ik wil slapen, maar da kan nie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ik wil slapen, maar da kan nie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightpaw"
Member
ik wil slapen, maar da kan nie LYuaXBg
San
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ Unborn ✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: ik wil slapen, maar da kan nie   ik wil slapen, maar da kan nie Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 20:57


Lightkit rolde wat rond in haar nest, zoekend naar een goede slaap positie. Maar ze kon er niet echt een vinden. Elke keer raakte ze wel iemand anders, en dat vond ze niet zo fijn. Dus uiteindelijk besloot ze de zoektocht op te geven en ging recht op zitten. Ze zuchtte geïrriteerd. Ze wilde helemaal niet alleen wakker zijn! Dat was super saai. Dus ging ze maar een van haar siblings wakker maken. "Psst, Zeppie wakkker wworden." Fluisterde ze zachtjes in de oor van haar slachtoffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyrpaw
Member
ik wil slapen, maar da kan nie Ehe_2
Starlord Shiwi
40
Actief
'The chicken... Is not amused'


CAT'S PROFILE
Age: 9 moons and 50 secs
Gender: Tomcat ♂
Rank: MR Apprentice
Zephyrpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik wil slapen, maar da kan nie   ik wil slapen, maar da kan nie Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 21:31


Eindelijk vatte hij eens zijn slaap. Het was moeilijk om in slaap te vallen wanneer er een wereld was die ontdekt moest worden. Zijn droom verliep erg goed voorlopig… Totdat Lightkit opeens tevoorschijn kwam. Ze zat… In de zon? Wat deed zij nou in de zon? ‘Psst, Zeppie wakkker wworden.’, fluisterde de zon zachtjes, waarna hij zichzelf wakker schudde. Zijn ogen openden zich en hij richtte zijn ogen op zijn zus, die hem zo nodig moest wakker maken. “Wa is er?”, vroeg de grijze kater nog slaperig. Hij slaakte eventjes een snelle gaap voordat hij weer naar haar keek. Misschien kwam ze hem vertellen waarom ze precies de zon was geworden? Oh nee wacht, dat was deel van zijn droom.


ik wil slapen, maar da kan nie CZephyrSig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw"
Member
ik wil slapen, maar da kan nie LYuaXBg
San
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ Unborn ✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik wil slapen, maar da kan nie   ik wil slapen, maar da kan nie Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 19:18


De kater was moe, dat was duidelijk. Maar daar zou hij vast wel overheen komen als ze een spelletje zouden doen toch? Al moesten ze dan wel rustig zijn want anders zouden ze mama wakker maken. En ze wilde natuurlijk niet in de problemen komen. "Lwatten wwe ene spwelletje spellen." Sprak ze lachend terwijl ze voorzichtig uit het nest kroop. "Kom, jij mwag zelfs het spel uitkiezen!" Ging ze veder terwijl ze stond te wachten op haar broer, hopend dat hij aan haar plan mee zou werken. En niet boos zou worden.


ik wil slapen, maar da kan nie VjRmi2K
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephyrpaw
Member
ik wil slapen, maar da kan nie Ehe_2
Starlord Shiwi
40
Actief
'The chicken... Is not amused'


CAT'S PROFILE
Age: 9 moons and 50 secs
Gender: Tomcat ♂
Rank: MR Apprentice
Zephyrpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik wil slapen, maar da kan nie   ik wil slapen, maar da kan nie Icon_minitimema 15 maa 2021 - 16:38


Hij wilde gewoon slapen en wachten tot het weer licht was, want dan kon hij alles beter zien en was alles leuker dan in de stiekeme nacht. ‘Lwatten wwe ene spwelletje spellen.’ Stelde het poesje voor en zijn tweekleurige ogen volgden haar terwijl ze voorzichtig uit het nest kroop. ‘Kom, jij mwag zelfs het spel uitkiezen!’. Oh, hij mocht kiezen? Nou, dan ging hij wel mee hoor. De kleine grijze kater schudde zichzelf even wakker en sprong ook het nest uit, al was het minder voorzichtig dan dat zijn zusje deed. Het was in ieder geval stilletjes genoeg om niet teveel lawaai te maken. “Okie, lemme denken”, deelde de jonge tom mee en dacht eventjes na, zijn blik naar boven gericht.


ik wil slapen, maar da kan nie CZephyrSig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw"
Member
ik wil slapen, maar da kan nie LYuaXBg
San
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ Unborn ✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik wil slapen, maar da kan nie   ik wil slapen, maar da kan nie Icon_minitimema 22 maa 2021 - 21:46


Dat leek hij wel goed te vinden. En Lightkit was blij! Dit betekende dat ze veel makkelijker de nacht door zou komen. En kon ze ook wat quality time met haar beste broertje door brengen, een win-win situatie niet waar? Met haar ogen volgde ze de blik van de grijze kater, naar boven. Was daar iets speciaals? Zo te zien niet. Hmm, hij moest wel lang nadenken zeg. Misschien als zij ook zou nadenken zou ze hem kunnen helpen? Twee koppen waren immers slimmer dan een!


ik wil slapen, maar da kan nie VjRmi2K
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik wil slapen, maar da kan nie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: