I'm A Mousebrain



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm A Mousebrain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 20:41

Smokepaw opende zijn ogen. Hij probeerde nog in slaap te vallen, alleen lukte dat niet. Kreunend stond de apprentice op. Terwijl hij voorzichtig naar de uitgang van de apprentice den liep, stapte hij per ongeluk op het puntje van Steelpaws staart. Geschrokken deed hij een paar stappen naar achter. Zonder op reactie te verwachten rende de kater zo snel als hij kon naar buiten. Hij rende blindelings langs alle katten richting de prooihoop. De jonge apprentice koos een mollige muis en pakte hem op. Zo snel als Smokepaw kon rende hij terug naar de apprentice den. Hij ging voor steelpaw zitten en liet de mollige muis vallen. 'Sorry!' verontschuldigde Smokepaw. Hij schoof de muis naar de grijze apprentice toe. 'Het was niet de bedoeling om op het puntje van je staart te stappen.'

@Steelpaw.


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm A Mousebrain Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 13:23

Dit was één van de eerste keren dat Steelpaw lekker uit kon slapen zonder dat Flintspark aan zijn den stond om hem mee te nemen op training. Hij wist dat trainen om warrior te worden hard werk was, maar hij had niet gedacht dat het zó zwaar zou zijn. Hij genoot van de slaap die hij kreeg en was nog een beetje in aan het dommelen toen een pijnscheut door zijn staart ging. Hij slaakte een klein kreetje en tilde zijn kopje wat op, waar hij fronsend toe keek hoe een apprentice naar buiten schoot. Eh… Hij had niet veel tijd om na te denken, want dezelfde apprentice schoot weer hun den binnen en liet een mollige muis voor Steelpaw’s poten vallen. De apprentice begon te lachen en kwam wat overeind, de pijn in zijn staart alweer vergeten zijnde. “Relax, Smokepaw,” sprak hij op goedmoedige toon. “Het was maar een ongelukje, toch?” Hij knikte naar de muis voor zijn poten. “Zullen we deze samen delen?”



OOC: Volgens mij moet je even kijken naar je profiel, want in je profiel staat dat Smokepaw een vrouwtje is ^^


I'm A Mousebrain Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 13:29

Smokepaw werd wat rustiger toen Steelpaw liet weten dat het niet erg was. Hij was nog niet helemaal gewend aan de apprentice den, ookal was hij over een paar dagen 7 moons. ''Zullen we deze samen delen'' vroeg de grijze apprentice. Smokepaw knikte, hij lustte wel wat. Nadat hij een klein hapje had genomen bedacht Smokepaw dat dit misschien een kans was voor een gesprekje. 'Hoe vind jij je mentor?' vroeg Smokepaw. Hij had Nightgrackle, maar wie had Steelpaw ook al weer? 'En wie was jou mentor ook al weer?' voegde hij er aan toe.


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm A Mousebrain Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 17:48

Smokepaw gaf een bevestigend antwoord en Steelpaw schoof de prooi naar de kater toe zodat hij de eerste hap kon nemen. Het leek erop dat de kater weer wat gekalmeerd was en daar was Steelpaw blij mee. Hij zou het niet bepaald aangenaam vinden als Smokepaw met een onrustig gevoel in zijn buurt rond zou lopen enkel en alleen omdat hij een klein foutje had gemaakt. Een ongelukje kon iedereen gebeuren, niet dan? Steelpaw richtte zijn blik naar de apprentice toen deze aan hem vroeg wat hij van zijn mentor vond en wie zijn mentor ook alweer was. “Mijn mentor is Flintspark,” antwoordde Steelpaw op een vrolijke toon. “En hij kan soms wel streng zijn, maar eigenlijk vind ik hem best aardig. Hij heeft me door het territorium geleid en hij antwoordde op al mijn vragen!” Steelpaw keek Smokepaw opgewekt aan. “En hoe vind jij jouw mentor?” Hij dacht kort na. “Ik denk dat je mij ook even moet zeggen wie dat ook alweer is, want ik heb duidelijk niet opgelet,” lachte hij opgewekt. Hij was te veel bezig geweest met zijn eigen ceremonie, maar dat was misschien wel een goed ding, want dan konden ze nu uitgebreid bij praten.



I'm A Mousebrain Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 21:04

Smokepaw luisterde geconcentreerd en gefascineerd naar Steelpaw. Hij vond het leuk om te horen dat Steelpaw blij en vrolijk was. "En hoe vind jij jouw mentor?" vroeg de grijze apprentice wanneer hij klaar was. "Ik denk dat je mij ook even moet zeggen wie dat ook alweer is, want ik heb duidelijk niet opgelet." eindigde de grijze apprentice lachend. "Mijn mentor is Nighgrackle," begon Smokepaw. "Hij is erg wijs, kan streng zijn, maar ook heel aardig. Ik ken hem niet heel goed, maar ik kan wel herinneren dat hij soms in de nursery kwam voor Remnantpaw. Ik heb de tour door het territorium ook al gehad en we hebben elkaar een paar keer gesproken om elkaar te leren kennen." Smokepaw merkte hoe bewonderend hij alles vond toen hij het vertelde. De apprentice dacht gelijk al na over warrior tijd, dat zal nog wel een tijdje duren. "Heb jij iemand waar je veel bewondering voor hebt, behalve voor Stagtine of Thornstar?" vroeg Smokepaw.


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm A Mousebrain Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 12:41

Oh ja. Nightgrackle. Nu dat Smokepaw het zei, kon hij zich inderdaad herinneren dat de witte kater tijdens de ceremonie naar Smokepaw was gegaan om hem te begroeten. Smokepaw legde uit hoe Nightgrackle was en Steelpaw luisterde geïnteresseerd. “Dat klinkt alsof Stagtine geen slechte keuze voor je heeft gemaakt. Wat goed om te horen,” snorde Steelpaw opgewekt nadat Smokepaw had uitgelegd hoe zijn mentor was. Over het antwoord op de volgende vraag van Smokepaw hoefde hij niet al te lang na te denken. “Mijn moeder,” antwoordde hij dan ook op een simpele toon. “Zij heeft mij opgevoed en ik kan nu ook nog steeds bij haar terecht als ik me niet goed in mijn vel voel. Als ik voor iemand veel bewondering heb, dan is het voor haar wel.” Hij dacht kort na. “En voor Stagtine heb ik veel bewondering omdat hij Sunningrocks voor ons heeft teruggehaald. Al denk ik wel dat ik zou durven vechten als het tot een oorlog was gekomen met RiverClan, hoor!” zei hij op een stoere toon en er verscheen een vastberaden blik in zijn ogen. Als hij zijn Clan ermee kon verdedigen, dan deed hij dat maar wat graag!



I'm A Mousebrain Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 19:53

Smokepaw knikte begrijpelijk toen Steelpaw zijn vraag beantwoorde. "Ik ben het helemaal met je eens" zei hij nadat Steelpaw uitgepraat was. "Ik kan ook altijd bij mijn moeder terecht als er iets is. Ook verzorgde me me goed toen ik nog in de Nursery zat." Er kwam een glimlach op zijn gezicht. Soms wilde hij terug in de tijd, alles voelde zo veilig toen. "Ik heb ook bewondering voor Stagtine. Hij doet erg zijn best en heeft het inderdaad goed gedaan met de Sunning Rock." vervolgde de apprentice. Smokepaw was het ook wel met Steelpaw eens, al was hij op het moment bij de Sunningrocks nog jong. Ten eerste zou dat dan zijn eerste gevecht zijn geweest en dan kon hij ook nog eens laten zien hoe loyaal en goed hij is. Hij had veel dingen om de andere te bewonderen. Nu begon er een vraag in Smokepaw op te komen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. "Heb jij wel eens met katten van andere Clans gepraat?" vroeg hij best wel zacht. "Niet vijandelijk en ook niet op een gathering?"


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm A Mousebrain Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 15:08

Het leek erop dat ze ongeveer wel dezelfde meningen deelden, al besteedde Steelpaw daar niet veel aandacht aan. Hij vond het belangrijk om een andere gewoon in zijn waarde te laten, wat wilde zeggen dat hij Smokepaw’s mening ook wel gerespecteerd had als hij Stagtine een totale loser had gevonden of als hij het niet goed kon vinden met zijn moeder. Dat had immers geen betrekking op hoe hij omging met Steelpaw en dus zag de kater ook geen reden om er iets op tegen te hebben. Zijn blik gleed licht verrast naar de kater toen deze een nieuwe vraag aan hem stelde, maar, eerlijk als hij was, gaf hij daar gewoon antwoord op. “Ja,” gaf hij toe. “Mij is altijd geleerd door mijn moeder dat ik anderen niet moet beoordelen op hoe ze er uit zien en het is altijd interessant om meer over andere Clans te weten te komen.” Hij besloot maar even achterwege te laten dat hij zelfs iemand van BloodClan had ontmoet en dat zij wel oké leek te zijn. Hij moest eerst op een betere level komen met Smokepaw voordat hij dat zomaar zou verklappen. “En jij?” vroeg hij. “Hoe sta jij daar tegenover?”



I'm A Mousebrain Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 9:42

Smokepaw werd even jaloers toen de grijze apprentice ja antwoordde. "Eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een kat van een andere Clan gezien," zei Smokepaw, "Het is inderdaad interessant om dingen over andere Clans te weten te komen. Ik hoop dat ik binnenkort een keer een kat van een andere Clan ga ontmoeten." Smokepaw baalde ervan. Hij was nog niet lang apprentice, maar op Clangrenzen zou je ze snel tegenkomen. Nooit in zijn leven heeft hij een kat van andere Clan gezien of gesproken. Behalve BloodClan dan, maar daar denkt hij toch anders over. Smokepaw boog zich naar zijn poot en begon hem te wassen. Voor hem was het belangrijk dat hij dat elke ochtend deed. Even dacht hij na. Het is natuurlijk geweldig om katten van andere Clans te zien, maar als een gesprekje niet goed verloopt, veranderd het zo in een gevecht. "Zelf niet bij de grenzen," mompelde hij. "Heb jij ooit moeten vechten tegen een kat van een andere Clan?" vroeg de apprentice nu wat harder. Wat zou hij dat een keer willen. Het leek hem cool en hij kon laten zien en bewijzen hoe goed hij was. Tot nu toe zijn er nog geen spannende dingen in zijn leven geweest.


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm A Mousebrain Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 16:16

In eerste instantie leek het erop dat Smokepaw en hij er wel hetzelfde over dachten, maar naarmate het gesprek vorderde, vroeg Steelpaw zich af of de kater echt katten wilde ontmoeten om er bevriend mee te raken of dat hij gewoon iemand wilde hebben om mee te vechten. Of misschien kwam dat maar gewoon zo over voor Steelpaw omdat Smokepaw die vraag stelde. “Nee,” zei hij en hij haalde zijn schouders op. “Ik zie ook niet in waarom ik dat zou doen. Als onze Clan ruzie heeft met een andere Clan misschien, maar ik maak eigenlijk liever vriendjes dan dat ik met ze ga vechten.” Vijandigheid zou niet snel langs zijn kant af komen. “Ik denk dat ik het trouwens ook niet zou winnen,” grinnikte hij. “Ik heb nog geen vechttraining gehad.” Hij zou echt wel een flater slaan als hij een apprentice zou uitdagen en hij kon er dan niks van. Dat was natuurlijk ook nog wel even een dingetje.



I'm A Mousebrain Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
I'm A Mousebrain DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm A Mousebrain   I'm A Mousebrain Icon_minitimema 5 apr 2021 - 12:37

"Nee," zei Steelpaw en haalde zijn schouder op. "Ik zie ook niet in waarom ik dat zou doe. Als one Clan ruzie heeft met een andere Clan misschien, maar ik maak eigenlijk liever vriendjes dan dat ik met ze ga vechten." Smokepaw was het daar mee eens. Vechten is niet leuk, maar er zijn nog nooit spannende dingen gebeurt inn zijn leven. "Ik denk dat ik het trouwens ook niet zou winnen" zei Steelpaw grinnikend. "Ik heb nog geen vechttrining gehad." Smokepaw haalde zijn schouders op. "Het is gelukkig ook niet nodig. Het zou vreselijk zijn om bloed van katten te verliezen" hij kreeg de kriebels van dat idee. "Ik heb ook nog geen vechttraining gehad. Ik verwacht ook niks eerlijk gezegd en als er wat gebeurt, worden wij toch iet ingezet zonder training." Dat hoopte hij tenminste. Er zijn alleen nog wat conflicten met RiverClan, maar er al waarschijnlijk geen gevecht ontstaan ofzo.


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm A Mousebrain
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: