I'm Not An Lazy Lion



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm Not An Lazy Lion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nighttooth
Member
I'm Not An Lazy Lion DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 21:28

Het was nog enorm vroeg wanner Nighttooth rustig de warrior den uit kwam. Ze ging voor de den zitten en begon haar zelf te wassen. Met haar ruwe tong likte ze het vuil uit haar vacht. Na haar wasbeurtje stond ze op en liep richting de apprentice den om te kijken of Smokepaw er was. Rustig trippelde ze die kant op. Bij de apprentice den stak ze stilletjes haar hoofd door de ingang. Ze wilde niemand wakker maken. Snel keek Nighttooth rond, maar zag dat Smokepaw al weg was. Vast aan het trainen met Nightgrackle, dacht ze trots. Ze wilde net weggaan wanneer ze pootstappen hoorde. Ze draaide zich om. "Hallo Steelpaw." zei ze met een knikje

- @Steelpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm Not An Lazy Lion Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 12:37

Steelpaw knipperde slaperig met zijn ogen terwijl hij probeerde om het laatste beetje slaap uit zich te verdrijven. Hij wist dat het niet lang zou duren eer dat Flintspark hem op zou gaan halen voor een training en hij wilde niet met een suffe kop met zijn mentor meegaan, maar het was gisterenavond best laat geworden eer dat hij sliep. Twee apprentices waren nog mee mogen gaan om avondpatrouille en ook al hadden ze op een fluistertoon tegen elkaar gepraat, toch had Steelpaw elk woordje kunnen volgen en was hij ook pas daarna in slaap gevallen. De jonge kater keek licht verward op toen hij een warrior aan zijn den zag verschijnen en hij knipperde met zijn ogen, maar zag algauw dat het niet Flintspark was. Het was Nighttooth, vast op zoek zijnde naar haar zoon. “Hallo, Nighttooth,” sprak hij en hij gaf haar een respectvol knikje. “Smokepaw is volgens mij gaan trainen met zijn mentor.” Het nest vlak in zijn buurt was toch tenminste leeg, dus hij nam aan dat het ook zo was. “Kan ik soms iets aan hem doorgeven? Ik ga dadelijk ook trainen met Flintspark en dan zal ik hem misschien wel tegenkomen.” Steelpaw kwam overeind en fatsoeneerde snel zijn vacht een beetje met een paar likken, al hielp het niet echt omdat de rest van zijn vacht nog vrolijk in de lucht stak. Oh well.



I'm Not An Lazy Lion Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
I'm Not An Lazy Lion DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 20:15

"Hallo, Nighttooth," sprak Steelpw en knikte respectvol naar haar. Nighttooth was tevreden met het respect dat Steelpaw haar toonde. Natuurlijk is ze niet heel bijzonder en doen meerderen het, maar niet elke apprentice. "Smokepaw is volgens mij gaan trainen met zijn mentor." zei hij tegen haar. "Dat denk ik ook." snorde Nighttooth. "Kan ik soms iets aan hem doorgeven? Ik ga dadelijk ook trainen met Flintspark en dan zal ik hem misschien wel tegen komen." Ze dacht even na over het aanbod en keek naar Steelpaw, die zijn vacht aan het schoonlikken was. "Graag. Bedankt," zei de warrior, "Zeg hem maar dat ik trots op hem ben en dat hij goed bezig is." Ze keek even of Smokepaw misschien in het kamp was, maar hij was er niet. "En jij bent ook goed bezig, Steelpaw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm Not An Lazy Lion Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 15:12

Steelpaw vond het wel leuk om te zien dat hier nog eens bevestigd werd hoe de band tussen Smokepaw en zijn moeder was. Het deed hem een beetje denken aan hoe zijn eigen moeder zich tegenover hem opstelde. Ze leken allebei geluk te hebben met hun moeders, want Steelpaw had ook een kater gezien wiens ouder niet eens tegen hem praatte. Dat moest vast verschrikkelijk zijn. Steelpaw werd weer uit zijn gedachten gehaald door Nighttooth toen ze de boodschap zei die hij door moest geven aan Smokepaw en een dankbare glimlach gleed om zijn lippen toen ze haar compliment maakte. “Dat waardeer ik dat je dat zegt,” zei hij op een vrolijke toon tegen haar. “Ik doe mijn best. En Smokepaw ook.” Hij gaf haar een knikje. “Ik zal het zeker aan hem doorgeven. Hij zal er vast blij mee zijn, want hij sprak al heel erg lovend over je de vorige keer dat we tijd hadden om eens met elkaar te praten.” Hij vond het wel belangrijk dat ze dat wist. Hij zou het immers ook leuk vinden als iemand anders tegen zijn moeder zei dat hij trots op haar was, dus waarom zou hij niet hetzelfde doen voor Smokepaw?



I'm Not An Lazy Lion Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
I'm Not An Lazy Lion DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimedo 1 apr 2021 - 21:04

Nighttooth keek vriendelijk wanneer Steelpaw zei dat hij het waardeerde. Ook was ze het eens dat Steelpaw en Smokepaw erg hun best doen. Ze knikte wanneer Steelpaw zei dat hij het door zou geven aan haar zoon. "Hoe gaat het met jouw trainingen?" vroeg de poes, "Heb je al leuke en lastige dingen gedaan?" Nighttooth wilde niet al haar aandacht aan Smokepaw besteden en was wel nieuwsgierig naar het leven van een andere apprentice. Zij had bijvoorbeeld hele andere dingen meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelpaw.
Member
I'm Not An Lazy Lion Giphy
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Steelpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I'm Not An Lazy Lion   I'm Not An Lazy Lion Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 13:03

Het onderwerp ging al snel van Smokepaw naar hem en een nog vrolijkere blik, als dat al mogelijk was, ontstond in Steelpaw’s ogen toen de kattin aan hem vroeg hoe dat zijn trainingen gingen. “Goed!” antwoordde hij vrolijk. “Flintspark heeft me al heel het territorium laten zien en me ook al uitgelegd hoe ik moet jagen. Ik heb laatst mijn eerste prooi gevangen!” snorde hij trots. Het was een beetje klungelig geweest, zeker vergeleken de andere apprentices, maar als het resultaat hetzelfde was, dan maakte dat toch weinig uit? “Hij is alleen heel erg strikt. Ik mag niet in de buurt komen van de Snakerocks en ook niet van de Owltree.” Hij kon het niet laten om even met zijn ogen te rollen. “Maar ik ben echt niet bang voor gevaar, hoor!” Integendeel zelfs!



I'm Not An Lazy Lion Steelpaw_sig_V2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm Not An Lazy Lion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: