your heart got teeth



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 your heart got teeth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimedi 18 mei 2021 - 19:41

Settleddust probeerde zich te gedragen alsof alles doodgewoon was, maar hij was eigenlijk in een slecht humeur sinds de oorlog. Een oorlog, die hij geprobeerd had te stoppen, maar het was vervlogen hoop omdat er twee leiders waren die trotser en koppiger waren dan ezels. Hopelijk hadden ze ervan geleerd, maar hij vreesde van niet. Want de idioterie in hun clan bleef maar voortgaan. Vooral hoe Acornstar na de oorlog had gesproken, wat onrust had verzorgd. En het fysieke bewijs van een rogue in hun midden, waar Settleddust erg kwaad om was. Ja, dat was het beste gevoel om hem te beschrijven. Kwaad. Kwaad dat Acornstar weigerde om naar hem te luisteren. Het was alsof hij tegen een muur stond te praten, maar hij zat teveel in zijn eigen paranoia wereldje, dat hij krankzinnige dingen begon te doen. Settleddust sprong over een poel ijs, om weer op harde modder landde. Het was wonderbaarlijk, hun moeras in de winter, een hobbelig maanlandschap, maar het was de perfecte plek om zijn stemming te weerspiegelen. Settleddust probeerde dan maar in de tussentijd om hun clan lopende te houden. Patrouilles, prooi, noem het maar op. Ergens wilde hij met Acornstar praten om proberen reden door zijn dikke schedel te drukken, en aan de andere kant wilde hij hem niet meer zien. Als hij niet wist waarom, had hij gesmeekt aan StarClan wat hij had gedaan om in deze positie te zitten.

+ Wolfblood





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
your heart got teeth Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimewo 19 mei 2021 - 20:40


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Juist, hem moet ze hebben. Dat zwabberende kontje zou ze uit duizenden herkennen, meneer Konijnenkont. Of nuja, deputy Konijnenkont, nu. Hij had het ergens wel verdiend. Hoewel ze hem graag die idiote bijnaam boven het hoofd hield kon ze niet anders dan iets van respect voor hem hebben. Hij had misschien niet de patserbouw van Acorndust of haar, maar hij kon zijn woorden gebruiken; dat was iets waar zij vaak nogal moeite mee had. Bovendien was hij nu, bovenalles, haar bondgenoot; die blik van hem had haar genoeg gezegd. Ook hij wilde die gekke huichelaar niet in hun midden, hij leek hem starclanzijdank net zo te wantrouwen als zijzelf. Wolfblood snoof en sprong over een bevroren poel heen, waarbij de wonden op haar schouder ietwat pijnlijk prikten. Niets wat ze niet kon hebben. Haar ogen vonden de woudgroene van Settleddust, die nu tegenover haar stond. Even was ze stil, maar ze wist dondersgoed waar ze het over wilde hebben. "Dus..." begon ze en de zwiep van haar staart signaleerde haar frustratie. "Wat de Mousedung gaat er in Acornstars holle kop om?"



nogeenei
your heart got teeth JW5FP5


'A bird sat down and spoke to me:'
your heart got teeth Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimevr 21 mei 2021 - 1:26


Zijn goddelijke eenzaamheid werd al snel verstoord. Hij keek even op naar haar, de grote poes. Hij wist wat ze ging zeggen, hij kon het bijna voorstellen, met de scheldwoorden en andere negatieve beschrijvingen die ze kon verzinnen. Welk creatief woord zou ze deze keer gebruiken? Uilskuiken, heiligschenner, driedubbel doorgehaalde ezel? Nee, het bleef verrassend tam en hij was bijna teleurgesteld. Maar hij deelde het sentiment. ‘Geloof me bij de sterren, ik wou dat ik het wist,’ miauwde hij verslagen. En wat was er nou écht wat hij kon doen. Het was tegen de code om niet naar je leider te luisteren. Deputy was een titel, niets meer en minder. Hij kon iedereen vertellen wat hij wilde, wat er moest gebeuren, maar nooit had hij het laatste woord. Maar hij kon niet opgeven, zeker nu niet. De clan had hem meer nodig dan ooit. En ergens schreeuwde het in hem dat hij niet kwaad mocht spreken over Acornstar, uit respect voor de kat die hij ooit was. Zijn mentor, de deputy, de herboren leider. Maar hij had zijn prioriteiten niet op een rijtje. Ergens was hij het overzicht verloren. ‘Hij heeft waanideeën. Ik weet niet waar hij onderweg van het padje is geraakt.’






Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
your heart got teeth Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimema 31 mei 2021 - 0:50


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ok. Nou, doe er dan wat aan. Misschien dat als hij z'n poot eens op zou heffen dat hij wat sens kon slaan in de holle kop van die oude man. Als hij seniel wilde worden, moest hij dat maar ergens anders gaan doen dan in de positie van een verdomme leader. Wolfblood snoof en sloeg met haar staart, duidelijk niet echt tevreden gesteld met zijn antwoord. "Nou, je bent toch deputy," die deden dingen. Die hadden iets te zeggen enzo. Normaal had ze hem wel vernederd of getreiterd, want zo'n figuur was ze wel. Maar haar blik was inmiddels doodserieus. Het welzijn van katten waar ze om gaf stond op het spel, en ze was klaar met hem. "Doe er iets aan doen. Hij wordt gek en het verkloot Shadowclan," haar ogen stonden vol vuur en ze bekommerde zich duidelijk niet over haar woorden. "Ik ga die ouwe pik niet meer al leader accepteren als hij zomaar mijn zus en medicine cat verbant, terwijl hij zijn ranzige rogue schoothondje wel hier houdt. En ik ben niet de enige, heb ik 't idee." ze had hem vertrouwd. Had hem gerespecteerd. Maar dat had hij zelf verpest.



nogeenei
your heart got teeth JW5FP5


'A bird sat down and spoke to me:'
your heart got teeth Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimema 31 mei 2021 - 1:10


"Je bent toch deputy". De woorden kwamen hard aan, en zijn nekharen kwamen er van overeind. Ze moest eens weten. Het was allemaal niet zo makkelijk. Hij zou met liefde zijn positie opgeven en haar laten schreeuwen tegen een muur, terwijl alles binnen de lijntjes moest. De code. De code kon naar de hel gaan als het zo moest. ‘Denk je dat ik dat niet weet? Denk je dat ik dit wilde?’ snauwde hij naar haar. ‘Maar ik moet dit doen, en ik moet dit maar goed doen.’ Settleddust wilde niet zielig zijn, maar het waren frustraties, frustraties die hij niet op een andere manier kwijt kon, terwijl Wolfblood op haar dooie gemakje doorging met klagen. Accepteren dit, luisteren dat. ‘Acornstar is het de enige die het met Acornstar eens is op dit moment, ik ben niet compleet achterlijk, Wolfblood,’ siste hij toen naar haar. Ze kon wel klagen en klagen, maar had ze zelf oplossingen? Hij schudde zijn kop en keek weer weg van de grote poes. Het was zo makkelijk om te klagen, zo makkelijk om te vertellen hoe het allemaal beter moest.
Settleddust zuchtte en keek haar weer aan. Hij wist wel wat ze wilde, diep van binnen. Misschien durfde ze het nu nog niet te zeggen, maar hij kon het raden. ‘Leiders woord is wet, dat zegt de code. Wat jij van mij wil is de code breken.’ Want dat was de enige manier op fouten recht te zetten.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
your heart got teeth Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimedi 10 aug 2021 - 21:53


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Haar ogen schoten naar zijn rug toen zijn nekharen overeind kwamen. Een schamper lachje ontsnapte haar en ze was niet bepaald onder de indruk. Natuurlijk wist ze ergens wel dat hij meer lasten op zijn schouders had dan wie dan ook, maar anderzijds was hij ook de deputy. Part of the deal. "Ja, doe dat dan," bromde ze uit haar hum en zwiepte met haar dikke staart bij zijn volgende woorden. Nee, hij was niet achterlijk. Immers had hij zijn gladde woordjes en zijn mooi praatjes, die gozer had vast genoeg poes en wist Crystalstar ook een zetje te geven. Figuurlijk, dan. Maar Wolfblood was er altijd goed in geweest om haar frustraties op anderen te uitten, al probeerde ze de volgende woorden op haar tong in te slikken. Ze kon er echter niets aan doen dat de haren op haar rug wat overeind kwamen. "Ik zeg niet dat we hem starclanverdomme moeten vermoorden," ze knarste met haar tanden. "'T is niet zo dat hij nou de Warrior code zo erg naar z'n hart heeft staan, die hufter," haar ogen vonden de zijne weer. "Ik zeg alleen, jij kent 'm. Hij heeft jou gekozen als deputy. Jij en je mooie babbel, als er iemand is die weet wat we kunnen doen om wat verstand in z'n harses te slaan, dan ben jij dat toch?" ze zou hem helpen, daar niet van. Maar hij wist beter wat ze met de bejaarde aan moest dan zij, toch?



'A bird sat down and spoke to me:'
your heart got teeth Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimedo 19 aug 2021 - 0:23


your heart got teeth Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Het was kritiek die Wolfblood naar hem schreeuwde, maar wat ze ook zei, het was de code breken als hij tegen Acornstar zijn geboden inging. En onderhand deed hij dat al meer dan eens, op de achtergrond, een bevel hier, een opmerking daar. En toen Wolfblood sprak over zijn gladde praatjes, moest hij ergens lachen. ‘Ik heb geprobeerd geduldig te zijn, hem de goeie kant op te praten. Ik ben kwaad geweest, ik heb geschreeuwd, mijn hakken in het zand gezet. Ik heb alles gedaan wat ik volgens de regels mag doen, maar op het einde van de dag ben ik gewoon een verheerlijkte volgeling.’ Hij haatte het. Hij haatte het dat hij ergens boven de rest stond, maar het niets uitmaakte. ‘Zolang Acornstar het laatste woord heeft, kan ik niets anders doen dan mijn mening geven. Acornstar vertrouwt me niet meer. Hij vertrouwt niemand meer, zelfs Starclan niet.’ Hij wist ook geen oplossing meer. Het was onbegonnen werk, praten tegen een muur. Het was verschrikkelijk ontmoedigend, tot het punt dat Settleddust wanhopig werd. ‘Het enige wat ik nu kan doen is de clan voor mij winnen. Maar dan zal hij mij zien in als een verrader. Het is een staalmat.’ Hij zat klem. Ze konden geen kant meer op. En als Wolfstar een oplossing had in plaats van beschuldigende woorden en met haar klauw wijzen. "Doe iets, jij moet beter weten!" Nee, hij wist niet beter. ‘Acornstar zegt dat hij me beschermt voor de verantwoordelijkheid van een clan leiden, dat ik de last niet moet dragen. Maar hij begrijpt niet dat hij zichzelf alleen maar meer afzondert en een vijand van zichzelf maakt. Ik kan hem vertellen dat de clan hem niet wil verraden en hij gelooft me niet. Ik kan hem vertellen dat we voor hem willen vechten, voor wat dan ook, wat we verdomme hebben bewezen in die godsveloren oorlog, en hij gelooft me niet. Dus Wolfblood, wat kan ik nog zeggen? Moet ik hem waarschuwen dat er een coupe komt als hij zo doorgaat, want dat lijkt me een fantastisch plan.’





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
your heart got teeth Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimema 13 sep 2021 - 22:38


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Excuus dit, smoesje dat. Wolfblood snoof terwijl ze zijn woorden aanhoorde. Ze geloofde hem wel, immers was hij altijd frustrerend eerlijk en reasonable. Toch praatte hij ook zichzelf in een hoekje. "Een verheerlijkte volgeling? Pff," lachte ze spottend. "Ooit moet je toch leader worden, of niet dan? Dan kan je ook niet meer de kat uit de boom kijken en jezelf zielig vinden. Het is maar één kat hé, die bejaarde," maar, en geloof me het ergerde haar mateloos, hij had een punt. Het was dan wel één bejaarde, het was alsnog hun leider. En dat was hij niet zonder reden. Ze kende Acornstar immers ook als een kundige deputy onder Tallstar, waar was die tijd naartoe? Ze wilde geen coupe, ze wilde gewoon dat een boomstronk op z'n kop belande en hij zijn verstand weer terug kreeg. Het liefst zonder geweld, als dat even kon. Toen Settleddust dan ook verder sprak lichtten haar ogen kwaad op. "Ik zei helemaal niets over moord," grauwde ze beledigd, meer op haar teentjes getrapt dan misschien nodig was. "Ik ben Sinclaw niet, verdomme," ze wilde iets slaan, iets kapot maken om d'r frustraties te laten gaan - maar tijd had haar geleerd dat dat niet altijd de zaken oploste. Wolfblood ademde diep in en herpakte zich, ook een vaardigheid die ze nog erg aan het oefenen was. "Heb je met Waspsting gepraat? Zij weet altijd antwoord op mijn vragen. Of Starclan? Via ko-, uh, via Peppermint?" ze knarste gefrustreerd met haar tanden, niet helemaal zeker hoe ze zich moest verwoorden. "Kijk maat, wat ik wil zeggen is, ik sta aan jouw kant. Acornstar heeft m'n vertrouwen verloren toen hij z'n medicine cat verbande en een stinkende zwerver liet blijven. Ik probeer... Te helpen, mee te denken," ze bracht het wat onhandig. Dergelijke woorden uit haar mond leken ook onnatuurlijk. Ze was überhaupt al geen babbelaar, zoals hem, en meestal waren haar gesprekken kort en krachtig. Maar ze probeerde het, probeerde het echt.



'A bird sat down and spoke to me:'
your heart got teeth Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimewo 15 sep 2021 - 23:03


your heart got teeth Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Het was allemaal makkelijk van de zijlijn. En het was makkelijk als alle neuzen dezelfde kant op stonden. Maar nu leek et alsof Acornstar één ding dacht, en de rest wat anders. En ondanks hij probeerde uit te leggen wat zijn situatie was, kreeg hij alsnog slechts opmerkingen dat hij het maar beter moest doen, "een bejaarde". Maar oplossingen kwamen niet, pas na een hele tijd kwam er schoorvoetend wat halve oplossingen. Met Starclan praten, met Waspsting. Pft. Maar het enige écht waardevolle wat ze uitsprak, was dat ze aan zijn kant stond. Kijk, nu was het echt. ‘Oké, denk dan mee.’ Settleddust ging zitten en stak zijn poten naar de hemel. ‘Ik kan de clan voor mij winnen als volgende leider. Maar uiteindelijk is er één iemand die beslist, en dat is Starclan. En zelfs als Starclan besluit dat Acornstar over zijn houdbaarheidsdatum is, denk je dat hij gaat luisteren? Hij heeft zich volkomen afgesloten van de sterren en heeft dat bewezen nadat hij een medicine cat heeft verbannen.’ Een zucht rolde over zijn lippen. ‘Ik zal met Peppermint praten, ik zal met Newtspark praten.’ Ze zou de poes zoeken in haar gevangenis wat Thunderclan nu was. Ze wilde er zijn, maar niet op de manier hoe het was gegaan. ‘Ik zal leiderschap zover overnemen wat ik kan doen. Mijn loyaliteit ligt bij Shadowclan, niet Acornstar.’ En dat was wat er gebeurde. Acornstar vertrouwde zijn clangenoten niet meer, dus vertrouwde zijn clan hem niet meer. Zeker niet nu er krankzinnigheid van te pas kwam. Het was een neerwaartse spiraal waar ze in zaten, en hij moest ze eruit zien te krijgen. ‘Het enige wat we nu kunnen doen is wachten totdat Acornstar een fout maakt die onvergefelijk is, en dan de sterren dwingen in te grijpen.’ Het was een ruk antwoord, maar het enige wat hij voor nu kon verzinnen.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
your heart got teeth Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimedi 26 okt 2021 - 23:00


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Dat toontje van hem vond ze maar vervelend. Alsof hij haar de les wilde lezen, want ze kon bij god natuurlijk niet snappen hoe zielig hij was. Wolfblood snoof wat geërgerd maar dwong zichzelf om te laten voor wat het was. Konijnenkont. Hehe. Want hij had gelijk, in dat hele babbeltje van hem. Hoe irritant het ook was, hij leek wel vaker gelijk te hebben. Want het was waar, hij zat in een lastig dilemma. Ondanks zijn gekke streken had Acornstar nog altijd aanhang, en anders starclan wel. Zomaar een leader overgooien zou niet iedereen even liggen. Maar goed, was het niet waar om een paar oude conservatieven boos te maken als het uiteindelijk betekende dat Shadowclan niet meer geleid werd door een demente? Ze woog de twee opties mentaal af, maar zijn laatste woorden pakten haar aandacht. "Wachten? We kunnen toch niet zomaar op onze luie reet blijven zitten totdat iets onherroepelijk fout gaat?" sprak ze met een verontwaardigde frons. "Is er niet een of ander.. Loophole of zoiets in de warrior code, iets waardoor we hem op kunnen laten hoepelen voordat hij het hele zwikkie afbrandt?" ze ijsbeerde heen en weer. "Peppermint. Zij snapt de sterren, kunnen wij haar niet vragen om met Starclan te spreken hierover?"



'A bird sat down and spoke to me:'
your heart got teeth Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
your heart got teeth Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: your heart got teeth   your heart got teeth Icon_minitimewo 27 okt 2021 - 17:53


your heart got teeth Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Ze kon grommen en blaffen wat ze wilde, maar zij kon net zo minder wat doen als hij. Settleddust zag de frustratie in haar opbouwen, helemaal toen ze verontwaardigd was toen hij zei dat ze moesten wachten. Vervolgens was haar enige oplossing alsnog via Peppermint de sterren te vragen. ‘Dat kan, misschien krijgt ze wijsheid de volgende halfmoon gathering.’ Maar hij was klaar om te rekenen op de sterren, en zoals hij al uitgelegd had, Acornstar zou niet naar de sterren luisteren. Hun voorouders waren net zo onbetrouwbaar als ieder laatste clanlid van hem. En hij was er een beetje klaar mee dat Wolfblood maar dacht dat ze kon zeggen wat ze wilde. Hij was bereid om te luisteren, maar hij was nog altijd haar meerdere en dat mocht ook wel eens doordringen. Ze had nogal de neiging om haar ongenoegen te tonen, en tegen Acornstar vond hij het prima. Maar tegen hem had hij daar geen zin meer in. Maar misschien kon hij beter de bloedhond voor hem winnen, in plaats van tegen hem. ‘Ja, we wachten.’ Miauwde hij resoluut. ‘Want ongeduldigheid maakt je slordig. We wachten net zo lang totdat we een nieuwe breuk vinden, en we dwingen hem in een fout.’ Een scherpe, maar betekenisvolle blik rustte hij op de enorme poes. Zo moest het gaan. Zo lang ze niet direct hun poot erin hadden, dan konden ze misschien.. heel misschien hem in een hoekje drijven waar geen uitweg meer uit was.





Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit




Terug naar boven Ga naar beneden
 
your heart got teeth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: