interessant. Hij stond op en keek naar boven. Hij deed zijn mond open en er vielen sneeuwvlokjes in zijn mond. Hij had al een tijdje niet gegeten en had dan ook erge trek. Maar jagen kon hij niet en iemand die voor hem jaagde was er niet. Hij moesten dus maar snel zijn ouders weer vinden bedacht hij terwijl hij ging zitten. " Shadowrain kijk ik zit helemaal onder de sneeuw! Riep hij terwijl hij de sneeuw van zich af schudden.

Wolfie en Shadowrain


a new beginning U4um9
Terug naar boven Ga naar beneden
shadowrain
Member
a new beginning DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
shadowrain
BerichtOnderwerp: Re: a new beginning   a new beginning Icon_minitimevr 24 feb 2012 - 16:33

Shadowrain was buiten adem maar dacht ik moet door ik kan nog niet opgeven. Achter zich hoorde hij een zachte plof hij stopte met rennen en keek achterom daar lag Spyclaw op de grond terwijl hij kreunde "Shadowrain, wacht!". Shadowrain liep naar Spyclaw toe hij zag dat zijn broertje er slecht aan toe was en ging naast hem zitten. Er was ook nog iets anders wat zijn aandacht trok het waren de sneeuwvlokjes die op hun neer dwarrelde toen hij het tegen Spyclaw wou zeggen zag hij dat die het al had gemerkt want hij riep "Shadowrain kijk ik zit helemaal onder de sneeuw!" Shadowrain riep terug "dit had ik altijd al willen mee maken de sneeuw is prachtig"


a new beginning Shadowrain
hallo Gast
a new beginning Shadowrain
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a new beginning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: