Kitty Deathstrike x Tigerwing



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kitty Deathstrike x Tigerwing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderfall
StarClan
Kitty Deathstrike x Tigerwing DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Kitty Deathstrike x Tigerwing   Kitty Deathstrike x Tigerwing Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 13:47

Eyo! c:

Lianne hier, en ik had dus al een klein plan uitgewerkt met Jinte (Tigerwing/Mockingjay/Blacksoul) dat Deathpaw dood gaat. Dit gebeurt echter pas na de ThunderClan ceremonie. Nu is ze echter al zwanger van Tigerwing. In het kort zal ik uitleggen wat er gebeuren gaat.

Als Deathstrike de 15 manen bereikt, ontdekt ze een ShadowClan indringer op haar territorium. Dicht bij het Thunderpath. In een poging de indringer te verdrijven, rent ze hem achterna tot over het Thunderpath. Ze weet uit te wijken voor een monster maar word echter nog wel lichtjes aangetikt, wat haar tegen een steen laat knallen en de bevalling op gang brengt. Op dit tijdstip is ze nog niet hoogzwanger, maar heeft wel al een behoorlijk buikje. Ze heeft niemand vertelt wie de vader is, en dat komt uit na de bevalling van twee kits. Ze zijn klein, en heel zwak. Deahtstrike, die verzwakt is door de aanrijding en de bevalling, weet de twee kits er nog uit te persen, maar heeft geen puf meer voor de laatste twee, en neemt ze mee naar StarClan. Uiteindelijk sterft Tigerwing ook, wanneer weet ik nog niet, daar voor moet je bij Jinte zijn (:

Nu is het plan dat ik één kit van mezelf ga spelen, die een reïncarnatie van Deathstrike word. De 2de mag gespeeld worden door één van jullie, en die moet sowieso een exacte kopie van Tigerwing zijn. Naam, karakter en zo mag wel zelf bepaald worden. De eisen zijn bekend lijkt me! Very Happy

- Lianne & Jinte

Kleine edit: De kit mag eventueel ook op Deathstrike lijken, want ik neem sowieso een kit over die op Tigerwing gaat lijken <3


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
Kitty Deathstrike x Tigerwing Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Kitty Deathstrike x Tigerwing Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Deathstrike x Tigerwing   Kitty Deathstrike x Tigerwing Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 14:15

Hey,

Ik weet niet in hoe verre jullie reïncarnaties bedoelde, gezien deze ook voor komen in de echte warriors serie. Het is echter verboden op Warrior cats om een echte reïncarnatie van een kat te spelen. Afgezonderd van de admin accounts, die anders steeds een nieuw account moeten maken etc, (niet handig). Op lijken kan dus wel, maar niet, you know.

Mvg. Fireheart


Kitty Deathstrike x Tigerwing RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
Kitty Deathstrike x Tigerwing DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Deathstrike x Tigerwing   Kitty Deathstrike x Tigerwing Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 14:35

Is prima, ik bedoelde het ook niet echt letterlijk. Ze lijkt er gewoon veel op, maar ik heb zelf al een beetje gewijzigd hoe ze er uit komt te zien en zo voort (:
Sorry Waz.


Kitty Deathstrike x Tigerwing Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfall
StarClan
Kitty Deathstrike x Tigerwing DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Deathstrike x Tigerwing   Kitty Deathstrike x Tigerwing Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 19:34

Sorry voor de dubbelpost, maar hier kan een slotje op. Er moet even wat besproken worden ^^
En sowieso heb ik zelf besloten Deathstrike te laten leven <3


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
Kitty Deathstrike x Tigerwing Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kitty Deathstrike x Tigerwing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: