[Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Azurepaw
Member
[Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping DPKsfdL
Babs
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Azurepaw
BerichtOnderwerp: [Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping   [Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 13:35

I'm watching as the flames get higher

De zon stond hoog aan de hemel en Azurekit vond het heel fijn dat ze dit nu op haar pels mocht voelen, in plaats van toekijken vanuit de medicine cat den. Toch, na een middag rondsnuffelen en zo nu en dan spelen, gaf haar lichaam toch aan dat er een rem op moest. Dan begon ze te rillen en werd ze koortsig. Ook begon te wereld te draaien en voelde ze zich zwakjes. Met een beetje een verwarde zucht, plopte het kitten neer, waarna ze naar de dichtstbijzijnde den sloop, de elders den. Daar krulde ze zich op in een nest. Ze moest slapen..

[Jaggedgaze]  

I always liked to play with fire


[Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping 88dNQvd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedgaze
Member
[Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping DPKsfdL
Anonymous
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaggedgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping   [Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 11:59

Jaggedgaze begon steeds meer te wennen aan zijn situatie. Hij was niet meer zo hulpeloos als eerst en hij wist ook waar hij de meeste dingen kon vinden zonder dat hij ergens tegen op knalde. Hij leerde zichzelf aan hoe hij zich met zijn snorharen moest navigeren en hij kende gelukkig al een aantal geuren van zijn Clanmates van buiten, dus wist hij meestal wel wie er in zijn buurt was. Er kwam hem nu echter een geur tegemoet dat hem nog onbekend was, al droeg ze wel een lichte geur van Blueflower met zich mee. Was het één van de kittens van het nestje van Appleseed en Blueflower? Jaggedgaze fronste toen de kitten zich ergens in zijn buurt nestelde en zijn oortjes wiebelden toen hij meende warmte van haar te voelen komen. Hij kwam meteen overeind en probeerde te lokaliseren waar ze ongeveer was. Hij bewoog voorzichtig naar voren en toen zijn snorharen langs iemands pels streken en de geur van de kitten sterker werd, boog hij zich naar voren. “Hé,” murmelde hij op een zachte toon, zijn neusje tegen haar pels duwend. “Gaat het wel?”

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Jaggedgaze] Nothing you can take from me is worth keeping
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Elders den-
Ga naar: