[Crystalstar] Pinpoint



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Crystalstar] Pinpoint

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 0:07

She did what she had to do
De ceremonie was geweest en ze voelde zich.. opgelucht dat Brackenkit en Amberkit apprentices waren geworden. Desondanks was de keuzes van de mentoren zwaar op haar hart blijven liggen. Arcticwolf zou Amberpaw trainen en Crystalstar zou Brackenpaw onder haar vleugels nemen. Ondanks dat ze alle vertrouwen had in de training van Crystalstar, doch wat minder in die van Arcticwolf, had ze ergens het nare onderbuikgevoel dat er niks van toeval in deze keuze lag. Crystalstar had gezegd dat ze altijd met haar mocht komen praten en ondanks dat Seamist niet echt een vraag in haar hart had, enkel een vaag gevoel van onrust, was ze dt komen doen. Na heel lang ijsberen in de buurt van de den en moed verzamelen althans. Ze haalde diep adem en stapte naar de ingang toe, haar tengere, lange lichaam gespannen. "Crystalstar?" besloot ze te vragen. Wie weet was de leider niet eens in haar den. Had ze hier voor niks zich zo zenuwachtig lopen maken.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 17:59

Een kleine schok ging door Crystalstar, die net nog over Smokegaze gebogen had gezeten, toen haar naam werd genoemd. Haar mate sliep, zoals gewoonlijk nu hij herstellende was van de verwoestende ziekte die zich van hem meester had gemaakt. Het was Seamist, dit was het gesprek waar Crystalstar al een paar dagen op wachtte, het gesprek dat ze verwacht had. "Ja, kom binnen." Miauwde de leader, toen ze zeker wist dat Smokegaze zou blijven slapen. Het liefst sprak ze niet over lastige zaken vóór hem, maar als hij er toch niet bewust bij was.. "Seamist, ik ben blij dat je gekomen bent. Rustig aan, alsjeblieft, hij heeft zijn slaap hard nodig." Vertelde ze haar bezoeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 11:59

She did what she had to do
Ergens had ze gehoopt dat Crystalstar gewoon buiten haar den was, op patrol. Dat Seamist het verkeerd gezien had. Maar ergens wist ze dat die hoop niet nuttig was. Dit moest van haar hart. Uitstel was afstel. Toen Crystalstar dan ook haar stem liet horen, haar aangaf dat ze naar binnen mocht komen, liep ze dan ook met lichte passen naar binnen. Haar blik gleed even over Smokegaze en ergens vroeg ze zich af waarom de kater niet in de medicine cat den lag. Maar ergens wist ze het wel. Waar haar hart altijd ergens bij Settleddust zou liggen, ondanks dat ze hem afgezworen had, lag Crystalstar's hart bij Smokegaze. Ze gaf een lichte knik bij haar verzoek. "Natuurlijk, geen probleem. Hoe gaat het met hem?" oprechte bezorgdheid lag in haar stem terwijl ze haar blik over de slapende warrior liet gaan. Haar misstappen maakten haar geen monster, Seamist gaf veel om haar clangenoten.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 22:14

Ze was hem bijna verloren aan de ziekte, de ziekte die zoveel van hem had genomen, die haar kinderen hun vader had ontnomen voor moons. Seamist scheen gelukkig te begrijpen dat de situatie ernstig was, en ze toonde zelfs interesse in haar Leader's mate. Crystalstar zuchtte, ze deelde dit soort persoonlijke details niet graag en niet snel, maar wellicht had deze kattin er recht op. "Hij leeft, en hij zal blijven leven. Verder ziet het er nogal grauw uit." Miauwde ze na even nagedacht te hebben. Hij was niet vaak helemaal bij zinnen, en was veel van zijn geheugen kwijt. "Maar hij blijft mijn liefde, daar is geen twijfel over mogelijk." Smokegaze zat nu langer in deze situatie dan dat ze hem daarvoor haar partner had mogen noemen, en toch bleef ze bij hem. Haar hart was van hem, en het zijne van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 21:46

She did what she had to do
Met een mistroostige blik keek ze naar de kater die daar maar wat stil lag. In ieder geval zou hij leven, maar zelfs een kitten kon zien dat er iets goed mis was. Hij zou leven, maar het zag er grauw uit. "Hopelijk zal het grauwe wijken voor wat zon," murmelde Seamist, haar grote oren wat naar achteren draaiend. Ze richtte haar tweekleurige ogen naar Crystalstar. Ze wist wel hoe het was om iemand lief te hebben, alleen had Crystalstar het geluk dat haar liefde in de juiste clan geboren was. "Daar zal niemand in de clan over twijfelen. En hij is in de beste poten bij jou en bij Shrimppaw," miauwde Sea met een zwakke glimlach, haar stem nog steeds wat gedempt om hem niet te storen. Stilletjes ging ze zitten en krulde ze haar staart rond haar poten heen. Het was gek om hier te spreken in de den met Smokegaze erbij.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedo 18 maa 2021 - 16:09


Waarom opende ze zich zo voor Seamist? Misschien was een manipulatietechniek die ze nog niet helemaal had losgelaten, misschien wilde ze gewoon tegen iemand praten. Of misschien dacht ze wel dat Seamist haar zou begrijpen. Crystalstar liet een mistroostig lachje horen en knikte langzaam. "Hij is een goede kat, ik kan me niet voorstellen dat Starclan hem nu al van ons weg zou nemen." Tenzij ze het deden om haar te straffen, zei het eindeloze stemmetje achter in haar kop. Crystalstar schudde die gedachte snel van zich af, en besloot maar ter zake te komen voordat ze zichzelf nog verder paranoïde maakte. De leader richtte zich weer op en keek Seamist nu weer met een serieuze blik aan. "Mijn excuses, ik neem aan dat je iets met me wilde bespreken, ga je gang."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedo 18 maa 2021 - 16:41

She did what she had to do
Ze voelde mee met Crystalstar, maar ergens, in de diepste van haar weke medelijden, lag er ergens toch een wat hardere kern. Ondanks dat ze meevoelde, en medelijden had met Smokegaze, was het ironisch. Zij mocht Settleddust niet, maar tegelijkertijd was Crystalstar's liefdesleven ook niet om over naar huis te schrijven. Ze drukte de gedachte weg, zichzelf in stilte vermanend. Het was geen stijl om ellende aan een ander toe te wijzen. Crystalstar probeerde Riverclan zo goed mogelijk te leiden. Of tenminste, dat hoopte Seamist in haar diepste hart der harten. Ze trok haar blik weg van Smokegaze toen Crystalstar het gesprek terugbracht bij waarom ze gekomen was. Seamist draaide haar oren naar achteren, duidelijk meteen een stuk minder op haar gemak. "Amberpaw en Brackenpaw zijn nu apprentices en hebben zeer capabele mentoren gekregen, daar zal ik niks van zeggen. Ik.. vroeg me alleen de gedachtegang achter de keuzes af.." Haar stem dwaalde wat af. Het was een eer dat Crystalstar Brackenpaw zou trainen. Toch bleef haar hoofd hangen op de waarom. Waarom precies haar kleine jongen? En waarom Arcticwolf voor Amberpaw? Dat laatste zat haar misschien nog wel het meest dwars. Kon hij haar wel objectief trainen, als haar 'vader'? Ze had al genoeg meegekregen van zijn wereldbeeld als kitten, verdiende ze geen andere inzichten? De scène met Settleddust en de honden trok weer op haar netvlies voorbij en ze voelde het zich even duizelen. Hij was tot dat in staat, wat zou hij met Amberpaw doen? Haar leren? Ze was bang voor haar kleine meid.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 20:21

Nog eenmaal keek ze naar haar mate om voordat Crystalstar weer volledig in haar leidersrol stapte en met haar gebruikelijke ernst luisterde naar wat Seamist te zeggen had. Ze had wel verwacht dat de kattin niet zou geloven dat het toeval was dat Crystalstar zichzelf en Arcticwolf de taak van mentor van de twee kittens gegeven had. De leader had er goed over nagedacht, in gedachten gehouden dat het misschien niet nodig was geweest. Uiteindelijk had ze toch maar het zekere voor het onzekere genomen en degenen die ze het best vertrouwde de nieuwe apprentices toevertrouwd. Haar snorharen trilden licht, maar ze besloot dat ze er niet omheen zou dansen. Een moeder verdiende de waarheid. "Ik dacht wel dat je het zou merken. En voordat ik je een uitleg geef, het is geen straf." Drukte ze Seamist op het hart. "Maar enfin. Ja, er zat een bepaalde gedachtegang achter mijn keuzes. Ten eerste was het praktisch: ik was klaar met Hermitshell, en Arcticwolf was ook vrij. Wij zijn beiden capabel, zoals je zei, dus ik koos ons." Maar het zou natuurlijk een leugen zijn als ze zei dat dat alles was, enkel het praktische ervan. "Daarnaast heb ik Brackenpaw eerder van dichtbij mogen observeren, hij was hier naar binnen geglipt, en ik dacht de kwaliteiten te herkennen die ik in mijn apprentices zoek. Hij is gedreven, ambitieus, en durft zijn gedachten uit te spreken." Dat was het mooie deel, het deel waar de moeder trots op kon zijn. Maar er was ook nog een killer onderdeel. "Maar natuurlijk, wat je echt wilt horen: ik heb de keuze gemaakt om een oogje in het zeil te houden op Brackenpaw en Amberpaw. Ik heb katten gekozen die zo dichtbij Riverclan staan dat afwijkingen bijna onmogelijk zullen zijn voor hun apprentices." Bij de uitspraak fronste ze kort naar Seamist. Zij twee hadden dezelfde mentor gehad, maar waren toch enorm anders geworden. Wellicht zat er een crux in haar redenering, maar ze zou er bij blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:34

She did what she had to do
Ze trok kort met haar oor toen Crystalstar aangaf dat ze geen straf had uigedeeld op deze manier. Dat had ze ook niet verwacht. De actie sprak voor haar niet als straf, het sprak van wantrouwen. Wantrouwen voor haar perfecte zoon en dochter die nooit wat kwaad zouden doen. Die alleen het beste verdienden in de wereld. Ze kon het niet helpen dan om zacht te glimlachen bij haar woorden over Brackenpaw. Ze was trots op haar kleine man. Ze stak haar borstkas iets naar voren en ging iets rechter zitten. "Brackenpaw zijn getalenteerde, loyale katten. Ze zullen e een aanwinst zijn voor Riverclan," bevestigde Seamist zachtjes, maar haar glimlach verviel bij de volgende uitleg. Haar uitdrukking werd wat strakker. "Met alle respect voor je keuze, Crystalstar, en naar Arcticwolf zijn zorgen voor de kittens.. Had ik gehoopt dat Amberpaw had kunnen leren en zich wat verder had kunnen ontplooien buiten haar gezin. Een mentor geeft je toch weer een heel nieuw wereldbeeld mee en nu.. blijft ze voor mijn gevoel hangen." Ze schoof wat met haar poot over de grond heen. "Niet dat ik denk dat Arcticwolf een slechte mentor zal zijn maar.. ja.. Misschien zie ik het verkeerd.." Haar stem stierf af met een zachte murmeling en ze keek kort weg.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimema 22 maa 2021 - 17:41

Aha, het probleem was dus niet dat zíj een van de twee ging trainen, het ging meer om Arcticwolf. Crystalstar had al wel verwacht dat er een ontzettende wrijving tussen de twee mates was, maar dit bevestigde haar vermoedens. Ze had Arcticwolf Seamist toegezegd in ruil voor zijn werk, dus dit was deels haar schuld, en misschien had ze er met terugwerkende kracht anders over beslist. Aan de andere kant was Seamist nog steeds een kattin die zich er vrij toe had gevoeld zich te verhouden met een Shadowclankater. "Je hebt zeker gelijk over het feit dat een mentor een nieuw beeld van de wereld brengt, dat weer met dat van de ouders vermengd kan worden om zo een meer welgevormde warrior te produceren." Simpele beginselen van het clanleven, en een belangrijk onderdeel van haar keuzes als leider. "Echter ken ik Arcticwolf goed, en vertrouw ik hem en zijn ideeën. Hij zal streng en wellicht hard zijn voor Amberpaw, maar ik geloof dat hij rechtvaardig is." Ze kwam wat dichter op de kattin af en keek haar met een wat zachtere blik aan. "Vertrouw in mijn oordeel, Seamist. Ik weet dat je moeite hebt met Arcticwolf. Maar ik heb hem geen absolute vrijheid in deze training gegeven. Hij moet zich nog steeds aan dezelfde regels houden als alle mentoren." Ze bleef dubbel spelen, ze wilde Arctifwolf en Seamist beiden als haar medestanders hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Pinpoint DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 10:05

She did what she had to do
Crystalstar had het volledige vertrouwen in Arcticwolf en zijn mentorschapsvaardigheden. Seamist wou dat ze hetzelfde kon zeggen. Echter had wat ze die nacht gezien had alles veranderd. Het genot wat in zijn ogen af te lezen was terwijl Settleddust uiteen gescheurd werd, had haar zich koud laten voelen tot het bot. Haar blik was afwegend terwijl haar tweekleurige ogen de turquoise ogen van Crystalstar vonden. Ze vroeg zich af, wist Crystalstar het en ging ze alsnog door? Of was het een blinde keuze? Ze wist niet wat haar meer zou beangstigen, dat haar clanleider achter koelbloedige moord stond, of te blind was om te zien wat voor een kater hij was. Er gebeurde veel, heel veel achter haar tweekleurige ogen. De tandwielen in haar hoofd draaiden net wat te langvoordat ze antwoord gaf. Maar uiteindelijk sprak ze al deze gedachten niet uit. "Ik.. hoop dat je gelijk hebt Crystalstar," murmelde de mooie, smalle poes, waarna ze haar fijngebouwde kopje wat neeg in erkenning. Ze zou de keuze van Crystalstar niet aanvechten, maar wat had ze er een ontzettende steen in haar maag van.
O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Pinpoint E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Pinpoint   [Crystalstar] Pinpoint Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 18:05

Ze kreeg geen echt antwoord meer, kreeg niks meer te horen van Seamist's zorgen. Crystalstar dat dat geen goedkeuring betekende, slechts een soort toegeving, het liet zien dat Seamist niet dacht dat het nog zin had om er iets tegenin te brengen. "Onthoud dat niemand boven de regels staat. Als je denkt dat Arcticwolf slecht omgaat met Amberpaw moet je dat melden. Hij heeft niets over mij te zeggen, en ik neem hem niet in speciale bescherming." Vertelde Crystalstar, terwijl ze opstond. Dit gesprek kwam tot een einde. Ze wilde graag dat Seamist haar zag als een vertrouweling, maar was bang dat dat nog wel eens moeilijk kon worden nu ze wist wie haar kinderen zouden trainen. "Spreek ik je snel opnieuw, Seamist? Ik kan me voorstellen dat er luchtigere gespreksonderwerpen zijn voor ons, denk je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Crystalstar] Pinpoint
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: