[GZ] Plots for my chars



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Plots for my chars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
[GZ] Plots for my chars DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 16:44

Hey, hier had ik het gisteren al over, maar ik heb nogal een aantal chars die momenteel niet heel veel bijzonders in hun leven hebben of nog op zoek zijn naar wat dingen. Hieronder zullen dan ook voornamelijk ideeën zijn voor mogelijkheden. Als je een eigen idee voor een mogelijkheid hebt, laat het me dan vooral ook weten^^. Als je een kat hebt voor wat hieronder staat, dan geld dat natuurlijk ook. Je kan me contacteren door hier een bericht te plaatsen, een pm naar @Acornstar te sturen of een dm in discord te sturen naar Cynthia#0918. Alle namen van de chars zijn aanklikbaar en gaan naar hun profielen.

[GZ] Plots for my chars 16149037775864466088900110077202
Beechresin - sc - 30 moons - queen
Dochter van Acornstar, is al een aardig tijdje queen doordat ze steeds kittens op haar neemt. Ook al heeft ze besloten dat Palekit voor nu de laatste zal zijn. Heeft een best vurig karakter en is niet op haar mond gevallen. Heeft best wel een hekel aan haar vader ook. Degene waarvan ze houdt, Bloodhound, is net van shadowclan vertrokken.

Ideas:
- De biologische vader van haar kittens, waar ze dus ooit een one night stand mee heeft gehad. Is Shadowclan.
- Katten die hetzelfde als haar denken over Acornstar eventueel en die haar daardoor mogelijk zouden willen gebruiken.
[GZ] Plots for my chars 16149045148287797501294179864206
Scarletpaw - sc - 10 moons - Apprentice
Dochter van Beechresin, denkt dat Bloodhound haar vader is, maar haar echte vader is een andere shadowclanner. Als een kitten heeft ze 'vliegles' gehad van Hollow. Hierna heeft ze een tijdje in een coma gelegen, waar ze niet hetzelfde uitgekomen is. Voor uitleg over haar conditie verwijs ik je door naar haar profiel. Bloodhound is dus net weggegaan van shadowclan en dat is dus ook iets dat ze niet goed begrijpt.

Ideas:
- Iemand die haar echt kan steunen met alles.
- Vrienden zijn altijd welkom.
- Iemand die haar gedrag juist belachelijk maakt en haar pest mogelijk. [disclaimer: Je kan een boze moeder over je heen krijgen]
- Een eerste crush(male). Ook al zal ze er zelf nog helemaal niks van begrijpen.
[GZ] Plots for my chars 16149045674783175775486689669425
Harespring - wc - 30 moons - Tunneler
Dochter van Mousewish en Tigergaze. Heeft al wat dingen meegemaakt in haar leven. Haar moeder is doodgegaan toen ze nog een kitten was en een van haar broertjes is haar toen gevolgd. Verder is ze als een young warrior aangevallen door Chawl en heeft daar een beschadiging aan haar ogen van overgehouden. Hierdoor moest ze van moor runner naar tunneler omgeschool worden. Ondertussen is ze redelijk over het hele voorval heen, maar mist ze het moor runner zijn wel.

Ideas:
- Een bloodclanner tegenkomen, wat mogelijk de herinnering weer aanwakkert.
- Iemand binnen windclan die mogelijk twijfelt aan haar kunnen als een warrior.
[GZ] Plots for my chars 16149046181545344110379412644819
Sandpaw - wc - 6 moons - apprentice
Zoon van Amberstorm en Wolfstar. Na de dood van zijn broertje en de verbanning van zijn moeder heeft hij zich voorgenomen om de beste warrior te worden voor hun en zal dan ook niet genoegen nemen met minder. Hij kan hierdoor wat arrogant en ongevoelig overkomen, maar als je hem goed leert kennen, weet je dat er meer achter zit dan dat. Hij is wel pas net apprentice, dus dit zal zich langzaam maar zeker steeds meer gaan uiten.

Ideas:
- Katten die hem volgen of naar hem opkijken. (eventueel een groepje bij genoeg interesse)
- Iemand die juist met hem botst
- Een 'rechterhand' om het maar even zo te noemen. Maar eigenlijk iemand waar hij dus heel close mee is.
[GZ] Plots for my chars 16149046623989021630406827600989
Shadowrush - wc - 115 moons - Elder
Zoon van Pantherface(ooit wc dep) en Windflame. Hij is vaak genoeg chagrijnig, vooral wanneer het kouder is en zijn gewrichten pijn doen en het hem belemmert om te doen wat hij wilt. Hij is een tijdje terug elder geworden en nu zit ik een beetje met wat ik met hem wil, dus hoop eigenlijk hier wat ideeën uit te halen.

Ideas:
- Eventueel zou hij wat kleinkinderen kunnen hebben ook nog of zelfs achterkleinkinderen. Een van zijn dochters heb ik tenslotte zelf, dus daar zouden best wat mogelijkheden zijn, ook al moet ik die dan wel eens een warriornaam gaan gevenxD. Maar dat kan bij interesse.
- Hij kan dus ook gebruikt worden voor tasks voor apprentices.
[GZ] Plots for my chars 16149047031492424525203505143432
Juniperpaw - tc - 11 moons - Apprentice
Dochter van Sandflower en Dustrise. Heeft dus ook skyclanbloed. Ze is een energiek poesje en is eigenlijk nog vrij onschuldig. Ze houdt niet heel erg van het donker en hele krappe plekken, maar juist wel weer van bomen klimmen. Ze was bij de gathering toen een eik in de fik ging en er geschoten werd en ze is in contact geweest met de zieke das. Kijkt best wel erg op naar Stagtine.

Ideas:
- Iets waardoor ze wat minder onschuldig zal worden, want ze wordt tenslotte bijna warrior. Dit kan van alles zijn, dus kom maar met iets dat jouw char zou doen.
- Een eerste crush(male).
- Een goede vriend(in)
[GZ] Plots for my chars 16149047423699164782864628007496
Lilypool - rc - 17 moons - Young warrior
Dochter van Honeyspots en Saxon. Beseft zich ondertussen dat wat ze voor Aegir voelt meer dan alleen vrienden is, maar alles in nu weer gecompliceerd doordat Aegir Emberkit ontvoerd heeft. Ze zit dus best wel in de knoop door alles.

Ideas:
- Ze doet nog zo haar best dingen te verbergen over Aegir, maar het zou niet heel raar zijn als iemand erachter komt. En dan is het de vraag of dit persoon een vriend zou worden of iemand die haar juist chanteert ermee.
- Een vriend(in) waar ze niet alles tegen zal zeggen over wat er gaande, maar wel iemand die op zou kunnen merken dat er iets gaande is.
[GZ] Plots for my chars 16149047825417518922006084561833
Turtle - tribe - 12 moons - To-be
Zoon van de vorige healer van de tribe. Zit behoorlijk in de knoop met alles momenteel, want hij heeft niet echt het gevoel dat er ook maar iemand nog geeft om zijn moeders dood naast zijn zus Wren. Ook al vindt hij wel dat zij ernaast zit met haar conclusie. Hij weet beter, dat Coyote het waarschijnlijk gedaan heeft, maar daardoor heeft hij hemzelf misschien geïsoleerd van de rest van de tribe door dit uit te spreken.

Ideas:
- Iemand die hem misschien gelooft na alles wat hij gezegd heeft in een poging de boel te sussen.
- Een eerste crush(kan female of male zijn)
- Iemand die denkt dat hij liegt en dat ook zeker zal laten merken.
[GZ] Plots for my chars 1614904819344118676518921676417
Alder - tribe - 13 moons - Cave guard
Broer van Sedge en halfbroer van Shine. Is wat onzeker van aard, maar doet zijn best dit te verbergen door hard te werken. Is nog niet heel lang een Cave guard.

Ideas:
- Voor hem heb ik geen idee wat ik precies zoek, naast de standaard vrienden/vijanden misschien.
[GZ] Plots for my chars 16149048675637335490036163928496
Otter - tribe - 75 moons - Cave guard
Ik heb nog niet echt veel met haar gedaan, maar ze is een oude vriendin van Day. Ze is dus ook al wat ouder, wat mogelijkheden geeft voor eventuele familie.

Ideas:
- Familie, verder kan heel veel als je een goed idee hebt.


If you are strong, you'll find responsibility
[GZ] Plots for my chars 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
[GZ] Plots for my chars J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 17:01

I actually have Nightcurse for Beechresin for both topics :')


[GZ] Plots for my chars IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GZ] Plots for my chars DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 17:30

Nightcurse is er idd best wel perfect voorxD


If you are strong, you'll find responsibility
[GZ] Plots for my chars 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
[GZ] Plots for my chars J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 17:45

Just hmu if you wanna talk about it C:


[GZ] Plots for my chars IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[GZ] Plots for my chars DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 19:28

Ik heb Featherpaw die heel close kan zijn met Sandpaw
Ik heb Thawrage die kan twijfelen aan Harespring
Kauhu heb ik voor het andere idee van Harespring
Steelpaw kan Juniper's eerste crush zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GZ] Plots for my chars DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Plots for my chars   [GZ] Plots for my chars Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 18:01

Ik zal vanavond even met jullie beide contact opnemen^^


If you are strong, you'll find responsibility
[GZ] Plots for my chars 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Plots for my chars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: