What!¿



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What!¿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormfrost
Member
What!¿ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: What!¿   What!¿ Icon_minitimevr 17 feb 2012 - 22:27

Het toestemming van mijn lieve Moontje ;33

Nieuwschierig liep de kit over het kamp dat heeste van leven van de katten die in de bossen leefde waarvan deze kit niet zoveel van wist. Maar zoveel boeide hem dat niet eens, avondtuur was het enige wat hem tot nu toe boeide. De rest kon even weg gaan, ookal was hij niet graag alleen ergens waar het onbekend was voor Stormkit. Het gras was koud en hier en daar wat sneeuw dat hij al onderzocht had. Zo bijzonder was het niet, bevroren regen, waw dus niet. Verder lopend kwam hij de grote rots tegen waarvan dat punt de Leader de clan toesprak waarvan hij moest toekijken vanaf de Nursery. Graag wou hij erp klimmen en vanaf de top toekijken, maar klimmen was geen optie, hij kon geen houvast vinden met zijn kleine nagels die zouden groeien in de komende manen. Opeens zag hij een blad voorbij zweven door de wind. Heteen ging hij ingedoken op het bruine voorwerp af en sprong verlept maar hoog met topsnelheid. Met zijn mond ving hij het blad en maakte zich al klaar voor de landing, maar die was anders dan geplend. Inplaats van landen op het gras kwam hij op een dun laagje modder terecht dat vanaf buiten de Leaders Den inging. Al snel nadat zijn poten de modder raakte gleed hij uit en gleed de Den in. Met het blad al losgelaten stormde hij naar binnen, vloog over de kop nadat de modder ophield en lande op iets zachts. Al snel nadat hij zijn hoofd had geschud keek hij verrast en verward ophoog. 'D*mn, The Leader...' Was alles wat de kit dacht,

Ben lui x33
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
What!¿ Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 11:16

Stormstar lag te slapen op zijn zachte mosnest. Zijn kop, rustend op zijn poten. Zijn ogen gesloten in de vroege ochtend zon, die met kiertjes naar binnen kroop. Zijn lange dikke staart lag naast zich. Rust sprak uit vanuit de kater, heerlijk.

Dreaming...
Stormstar werd wakker in zijn hol. Zijn hoofd omhoog, nieuwsgierig kijkend. Het was anders... Vragend stond hij op, en liep naar buiten. Zijn staart wiegde rustig heen en weer, zijn oren gespitst. Toen hij zijn hol uit kwam, zag hij iets moois. Hij zag het kamp voor zich liggen, het was roet nacht. Maanhoog. Maar het kamp was kraak helder verlicht. Bovenaan de hemel stond de volle maan. De sterren stonden er om heen, allemaal sprankelend en licht. Stormstar stond in een dun laagje sneeuw. Met half open mond liep hij naar het midden van het kamp. Hij keek een moment achter zich, maar zijn poten leken geen sporen te maken in de sneeuw. Daarna keek hij naar de sterren, ze twinkelde allemaal een voor een. Stormstar begroette ze met groot respect. Opeens hoorde hij een zuiver zoete stem achter zich.[i]'' Dus.. Hallo grote broer.''
Zijn ogen gingen wijd open. Vlug draaide hij zich om. Boven op de leaders rots, zat een prachtige poes. Helder blauwe ogen, zilverkleurige vacht met lichte strepen. Tranen speelde in Stormstar zijn ogen. '' Silvertear...'' Hij liep op haar af, en lief keek ze op hem neer. '' Wat kom je doen? Heb je een boodschap van The Starclan?''[i/] Silvertear lachte even met haar zachte stem. ''Hehe, neehoor. Mag ik mijn broer niet af en toe bezoeken?'' ''Natuurlijk wel!'' Stormstar was verdrietig en blij tegelijk. Silvertear sprong van de rots af, maar leek meer te zweven dan te springen. Toen ze beneden was, raakte ze zijn neus knuffelend aan. En hij neusde haar. ''Ik kom mijn achter nichtjes en neefjes bekijken.'' Stormstar kreeg een grote trotse glimlach op zijn snuit. Ze liepen samen naar de nursery, waar alle katten en kittens nietsvermoedend lagen te slapen. Niemand had wat in de gaten, en er lag een soort waas te liggen. De kittens lagen heerlijk te slapen. ''Ze zijn prachtig storm, je kunt trots zijn. '' Stormstar keek haar liefdevol aan. '' Dankje Silver, ik ben ook erg trots. Net als op mijn eigen zoon.'' Silvertear lachte even. ''Hehe, ja. Smoketear. Ik heb je mijn achtervoegsel zonder dat je het wist ingefluisterd. Was het niet toevallig? Silvertear,Smoketear? '' Stormstar keek haar verbaasd maar lief aan. Ze had wel iets van hem weg. Of hij van haar. Ze draaide zich om, en via deze afstand konden ze Stormstar,s eigen kinderen zien. ''Ik zou willen dat ik er echt bij kon zijn mijn broer,'' ''Bij wat?'' vroeg hij, ''Bij je eigen leven, je gewoon kunnen zien, zelf hebben kunnen opgroeien als een echte kat.Je partner hebben ontmoet, ze is een schat. Ik had die pestkoppen van vroeger de kop in gedrukt. Bracken, gaat het op zich goed mee.'' Stormstar keek haar met walging, en ironie aan. ''Praat me niet over, 'hem.'' Silvertear lachte. ''Ach, we zullen wel zien hoe je leven weer verder loopt mijn broer, succes...'' Ze vervaagde, maar Stormstar keek haar smekend aan, ''Nee ga nog niet weg!'' Maar het was al te laat. Alles werd weer langzaam zwart.

Stormstar werd wakker, en opende zijn ogen. Maar deed ze even een moment weer dicht, door het zonlicht dat in zijn ogen scheen. Hij legde zijn poot over zijn ogen.''' Hmpf...'' Maar hij schudde zijn kop, en keek slaperig en smakend naar het kamp. Opeens zag hij verontwaardigt, een kitten de den in rollen. Hij eindigde tegen Stormstar aan. Hij lag op het mosnest. Stormkit... Een leuke kitten van Dreamheart. Ze had de kit naar hem vernoemd, hij ha het een eer gevonden. Alleen had de kitten wel een hap uit zijn oor, maar dat maakte hem wel stoer. Het was een prachtige kitten, met het vacht patroon van Dreamheart en helder blauwe ogen. Verrast en verward keek de kitten omhoog. Zijn ogen werden eventjes groot bij het zien van zijn leader. '' Hallo kleine makker? Wat brengt jou hier?'' Hij keek de kitten vriendelijk aan. Stormstar vond het niet erg dat hij hier was gekomen, Stormkit wist misschien zelfs nog niet eens dat hij hier niet komen mocht zonder toestemming. Stormstar kon er wel om lachen. De kitten had een ondeugende blik in zijn ogen, maar ook een heel lief kopje, die hem vertederend deed denken. Waarschijnlijk zou Stormkit vast een hele goede warrior worden, hij mocht hem.
yay, insp ^^


What!¿ 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfrost
Member
What!¿ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 20:19

De ogen van de grote kater keken recht in die van de kit. Die ogen zou hij op dat moment nooit meer vergeten, hoe ze hem aanstaarde, het leek voor hem wel alsof zijn ziel eruit werdt getrokken door een scherpe naald. Even was het stil, daarna volgde de stem van de Leader. '' Hallo kleine makker? Wat brengt jou hier?'' Meteen gingen zijn haren omhoog staan, zijn gezicht veranderde van verwarring naar wat eruit zag als haat. Ik ben geen kleine makker! Snauwde hij met ontbloote tanden, vuur zag je in zijn ogen. In zijn gedachte was het een rommeltje. 'Wat zij je nou!? Hij is de Leader, wil je soms problemen? Boeie, die ouwe kater kan van mijn part dood vallen! Staks wordt hij nog boos op je, je hebt een te grote mond opgezet zoals altijd. Niet te groot om iemand dood te laten springen jammer genoeg.' Zijn mond ging weer open, dit keer voor zichzelf. 'Hou je bek dicht!!!' Schreeuwde hij en bonste zijn hoofd tegen de wand van de Den aan in een poging de stemmen in zijn hoofd weg te jagen. Gelukkig hielp het en vaagde de twee kanten van hem weg, het was weer stil. Al snel kwam Stormkit weer ter aarde en keek alsnog verwarrend rond. Weer zag hij de Leader staan, weer die ogen. In een klap herrinerde zij wat er zojuist gebeurt was. Wat zou hij wel niet denken over hem. Zou hij gek zijn? gestoord, een uitkomertje? 'Eh... Jij hebt niks gezien.'Was het nige wat eruit kwam van zijn keel. Alsnel wou hij wegrennen maar iets hield hem tegen voordat hij het zonlicht zag.

Trololo hij heeft stemmetjes in zijn hooft, net bedacht X33
Hoop dat je eriets mee kan ;33
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
What!¿ Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 22:23

'' Hallo kleine makker? Wat brengt jou hier?'' Sprak Stormtsar vriendelijk. Maar meteen gingen de haren van de kit omhoog staan, zijn gezicht veranderde van verwarring naar wat eruit zag als haat. Ik ben geen kleine makker! Snauwde hij met ontbloote tanden. Stormstar keek verrast op. '' Rustig maar, ik bedoelde het niet kwaad.'' 'Hou je bek dicht!!!' De wenkbrouwen van Stormstar gingen nog verbaasder omhoog, wat dacht de kitten wel niet?! Hij wilde al snel streng reageren. Maar hij merkte... De kitten had het niet tegen hem. Stormkit, bonsde met zijn hoofd tegen de muur. Wat had het ventje? Toen Stormkit weer helder leek te zijn, keek hij naar Stormstar. 'Eh... Jij hebt niks gezien.' Was wat hij uitbracht. Nu was Stormstar de verwarde, wat was er met hem aan de hand? '' Ehh... Nee. Ik heb niks gezien.'' Grapte hij. Hopenlijk zou hij de kitten gerustellen. '' Stormkit is het niet? Leuke naam, 'stoere vent'. Mag ik me voorstellen? Ik ben Stormstar. Jou clanleader, wist je dat al Stormkit? Jou moeder is een goede vriendin van mij. Later, als je oud genoeg bent, krijg je de naam Stormpaw, en daarna een naam die The Starclan voor je uit kiest. Niemand weet nog wat dat is.'' Hij schoof wat op, op zijn mos nest. Nodigde Stormkit vriendelijk uit, om bij hem te komen liggen. Zijn lange staart verschoof naar achteren, die even over Stormkits hoofdje plaagde. Hopenlijk was Stormkit niet meer boos. Hij zag er uit als een eigenwijze maar goede kat, en hij deed hem denken aan Smoketear in zijn jonge jaren.


What!¿ 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfrost
Member
What!¿ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 14:25

'' Ehh... Nee. Ik heb niks gezien.'' Grapte hij. Sprak de oudere kater tegen hem dat hem ervan weigerde om weg te lopen. Zijn blik draaide zich om, kijkend naar Stormstar. In zijn hoofd wist hij dat hij alles wat hij gezegd heft niet rot bedoeld was. Stormkit draaide zich volledig om, stap voor stap liep hij terug naar de langharige kater, toekijkend naar hem. '' Stormkit is het niet? Leuke naam, 'stoere vent'. Mag ik me voorstellen? Ik ben Stormstar. Jou clanleader, wist je dat al Stormkit? Jou moeder is een goede vriendin van mij. Later, als je oud genoeg bent, krijg je de naam Stormpaw, en daarna een naam die The Starclan voor je uit kiest. Niemand weet nog wat dat is.'' Miauwde de Leader tegen hem dat nieuwsgierigheid naar boven werd geroepen. Oren gespitst en benieuwde ogen was het enige wat hem liet zien dat hij geïnteresseerd was. Voordat hij hierop kon reageren nodigde Stormstar hem uit om bij hem te liggen op het mosbed waar hij al een beetje ruimte had gemaakt. Zonder azellen maar wel langzaam liep hij naar het groene zachte bed en ging erop liggen. De machtige lange haren van hem voelde warm en veilig aan. Het zou wel moeite kosten om je nagels er doorheen te boren al wil je hem laten bloeden. Opeens kreeg stormkit wel zin om met hem te vechten. Maar niet nu, later als hij groter was zou hij hem wel uitdagen tot een gevecht. Vriendschappelijk bedoeld dan. De grote staart van hem ging plagend over zijn kopje heen. Stormkit liet een grouw los uit zijn keel met een speelde blik erbij. 'Ik heb gehoord van een stel Apprentice's dat je een Warrior naam krijgt dat iets met je temaken heeft, is dat waar?' Miauwde hij opkijkend naar Stormstar. Vreemd genoeg voelde hij zich wel thuis bij deze kater. Maar hij wist niet was het gevoel was. Iemand aan je zijde net als je moeder, aangezien hij nooit zijn vader heeft leren kennen. Die was vlak voor zijn geboorte gestorven. Door wat wist hij niet. Zou dit het gevoel zijn als je een vader hebt?


What!¿ Watch3r
Thanks to the crazy mimi girl ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
What!¿ Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 14:48

Stormstar keek vriendelijk naar Stormkit. Wat hij had gezecht, had de nieuwschierigheid opgewekt bij de jonge kitten. Hij draaide zijn kopje om, en draaide in zichzelf ook om. Nieuwsgierig liep Stormkit op Stormstar af. Toen Stormkit weer bij zijn nest stond, nodigde Stormstar Stormkit uit, om bij hem te komen liggen. De kitten deed dat, zonder er nog veel over na te denken. Stormkit was al bij gedraaid, en Stormstar mocht hem. De grote staart van Stormstar ging plagend over zijn kopje heen. Stormkit liet een grouw los uit zijn keel met een speelde blik erbij. 'Ik heb gehoord van een stel Apprentice's dat je een Warrior naam krijgt dat iets met je temaken heeft, is dat waar?' Stormstar keek even voor zich uit, en dacht even na. '' Ja, Inderdaat Stormkit'' Hij keek weer naar de kitten. '' Het kan te maken hebben met je innerlijk, zoals je moeder, Dreamheart. Of je uiterlijk. Zoals mijn partner Mousefur.'' Hij lachtte even. '' Of zoals ik, Voordat jou vader stierf Stormkit. Was ik de deputy van de Riverclan. Toen stond ik bekend als Stormtail. Je snapt vast en zeker wel waarom.'' Zijn staart ging nog even speels heen en weer, '' Maar ik heb nu een nieuwe naam. Omdat ik nu leader ben, elke Clanleader krijgt dan, 'Star' achter zijn of haar naam. Je ontvangt dan je negen levens, en mag dan dus The Starclan ontmoeten. Dat is een hele eer.'' Hij had medeleiden met Stormkit. Hij had zijn grootse moedige vader nooit gekend. En wist ook nooit hoe zijn vader zou zijn geweest. Stormstar zuchtte even, en slikte. '' Stormkit, jou vader trouwens. Was een grootse kater. Iemand waar je tegen op kee, en voor andere klaar stond in zware tijden. Een wijze lieve vader was hij zeker geweest. Hij was denk ik net even groter dan ik, maar helemaal bruin en langharig. Hij had ambere ogen, die soms jammer genoeg dwars door je heen keken. Je moeder heeft geluk gehad met zo,n iemand. Ik weet zeker dat hij trots op je is, en hij over jullie waakt'' *Hij heeft het me persoonlijk verteld,* dacht hij er achter aan. Hopenlijk kon deze kleine vriend nu een beetje een beeld van hem krijgen.

-dit voelt dubbel op ^^''-


What!¿ 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfrost
Member
What!¿ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 15:07

De kater keek voor zich uit en dacht na. Ja, Inderdaat Stormkit'' Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. Dit verheugde hem om Warrior te worden, en snel ook. '' Het kan te maken hebben met je innerlijk, zoals je moeder, Dreamheart. Of je uiterlijk. Zoals mijn partner Mousefur.'' Hij lachtte even. '' Of zoals ik, Voordat jou vader stierf Stormkit. Was ik de deputy van de Riverclan. Toen stond ik bekend als Stormtail. Je snapt vast en zeker wel waarom.'' Stormkit begon het al aardig te begrijpen. Stormtail paste perfect bij hem nu die grote staart nog speels heen en beer bewoog. '' Maar ik heb nu een nieuwe naam. Omdat ik nu leader ben, elke Clanleader krijgt dan, 'Star' achter zijn of haar naam. Je ontvangt dan je negen levens, en mag dan dus The Starclan ontmoeten. Dat is een hele eer.'' Nu hij deze 'Tradities'Hoorde kon hij al bijna niet meer wachten totdat hij warrior zou worden. Al vanaf de kleine tijd dat zijn ogen open waren was hij dol op het ontdekken en het avontuur beleven. Warrior worden zou vanaf nu zijn doel zijn. '' Stormkit, jou vader trouwens. Was een grootse kater. Iemand waar je tegen op kee, en voor andere klaar stond in zware tijden. Een wijze lieve vader was hij zeker geweest. Hij was denk ik net even groter dan ik, maar helemaal bruin en langharig. Hij had ambere ogen, die soms jammer genoeg dwars door je heen keken. Je moeder heeft geluk gehad met zo,n iemand. Ik weet zeker dat hij trots op je is, en hij over jullie waakt'' De avondtuurlijke gedachten vervaagde tijdens de woorden van Stormstar. Verdriet kwam er niet in de plaats. Hij kende hem niet eens, ookal was en is hij zijn vader, hij voelde tot nu toe geen traan naar boven komen. 'Ik wil hem ontmoeten, kan dat? Ik wil hem zien en ik wil hem zien hoe hij net als jij beschrijft zijn taak deed.' Antwoorde hij op het verhaal van de Leader. Misschien als hij Leader zou worden, zou hij contact kunnen maken met deze grootse leader.


What!¿ Watch3r
Thanks to the crazy mimi girl ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
What!¿ Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: What!¿   What!¿ Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 10:58

Stormstar keek vriendelijk naar Stormkit. De ogen van hem waren avontuurlijk, en ondeugend. Stormstar had lang gesproken, en het antwoord van Stormkit was als volgd, 'Ik wil hem ontmoeten, kan dat? Ik wil hem zien en ik wil hem zien hoe hij net als jij beschrijft zijn taak deed.' Stormstar zuchtte diep, en sloot even zijn ogen. Toen keek hij naar buiten, ze zon scheen op het kamp neer, in het hol. De lucht was blauw met wat wolkjes. Zijn ogen tuurde in de lucht. Hij mauwde, '' Kon dat maar Stormkit. Kon dat maar, want sorry. Het is niet mogenlijk. The Starclan komt alleen naar je toe, waneer je een uitzondering, medicein cat. Of Clanleader bent. '' Hij zag een krijger naar de prooi hoop lopen, en wat voedsel pakken. Aantal andere warriors zaten gezzelig te eten bij de voedsel plek. De Queens lagen in de nursery. Stormstar keek weer naar Stormkit. '' Stormkit, ik denk dat je het er maar op moet houden. Dat Crookedstar, jou vader je beschermd vanaf daar boven. Je ziet en op je zal letten als een wakend oog.'' Het was zo rustig en vredig. Hij hoorde de beek kabbelen op rustig ritme van de stroom. Hij had wel zin om even buiten het kamp te zijn. Dus hij keek Stormkit aan, '' Stormkit... Ben jij al eens buiten het kam geweest? Stormstar nam het mannetje graag mee naar buiten. Niet te ver voor als het gevaarlijk werd. Maar met een Goede warrior mochten de kittens onder begeleiding het kamp uit. Stormstar was nu Clanleader, niemand kon het hem kwalijk nemen. Hij gaf Stormkit een plagend neusje over zijn kopje. Daarna stond hij op, en liep naar de ingang van zijn kamp.'' Kom avontuurier, ik laat je wat zien.'' Mauwde hij met een glimlach, terwijl hij over zijn schouder keek..


What!¿ 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What!¿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: