Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firestone
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 20:31

Firestone zwierf rond. Iedere kat dacht dat hij van een clan komt.... Omdat hij een kitten was.... Hij was daar boos om maar hij kon zijn schattigheid goed gebruiken. Hij kon dan als hij een clankat zag een zielige kitten spelen maar als de kat hem dan genoeg vertrouwde viel hij hem aan en rende snel weg. Hij was snel, Lenig en slim. Hij bedacht zijn eerste prooi. Hij dacht goed na. '' Wat voor een rang zal ik pakken? Een kitten? Nee die mogen het kamp nog niet uit.... Een Warrior? Nee die zijn nu nog te sterk voor hem... Een medicine cat? Nee dat is te riskant. Een Apprentice? Ja dat is het! Een apprentice... maar dan wel een beginnende apprentice die nog niet goed kan vechten.....'' Hij keek om zich heen... Niemand. Hij rook wel een kat maar wat voor een kat? Een Warrior? hij wist het niet. Hij deed zijn schattige kitten uiterlijk. hij ging angstig liggen op de grond en piepte hoog. Zo kwam iedere kat op hem af.


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw.2
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons young
Gender:
Rank:
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimema 13 feb 2012 - 15:54

Het was een zonnige dag vandaag. Silverpaw verveelde zich en liep het kamp uit voor een kleine wandeling. De zon scheen tussen de bomen door op Silverpaw, Silverpaw kreeg het er lekker warm door. Toen hoorde Silverpaw een hoog gepiep van een kitten . 'Wat doet een kitten nou in het bos?' Zei Silverpaw tegen zichzelf. Silverpaw liep richting het gepiep van de kitten. Silverpaw zat in de struiken en keek naar de kitten. 'Wat was hij schattig!' Dacht Silverpaw. Silverpaw sloop uit de struiken en ze liep naar de kleine kitten en zei vriendelijk tegen hem: 'hoi, wat doe je hier zo alleen in het bos?' Silverpaw aaide hem over zijn kleine pluizige hoofdje en Silverpaw ging zitten en keek de kleine kitten aardig aan. 'Arme kitten zijn ouders zullen vast ongerust zijn.' Dacht Silverpaw.


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Lolly's zijn gigantisch lekker yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimema 13 feb 2012 - 17:24

'hoi, wat doe je hier zo alleen in het bos?' zei een poes die uit de bosjes kwam lopen. '' I-i-i-k b-b-ben verdwaald..'' zei hij piepend. ''Hah! ze is er in getrapt en zo te zien is ze een net beginnende apprentice... Mooi mijn eerste prooi. Nu alleen zorgen dat ze me vaker komt opzoeken en dan verwond ik haar'' zei hij in zijn hoofd. Hij piepte nog steeds. Toen hield hij langzaam op en ging met de poes in gesprek. '' Wie ben jij?'' zei hij net alsof hij nieuwsgierig was. Hij keek met zijn schattige oogjes naar de poes. ''Hoe oud ben je?'' vroeg hij nieuwsgierig. Als ze te oud was kon hij haar niet pakken daarom was hij daarnaartoe heel nieuwsgierig. '' In welke clan zit je?'' vervolgde hij. Hij moest zoveel mogelijk weten over de poes. Ze rook naar een clan. Als ze een rogue was is ze het niet waard om pijn te doen.


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw.2
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons young
Gender:
Rank:
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimema 13 feb 2012 - 17:43

"I-I-ik ben verdwaalt." Ze de kitten piepend. Silverpaw keek hem aan. "Wie ben jij?" Vroeg de kleine kitten. "Ik ben Silverpaw," Antwoorde Silverpaw. Toen zei de kitten: 'hoe oud ben je?' Silverpaw keek de kleine kitten aan en zei: "Ik ben 6 manen." "In welke clan zit je?" Vroeg de kitten. "Ik zit in Thunderclan." Silverpaw keek lachend naar de kleine kitten. Toen ging Silverpaw naar een struik en zette zich af en kwam met een sprong bij het kleine muisje, Silverpaw zette haar klauwen erin en het muisje lag dood op de grond. Silverpaw pakte het muisje en legde het voor de kleine kitten neer. "Ik weet nog niet of je vaste voeding mag eten hoe veel manen ben jij?" Vroeg Silverpaw aan de kleine kitten. Silverpaw keek de kleine kitten aan en vroeg: "Waarom wou je eigelijk weten hoe oud ik was, hoe ik heet en in welke clan ik zit?"


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Lolly's zijn gigantisch lekker yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimema 13 feb 2012 - 20:41

"Ik ben Silverpaw," antwoorde de poes. "Ik ben 6 manen." vervolgde de poes. "Ik zit in Thunderclan." zei Silverpaw. Gelijk begon de kitten een beetje kwaad te kijken. ''De Thunderclan hebben mijn ouders vermoord'' ging er door zijn hoofd heen. Even zat hij erover na te denken om nu aantevallen maar hij bedacht zich. "Ik weet nog niet of je vaste voeding mag eten hoe veel manen ben jij?" zei de poes toen ze een muisje had meegenomen. ''Ik ben 4 manen!'' sprak hij trots. "Waarom wou je eigelijk weten hoe oud ik was, hoe ik heet en in welke clan ik zit?" zei de poes opeens. ''Nou mag ik dat dan niet weten?'' zei hij. ''Ik wou het alleen maar weten hoor!'' zei hij een beetje arrogant.


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimema 13 feb 2012 - 21:35

Fileze liep wat rond, zoals gewoonlijk. Ze dacht aan Firestone, haar neefje. Het was lang geleden dat ze hem gezien had. De kleine moordemachine, galmde het door haar hoofd. Dit was geen leugen, de ouders van Firestone waren al redelijke vechters. Al snel hoorde ze een bekend piepje. Firestone, dacht ze en ze klom in een boom. Ze sprong van tak naar tak opzoek naar haar neefje. Al snel had ze hem in het oog. Er zat ook een andere kat bij hem, dit was geen rogue. "Ik ben Silverpaw," antwoorde de poes. "Ik ben 6 manen." vervolgde de poes. "Ik zit in Thunderclan." zei Silverpaw. Firestone zijn gelaatsuitdrukking veranderde van schattig naar boos. Het zit dus zo, de ouders van Firestone zijn gedood door de Tunderclan, herrinerde Fileze. "Ik weet nog niet of je vaste voeding mag eten hoe veel manen ben jij?" zei de poes toen ze een muisje had meegenomen. ''Ik ben 4 manen!'' sprak hij trots. "Waarom wou je eigelijk weten hoe oud ik was, hoe ik heet en in welke clan ik zit?" zei de poes opeens. ''Nou mag ik dat dan niet weten?'' zei hij. ''Ik wou het alleen maar weten hoor!'' zei hij een beetje arrogant. Fileze sprong lenig van tak naar tak naar beneden. Het was tijd om haar neefje te helpen. "Hallo?" Zei ze alsof ze helemaal van de kaart was. Ze wou wel samen met Firestone deze leerling een kopje kleiner maken.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw.2
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons young
Gender:
Rank:
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 7:21

"Nou mag ik dat dan niet weten?" Zei de kitten. "Ik wou het alleen maar weten hoor!" Zei de kitten een beetje arrogant. "Oke, oke." Zei Silverpaw rustig. Het was even stil, totdat Silverpaw iemand "hoi?" Hoorde zeggen. Silverpaw draaide zich om en zag een witte poes met grijze vlekjes hier en daar. "Hoi." Zei Silverpaw vriendelijk terug. Toen rook Silverpaw iets aan de kleine kitten en de poes. Ze roken niet naar clangeur, maar naar bos en andere geuren. "Kunnen de kitten en de poes rogue's zijn?" Silverpaw keek naar de poes en de kitten. "Maar hoe kan een kitten een rogue zijn? Misschien waren zijn ouders ook rogues?" Dacht Silverpaw. "Zijn jullie rogues?" Vroeg Silverpaw aan de poes en de kitten, terwel de eerste druppels uit de lucht kwamen.


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Lolly's zijn gigantisch lekker yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 7:51

"Oke, oke." zei de poes rustig. Firestone hoorde iets in de boom vlakbbij. Hij rook even. ''Fileze!'' dacht hij. ''Hallo?'' zei Fileze alsof ze van de kaart was. "Hoi." zei Silverpaw. "Zijn jullie rogues?" vroeg de poes opeens. Firestone dacht even goed na...... ''Nee.'' zei hij strak. ''Ik ben Firekit en dat is.....'' Hij hoopte dat Fileze de zin zou afmaken. Hij keek even naar boven. Het begon te regenen. ''Hoezo eigenlijk?'' vroeg Firestone alsof hij nieuwsgierig was. Hij moest en zal deze klus afmaken. Hij wou haar nu nog niet doden maar lichtelijk verwonden. Als waarschuwing voor de Thunderclan. Ze zouden hem dan wel gaan zoeken maar dan zou hij naar de Bloodclan rennen en de Bloodclan om hulp vragen. Ja zijn wraak was zoet.



-OMG verkeerd acc xP -


Sucks don't it?
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw.2
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons young
Gender:
Rank:
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimedi 6 maa 2012 - 14:21

"Nee." zei de kitten strak. "Oke." Zei Silverpaw. "Ik ben Firekit en dat is..." Firekit wou waarschijnlijk dat die andere poes zijn zin af wou maken. "Hoezo eigelijk?" Vroeg Firekit nieuwschierig. "Nou, jullie roken niet naar een clangeur." Antwooorde Silverpaw. Toen begon het harder te regenen, Silverpaw's vacht was helemaal nat. "Ik ga even schuilen voor de regen." Miauwde Silverpaw. Silverpaw ging onder een boom staan en wachtte tot de regen ophield. Toen de regen ophield ging Silverpaw onder de boom vandaan. "Firekit, in welke clan zit je?" Vroeg Silverpaw vriendelijk aan Firekit. Silverpaw keek eventjes naar de lucht, toen keek Silverpaw strak naar Firekit. En wachtte op zijn antwoord.

(Flutjes)


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Lolly's zijn gigantisch lekker yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimewo 7 maa 2012 - 17:37

"Hoi." Zei de poes en Fileze keek scherp naar haar en ze hoorde haar zeggen;"Zijn jullie rogues?" ''Nee. Ik ben Firekit en dat is.....'' Zei Firestone daarop. "Hopepaw..." Zei Fileze. "Hoezo eigelijk?" Vroeg Firekit nieuwschierig. "Nou, jullie roken niet naar een clangeur." Antwooorde de poes. Fileze keek even naar de hemel en ze dook weg ondet een struik. "Ik ga even schuilen voor de regen." Miauwde de clankat en ze hing onder een boom zitten. Toen de regen weg was kwam ze uit de struik en de clankat vanonder de boom. "Firekit, in welke clan zit je?" Vroeg ze. "We zitten in de Skyclan." Zei Fileze en ze keek naar Firestone.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 19:05

Tailpaw trippelde rustig over de rogue plaatsen. Ze werd vrolijk van de gedachte aan het warrior zijn, zij zelf werd bijna warrior. Tailpaw snoof, ze rook katten. Maar niet van de Riverclan. Tailpaw volgde de geur en kwam bij een groep katten. Ze wilde zich even voorstellen. "Hallo, ik ben Tailpaw." Tailpaw zag dat alle katten hier jonger waren dan haar. Ze dacht er weer aan dat ze bij de volgende ceremonie warrior werd. "Ik ben 12 manen." Thunderclan katten en een rogue, dacht ze. Ze toonde een glimlach. Ze zou moeten vechten als de katten haar aanvielen, wat wel gebruikelijk was omdat zij in de minderheid was. Al was Tailpaw groter dan elke kat hier.



Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 20:33

"Hopepaw..." Zei Fileze "Firekit, in welke clan zit je?" Vroeg de poes die schuilde voor de regen. "We zitten in de Skyclan." Zei Fileze en ze keek naar Firestone. Hij knikte toestemmend in tegen Fileze. "Hallo, ik ben Tailpaw." Firestone schrok zich rot! Hij verwachtte niet nog een apprentice. "Ik ben 12 manen." zei de poes. En Firestone verwachtte al helemaal niet dat ze al bijna Warrior werd. ''Hoi Tailpaw! Ik ben Firekit en dit is mijn zus Hopepaw! Wij zijn uit de Skyclan! En jij?'' Vroeg Firestone. Hij hoopte dat de poes niet zei dat zij in de Skyclan zat. Dan zouden ze in de problemen komen......


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 20:42

''Hoi Tailpaw! Ik ben Firekit en dit is mijn zus Hopepaw! Wij zijn uit de Skyclan! En jij?'' zei de kleine Firekit. "Ik zit in de Riverclan." Riverclankatten waren meestal heel goed gevoed en ook sterk, maar Tailpaw dacht er niet over na om met deze jongen katten te vechten, dat wilde ze niet. "Waarom zijn jullie hier? Vooral jj Firekit! Je mag dan wel in een andere clan zitten, maar je mag hier niet zijn!" Tailpaw wilde de lol niet verpesten, maar ze had wel gelijk. Kittens mochten hier niet zijn! Toch roken de katten raar, niet bepaald naar Skyclan.

(Is dat goed? Want anders heb ik het niet goed begrepen!)



Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 17:53

Silverleaf wandelde naar het geluid van vreemde katten af en let poten die pijn deden van een lange reis dwingde ze zich door te wandelen en te zien of er gevaar was ze wandelde verder tot ze vlakbij de andere katten stond ze zag een klein katje waarschijnlijk een kitten en nog een kat ze stapte voor de kitten en zei wat doe jij hier jij hoort bij jou moeder veilig weg ge stopt te zijn en piepen om eten en toen ze dat zei was er een spottende blik in haar ogen en vervolgde jij lijkt mij maar te fragiel om hier zo zielig en alleen rod te stappen en ze begon haar poot te wassen .


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~    Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:31

Firestone zag meer katten bijkomen. Hij werd boos maar liet er niks van merken. ''Silverpaw. Kan ik je even spreken? Niet hier maar een stukje verderop?'' vroeg hij als een nieuwsgierige kitten. Hij knipoogte naar Fileze. Zij zou het wel snappen dat ze de apprentice zou aanvallen. "Waarom zijn jullie hier? Vooral jj Firekit! Je mag dan wel in een andere clan zitten, maar je mag hier niet zijn!" zei Tailpaw. ''Omdat mijn moeder een paar dagen geleden was verdwenen....'' zei hij met een zielig stemmetje. ''Nu wouden we samen onze moeder zoeken.... Als we haar... je weet wel.... dood vonden wouden we als eerste afscheid willen nemen...'' zei hij en een traan rolde over Firestone's wang. Diep vanbinnen lachte hij hard. Hij had in de tijd van rogue zijn leren nephuilen. En het lukte nu weer. ''wat doe jij hier jij hoort bij jou moeder veilig weg ge stopt te zijn en piepen om eten '' zei een Thunderclan poes. Firestone keek de poes aan. ''Vandaag is een goede dag.'' Ging er door zijn kopje heen. Hij keek de poes aan. ''Dat heb ik net verteld rotkat!'' schreeuwde hij alsof hij erg gekwest was en weer rolde er tranen over zijn wang. ''jij lijkt mij maar te fragiel om hier zo zielig en alleen rod te stappen '' Diep van binnen zou hij op deze poes springen en haar vermoorden maar hij hield zich in. Hij zou eerst de thunderclan apprentice zwaar verwonden of zelfs doden. Hij liep richting de thunderclan apprentice en wees met zijn staart dat ze mee moest komen voor dat 'gesprekje' Toen hij voor liep kwam er een gemeen lachje op zijn gezicht. Het zou een mooie en legendarische dag worden voor hem.

--Laatheid -.- --


Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~  Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look out Apprentices! I am dangerous ~ Open for Apprentices ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: