Compass



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Compass

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrimpnose
Medicine cat
Compass NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Compass   Compass Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 20:33


Shrimppaw voelde zich een klein beetje misselijk van de zenuwen. Ze had Blueflower gevraagd mee te gaan om kruiden te halen, en nu waren ze aangekomen bij de Lily Pools. Het was Shrimppaw's favoriete plek in het territorium, een plek die haar normaal rust gaf. Nu voelde ze enkel zenuwen. Ze dit helemaal niet doen, maar ze voelde zich zo dubbel in deze hele situatie. Ze was maar een Medicine Cat, ze zou zich geen zorgen moeten maken over.. Dit soort zaken. Maar dat deed ze wel. Mede omdat ze ook de Medicine Cat was. Ze schonk de Deputy een zenuwachtige glimlach terwijl ze halt hield. Het voelde alsof ze achter Crystalstars rug om ging, maar ze had niet het idee dat ze erg goed kon praten met de Leader. Iets wat wel soort van de bedoeling was, was haar bijgebracht. 'Uh.. Dus, uh.. Ik wilde het eigenlijk over iets hebben..' begon Shrimp twijfelend, het oogcontact vermijdend. 'Over uh.. Crystalstar..' Ze slikte zenuwachtig, haar pootjes onrustig de grond onder haar knedend.

[closed]


if you see someone without a smile, give them one of yours
Compass 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Compass VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimema 1 maa 2021 - 12:20

Blueflower liep met een ontspannen pas achter Shrimppaw aan. De roomkleurige poes oogde wat gespannen, nerveus misschien. Blueflower was gewillig ingegaan op het verzoek om mee kruiden te gaan zoeken met de medicine cat. De taak was een welkome afleiding tussen alle zaken door waar de jonge deputy mee was opgezadeld. Bij de Lily Pool hield Shrimppaw halt en bleef Blueflower ook staan, de ander een verwachtingsvolle blik toewerpend. Shrimppaw leek mogelijk alleen maar nerveuzer te worden toen ze sprak, hakkelend en moeizaam. "Je kunt me alles vertellen," vertrouwde Blueflower haar toe met een warme glimlach. "Neem je tijd." Shrimppaw vermeed oogcontact wat Blueflower liet weten dat, wat het ook zijn mocht dat de ander haar wilde vertellen, het een serieuze zaak was. Het bleek over Crystalstar te gaan. Blueflower slikte maar hield haar gezicht in de plooi. "Oké.. ga je gang.." spoorde ze de ander zacht aan, nieuwsgierig bovendien. Blueflower ging erbij zitten en vouwde haar staart om haar voorpoten ten teken dat ze het gesprek wat minder gespannen wilde maken. Natuurlijk, het was ongewoon voor Shrimppaw om zaken te onthouden voor haar leider. Was het immers niet de zaak van een medicine cat om nauw samen te werken met de leider? Het verwonderde haar wel en bracht vragen omhoog die de medicine cat wellicht als enigste kon beantwoorden.


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Compass NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimema 1 maa 2021 - 15:01


Dit voelde zo dubbel en zo verkeerd. Shrimppaw vond het helemaal niet fijn om dit te doen. Misschien was dit ook wel een hele verkeerde aanpak, dat ze gewoon eerst met Crystal direct moest praten. Of misschien met Icecream, die had vast ook wel raad geweten. Maar ze had besloten een gesprek aan te gaan met Blueflower, alsof er een groot geheim was dat niemand anders mocht weten, een plot tegen Crystal. Blueflower zei dat ze haar gang mocht gaan en Shrimppaw knikte. Juist, oké. 'Nou.. Ik heb niets tegen Crystalstar, ik.. Ze is familie, en ik houd van haar, dus.. Dit is in ieder geval niets tegen haar, persoonlijk,' miauwde ze, om misschien eventuele verwarring weg te halen. Dit was immers geen coup. 'Maar.. Ik heb soms het idee dat ze dingen voor me achterlaat? Ik bedoel.. Nou, ik weet dat ik geen Deputy ben, of een Senior Warrior. Maar als Medicine Cat dacht ik wel.. Wat meer contact te hebben?' Was Blueflower wel de juiste kat om hier mee over te praten? 'Ik vroeg me gewoon af, uh.. Of jij misschien wel.. Dingen weet. Dat het wel met jou besproken wordt..'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Compass 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Compass VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 13:01


Hm, dit ging niet in een richting die Blueflower aan stond. Ze trok ongemakkelijk met haar oren terwijl ze luisterde hoe Shrimppaw begon aan haar verhaal. Ze begreep wat ze bedoelde en knikte dus ook begrijpend naar haar met een bemoedigende glimlach. Sommigen dingen waren nu eenmaal zakelijk en gingen de bloedbanden van familie te boven. Shrimppaw echode echter juist datgene wat Blueflower ook nu al een hele tijd voelde. Dat Crystalstar dingen achter hield voor haar en niet alles vertelde. Nu was het wel zo dat Crystalstar haar had beloofd om vanaf nu álles met haar te gaan delen en dat stelde de kleine she-cat ook onvoorwaardelijk op prijs. En toch.. toch was er iets mysterieus aan de she-cat. Iets dat was komen bovendrijven op het moment dat ze naar negen levens had ontvangen. Of.. of was het er altijd al geweest? Blueflower aarzelde met antwoorden. Onzeker of ze moest liegen of de waarheid moest vertellen. "Shrimppaw, ik zal niet tegen je liegen," begon Blueflower met een hele diepe zucht. Dat respect verdiende de medicine cat wel. Ze was immers al benoemd tot volwaardige medicine cat. "Ze heeft ook voor mij dingen achtergelaten. Dingen die ik pas naderhand vernomen heb dan wel direct als indirect door haar. Het zint me niet. Maar ze heeft mij laatst ook verteld dat ze vanaf nu meer met mij wil gaan delen. Ik wil graag mijn vertrouwen in Crystalstar leggen en haar op haar woord geloven," Blueflower betrapte haarzelf erop dat ze op dit moment enkel Shrimppaw wilde overtuigen. "Ik zie niet in waarom ik dingen niet zou kunnen delen met mijn medicine cat, als Crystalstar ervoor kiest dat niet te doen met jou is dat haar keus, maar ik zal nooit iets voor je achterhouden. Dat beloof ik." Ze schonk Shrimppaw een glimlach en gaf haar een geruststellend kopje. Mentaal vroeg Blueflower zich af waarom Crystalstar juist haar kleindochter niet in vertrouwen zou willen nemen. Dat baarde haar zorgen.  


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Compass NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 16:17


Ze zag dat Blueflower wat ongemakkelijk was. Ze kon haarzelf wel voor haar kop slaan. Zie je wel? Dit was helemaal geen goede actie geweest. Ze beet op haar lip, onzeker afwachtend op het antwoord van de Deputy. Had ze dit wel mogen zeggen, mogen verwoorden? Zou Crystalstar boos worden als ze erachter kwam dat ze dit aan het bespreken waren? 'Shrimppaw, ik zal niet tegen je liegen,' begon Blueflower. Shrimp hield haar adem in, bang voor de wind van voren. Maar die kwam niet. Niet helemaal. Blueflower vertelde dat Crystalstar wel eerder dingen had achtergehouden, maar had beloofd dat niet meer te doen. Shrimp knikte lichtjes met haar kopje. Natuurlijk wilde ze de Leader ook vertrouwen, heel graag zelfs. Ze werd in ieder geval gerustgesteld met de belofte dat Blueflower nooit iets voor haar zou achter houden. Shrimp gaf haar een dankbaar glimlachje. 'D-Dankje, Blueflower,' miauwde ze. 'M-Misschien is dit ook gewoon iets om.. Om met Crystalstar zelf te bespreken, dan met jou. Ik.. Ik wilde gewoon even weten of jij er ook.. Last van had, zeg maar,' miauwde ze wat ongemakkelijk, haar pootje schoof lichtjes over de grond. Ze wilde de Deputy ook niet betrekken bij iets wat tussen haar en Crystalstar was.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Compass 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Compass VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimema 5 apr 2021 - 9:29


Compass Daq67ki-108553f7-7c6f-4d36-8983-6853320a12f7.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzA3ZTE4NWItMmRiYy00NTQ0LTk4ZTctMDQ3MzBkYWNiOGZlXC9kYXE2N2tpLTEwODU1M2Y3LTdjNmYtNGQzNi04OTgzLTY4NTMzMjBhMTJmNy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Blueflower voelde zich toch een beetje schuldig om Shrimppaw in zo’n lastig pakket te stellen. Ze leek enorm ongemakkelijk. Dan mochten ze elkaar wel een hand geven. Ze liet een gespannen zucht ontsnappen en liet haar kop een beetje hangen. “Het is een moeilijke tijd voor iedereen. Als je maar weet dat-” even aarzelde ze. Liet ze haar ogen weer teruggaan naar die van Shrimppaw. “Dat als je ooit het gevoel hebt niet bij Crystalstar je ei kwijt te kunnen, je dat altijd bij mij kan doen. Zie het als deputy-medicine cat-confidentiality,” sprak ze tenslotte met een flauwe glimlach. “Wij moeten allemaal nog onze weg vinden hierin. Starclan geeft ons geen taken die we niet aankunnen. Als je ooit even wilt praten, écht praten, zonder dat iemand anders er vanaf weet dan kom je maar naar me toe. Ik zal niets voor je achterhouden en je niet veroordelen,” Meer wist ze ook niet te doen op dit moment. 


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Compass NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Compass   Compass Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 11:42


Waar het op neer kwam was dat het een lastige situatie was, hoe je het ook wend en keert. Blueflower leek dat ook te weten. Shrimp was in ieder geval al heel blij dat ze beloofde eerlijk te zijn en niets achter zou laten. Dat gaf haar al iets van rust, hoewel ze dit natuurlijk samen met Crystalstar moest oplossen. 'Het is een moeilijke tijd voor iedereen. Als je maar weet dat-' ze aarzelde even en Shrimp keek haar voorzichtig aan. 'Dat als je ooit het gevoel hebt niet bij Crystalstar je ei kwijt te kunnen, je dat altijd bij mij kan doen. Zie het als deputy-medicine cat-confidentiality,' sprak ze met een flauwe glimlach. Shrimppaw knikte, gunde haar ook een klein glimlachje. Ze hoopte maar dat dat niet nodig zou zijn. 'Wij moeten allemaal nog onze weg vinden hierin. Starclan geeft ons geen taken die we niet aankunnen. Als je ooit even wilt praten, écht praten, zonder dat iemand anders er vanaf weet dan kom je maar naar me toe. Ik zal niets voor je achterhouden en je niet veroordelen.' De jonge poes knikte. 'Dat waardeer ik heel erg, Blueflower. Dankjewel. Ik zal eraan denken, maar laten we hopen dat het niet nodig zal zijn,' miauwde ze met een klein glimlachje. 'Ik zal met Crystalstar gaan praten, dus dan komt het vast wel goed allemaal.' Ze moest ook vertrouwen in haar Leader hebben, en andersom ook.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Compass 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Compass
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: