Someone go get me some more confetti[open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Someone go get me some more confetti[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moros
Member
Someone go get me some more confetti[open] DPKsfdL
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young One
Moros
BerichtOnderwerp: Someone go get me some more confetti[open]   Someone go get me some more confetti[open] Icon_minitimema 5 apr 2021 - 20:32

So bite your tongue
And choke yourself to sleep
Netjes had hij aan Skadi gevraagd of hij terug mocht naar de Twoleg Place, waar hij toch het meeste was opgegroeid. Hij hoopte wat plezier te beleven daar en stiekem wou hij kijken naar hun oude kamp. De Young-One had al wat verhalen gehoord, enkel verhalen konden altijd verdraaid worden en je wist nooit zeker wat je moest geloven. Vandaar dat hij graag zelf zijn nieuwsgierigheid tevreden wou stellen. De nog in de groei kat stapte vol trots door de straten heen. Niet dat hij nou zo heel bekend was ermee, maar dat maakte hem niet uit. Als kitten was hij meegenomen door Kauhu en daarna had hij enkel het Bloodclan Camp gekend. Wel, totdat ze plotseling moesten verhuizen door omstandigheden. Moros vond het stiekem wel leuk dat hij nu door deze straten heen liep, helaas droeg hij nog niet de halsband. Wacht maar, hij hoefde dat niet te hebben om die zwakke Kittypets duidelijk te maken waar hij vandaan kwam. Ook al had hij nog niet veel vechtstraining gehad, hij speelde het op een andere manier. Hier was niemand die hij tevreden hoefde te stellen, enkel zichzelf. Okay, hier ergens moest hun oude kamp zijn. Met zijn koperen ogen keek hij zoekend rond, voor iets van herkenning. Helaas was dat er niet, totdat hij een boom zag die hem bekend voor kwam. Hij stond wat verderop, maar Moros herinnerde dat hij die vanuit het kamp kon zien. Dus dan moest daar het kamp zijn geweest, enkel er was niks meer van over. Wat er nu stond waren dezelfde dingen die in hun eerste tijdelijk kamp hadden gestaan. Enkel wat mooier en nieuwer. Dus dat hadden ze gedaan, die mensen. Ze hadden het kamp voor hun eigen plezier vernield. Het was niet dat Moros daar over kon klagen, tenslotte zou hij ook zo iets doen voor zijn eigen lol doen. Alleen jammer dat ze het niet ergens anders gedaan hadden. De chocolate point liep tussen de structures door, bekijkend wat er was. Niet dat hij er veel van dacht. De sneeuw lag dik op alles, waarschijnlijk de reden dat het hier niet storm liep met mensen. Ze hielden niet van sneeuw. Hij sprong op een rond platform en ging daar maar zitten. Wachtend op iets of iemand. Dat wist hij pas als hij het zag.

@open


Someone go get me some more confetti[open] Moros210
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooch
Member
Someone go get me some more confetti[open] DPKsfdL
Bunny
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mooch
BerichtOnderwerp: Re: Someone go get me some more confetti[open]   Someone go get me some more confetti[open] Icon_minitimevr 14 mei 2021 - 16:14

Haar mentor had haar naar hier gestuurd. Of, tsja, niet specifiek hier, maar deze richting. Mooch was helemaal zelf tot hier gelopen, alsof haar poten de herinnering nog hadden en niet konden weerstaan aan de drang om bekende oorden op te zoeken. Niet dat het nog heel herkenbaar was. Het voelde net een totaal andere plek; maar hier en daar zag je iets dat bewees dat dit wel degelijk ooit hun camp geweest was. Een boom die ze van binnenuit hadden kunnen zien. De geografische locatie. Nu stonden er speeltuigen voor de tweebenen, bedekt onder een laagje sneeuw. Mooch schraapte met haar voorpootje wat van het witte spul weg en kneep haar oranje blik tot spleetjes bij het zien van de felle kleur die zich daarachter verborg. Plotseling leek ze echter een blik in haar vacht te voelen prikken - ze werd vaak nagestaard, dus dat gevoel was haar niet onbekend. De jonge kattin draaide zich snel om, oortjes in haar nek gelegd, platte snuit opgetrokken in een vijandige grijns. Dat was de beste manier om een ander van zijn stuk te brengen, had ze al geleerd - je niet verdedigend opstellen, maar meteen in de aanval schieten. Hoe zeer het ook tegen haar natuur in ging.


Someone go get me some more confetti[open] FApFRj
Terug naar boven Ga naar beneden
Moros
Member
Someone go get me some more confetti[open] DPKsfdL
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young One
Moros
BerichtOnderwerp: Re: Someone go get me some more confetti[open]   Someone go get me some more confetti[open] Icon_minitimezo 23 mei 2021 - 22:31

So bite your tongue
And choke yourself to sleep
Hij had gehoopt op een vreemdeling, maar daarvoor had hij misschien niet naar het oude kamp moeten gaan. Of nou ja, wat er nog van over was. Aka, helemaal niks. De gestalte die opdook voor hem was echter een bekende, Mooch. Een andere oudere Young One, maar eentje met een lelijke snuit. Ingedrukt, alsof ze tegen een muur was opgelopen. Hij had zelf ook geen mooi spits snuitje, alleen bij haar was het een stuk erger. Bovendien was ze eigenlijk best wel een watje. Kijk maar, hoe ze zich al meteen kwaad voordeed omdat ze zich bedreigt leek te voelen door hem. Moros was degene die de anderen het graag gemakkelijk maakte, maar dat was enkel als hij met enige zekerheid kon zeggen dat hij er later iets voor terug zou krijgen. Mooch behoorde voor hem toch echt niet bij de katten die hij blij moest houden, zeker niet nu hij ook een Young One is. ''Nou zeg, dat is ook niet aardig zeg''hij klonk nog onschuldig, enkel zeiden zijn ogen iets anders. Ze fonkelden op een andere manier, eentje die je vertelde dat hij ook zijn pleziertjes kon hebben.

Mooch


Someone go get me some more confetti[open] Moros210
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Someone go get me some more confetti[open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: