Evil like me [SEARCH]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Evil like me [SEARCH]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nelthilta
Member
Evil like me [SEARCH] DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Evil like me [SEARCH]   Evil like me [SEARCH] Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 21:23

notesnone<3tag: Iedereen
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta is een zeer interessant karakter die ik iets te lang heb laten verstoffen, maar haar verhaal en haar banden en karakter zijn geweldig, al zeg ik het zelf.

Nelthilta is geboren als Ivorykit, de dochter van Burninglove, kleindochter van Acefray en de dochter van Sirtlan. De laatste was een Bloodclanner en de Mentor van Orchis. Zodoende is dit kleine misbaksel ook gek op 'Ome Orchis', nu omdat deze dame nogal een aantal haakjes en oogjes los heeft zitten zoek ik hierbij natuurlijk wat leuke dingen.

Katten die ze teistert
Het kan haast niet anders dan dat ze nu een leeftijd bereikt waarop ze daadwerkelijk andere katten het leven zuur kan maken. Bloed is goed, en pijn is fijn is zo'n beetje het motto van deze gestoorde kattin. Ze heeft enkele maniertje overgenomen van Ome Orchis. Houdt er van anderen de pijn en gruwelijkheden te laten voelen en wenst ooit de Clans op hun plek te zetten. Hen te doen bloeden en kermen. Al met al een zeer gezellige kattin dus. Deze katten mogen van alles zijn, maar één ding is zeker. Ze zullen niet met de schattige Nellie overweg kunnen. Logischerwijs zal ze natuurlijk niet oppermachtig zijn dus let wel op dat ze bij bepaalde karakters ook wel flink op de donder kan krijgen ;')

Vrienden
Wellicht zullen er toch katten gek genoeg zijn om met deze dondersteen bevriend te raken. Let wel, ze kan je elk moment laten vallen als je niet voldoende durft.

Plotjes
Deze dame staat open voor plotjes dus kom gerust de dm binnen rollen. Zeker als dit betekend dat ze wat tanden kan verdienen.

Liefs Butter

Terug naar boven Ga naar beneden
Moros
Member
Evil like me [SEARCH] DPKsfdL
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young One
Moros
BerichtOnderwerp: Re: Evil like me [SEARCH]   Evil like me [SEARCH] Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 21:41

ik heb Moros voor iets? Hij is een beetje een slijmbal die zich graag uitslooft voor anderen, vooral hogere rangen en wat oudere young ones. Weet niet zeker waar hij het beste in past?


Evil like me [SEARCH] Moros210
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Evil like me [SEARCH] DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Evil like me [SEARCH]   Evil like me [SEARCH] Icon_minitimedo 15 apr 2021 - 20:33

We zullen zien ^^ in DM hebben we al verder overlegd dus komt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evil like me [SEARCH]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: