release me from your spell



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 release me from your spell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimedi 1 jun 2021 - 16:38

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Met een hoog tempo rende ze achter een muisje aan, maar snel genoeg was ze niet. Hoewel dit gedeelte van Riverclan gebied niet onderwater stond was het nog wel vrij nat-modderig. Ze had zelfs op sommige plekken het gevoel dat ze in drijfzand stond, dat ze opgeslokt zou worden door de aarde. Maar gelukkig wist ze haar lichaam los te krijgen. Ze had wel wat jaag lessen gekregen van Butterpact, maar het was duidelijk dat ze een beginner was. En sinds het terrein ook niet mee werkte besloot ze de strijd maar op te geven. Ze wist ook wel wanneer ze een gevecht wel, en niet kon winnen. De apprentice vertraagde haar pas tot ze volledig stil stond. Het prooidier bleef door rennen, totdat het uit haar gezichtsveld verdween. Geïrriteerd schudde ze met haar dikke vacht, in een poging om de drek eruit te krijgen. Maar het leek helemaal aan haar lokken vast genageld te zijn. "Waardeloze bende ook altijd." Bromde ze laag.

+Cottonpaw 



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimewo 2 jun 2021 - 12:24

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Cottonpaw had net gezien hoe Mousepaw een, nou ja, muis, verloor. Ze giechelde een beetje toen ze haar boos zag stampen. Ze was niet gelukkig, dat leek duidelijk. Ze aarzelende even om dichterbij te komen, maar dit was gewoon een uitgelezen moment om een beetje te stangen. Mousepaw moest wel tegen een grapje kunnen, toch? ‘Hey, kruidenkatje, misschien moet je proberen op plantjes te jagen, die rennen niet weg!’ miauwde ze. Ze kwam dichterbij de grijze apprentice en keek met pretlichtjes in haar ogen de poes aan, terwijl ze een keer wat modder van haar voorpoot af schudde. ‘Laat het jagen over aan degene die ervoor getraind worden, want naja.. jeweetwel.’ Cottonpaw duwde eens plagend haar schouder tegen Mousepaw aan. Ze bedoelde het allemaal luchtig, het was echt niet gemeen bedoeld. Maar het waren ook nogal inkoppertjes, kom op.





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimewo 2 jun 2021 - 21:06

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Eerlijk gezegd kon ze de "humor" van Cottonpaw op dit moment niet echt waarderen. Maar er tegen ingaan was ook niet wat ze wilde. De kattin wist dingen van haar, dingen die; als dat mogelijk was ze nu wel terug zou nemen. Omdat het tegen haar gebruikt kon worden. En daarbij- kwam de bruine kattin het dichtste bij het woord "vriendin" En er waren de laatste tijd al zoveel dingen veranderd; Mouse wilde dat dit tenminste het zelfde zou blijven. "Nou nou, pas maar op jij. Anders zorg ik er voor dat jij op de zwarte lijst komt te staan hoor." Grinnikte ze terwijl ze een uitdagende blik naar de andere poes schoot. "En dan mag je lekker zelf je wonden behandelen."



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimedo 3 jun 2021 - 10:51

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Het geplaag kreeg ze ook weer terug, dus Cottonpaw snorde een beetje. Ja, ze kon er wel voor eeuwig down van zijn, maar het was al met al cool! Ze was een medicine cat nu! Ze zou zoveel respect krijgen en aanzien, zonder ook maar te hoeven trainen. Iedereen keek nu al anders dan haar. Ze giechelde dan ook om Mousepaw haar grapjes. ‘Dan zorg ik dat je geen prooi meer krijgt,’ kaatste ze speels weer terug. Niet dat Cottonpaw nou mevrouw geweldige jager was, maar ze redde zichzelf wel. Ze keek Mousepaw weer aan, haar ogen groot en twinkelend. ‘Maar wanneer ga je Starclan zien?’ miauwde ze nieuwsgierig. Oh, ze wilde het zo graag weten, hoe het eruit zag. Of het echt zo was als de verhalen. Sterren in je vacht, lopen op de wolken. Ze had er van gedroomd het eerste moment dat ze realiseerde waar de sterren voor stonden, en Mousepaw zou er gewoon heen gaan, zomaar!





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 20:50

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

‘Dan zorg ik dat je geen prooi meer krijgt,’ De bal werd terug gespeeld en de grijze kattin snoof terwijl ze haar hoofd omhoog hield. Al was het nu niet echt het moment voor haar om hooghartig te gaan gedragen. Ze zag er nog altijd uit als een sloeber. ‘Maar wanneer ga je Starclan zien?’ Ze schrok een beetje van de vraag; ze had werkelijk geen idee. Starclan kwam meestal opdagen in dromen toch? Maar tot zover had Mousepaw nog niks gezien. Al haar dromen waren- leeg,zwart. Normaal was dat nooit een probleem geweest. Maar nu dat dromen letterlijk een deel van haar werk was. Wist ze niet zo goed of ze het aan Shrimpnose moest vertellen of niet. Dat ze geen verbeelding had- De medicine cat apprentice verzachtte haar blik ietsjes toen ze de twinkeling in de ogen van de andere kattin opmerkte. "Dan heb ik geluk dat jij niet de enige leveraar bent." Spark ze; om nog even terug te komen op hun scherts. Vervolgend gleed ze met haar ogen naar boven, naar de hemel. Die een steeds donkere tint begon te krijgen. "En-ik heb geen idee, maar ik vermoed snel."



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 21:29

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Cottonpaws snorharen dansten weer op en neer toen ze giechelde om Mousepaw haar grapje. Niet de enige leveraar, wauw. Het werd competitie. Gelukkig had zij ook geen monopolie op de kruiden. ‘En jij bent niet de enige medicine cat,’ miauwde ze met een glimlachje. Ja, Shrimpnose had Cottonpaw zelf ook wel een goed lijntje mee. En bovendien had Cottonpaw het gevoel dat ze veel voor elkaar kon krijgen. Toen ze weer sprak dat ze waarschijnlijk snel StarClan zou zien, maakte Cottonpaw een opgetogen geluidje. ‘Ohhh, wat gaaf!’ miauwde ze enthousiast. Ze maakte een huppeltje op haar pootjes. Ze was zo benieuwd. Haar blauwe ogen twinkelden toen ze de grijze poes weer aankeek. ‘Please, je moet me alles vertellen dan hoor! Ik ben zó nieuwsgierig.’ Cottonpaw liet er geen gras over groeien. Ze wilde weten hoe de sterren werkten. Dat zou het dichtstbij komen. No way dat een Starclanner de moeite zou nemen om in haar dromen te wandelen.





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 21:57

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Ja, jaa oké. Zij was ook niet de enige dokter in de house. Shrimpnose was er ook nog, en eerlijk? Je kon daar beter bij aankloppen, want Mousepaw kon nu al zeggen dat een behandeling die door haar verricht zou worden zeker niet aangenaam zou zijn. Het verbaasde de grijze kattin ergens wel. Dat Cottonpaw zo geïnteresseerd was in Starclan. Het waren gewoon een paar dode katten die met haar zouden spreken, big deal. Wacht- nu ze er zo over nadacht, klonk dat best wel cool. ‘Please, je moet me alles vertellen dan hoor! Ik ben zó nieuwsgierig.’ De bruine poes leek wel een stuiterbal, zo opgewonden was ze. "Ik ga je alleen dingen vertellen als je me helpt met jagen." Lachte ze, ja dat was wel een goede deal toch?



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 23:16

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Een deal werd snel gevormd. Mousepaw zou haar alles vertellen over Starclan, als zij haar zou leren jagen. Ja, dat zou ze heus wel kunnen. Mousepaw zou haar apprentice worden. Ze giechelde bij het idee. ‘Deal!’ miauwde ze opgewonden. Ze kon haar heus wel het één en ander leren. Al was Cottonpaw ook niet de meest fantastische jaagster op land, maar door die eeuwige winter had ze het wel goed kunnen leren. Maar haar hart lag nog altijd bij vissen. En nu de rivier weer ontdooit was en water praktisch overal was, zouden ze vast ook wel een beetje leren vissen. ‘Oké, mijn nederige apprentice, ik zal je alles leren over jagen, alle magische geheimen hoe je nooit meer een prooi zal verliezen!’ Cottonpaw sloeg haar klauwen van één voorpoot uit en sloeg hem demonstratief heen en weer.





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimeza 5 jun 2021 - 21:45

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Mousepaw greens toen de andere apprentice akkoord ging met haar voorstel. Nice, dan kon ze stiekem haar eigen eten vangen. Dan was het lekker vers, inplaats van de restjes eten die altijd op de prooi hoop lag- nee dat mocht niet toch? Voor al niet nu ze een Medicine cat apprentice was. Ach ja, yolo. Met grote ogen keek ze toe hoe Cottonpaw met haar poot sloeg. Zogenaamd een vis uit het water slaan. Ze was wel een goed beheer over haar ledematen zeg. Mousepaw vernauwde en probeerde de beweging te kopiëren. Maar bij haar ging het niet zo soepel; het was veels te stijf. Waardoor de grijze kattin begon te fronsen. "Volgens mij doe ik iets fout." Merkte ze wat geïrriteerd op.



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimedo 10 jun 2021 - 13:49

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Cottonpaw giechelde toen Mousepaw haar probeerde te kopiëren en ze blokkeerde Mousepaw haar poot met haar eigen, terwijl zij mopperde dat het niet helemaal goed ging. ‘Je doet het ook helemaal verkeerd, gekkie,’ miauwde ze vrolijk. Het was niet gemeend bedoeld, het was meer een soort liefkozend iets. Haar blauwe ogen kruisten kort die van Mousepaw, en ze ging naast haar staan, zodat ze de beweging ook niet meer gespiegeld zou zien. ‘Het is makkelijk! Kijk, zo.’ Cottonpaw speelde nu in slow-motion de beweging af. Het was snel recht naar beneden, waarbij je op het laatste moment je klauw boog en je hem snel omhoog viste. Je haakte er zo een vis mee uit het water. En dan moest je wel ervoor zorgen dat hij niet snel weer terug het water in flopte, maar met een beetje snelheid. Het was simpel. Ze deed de beweging nog een paar keer voor, steeds een beetje sneller, totdat ze het uiteindelijk zo snel deed als je het in het water deed.
 





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimevr 11 jun 2021 - 22:52

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Ze deed het helemaal verkeerd blijkbaar. Mousepaw fronste en pruilde haar lippen- ze leek net een boze kleuter. Niet zo zeer boos op de manier waarop ze gecorrigeerd werd, maar gewoon het feit dat dat überhaupt nodig was. Ze wilde het gewoon in een keer goed doen. De bruine kattin verklaarde dat het makkelijk was en deed het nog een paar keer voor. De medicine cat apprentice probeerde zich zo goed mogelijk te focussen op de beweging die ze maakte. Timing was ook heel belangrijk merkte ze op. "Oke, check dit dan," Cottonpaw had het zo duidelijk mogelijk gemaakt. Nu moest ze het wel goed doen toch? Mousepaw haalde een paar keer diep adem, alsof ze zich aan het voorbereiden was voor iets super belangrijks. Ze positioneerde haar lichaam net zo als de andere apprentice en ging er toen voor. Ze schoot met haar poot naar beneden, in een strakke lijn. En op het juiste moment trok ze het weer omhoog. De tabby had helemaal niet door dat ze haar nagels had uitgeklapt, maar ze waren open en bloot. Hiermee zou ze de vis dan boven water halen. "Was het zo goed? Like; op een schaal van 0 tot 10."



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimeza 12 jun 2021 - 14:40

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Haar apprentice was een snelle leerling! Al snel kopieerde ze de simpele beweging om een vis te vangen. Het was snel, maar precies. En zo in het niets met je poot graaien, was natuurlijk doodsimpel. Toen Mousepaw sprak dat ze moest opletten, stopte ze dan ook met voordoen en keek naar de medicine cat apprentice, die nog één keer een goeie, snelle haal deed. Uitgelaten piepte Cottonpaw. ‘Heel goed!’ snorde ze tevreden, een brede glimlach op haar gezicht. Ze vroeg vervolgens hoe goed het was. ‘Hmm,’ begon Cottonpaw hardop na te denken. Ze keek nog eens bestuderend naar Mousepaw, waarbij ze haar lippen een beetje tuitte, om vervolgens weer een lachje op haar snoetje te zeggen. ‘Dat was al zeker een zes komma... acht!’ concludeerde ze. Ruim voldoende, maar perfectie bestond niet. Ze drukte een keer plagend haar poot tegen de schouder van de jongere apprentice. ‘Kom, laten we het op echte vissen proberen!’ De rivier was toch wel weer ontdooid, er zou wel zeker weer wat vis rondzwemmen, toch? Ze had eigenlijk nog niet eens gecheckt, zo erg was ze gewend geraakt aan op land jagen. Maar vissen.. daar deden ze het nou eigenlijk echt voor!
 





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimema 14 jun 2021 - 11:48

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Een 6.8? Ja, ja daar kon ze wel tevreden mee zijn. Mousepaw was niet echt een "pietje precies" als het werk dat ze leverde voldoende was dan was zij blij. De medicine cat apprentice grinnikte toen ze een poot tegen haar schouder aan voelde drukken. ‘Kom, laten we het op echte vissen proberen!’ Oh? Gingen ze het nu voor het echie doen? Naar de rivier gaan kwam eigenlijk wel mooi uit. Kon ze ook gelijk haar vacht schoon maken. (want die was nog altijd vies) De grijze kattin deed een sprongetje naar voren en draaide haar hoofd om naar Cottonpaw. Een speelse glinstering was duidelijk in haar ogen van amber te vinden. "Wie als laatste bij de rivier aankomt is een slome slak!" Schreeuwde ze net voordat ze begon te rennen.



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 0:54

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Na Cottonpaws opmerking, was Mousepaw al uit de startschotten vertrokken. ‘Hey, dat is niet eerlijk!’ miauwde ze. Ze kreeg flashbacks met haar race met Hermitshell, die ook al oneerlijke voorsprongen nam. Ze zette de achtervolging in. Ze was niet snel, maar ze was best vlug voor een Riverclanner. Haar poten stormden over de modderige ondergrond. Ze was geen slome slak! En ze zou het bewijzen. Cottonpaw was niet de ergste om vies te spelen. Pootje haken of haar staart trekken als ze de kans kreeg. Dat tweede was nu haar doel. Ze scheurde achter de grijze poes aan en wilde niets liever dan haar staart tussen haar tanden te krijgen. Dus zette ze nog een extra pasje aan, die laatste versnelling. De staart kwam in zicht en ze strekte haar neus zo ver ze kon naar voren, en deed vervolgens een poging om haar staart te grijpen.
 





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimezo 27 jun 2021 - 12:50

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

De kattin hoorde Cottonpaw's verklaring over de eerlijkheid van haar vroege start, maar Mousepaw grinnikte enkel terwijl ze door rende. Maar al snel kon ook haar tegenstander over de grond heen horen denderen. Met alle kracht die ze in zich had probeerde de grijze tabby het tempo te verhogen. Maar dankzij haar grote formaat en lange vacht had ze wel veel gewicht om mee te sjouwen. Man man man, misschien was het beter als ze van die vette vissen afbleef. Cottonflower kwam nu wel heel dichtbij, hell; er zat nog maar een paar millimeters tussen de twee. En toen voelde ze het, een scherpe pijn die via haar staart door haar hele lichaam heen trok. Geschrokken slaakte ze een kreet, en gooide haar hoofd naar achter om de blauwe ogen van de ragdoll te zoeken. Maar ze raakte enkel uit balans door deze actie. En als een idioot viel ze over haar eigen poten en belandde in de modder. Alweer.



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimezo 27 jun 2021 - 18:58

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Raak! Cottonpaw grijnsde in de staart en zag een moordende blik van Mousepaw nog haar kant op komen, voordat de medicine cat apprentice vol onderuit ging in de modder. Een schaterlach kwam uit Cottonpaws bek en ze kwam slippend tot stilstand in de modder, waar ze zich nog meer bescheurde over Mousepaw. 'Dat krijg je ervan,' lachte ze onschuldig. 'Karma.' Cottonpaw kwam dichterbij en verlaagde haar kopje zodat ze op Mousepaw haar niveau was en ze lachte nog meer toen ze van dichtbij zag hoe ze eruit zag. Het was allemaal goedmoedig, dat niet, maar ze moest eerst haar even uitlachen. Dat hoorde erbij. 'Gaat het?' vroeg ze uiteindelijk, toen ze weer wat bij was gekomen.





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
Mousepaw
Med. cat apprentice
release me from your spell AwVF0q5
Sans
320
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: heks in training
Mousepaw
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimewo 14 jul 2021 - 22:00

release me from your spell WRUmJPd
i didn't imagine this for myself- i don't want this!
i don't want you

Ze kwam hard op de grond neer. Ze kon bijna de grond onder haar voelen schudden door de impact. Een pijnlijke steek ging door haar hele lichaam heen. Maar dat vond ze nog niet zo erg. Het feit dat ze enkel het gelach van de bruine ragdoll kon horen wel. Het maakte de medicine cat apprentice boos; niet op Cottonpaw. Maar op haarzelf. Dat ze dit liet gebeuren. Het duurde even voordat de oudere poes klaar was met haar uitlachen en ging checken of het wel goed ging. Ondertussen had de grijze tabby haar lichaam wel weer overeind weten te krijgen. "Het gaat wel," sprak ze bitter terwijl ze met haar poot wat modder van haar gezicht probeerde weg te vegen.



destruction was not what I intended but this is what happens to all who follow in my wake
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonflower
Member
release me from your spell Original
Renske
592
Actief
The woods would be very silent if no bird sang, except those who sang best

CAT'S PROFILE
Age: ♢ Nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Cottonflower
BerichtOnderwerp: Re: release me from your spell   release me from your spell Icon_minitimedo 15 jul 2021 - 23:37

release me from your spell Dbitr8r-a9e704e0-05d9-4c69-9fe7-aaa8db4ede6e.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjcxODAxYzAtODk5NS00MDA3LTk5ZTUtZmYyZTUyNzg1M2I4XC9kYml0cjhyLWE5ZTcwNGUwLTA1ZDktNGM2OS05ZmU3LWFhYThkYjRlZGU2ZS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
she has that whiskey sipping
skinny dipping smile

Cottonpaw moest echt haar best doen om niet nog weer harder te gaan lachen, helemaal niet toen ze de boze blik op Mousepaw haar gezicht zag. Ah kom op, het was wel grappig, toch? Misschien nu nog even niet, maar ze zou het zo wel inzien. Cottonpaws schouders schokten nog wat heen en weer, maar er kwam geen geluid van gelach meer uit haar bekje. Mousepaw miauwde nukkig dat het wel ging, waarna ze met smerige poten haar gezicht schoon probeerde te maken. ‘Hier, laat me je helpen,’ miauwde Cottonpaw uiteindelijk, waarna ze de rug van haar poot voorzichtig langs de ogen van de medicine cat apprentice haalde, waarbij ze zorgvuldig wat modder aan de kant veegde. Haar blauwe ogen stonden strak op de ander gericht, het puntje van haar tong stak uit haar mond. Dit was pure concentratie. En toen ze klaar was, keek ze met een glimlachje naar de jongere poes. ‘Beter?’





release me from your spell Cottonchibi
SHE'S A TORNADO WITH PRETTY EYES AND A HEARTBEAT




Terug naar boven Ga naar beneden
 
release me from your spell
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: