Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxtrail
Member
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]   Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 22:56

Vrijheid, het was niet iets waar Foxtrail nou naar verlangde. Hooguit even verder weg van het territorium, zoekend naar nog wat avontuur buiten de grenzen. Oh, en mooie katten natuurlijk. De pracht was natuurlijk niet beperkt tot zijn eigen clan en het zou zonde zijn om de anderen buiten te stellen. De Code verbood het, al was dat meer voor de echte relaties. Daar zocht hij niet naar. Zijn prachtige blauwe ogen waren gericht op het plezier van het verleiden, van iemand geweldig voelen. Het was misschien een soort van spel voor hem, de cassanova zijn en de juiste woorden vinden. Soms liep hij een blauwtje op, maar dat maakte hem niet uit. Deze plek, waar ooit Skyclan leefde maar nu de Twolegs liepen was een mooie plek om anderen te ontmoeten. Je wist nooit wie je hier tegen kwam en dat was nou zo leuk. Foxtrail begaf zich naar het grote Twolegnest, waar ze allemaal dieren hadden. Hij was natuurlijk op zijn hoede, maar hier onder die prachtige strakke blauwe lucht kon hij het niet laten om even te genieten. Hij stapte vol goeie moed door de sneeuw heen, wat knarstte onder zijn pootkussentjes. De Tunneler liep een stukje door, voordat iets hem nogal erg opviel. Hij had gehoord dat Twolegs hun nesten soms rare kleuren gaven, maar dit was wel heel bijzonder. Meteen draaide zijn kop naar het kleine houten gebouwtje wat helderblauw geschilderd was. Nou, hij wist niet precies wat voor smaak die rare rechtlopende wezens hadden maar het was echt niet zijn smaak. Bovendien, als ze het als schutkleur wouden gebruiken werkte het niet echt hoor. Niet dat hij precies wist waarvoor ze een schutkleur nodig zouden hebben, met hoe luid en aanwezig ze waren leek het er niet op dat ze behoefte hadden om zich te verstoppen. Foxtrail bleef naar het schuurtje kijken, het was gewoon erg bijzonder vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Google
Member
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 201 Created [4 Years]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Google
BerichtOnderwerp: Re: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]   Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] Icon_minitimevr 14 mei 2021 - 16:34

Google had zich hier gevestigd. Het was relatief rustig - rustiger dan de stad in ieder geval - en er waren buiten ratten ook andere prooien om te vangen. Ja, een heel pak beter dan zijn vorige stekje. Af en toe ging hij er nog eens terug hoor, ja, als hij nood had aan een knuffel of een warme plek om te slapen. In de winter kon de schuur best koud worden. Maar ook hier kwamen soms mensen die hem wel eens een kriebel over zijn kop gaven, dus dat was ook best fijn. Maar zonder die eeuwige aanwezigheid of de halsband die zijn familie een paar mensen geleden hem probeerde aan te doen, kon hij tenminste zichzelf vrij noemen. Hij was niet afhankelijk van mensen - maar dat betekende niet dat hij hen haatte. Hij vond vrijheid gewoon belangrijker. De kater had een muisje bengelend uit zijn bek terwijl hij terug naar de schuur liep; alleen om daar een onbekende kat te zien staan. Google was op zijn hoede; hoewel stadskatten vaak relatief kalm waren, had je ook nog die heethoofdige Bloodclanners en dan de clankatjes met hun honderden regeltjes. Hopen dat hij daar niet toevallig ééntje van gebroken had. Maar dat dacht hij niet. Google had een fotografisch geheugen en had ooit een clankat hem de clancode laten uitleggen; voor zover hij wist had hij dus nog niets fouts gedaan door hier te wonen. Google legde het muisje neer toen hij tot stilstand kwam op een goede vossenlengte van de vreemdeling en snoof de geur op. Ja, dat herkende je duidelijk als Windclan, maar specifieker wist hij het niet. Na vandaag zou hij het overal herkennen; maar voor nu is het nieuw. "Kan ik je helpen?", vroeg hij, neutraal genoeg maar met een zekere waarschuwende ondertoon.


Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] FZCzT8
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrail
Member
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Re: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]   Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open] Icon_minitimema 17 mei 2021 - 22:14

Foxtrail
I'd like for you and I to go romancing

Say the word, your wish is my command
Hij had een hoop verwacht hier, maar om eerlijk te zijn had hij niet direct aan Kittypets gedacht. Tenminste, hij droeg de geur van een Kittypet, al droeg hij niet de bekende halsband. Toen deze op hem afliep, met een versgevangen muis zo te zien, kon Foxtrail het niet laten een onzichtbare wenkbrauw op te trekken. Een Kittypet die joeg? Kreeg hij soms niet genoeg eten van zijn Twolegs? De andere sprak hem aan, alsof Foxtrail op zijn gebied stond. Misschien was dat ook zo, maar de clankatten kwamen wel vaker op gebieden buiten de clans. Zolang ze er niet joegen of in elk geval er geen gewoonte van maakte. Deze vent leek serieus te zijn, wat Foxtrail stiekem wel grappig vond om te zien. Het was wel interessant. ''Niet dat ik het weet''merkte Foxtrail op de vraag. Deze kat had vast geen idee van dat hier ooit een vijfde clan leefde, voor zover hij al iets wist van de clans. Het kon misschien wel, de tabby zag er ouder uit dan hem. Het was met die huiskatten soms wat moeilijker te vertellen vond Foxtrail. Nee, voor Kittypets was het enige belangrijk dat ze niet op de gebieden van die enge boskatjes kwamen. Al leek dit exemplaar zich niet al te veel zorgen te maken over het feit dat hij zo'n boskat tegen kwam. Niet dat Foxtrail nou vond dat dat een goeie benaming was. Enkel Thunderclan en Shadowclan leefden in bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..[open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: