[CLOSED] All your words keep ringing in my ears



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [CLOSED] All your words keep ringing in my ears

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 23:08


Falconstrike
to be or not to be
Falcon ademde diep in, omkijkend naar zijn huis. Waar hij al die tijd had gewoond, had geleefd. Hij was nerveus. Nog nooit was hij zo nerveus geweest in zijn hele leven. Hij wist niet wat hier uit zou komen, hij wist niet of hij überhaupt geaccepteerd zou gaan worden. Het was overall gewoon.. beangstigend. Een trillerige zucht glipte tussen zijn lippen door, waarna hij van het territorium af stapte. Hij had het al zo vaak gedaan, weg gelopen van zijn territorium. Zovaak had hij in zijn jeugd dingen onderzocht en ontdekt. Maar dit? Dit was een nieuw level van ontdekken. Eentje met ook een zwaardere last op zijn schouders.

De grond onder zijn poten voelden bekend, maar tegelijkertijd ook erg onbekend. Hij wist niet waar alle gaten zaten hier, of waar je het beste kon jagen. Waar je het beste kon drinken en waar de zon perfect viel. Met welke katten je een goed praatje kon houden en met welke katten totaal niet. Daar was hij nog het meest bang voor. Dat hij zich alleen zou gaan voelen. Maar.. Als StarClan hem vertelde dat dit zijn roeping was, dan zou dit het ook worden. StarClan had tot Routnose gesproken en wie was hij om StarClans woord te negeren? Wie was hij om zijn route niet te volgen die StarClan voor hem had neergelegd?

Zijn spieren voelden zwakker dan normaal, een misselijkmakend gevoel in zijn buik toen hij de grens bereikte. De geur van vis bereikte zijn neusgaten. Hij haalde diep adem, als alles goed verliep, zou dit de plek zijn waar hij een tijdje zou spenderen. Twijfelend stond hij bij de grens, voor een moment de twijfel duidelijk zichtbaar. Routnose was net terug bij de clan en nu? Nu moest hij vertrekken? Het was oneerlijk, ergens. Hij sloot zijn blauwe ogen kort, waarna hij een diepe ademteug nam en over de grens heen stapte. Dit zou het zijn. Een medicine cat mochten ze niets aan doen, in principe. Maar of hij geaccepteerd zou worden was een tweede. Een paar meter van de grens af, ging hij zitten. Hij krulde zijn staart stevig om zichzelf heen, hopende dat hij ergens was gaan zitten waar RiverClan regelmatig kwam. Hij wilde niet dieper het territorium binnen wandelen, dat was disrespectvol. Maar die enkele meters het territorium moesten duidelijk maken dat hij hier was met een reden. Dan wist hij zeker dat hij aangesproken zou worden- door wie dan ook.

[GESLOTEN]


그대는 나의 이야기였다
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimedo 18 maa 2021 - 16:32


Ze wist dat hij vandaag zou komen, dat was wat haar verteld was. Crystalstar had moeite gehad te accepteren dat er een Windclankat in haar clan zou komen wonen, maar bezwaren had ze niet gemaakt tegen Shrimppaw. De spanning tussen haar kleindochter en zijzelf waren al hoog genoeg zonder dat ze hier ook nog eens een probleem maakte. Desondanks was ze huiverig met Falconpaw. Hij was een medicine cat, ja, maar hij was ook een buitenstaander die in deze donkere tijden de diepste delen van haar territorium te zien zou krijgen.

Crystalstar had ervoor gekozen haar gast zelf op te halen. Normaal gesproken zou ze misschien een warrior, of zelfs slechts een apprentice, op pad hebben gestuurd; maar op dit moment wilde ze elk risico uitsluiten. De grijze kattin had dus al vroeg het kamp verlaten en was richting het grensgebied afgerezen. Ze had gewacht, met af en toe een blik op de zon om te zien hoe laat het was, en had nagedacht over haar familie. Uiteindelijk had ze de frisse weidegeur geproefd en had daaruit één mannelijke Windclankat kunnen onderscheiden. En nu liep ze recht op de rood met witte gestalte van Falconpaw af. Hij had netjes bij de grens gewacht en leek alleen te zijn. "Falconpaw." Begon de grijze leader, benieuwd naar zijn reactie op haar verschijning.

"Voordat we teruggaan naar het kamp, wil ik er zeker van zijn dat je begrijpt dat ik een behoorlijk offer maak door je hier binnen te laten. Ik verwacht daarom dat je je uiterste best zult doen om respectvol en objectief te zijn tegenover Riverclan. Dat betekent dat je je niet meer mengt in clanzaken dan elke andere apprentice, en dat je mijn woord niet hardop in twijfel trekt. Begrepen?" Vroeg ze, met een strenge blik en een langzaam op en neer wiegelende staartpunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 13:39


Falconstrike
to be or not to be
RiverClan was een geur die hij wel vaker had geroken. Delen van het RiverClan territorium gaven hem nog steeds de rillingen. Hij wist niet of hij ooit aan de kant van de gorge durfte te staan waar.. waar ze zijn lichaam hadden gevonden. Om een beetje bezig te blijven kneedde hij de grond onder hem, in de hoop dat het zijn zenuwen een beetje zou gaan bedaren. Niet dat het hielp, maar het was beter dan stilzitten en zichzelf op te vreten van binnen. Toen er een figuur verscheen gingen zijn oren iets overeind staan. Crystalstar zelf was gekomen. Ergens was hij bang, bang dat ze hier kwam om hem te vertellen dat hij zich beter kon omdraaien en terug naar zijn clan te gaan. Dat hij hier niet welkom was.

"Falconpaw." klonk er van de grijze poes af, waarop Falconpaw overeind krabbelde en zijn rode kopje beleefd neeg naar de leadster. "Crystalstar, goedemorgen." sprak hij, terwijl hij haar voorzichtig aan keek. Oh StarClan wat voor afgang zou het zijn als hij nu weer weg gestuurd zou gaan worden? "Voordat we teruggaan naar het kamp, wil ik er zeker van zijn dat je begrijpt dat ik een behoorlijk offer maak door je hier binnen te laten. Ik verwacht daarom dat je je uiterste best zult doen om respectvol en objectief te zijn tegenover Riverclan. Dat betekent dat je je niet meer mengt in clanzaken dan elke andere apprentice, en dat je mijn woord niet hardop in twijfel trekt. Begrepen?" Crystalstar stond hier natuurlijk een beetje om bekend. Ze was strict, maar een hart voor RiverClan had ze zeker. Hij knikte naar de poes, wetende dat dit een grote stap was. Niet alleen voor haar, maar ook voor hem. "Ik zal RiverClan zolang ik daar zit behandelen alsof het mijn eigen clan is." sprak hij tegen de poes, "De katten in RiverClan zullen mijn clangenoten zijn en die zullen op nummer één staan voor de zorg." vervolgde hij netjes tegen de poes. Dat was zijn belofte aan haar. "Dankuwel voor deze kans, ik zal u niet teleurstellen." sprak hij ook nog even tegen de poes, gewoon zodat ze wist dat hij écht heel erg dankbaar was voor deze kans. Want dit was een echte kans voor hem.


그대는 나의 이야기였다
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 22:21


Als enorm Starclangezinde kattin had Crystalstar uiteraard groot ontzag voor de medicine cats. Daarom had ze het voorstel om Falconpaw hier zijn training af te laten ronden ook niet direct afgewezen. Maar ze zou altijd waakzaam blijven. Riverclan was alles, en zou niet ten prooi vallen aan de geniepige trucjes van de andere clans. Maar de rood-witte apprentice beloofde dat hij de clan als zijn thuis zou zien, zolang hij daar verbleef, en hij bedankt haar. Crystalstar ontspande ietwat en knikte. "Goed zo, kom dan maar mee." Miauwde ze, terwijl ze rechtsomkeert maakte en hem met zich mee het territorium in leidde. "Je zult wat basis-zwemtraining krijgen, ik wil immers niet dat je verdrinkt zolang je hier verblijft." Vertelde ze Falconpaw. "Verder zal het leven hier niet heel anders zijn dan thuis. Afgezien van een aantal simpele regels, die helaas alleen voor jou gelden." Ja, ze vertrouwde hem tot op een zekere hoogte. Maar dat betekende nog lang niet dat ze hem met al te veel gevoelige informatie zou laten vertrekken. Want zelfs de meest eerlijke katten konden overtuigd worden om net teveel te zeggen. "Mijn den is verboden gebied. Als je me wilt spreken stuur je iemand anders naar binnen." Dat was om Smokegaze te beschermen, het nieuws dat haar mate in kritieke toestand lag hoefde niet naar buiten te komen. "Verder wil ik geen vragen naar mijn familie, die van mijn deputy of die van Shrimppaw. Verder ben je vrij om te leven zoals je in Windclan zou leven." Natuurlijk zou hij wel wat te weten komen, maar zolang er geen gedetailleerde rapporten de clan uitgingen was ze gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 19:29


Falconstrike
to be or not to be
Hij zag de poes bij zijn woorden oprecht wat meer ontspannen en dat zorgde bij hem zelf ook dat hij een stuk meer ontspande. Dit was een uitgelezen kans. En Starclan had aangegeven aan Routnose dat hij dit moest doen. Dus dat was alles wat hij eigenlijk nodig had moeten hebben, maar dat betekende niet dat iedere leader daar ook zo naar keek. Gelukkig deed de grijze poes dit wel. "Goed zo, kom dan maar mee." klonk er van de poes af, waarna ze zich omdraaide en het territorium in begon te lopen. Falcon begon meteen mee te stappen, onzeker of hij naast haar mocht lopen of echt achter haar aan moest blijven lopen. "Je zult wat basis-zwemtraining krijgen, ik wil immers niet dat je verdrinkt zolang je hier verblijft." Oh. Oh, natuurlijk! Hij was dat zelf even helemaal vergeten, dat RiverClan zoveel water had dat het wel slim was om te leren zwemmen. "Oh, dankuwel." sprak hij met een zachte glimlach op zijn snuit. "Verder zal het leven hier niet heel anders zijn dan thuis. Afgezien van een aantal simpele regels, die helaas alleen voor jou gelden." Daar had hij wel al een beetje op gerekend. Het zou niet compleet zijn zoals leven in WindClan. "Mijn den is verboden gebied. Als je me wilt spreken stuur je iemand anders naar binnen." Oke.. Hij knikte even begrijpend op de woorden van de grijze poes. Als ze dat wilde, dan zou hij dat respecteren van haar. "Verder wil ik geen vragen naar mijn familie, die van mijn deputy of die van Shrimppaw. Verder ben je vrij om te leven zoals je in Windclan zou leven." Oké, geen vragen stemmen over familie dingen, voor de rest kon hij small talk maken. Gelukkig maar, anders zou het leven in de Clan ook wel een beetje.. saai worden? Hij was meestal wel iemand die veel praatte met anderen, dus hij was oprecht een beetje opgelucht dat hij nog wel redelijk wat vrijheid had binnen RiverClan.

"Ik begrijp het, ik zal er geen vragen over stellen." sprak hij met een resoluut knikje. Het voelde nog zo.. zo niet waar om hier te lopen. Hij was nog nooit zo diep in RiverClan territorium geweest. Natuurlijk wel eens voor kruiden zoeken iets verder, maar nog nooit in het kamp van RiverClan bijvoorbeeld. "Als er nog andere dingen zijn die later te binnen schieten uhm, twijfel dan niet om me even te porren." sprak hij met een onhandig glimlachje. "En weet dat ik in principe altijd met, uhm, patiënt geheim werk. Dus ook alle zieke katten die in de clan zouden kunnen zijn, zal ik niet door vertellen aan andere katten.. dat hoort bij m'n taak." sprak hij, iets wat ze misschien wel kon waarderen. Hij was er ook oprecht niet op uit om iets door te vertellen. En hij wist ook wel dat Wolfstar zoiets niet van hem zou gaan vragen. Zo wel dan... Dan zou het snel klaar voor hem zijn. Net zoals met Amberstorm. Hij had al genoeg met dat soort katten geprobeerd te werken.


그대는 나의 이야기였다
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:26

Ze moest er niet aan denken wat er kon gebeuren als informatie over haar familie te ver het kamp uit lekte. Het zou de andere clans macht over haar geven, iets wat ze koste wat het kost probeerde te voorkomen. Als ze wisten wie haar kinderen waren, wie haar mate was, dan konden ze wapens van deze onschuldige katten maken. Als ze haar zwakke plekken konden vinden. Daarom mocht Falconpaw ook niet alles weten, het was nu eenmaal te gevaarlijk. Maar hij scheen het allemaal te begrijpen en protesteerde niet. Crystalstar knikte goedkeurend terwijl ze samen verder stapten, ze hielt even in, zodat ze naast elkaar liepen, en keek Falconpaw aan terwijl hij verder ging. "Oh dat denk ik niet hoor, ik denk dat dit genoeg regels zijn." Miauwde ze, met ver weg een spoor van iets wat vriendschappelijkheid genoemd kon worden. De apprentice vervolgde dat hij zijn geheimhoudingsplicht serieus nam. "Dat is goed om te horen. De band van onze clans hangt hier een beetje van af, denk je niet?" Sinds zij de macht had gekregen hadden Riverclan en Windclan geen extra spanningen opgebouwd, maar dat betekende nog niet dat de oude rivalen hun animositeit waren vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 23:32


Falconstrike
to be or not to be
Als er iets erger was voor hem dan die informatie uitlekken, was het wel weg gestuurd worden door de riverclan leader, terug naar huis. Hij zou zich daarom ook oprecht zoveel mogelijk houden aan de regels die ze had opgesteld voor hem, zodat hij zijn training hier kon afronden. Daarna… Daarna mocht hij zijn naam halen bij StarClan, als ze hem zouden accepteren. Dat bleef nog de grote vraag, of ze hem zouden accepteren als volleerde medicine cat. Toen ze begonnen te lopen hield de poes op een geven moment iets in, waardoor ze naast elkaar konden lopen en Falcon een zachte, maar respectvolle glimlach aan de leader schonk. ”Oh dat denk ik niet hoor, ik denk dat dit genoeg regels zijn.” klonk er van de poes af. En misschien had hij niet verwacht dat er een lichte hint van vriendschappelijkheid in zat. Hij had de leader namelijk alleen maar gezien op de gathering en… ze hadden allemaal geweten hoe dat was afgelopen. En daar was ze strict en bleef ze bij haar standpunt staan, dus hij had de vriendschappelijkheid misschien niet helemaal verwacht. Toen hij sprak over zijn geheimhoudsplicht leek de poes dat erg te appreciëren. ”Dat is goed om te horen. De band van onze clans hangt hier een beetje van af, denk je niet?” Oh.. Dat was ook weer een beetje druk op zijn schouders dus.. Goed werken want anders zou er ruzie kunnen ontstaan tussen RiverClan en WindClan… ”Natuurlijk, maar ik verzeker u dat ik het heel serieus neem. En dat Shrimppaw en ik heel goed zullen samenwerken om volwaardige medicine cats te worden.” sprak hij met een knikje tegen de poes. Hij kon gelukkig wel goed met Shrimp, dat wist hij al. Zodra hij haar zou zien zou sowieso een golf van geruststelling om hem heen komen. Dan had hij tenminste één vriend binnen de clan die hem misschien niet als een buitenstaander aan zou gaan kijken.


그대는 나의 이야기였다
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [CLOSED] All your words keep ringing in my ears   [CLOSED] All your words keep ringing in my ears Icon_minitimema 5 apr 2021 - 21:44

Ze waren nu over de helft van de weg naar het kamp, en Crystalstar wist dat ze geduldig zou zijn met Falconpaw. Ze zou hem langzaamaan steeds een beetje meer openheid tonen, en hem daarnaast steeds meer aan gehoorzaamheid te binden. Het idee van ruzie tussen hun clans door zijn toedoen scheen goed te hebben gewerkt, meteen beloofde de apprentice dat hij samen met haar kleindochter enorm zijn best zou doen om een volwaardige medicine cat te worden. Crystalstar knikte goedkeurend en schonk hem een zeldzaam glimlachje. Dat was precies wat ze had willen horen. "Heel goed, Falconpaw. Ik ben blij dat je het begrijpt, ik denk dat wij goed met elkaar overweg zullen kunnen zodra we opgewarmd zijn naar elkaar." Zeldzame vriendelijkheid werkte zoveel beter dan telkens maar toegeven en iedereen met een grote grijns onthalen. Bijna constante streng- en hardheid, afgewisseld met het zeldzame sprankje van een glimlach of compliment, dat was zoveel meer effectief.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[CLOSED] All your words keep ringing in my ears
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: