[OPEN] Crazy Kitten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] Crazy Kitten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thunderpaw,
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 12:08

Het was nog vroeg terwijl Thunderkit stilletjes de nursery uitliep. Ze verveelde zich en niemand was wakker om met haar te spelen. Ze was alleen, dus was het tijd voor Thunderkit om zich te laten zien. Of toch niet? De zwarte kitte sloop stilletjes door het kamp. Elke keer als er iemand aankwam dook ze weg, zodat niemand haar kon zien. De zwarte kitten was nu bij de ingang van het kamp. Tijd voor grapjes. Wanneer er een warrior hier door heen komt, zal ze hem aantikken met haar pootjes en verstopt zich daarna snel. Na een tijdje wachten kwam er een warrior aan. Ze tikte hem snel en dook daarna weer in haar schuilplaats. Helaas voor de kitten had de warrior door waar ze was. "Hallo," piepte Thunderkit. Daarna rende ze weg. Het rennen was niet heel snel en ze wagelde nog deels, maar ze is nog jong. Ze zigzagde door het hele kamp en elke keer wanneer ze een warrior zag tikte ze hem aan en rende daarna weer dol verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Mathijs
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 20:45

Terwijl de rest van de apprentices al aan het trainen waren, zat Lightpaw na te denken wat hij kon doen. De zwarte kater heeft nog geen mentor en had dus nog alle tijd om zelf dingen te ondernemen. Nadat hij zich loom uitrekte, liep hij de apprentice den uit en kon net een zwarte kitten ontwijken. Een beetje geïrriteerd zei hij: "Kijk een beetje uit." Lightpaw had nogal last van een ochtenhumeur. Hij keek naar de kitten die wat verder was gaan rennen, alhoewel het meer waggelen was. Toen hij zag dat het Thunderkit was, kreeg hij al spijt van zijn geïrriteerde reactie. Het is immers niet de schuld van de kleine zwarte kitten, dat hij een ochtendhumeur had. "Thunderkit, het spijt me", miauwde Lightpaw schuldbewust. "Wat ben je eigenlijk aan het doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentpaw.
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Cynthia
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Ardentpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 21:21

Hij had gezien hoe Thunderkit de nursery uit was gegaan en was zachtjes achter haar aangegaan, want hij was wel nieuwsgierig wat ze zou gaan doen zo vroeg al. Wat hij niet verwacht had, was dat ze van de ene warrior naar de ander ging en ze stuk voor stuk aantikte. Hij zag niet helemaal in hoe dat leuk kon zijn om te doen, maar het kon zijn dat Thunderkit dat wel vond. Hij volgde haar dan ook voorzichtig door het kamp heen tot ze uiteindelijk een apprentice tegen kwam. Een met duidelijk een ochtendhumeur. "Misschien moet je zelf ook uitkijken?" Sprak hij dan ook tegen de apprentice, het maakte hem niet uit dat de ander zijn excuses al aanbood. Je wist als oudere kat dat er kittens rond konden lopen in het kamp.


[OPEN] Crazy Kitten  JkLs06
Terug naar boven Ga naar beneden
Swallowpaw.
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swallowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 22:45

Het was nog vroeg, maar Swallowkit was al wakker. Ze was wakker geworden van wat beweging en toen ze haar blauwe oogjes opende zag ze dat haar broertje zich naar de ingang van de Nursery begaf. Nieuwsgierig naar wat hij ging doen en ze wilde eigenlijk ook niet als enigste wakker zijn. Ze krabbelde tot haar pootjes en hobbelde hem achterna. Eenmaal buiten moest ze even rillen van de koude wind die waaide. Zo vaak kwam ze helemaal niet buiten. Niet per sé omdat ze het niet durfde, maar ze vond het gewoon niet leuk om zelf dingen te ondernemen. Ze dagdroomde van grootse avonturen ja, maar actie nemen deed ze niet. Toen ze buiten was zag en hoorde ze haar broertje wat tegen een apprentice zeggen wat ze zelf nooit had durven te zeggen, maar als het er op aan kwam zou ze waarschijnlijk ook niet voor haarzelf durven opkomen. Daarom bleef ze ook altijd in de buurt van een van haar siblings. “Wat is er aan de hand?” Vroeg ze met een klein stemmetje toen ze naast Ardentkit stond.


[OPEN] Crazy Kitten  Swallo16
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Mathijs
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimema 5 apr 2021 - 9:46

Alsof zijn ochtend niet slechter kon beginnen, kreeg Lightpaw ook nog commentaar van Ardentkit: "Misschien moet je zelf ook uitkijken". Terwijl hij zijn best deed om zijn humeur niet te verliezen, zei hij tegen hem: "Ik heb mijn excuses al aangeboden." Daar achteraan zei hij wat geïrriteerder: "En ik had inderdaad zelf beter uit kunnen kijken. Dankje voor de tip." Net op het moment dat hij naar Thunderkit wou lopen, kwam er nog een kitten naar buiten. Nog zijn klein gevaarte in de vroege ochtend, dacht hij. Swallowkit ging naast Ardentkit staan en zei met een klein stemmetje: "Wat is er aan hand?"
Eindelijk iemand die eerst vraagt wat er aan de hand is en niet gelijk commentaar geeft. Hij keek naar de kleine zwarte kitten en dacht even na over wat hij ging zeggen. Hij wil immers geen ruzie met kittens. "Ik liep de apprentice den uit en struikelde bijna over Thunderkit. Door de schrik en de vroege ochtend reageerde ik wat feller en zei tegen haar dat ze uit moest kijken." Dit is wel genoeg uitleg, dacht hij. Hij is namelijk geen verantwoording schuldig aan de kittens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimema 5 apr 2021 - 11:37

Thunderkit lette niet echt op andere katten. Gewoon door blijven rennen dacht ze. De kleine zwarte kitten rende zo een zwarte apprentice voor de voeten. "Kijk een beetje uit," hoorde ze. Verward rende ze nog een stukje door. "Het spijt me, Thunderkit," De kitten ging stilstaan. Fijn dat ze ecxuses kreeg. "Wat ben je eigenlijk aan het doen?" Ze herkende de stem van Lightpaw. De kitten keek verward om haar heen. Waar kwam het geluid vandaan? Intussen hoorde ze meer stemmen. "Misschien moet je zelf ook uitkijken." hoorde ze. Thunderkit herkende de stem van Ardentkit. "Ik heb mijn ecxuses al aangeboden." hoorde de kitten Lightpaw zeggen. "En ik had inderdaad zelf beter uit kunnen kijken. Dankje voor de tip." Ze hoorde pootstapjes. Ze draaide zich om en zag alle katten. Daar waren ze dus. Ze zag Swallowkit naar Ardentkit en Lightpaw lopen. "Wat is er aan de hand?" vroeg Swallowkit. Thunderkit bleef de katten geïtereseerd aankijken. "Ik liep de apprentice den uit en struikelde bijna over Thunderkit. Door de schrik en vroege ochtend reageerde ik wat feller en zei dat ze uit moest kijken."  De kleine kitten liep naar de andere. "Bedankt voor ecxuses Lightpaw" ze draaide haar gezichtje naar Ardentkit. "Jij bent braaf katje." Ze had geen zin om lastige woorden te zeggen. Thunderkit liep naar Swallowkit en ging daar naast zitten. "Ik verveelde. Niemand speelde, dus moest ik zelf wat bedenken," antwoorde ze de vraag van Lightpaw. "Ik warriors aantikken en hard weg rennen." Ze keek even naar alle kittens. "Probeer! Het is leuk om te rennen. Als je warrior aantikt in snelheid kans om te vallen. Dat is grappig." De kitten was al een paar keer omgevallen en ze vond het leuk. Thunderkit stond op en liep naar Lightpaw. "Jij mag ook doen. Als je wilt." Ze wist wel dat dit een apprentice was, maar proberen kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Mathijs
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimema 5 apr 2021 - 12:42

Lightpaw zag dat Thunderkit zijn kant op liep en hem bedankte voor de excuses. Daar was hij blij om en duwde zijn neus tegen hem aan. Thunderkit vertelde wat hij aan het doen was: "Ik warriors aantikken en hard weg rennen. Probeer! Het is leuk om te renen. Als je warrior aantikt in snelheid kans om te vallen. Dat is grappig.". Dit zei hij tegen de kittens, dacht Lightpaw en draaide zich teleurgesteld om. Hij is immers zelf nog half kitten. Een apprentice zonder mentor. Maar eigenlijk ook te oud om met de kittens mee te spelen. De zwarte kater zette een poot verder, toen Thunderkit voor hem ging staan en zei: "Jij mag ook doen. als je wilt". De kleine zwarte kitten is dus niet bang om een apprentice vragen om mee te spelen. Lightpaw keek naar Ardentkit, Swallowkit en Thunderkit en dacht na. "Als Ardentkit en Swallowkit het prima vinden, doe ik mee." Het maakt hem niet uit als hij problemen krijgt. Hij kan nu nog genieten van zijn vrije tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swallowpaw.
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swallowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimevr 9 apr 2021 - 23:38

Blijkbaar was er een beetje een argument over dat Nightpaw moest uitkijken waar hij zijn poten zette omdat hij over Thunderkit was gestruikeld. Oh. Eigenlijk had ze daar liever niets mee te maken. Swallowkit deed het niet goed met conflict, dat liet ze liever aan haar broertje of zusjes over. Die stonden toch wat steviger op hun pootjes in dat opzicht. Nee, zelf negeerde ze het liever tot het wegging. Gelukkig leek Thunderkit niet boos te zijn op de apprentice. Of op iemand van de groep, aangezien ze zich naar Ardentkit draaid en hem vertelde dat hij een braaf katje was. Een beetje een rare opmerking, maar dat zou ze niet hardop durven uit te spreken; ze was eerder een stille observeerder. Echter kwam de jongere kitten in eens naast haar zitten en begon ze te vertellen over het spelletje wat ze voor haarzelf had bedacht omdat niemand aan het spelen was geweest. warriors aantikken en dan snel wegrennen. Thunderkit beweerde dat het heel leuk was maar de zwarte kitten twijfelde daar toch wel een beetje over. Ze vond het eigenlijk een beetje raar klinken. Maar blijkbaar maakte het niet uit wat ze vond, want Thunderkit begon te zeggen dat ze mee mochten doen en voor ze ook maar een kans had om het af te wijzen, als ze dat ooit zou hebben gedaan met haar personaliteit, betrok Nightpaw haar en haar broertje erbij. Daar ging dus de kans om zich terug te trekken. “Uhm…” Kwam er heel intelligent uit haar bekje. Swallowkit maakte niet graag zulke beslissingen, of anderen mochten meedoen of niet. Ze was eerder degene die vroeg of ze mee mocht doen.


[OPEN] Crazy Kitten  Swallo16
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentpaw.
Member
[OPEN] Crazy Kitten  DPKsfdL
Cynthia
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Ardentpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Crazy Kitten    [OPEN] Crazy Kitten  Icon_minitimedo 27 mei 2021 - 22:20

Hij begreep niet precies wat Nightkit aan het doen geweest was, maar het feit dat de apprentice zo gereageerd had, had hij niet kunnen accepteren. Toch leek de apprentice zijn excuses nu aan te bieden en gelukkig was Swallowkit er nu ook bij gekomen. "Is het echt leuk?" Kon hij niet helpen om te vragen. Hij betwijfelde het eerlijk, maar hij kon moeilijk ook meteen nee zeggen toch? Vooral als de apprentice ook nog eens bereid was om mee te doen. Hij liet zijn blik naar Swallowkit gaan, maar ook zij leek niet echt een nuttig antwoord uit te brengen.


[OPEN] Crazy Kitten  JkLs06
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] Crazy Kitten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: