Starry Night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Starry Night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dimveil
Member
Starry Night B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Starry Night   Starry Night Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 22:14

Met een ruk schoot Dim overeind. De laatste tijd werd ze af en aan geteisterd door nachtmerries. Sommigen gingen over Airwisp, anderen over Tide, en altijd zaten er vagen schimmen die alles naar maakten. Ze had geen idee wat ze met deze vervelende dromen aan moest. Echter hielp eventjes uit de donkere den stappen vaak wel. Daarom kwam ze overeind, haar vacht nog omhoog staand en haar ogen slaperig, om eventjes op adem te komen in de koelte van de nacht. Op haar weg naar buiten stootte ze echter - slaapdronken dat ze was - per ongeluk een andere apprentice aan. Haar blik gleed naar het slapende figuur. Zou die er wakker van worden?
- Littlepaw


Starry Night Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Starry Night DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 13:24

Starry Night Gesprek-Verwijder
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
Starry Night B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 21:43

Shit, ze had de ander wakker gemaakt. Ze bleef 'm aanstaren, wetende dat ze waarschijnlijk afgesnauwd zou worden omdat ze hem uit zijn slaap gehaald had. Maar er kwam eigenlijk niet echt een reactie, enkel de vraag of er wat was. Kort wist ze niet hoe ze hier dan weer op moest reageren. Het was niet alsof ze haar levensverhaal nu aan Littlepaw zou gaan vertellen, dus schudde ze van nee. "Ik ga naar buiten," sprak ze, al was dat eigenlijk duidelijk zat. Vervolgens maakte ze aanstalten om door te lopen - ze was niet van plan om bij Littlepaw te blijven plakken.


Starry Night Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Starry Night DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 21:52

Littlepaw bleef Dimpaw niewsgierig aankijken. "Ik ga naar buiten." zei de andere apprentice. De cyperse kater kneep zijn oogjes tot spleten. Hij wist zeker dat Dimpaw daar ook weer een rede voor had. Hij haalde zijn schouders op, hij heeft ook zo zijn dingen. Zijn blik volgde Dimpaw die aanstalten om door te lopen. Hij had niks te doen, maar hij wilde Dimpaw ook niet lastig vallen. Ach, dan merkt hij het wel. Stiekem wilt hij zelfs uitvogelen wat er bij Dimpaw echt aan de hand is. Hij twijfelde nog even of hij ging zeggen waar hij aan dacht wanneer hij nog in zijn mosbedje lag. "Volgens mij ben ik een muizenbrein," mompelde Littlepaw. "Bedankt dat je me hebt wakker gemaakt." zei de cyperse apprentice wanneer hij naast haar ging staan. Hij was toch een beetje niewsgierig hoe Dimpaw daar op zal reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
Starry Night B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:00

Terwijl ze naar de uitgang van de den liep, hoorde ze pootstappen achter haar aankomen. Kort sloot ze haar ogen en zuchtte ze. Ze zou ook eens rust hebben in het clanleven. Dat was het nadeel van Shadowclan; niemand vond het erg 's nachts wakker te zijn. Haar blik gleed naar de maan, die aan het afnemen was. Haar oor trok opzij toen Littlepaw naast haar was komen staan, en haar bedankte voor het wakker maken. Hmm? Kort keek ze 'm aan vanuit haar ooghoek. Dat was.. Apart. Eerlijk gezegd had ze niet de behoefte om erop door te vragen - ze was nou eenmaal niet zo'n spraakzaam persoon. "Graag gedaan, dan," mompelde ze terug waarna ze een diepe adem in nam, genietend van de koude lucht die haar longen in stroomde.


Starry Night Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Starry Night DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:09

"Graag gedaan, dan," hoorde Littlepaw. Hij werd een beetje nerveus wanneer hij hier en daar geluiden hoorde. Hij keek een beetje geschrokken rond. Ongemerkt had hij een stapje dichterbij Dimpaw gedaan. Oeps. Hij wilde weer iets opzij stappen, maar zijn poten wilden niet. Hij keek naar de sterren en werd iets rustiger. Wat had hij een hekel aan de nacht! Donker, niet goed te zien of er vijanden aankomen. Hij keek naar Dimpaw. Die leek niet zo nerveus en/of angstig. Hij keek rond en het geluid werd zachter. Zijn haren gingen weer liggen. Zijn oortje draaide geschrokken wanneer hij iets hoorde bewegen. "Weg wezen." zei hij geschrokken hij rende snel weg. Het was automatisch. Darkness is coming, was het laatste wat zijn vijand had gezegd. Het duurde niet lang voor hij realiseerde dat het maar een Clan kat was. Gespannen keek hij naar Dimpaw. Was hij de enige die zo bang was? Of was hij gewoon een lafaard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
Starry Night B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:24

Hoewel Littlepaw met haar meegekomen was, leek hij niet op zijn gemak te zijn. Een lichte frons kwam op haar gezicht toen ze doorkreeg hoe twitchy de ander was. Hij kwam wat dichter naar haar toe en ongemakkelijk verzette ze haar voorpootje iets. Euh.. Wat moest ze hiermee..? Opeens sprintte de ander weg, terwijl hij riep dat ze wegwezen moesten. Met opgetrokken wenkbrauw keek ze hem na. Hèh? Wegwezen voor wat? Er was niemand anders dan hen en de guards bij de kampingang. Eerlijk gezegd was dit het moment dat Dimpaw besloot dat ze Littlepaw maar een rare snuiter vond. "Gaat 't wel?" vroeg ze hem, meer vanuit sociale verwachting dan dat ze 't nou echt weten wou.


Starry Night Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Starry Night DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:35

Op zijn hoede en met een beetje schaamte liep hij terug richting Dimpaw. "Gaat 't wel?" vroeg de jonge poes aan hem. Hij keek goed rond. "Darkness is coming," zei Littlepaw bibberend. "Ik krijg steeds een gevoel dat hij me in de gaten houdt. De rogue die mijn oor  er af heeft gerukt en mij littekens gaf." Hij keek behoedzaam rond. Waarschijnlijk vroeg Dimpaw dit, omdat het enorm raar was dat hij zomaar wegschoot. Hij keek naar Dimpaw. "Hoe moet ik op deze manier warrior worden, als ik overal te oplettend op ben." jammerde Littlepaw. "Heb jij nooit dingen waarvan je rillingen krijgt?" Littlepaw werd een beetje hulpeloos. Het zal nog manen duren tot hij warrior wordt, maar op deze manier duurt het nog langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
Starry Night B0YpPi3
Rei ♡
369
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 23:46

Ah, blijkbaar was Littlepaw wél erg van het praten. Geduldig luisterde Dimpaw naar het verhaal van de andere apprentice. Heel begrijpelijk dat dat eng was, ze kon het zich niet voorstellen hoe het moest zijn om een oor te verliezen. Zelf had ze nog nooit een rogue, of laat staan een Bloodclanner, ontmoet. Wel had ze verhalen over hen gehoord, verhalen zoals Littlepaw nu vertelde. Ze was dankzij dit soort verhalen blij zat dat ze hen nog nooit gezien had. Littlepaw vroeg hoe hij ooit warrior kon worden zo, en ze haalde haar schouders op. "Nog tijd zat," relativeerde ze ietwat ongemakkelijk waarna ze schudde op zijn volgende vraag. Nee, ze was niet echt ergens bang voor. Misschien om haar zusje Tide te verliezen. Maar dat ging meer over een situatie, en niet een ding waar ze dan bang voor was.


Starry Night Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Starry Night DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Starry Night   Starry Night Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 17:29

Littlepaw vond dat Dimpaw wel gelijk had, er was nog tijd zat. Hij werd even stil. Littlepaw dacht zomaar over het zusje van Dimpaw. Zou ze daar misschien aan denken? Hij wilde even daar wat over vragen, maar bedacht zich. Als Dimpaw het niet wilt vertellen, dan hoeft het ook niet. "Ik heb nooit echt familie gehad," zei Littlepaw toch, "Jij hebt natuurlijk Tidepaw." Hij merkte gewoon dat hij eigenlijk haar een beetje aan het tegenwerken was of zo. Dit is niet de bedoeling. "Nou ja, ik denk dat ik maar ga proberen te slapen." Hij keek nog even naar de poes. "Dan loop ik je ook niet in de weg." zei Littlepaw zachtjes. Alleen liep hij terug naar de apprentice hol. Hij keek nog even onzeker om. Zou Dimpaw met hem meegaan? Of zat hij haar echt in de weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Starry Night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: