Once upon a time...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Once upon a time...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peonybell
Member
Once upon a time... KE3C5YQ
Ema
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 34 moons ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peonybell
BerichtOnderwerp: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 15:33


Door de landen, daar rende ze. Door de dagen heen, daar rende ze door. Het leven bad steeds meer aan elke dag dat er passeerde. Ze ging ze niet meer voorbij laten vliegen. Maar ze ging haar verleden niet loslaten, en haar herinneringen ook niet. Nu stond ze weer eens bij de Lost Territory, een plek die vernietigd was, verwoest, platgebrand, wat er ook mee gebeurd was. Het was zielig, maar dat gebeurde er wanneer er gespeeld werd met tijd.

Ze zuchtte en zette zich eens neer. Haar leven had veel te veel herhaling. Het leek wel een routine waarin ze zat opgesloten. Ze had iets nieuws nodig, maar ze wist niet wat. Binnenkort was ze al een Senior Warrior, en dan voelde ze zich al zo oud. Alsof haar leven in één wip voorbijvloog. Dat wilde ze niet.



+Stormflight


Once upon a time... 5j86AN5
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Once upon a time... DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimema 1 maa 2021 - 20:11

Stormflight
Het was voor zijn gevoel lang geleden dat hij zijn Clanterritorium nog eens achter zich gelaten had en naar een territorium gegaan was dat niet tot RiverClan behoorde. Eigenlijk had hij al sinds dat hij Aurorapaw als apprentice had gekregen weinig tijd gehad om er zomaar even op uit te gaan. Als je daar nog de drama van RiverClan, ThunderClan en ShadowClan bij telde, dan was het genoeg om hem hier weg te houden. En dan had hij Tinypaw nog die hij op moest leiden. En zijn verantwoording naar zijn kinderen. Soms was het te veel om op te noemen, maar om eerlijk te zijn, zou Stormflight het voor niks anders in willen ruilen. Hij was blij met zijn leven hoe het nu was, al waren de twijfels die erbij kwamen kijken minder leuk. Maar goed, hij was geen warrior geworden om een makkelijk leven voor zich te hebben. De kater liep het verloren territorium in en een bekende, zoete geur kwam hem tegemoet. Zijn lippen gingen automatisch omhoog in een glimlach toen hij zich de kat herinnerde die hij hier al eens eerder had ontmoet. Ze had hem nog niet gezien en Stormflight deed niet echt zijn best om onbeschut te blijven. “Kijk eens wie we hier hebben,” snorde hij. “Het is alweer even geleden dat we elkaar gezien hebben. Hoe gaat het met je?”


Terug naar boven Ga naar beneden
Peonybell
Member
Once upon a time... KE3C5YQ
Ema
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 34 moons ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peonybell
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 12:21


Terwijl ze rustig neer zat, kwam een bekende stem haar tegemoet. 'Kijk eens wie we hier hebben', klonk een snorrende stem en ze draaide haar kopje naar hem toe, een glimlachje op haar snoet zettend. Hij weer. 'Het is alweer even dat we elkaar gezien hebben. Hoe gaat het met je?', de poes keek hem met een warme blik aan. "Het gaat goed met me", sprak ze zachtjes, tevreden met dat hij hier was. Ze vond het gesprek dat ze de vorige keer met elkaar hadden gehad erg leuk, en ze zag hem nu ook wel als een vriend, zelfs als hij van een andere Clan kwam. Het deed er voor haar niet toe. "En met jou?"


Once upon a time... 5j86AN5
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Once upon a time... DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 12:28

Stormflight
Stormflight kon aan de blik van de poes zien dat zij het ook leuk vond om hem weer te zien. Ze waren elkaar als vrienden gaan beschouwen na hun laatste gesprek en het feit dat ze uit een andere Clan kwam, deerde hem niet echt. Er stond immers nergens in de code dat hij geen vriendschappen mocht hebben met katten uit andere Clans, enkel dat hij zijn eigen Clan boven die van een ander moest verkiezen in een gevecht. En ook daar maakte Stormflight zich niet druk om. In een gevecht waren meerdere katten betrokken en hij zou dan gewoon iemand aanvallen die hij minder goed kende. Als er ooit überhaupt een oorlog tussen WindClan en RiverClan zou dreigen. “Goed, goed,” zei hij op een opgewekte toon. “Ik heb sinds ons laatste gesprek twee apprentices en anderhalve maan geleden heb ik een dochtertje en een zoontje, Bitterkit en Evenkit. Gelukkiger kun je mij dus niet maken,” snorde hij. “En jij? Zijn er bij jou nog ontwikkelingen in de Clan?” vroeg hij op een licht nieuwsgierige toon. Misschien had zij wel een partner gevonden en had ze ook een nestje.

Terug naar boven Ga naar beneden
Peonybell
Member
Once upon a time... KE3C5YQ
Ema
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 34 moons ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peonybell
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 17:45


‘Goed, goed’, antwoordde de kater op haar vraag. ‘Ik heb sinds ons laatste gesprek twee apprentices en anderhalve maan geleden heb ik een dochtertje en een zoontje, Bitterkit en Evenkit. Gelukkiger kun je mij dus niet maken’. Hij had in een korte tijd twee apprentices en twee kittens om hem gelukkig en vredig te maken. De rode poes was blij voor hem. Als zij nu alleen maar wat meer vorderingen maakte in haar leven… ‘En jij? Zijn er bij jou nog ontwikkelingen in de Clan?’, vroeg hij vervolgens. “Oh… Nee niet echt nee”, een zachte tint van teleurstelling in haar stem te horen. “Alles is net zoals het was sinds ons laatste gesprek”. De kattin haalde even haar schouders op. “Maar dat maakt niet uit. Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent met jouw nieuwe kittens en jouw twee apprentices”, knikte ze hem toe met een glimlach. Gelukkig zijn voor de ander was waar het om draaide. Haar eigen leven maakte niet zoveel uit zolang anderen maar blij waren met wat ze hadden. Hun geluk was alles dat zij had om haar ook gelukkig te maken in haar leven.


Once upon a time... 5j86AN5
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Once upon a time... DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimeza 27 maa 2021 - 11:56

Stormflight
Het leek erop dat er in Peonybell’s leven niet veel ontwikkelingen waren gebeurd sinds hun laatste gesprek en dat ze het daar een beetje moeilijk mee leek te hebben. “Geen zorgen, Peonybell,” murmelde hij op een zachte, geruststellende toon. “Wat niet is, kan nog komen. Je bent nog erg jong en je hebt nog genoeg kansen om iemand tegen te komen die goed voor je zal zijn.” Misschien kon ze zich in de tussentijd op andere dingen focussen. Hij kon zich niet herinneren dat ze tijdens hun vorige gesprek had gezegd dat ze apprentices had. “Heb je soms een apprentice waar je je op kunt focussen?” vroeg hij dan ook op een rustige toon aan haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Peonybell
Member
Once upon a time... KE3C5YQ
Ema
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 34 moons ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peonybell
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimedi 30 maa 2021 - 10:41


Haar leventje was een beetje steeds repetitief geweest sinds ze warrior was geworden. Toen ze nog Peonypaw was, was haar leven zoveel actiever geweest en had ze het leuker gehad dan nu. Daarom ging ze er ook vaak opuit, om nieuwe katten te leren kennen of om gebieden te gaan opzoeken waar ze even rust had voor haar alleen. 'Geen zorgen, Peonybell', mauwde de grijze kater tegen haar op een geruststellende toon, waar ze een beetje comfort in kon vinden. 'Wat niet is, kan nog komen. Je bent nog erg jong en je hebt nog genoeg kansen om iemand tegen te komen die goed voor je zal zijn'. De rode kattin knikte daarop. Maar binnen de kortste manen zou ze alweer een Senior Warrior zijn, wat haar al best oud deed voelen. 'Heb je soms een apprentice waar je je op kunt focussen?'. Apprentice? Ze had er wel eentje. Kleine Hedgepaw. Die had al veel meegemaakt in zijn jong leventje en het was haar taak geworden hem nu op te leiden tot een moor runner net zoals zij. "Ik ben nu bezig met een apprentice trainen ja. Ik heb ook al eerder een apprentice opgeleid die nu een trotse warrior is van onze Clan", sprak ze.  


Once upon a time... 5j86AN5
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Once upon a time... DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Once upon a time...   Once upon a time... Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 17:48

Stormflight
Stormflight snorde zachtjes toen hij hoorde dat ze een apprentice op aan het leiden was en aangaf dat ze al een volleerde warrior van een andere apprentice had gemaakt. “Dat is een heerlijk gevoel, hè?” Hij snorde. “Ik heb zelf ook een apprentice opgeleid tot warrior. En nu heb ik er momenteel twee waar ik me over ontferm.” Er klonk iets van trots door in zijn stem en zijn houding werd wat rechter, trotser. “Het is echt een heerlijk gevoel om iets uit te leggen aan een apprentice, vooral als diegene weinig zelfvertrouwen heeft. Als ik dan zie dat ik hem op kan beuren of meer zelfvertrouwen kan geven door hem een bepaalde techniek aan te leren waar hij zelf nooit op was gekomen, dan voel ik me echt zo trots om deel uit te maken van mijn Clan.” Hij had het onbewust over Tinypaw, want Aurorapaw had weldegelijk zelfvertrouwen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Once upon a time...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: