Alle dikzakken willen op me lijken



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alle dikzakken willen op me lijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedrain
Deputy
Alle dikzakken willen op me lijken Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimevr 14 mei 2021 - 20:15


Bah, ze hadden de Sunningrocks terug, maar konden er niet eens van genieten. Geen enkel zonnestraaltje kon dat hoopje ijskoud verdriet opwarmen. Ondanks haar irritatie vond ze dit een heerlijke plek om te jagen. Het had iets spannends; zo dicht bij de grens zijn. Je was net aan het einde van de wereld. Je eigen, kleine wereld. Als ze als Rogue geboren was dan wist ze zeker dat ze nooit op dezelfde plek te vinden was, altijd op zoek naar nieuwe ervaringen. In dit leven was dat helaas geen optie, dus moest ze het maar hebben van dit soort momentjes. Niet dat ze een hekel had aan de knusheid van het kamp hoor.. Over knus gesproken: daar kwam haar lieftallige zus aanwandelen. Hoewel ze niet zo close waren als zij en Squirrel, wist ze altijd wel waardering voor haar op te brengen. Alles wat zij dacht en verlangde deed Windflower gewoon. Daar tegenover stond dat ze een ontzettende sukkel was. "Hé dikzak." Tetterde ze terwijl ze een kort sprintje richting de ander trok. De pretlichtjes stonden in haar ogen.

[Wildflower]


Alle dikzakken willen op me lijken 2ze9t7r
Alle dikzakken willen op me lijken OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildflower
Member
Alle dikzakken willen op me lijken DPKsfdL
Doddy
16
Actief
she had that whiskey sipping, skinny dipping smile

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wildflower
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 21:44


Wildflower liep in de richting van de sunningrocks. De zon was warm, maar de blek bleef koud voelen. Ze had het nooit een erg prettige plek gevonden als de zon de hele dag hoog aan de hemel stond te branden. De vacht die ze had was te dik voor de zomerzon. Waar de poes zojuist vandaan gekomen was was iets wat ze misschien niet met haar zusje kon delen. ”Hé dikzak!” Hoorde ze de stem van haar zus Spottedrain. Luid snoof ze. ”Kijk eerst eens naar jezelf voordat je mij dik noemt” mopperde ze, maar haar mondhoeken krulde iets omhoog tot een glimlach.




you are my favorite fantasy



Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Alle dikzakken willen op me lijken Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimema 17 mei 2021 - 18:26

De dikzak mocht mopperen wat ze wilde, maar Spottedrain zag die glimlach wel, hoe minuscuul ook. Een glimlach krulde nu ook haar mondhoeken omhoog en langzaam begon ze te lachen. Expres overdreven begon ze zichzelf te inspecteren. "Fair enough." Grinnikte ze toen ze klaar was. Voor geen moment had ze zich onzeker gevoeld over haar lichaam. Ja, oké, als héle jonge poes misschien. Maar nu was ze enkel trots op zichzelf. En iedereen die dat niet was kon ze met gemak neerslaan. De perks van groot zijn. "Heb je nog een taakje gekregen of ben je vrij?"


Alle dikzakken willen op me lijken 2ze9t7r
Alle dikzakken willen op me lijken OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildflower
Member
Alle dikzakken willen op me lijken DPKsfdL
Doddy
16
Actief
she had that whiskey sipping, skinny dipping smile

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wildflower
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 1:06


Nog steeds ietwat beledigd, toch geamuseerd door de opmerking van Spottedrain vergat ze bijna te antwoorden op haar vraag. Wildflower trok een wenkbrauw naar haar op en onderdrukte de neiging om hard te beginnen met lachen. "Een taak? De enige taak die ik vandaag had was daar in de struiken." Met haar staart gebaarde ze naar de struiken een stuk verder van hier en rolde ze met haar ogen. "Een taak. Ha! Laat me niet lachen" oke misschien dat ze wel een taak had gehad die dag, maar om het een taak te noemen vond de poes maar vreemd. Alsof ze drie moons oud was en haar moeder ergens mee moest helpen.




you are my favorite fantasy



Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Alle dikzakken willen op me lijken Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 20:49

Bij de ander haar woorden trok ze ook haar wenkbrauw op. In de struiken.. impliceerde ze nou dat ene of dacht ze gewoon vies? Onbeholpen begon ze te grijnzen. Het was in ieder geval humor. "Je weet wel, een taak. Iets wat je voor iemand doet. Ooit van gehoord?" Mauwde ze, alsof ze een apprentice onderwees. "Wat ik bedoel is of je iets wilt doen, stommerd." Met de sibling die ze het langst kende wist ze het minst goed te communiceren. Classic.


Alle dikzakken willen op me lijken 2ze9t7r
Alle dikzakken willen op me lijken OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildflower
Member
Alle dikzakken willen op me lijken DPKsfdL
Doddy
16
Actief
she had that whiskey sipping, skinny dipping smile

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wildflower
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimewo 23 jun 2021 - 0:27


she had that whiskey sipping,
skinny dipping smile
Met een zwiep van haar staart snoof de calico nogmaals. Het was alsof Spottedrain haar behandelde als een apprentice en dat was iets wat ze niet kon waarderen. Van andere niet en al helemaal niet van haar zusje. "Nee. Waarom leg je het niet een keer uit oh slimme warrior." Snauwde de poes en haar nagels boorde in de grond onder haar poten. Dit was de reden waarom ze nooit in de buurt kwam van haar familie behalve als het moest. Ze konden dood neervallen en het zou haar niks kunnen schelen. "Nee bedankt." Gaf ze daarna als antwoord op de vraag of ze wat wilde doen. Niet echt, maar aan de andere kant had ze misschien wel wat geluid om haar heen nodig. Het was lastig. Ze kon en dood neervallen en ze mocht nog wel even door kletsen, totdat Wildflower er genoeg van had natuurlijk.





you are my favorite fantasy



Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Alle dikzakken willen op me lijken Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Alle dikzakken willen op me lijken   Alle dikzakken willen op me lijken Icon_minitimewo 23 jun 2021 - 14:00

Oh jee, dat kwam niet goed aan. Gefrustreerd snoof ze en liet ze haar staart zachtjes over de grond zwiepen. Ze moest ook altijd bij haar op tenen lopen. De prefix Wild had ze al snel begrepen. "Je weet best dat ik het niet zo bedoelde." Murmelde ze, alsof ze haar niet nog verder de kast op probeerde te jagen. Toen de ander haar aanbod afwees kon ze haar enkel even alleen stom aanstaren. Wilde ze geen leuke dingen doen in haar leven ofzo? StarClan, sommigen waren echt niet te redden. De sfeer was zo snel omgeslagen. "Kom op, wat ga je anders doen dan?" Zuchtte ze. Een laatste poging.


Alle dikzakken willen op me lijken 2ze9t7r
Alle dikzakken willen op me lijken OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alle dikzakken willen op me lijken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: