You can lock me up, but you can't change me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You can lock me up, but you can't change me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowpaw,
Member
You can lock me up, but you can't change me ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimedo 10 jun 2021 - 15:09

Crowkit
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Daar zat ze dan. Ze had een hele luide tantrum gegooid en staan schreeuwen en boos doen. Maar uiteindelijk was ze de den in gedwud. Ze had nog hopeloos de den uit proberen te komen, maar ze kreeg steeds een simpele duw terug. Ze gaf echter niet op en bleef doorgaan. Tranen druppelden uit haar ooghoekjes. Ze was zo boos, ze was zo verdomd boos. Ze wilde ze kapot maken, ze wilde ze slaan! Haar nageltjes waren uit geslaan en boos schreeuwende gooide ze zich terug naar de ingang. Wederom kreeg ze een tik, waardoor ze naar achteren rolde.
Met een klap kwam ze stil, haar kopje tuimelde. Ze drukte zich even overeind, haar kop deed meteen terug pijn en het litteken op haar hoofdje voelde ook meteen pijnlijk aan, alsof ze dit eerder had ervaren. Ze legde even een pootje op haar kopje en snikte zachtjes. Auw. Ze draaide haar rug naar de uitgang en sloeg haar staart om der pootjes heen. Stomme Ashen... Stomme clan. Ze wilde geen windclan meer zijn. Ze mocht niet eens haar mosballetje meedoen. Ze mocht niks en iedereen was altijd boos op haar. Ze slikte even en keek op. Snel haalde ze haar pootje langs haar ogen, opdat ze iemand hoorde. Iemand kwam de gevangenis binnen. Ze gromde zachtjes en zette haar pelsje op waarna ze wegdook in een hoekje. Stommeriken!

- Papa


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can lock me up, but you can't change me 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimedo 10 jun 2021 - 17:56

You can lock me up, but you can't change me Blaze_29
Hij en Ashen hadden een ander idee wat het woord dag betrof. Hij had er niet opgerekend dat de nacht daar ook bij zou horen. Immers was het dag en nacht toch? Bovendien eidigde zijn dagen tamelijk vroeg. Maar goed, het was natuurlijk zowiezo niet het plan dat zijn dochter daar een hele dag vast zou zitten. Het idee was om d'r enkel even te laten schrikken, op haar plaats te zetten. Hij wachtte dan ook tot de woede voorbij was. Het stieren en het schelden, liet de jonge kattin volledig uitrazen. Hijzelf wist nog al te goed hoe hij ooit in het zelfde bootje had gezeten. Hoe zijn ouders, vooral zijn vader, zo enorm streng kon zijn. De grote kater zou hem alleen maar meer opgefokt hebben. Hij slikte, draaide zijn oren ietwat naar achtere. Het was goed, dat zijn vader de clan had achter gelaten. Al zou hij maar al te graag aan hem laten zien hoe ver hij het geschopt had. Zijn nutteloze zoon, een leader.

Nee, hij zou niet zijn zoals hem, hij zou er voor zijn kits zijn. Hoe lastig hij het soms ook had, hij zou ze ondersteunen. De hulp bieden die hem niet gegeven was. Met een knikje stapte hij dan ook naarvoren, stuurde de wacht weg en stapte de schaduw van de kleine den binnen. Het deed hem pijn, zijn dochter zo te zien, zo moe, zo boos. Haar rug naar hem toegedraaid zachtjes grommend. Hij zag zichzelf in haar. "Crowkit" zijn stem was zacht,verre van streng "Zou je me alsjeblieft kunnen aankijken?"
MONTY


You can lock me up, but you can't change me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
You can lock me up, but you can't change me ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimedo 10 jun 2021 - 18:12

Crowkit
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Ze wilde niemand zien, ze wilde alleen zijn. Dat was wat ze haarzelf wijs maakte. Ze wilde niet dat iemand haar zag huilen, Crow was iemand die haar gevoelens het liefst van al uitschakelde en wegstak in het hoekje van haar gedachten. Ze slikte dan ook even toen de bekende geur van Blazestar de kleine den in kwam. Het kietelde haar neusje, maar ze keek niet op. Ze wilde hem niet aankijken, wilde zijn boze ogen niet zien. Waarom moest dit? Ze snapte het niet. Ze slikte een keer en wreef nogmaals in haar gezichtje. De leader, die overgings haar vader was, sprak haar naam uit. Crow draaide haar kop een kwartslag, een oortje bewoog wat, automatisme als ze haar naam hoorde. Haar lippen voelden droog aan. Normaal kon ze doen en gaan wanneer wilde. Als ze had geschreeuwd kon ze gaan drinken. Als ze alleen wilde gaan huilen, kon ze ergens gaan schuilen. Hier werd ze vastgehouden en op haar plaats gehouden. Ze had hier geen vrij spel, daar hadden Ashen en haar vader voor gezorgd. De kleine meid maalde zachtjes verder, zou het liggen aan het feit dat haar vader leider was? Was er een of ander imago die ze moest ophouden? Ze snapte het niet, wilde het ergens niet snappen. Ze beet dan ook even op haar onderlip toen haar vader haar opdroeg naar hem te kijken.
De metalen smaak van bloed kwam haar al snel toegemoed en kort sloeg ze even snel met haar staartje. Het wipte heen en weer, een teken van aggresie en frustratie. Ze liet haar kop zakken, zodat die diep tussen haar schouders genesteld was. Ze haalde diep adem, zuchtte, likte even het wondje dat ze op haar lippen had aangebracht. Ze wilde hem niet aankijken. Maar daar gingen haar ogen. De grote, nog kittenblauwe, oogjes gleden eerst naar de poten van de ander, voordat ze een weg vonden naar diens gouden kijkers. Voor even bekeek ze zijn gezicht even, waarna ze strak de blik van de ander bleef vasthouden. Ze draaide haar lichaam volledig naar hem, vernauwde haar ogen wat en zette trots haar borstkasje op. Nog steeds stonden haar ogen waterig van het huilen, maar ze liet niks van zwakte door schijnen. Dat deed ze nooit, of probeerde ze. "Windclan stom," bracht ze luid op, haar stem wat schor van het vele schreeuwen boos doen. Ze had pijn aan haar keeltje en ze voelde zich moe. Ze wilde zich opkrullen tegen haar moeder en slapen. Ze zou nooit in een den zoals deze kunnen slapen. Ze had al moeite als katten bij haar waren, alleen slapen zat er nog lang niet voor haar in, hoe hard ze dat ook tegen wilde spreken.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can lock me up, but you can't change me 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimeza 12 jun 2021 - 13:13

You can lock me up, but you can't change me Blaze_29
Ze liet haar gezichtje zien, de traantjes op haar wangetjes glinsterde in het zwakke licht dat binnen viel. Blazestar slaakte een geluidloze zucht en zette enkele passen naarvoren, ging er rustig bij zitten. Hij zag hoe ze probeerde haarzelf sterk weg te zette, een laatste, zwakke, vorm van protest naar haar vader. Haar schorre stem deed zijn oren niet wegdraaien en wat ze zei raakte hem niet. Hij wist nog goed hoe hij als kitten boos geweest was op alles en iedereen, geen enkele vorm van controle had over zijn emoties. Hij sloeg zijn korte staart over zijn poten. "Het heeft zijn mindere kanten" mauwde hij kalm, eerlijk "Maar ook zo veel goede" hij glimlachtte kort, ze hadden geliefde, prachtige heide velden en de mooiste bloemen. Prachtige zonsondergangen en de warmste zon op hun ruggen. Hij zou het voor geen goud willen ruilen, het was alle minpunten waard.
MONTY


You can lock me up, but you can't change me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
You can lock me up, but you can't change me ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimeza 12 jun 2021 - 13:37

Crowkit
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Ze was zo boos. Ze snapte het allemaal niet en dat maakte haar woest, wild, onhandelbaar. Ze was een kind, iemand die niet beter wist. Ze wilde haar ding doen, ze had teveel zelfvertrouwen in haarzelf. Fawnleap had haar altijd met zoveel liefde behandeld, altijd achter haar gestaan in de nursery. De geborgenheid van de queen had de baby sterk laten voelen toen ze jonger was en nu, weken later, was het blijven hangen. Ze was geen bescheiden kind, geen huilend kind. Nee, ze was een wilde storm die de hele wereld zou op schudden. Ze wilde niks minder doen, ze wilde sterk zijn, goed zijn, beter zijn dan de rest.
Haar vader sprak en ze kon enkel haar oogjes vernauwen bij zijn woorden. Ze zag het niet, snapte zijn woorden niet. Wat bedoelde deze kater? Ze bleef de ander strak aankijken, een korte stilte heerste over de den, maar uiteindelijk opende ze haar mond weer. "Niks goed," sprak ze kordaat uit. Ze had tot nu toe nog niet veel goeds ervaren die haar echt heel blij maakte. Of, dat zag ze niet in op dit moment. Haar gedachten verduisterd door woede. Natuurlijk had ze blije momenten gehad in haar korte leventje en niet alles was slecht, maar dat zag ze nu niet in. Ze was te emotioneel daarvoor.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can lock me up, but you can't change me 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimeza 12 jun 2021 - 14:10

You can lock me up, but you can't change me Blaze_29
Niks? Blazestar zuchtte, keek neer op het kleine ding, zag ze hier echt niks leuks meer, of dacht ze dat nu enkel. "Natuurlijk wel Crowkit" mauwde hij kalm "Je zusjes en broertjes, mama." Hij knikte, ging naast zijn dochtertje zitten. "Er zijn genoeg leuken dingen in Windclan Crowkit" Hij was er zelf ook even blind voor geweest, maar nu zag hij het een stuk beter. Zelf met alles wat kapot was. "Ik weet zeker dat als je ook wat leuker gedroeg, er veel meer leuke dingen voor je zullen zijn."
MONTY


You can lock me up, but you can't change me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
You can lock me up, but you can't change me ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimezo 13 jun 2021 - 11:36

Crowkit
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Haar vader zuchtte en even keek de kleine kitten scherp naar de vuurrode kat. Ze slikte, trok met een oortje en luisterde aandachtig naar wat de ander te zeggen had. Hij vertelde haar dat ze wel dingen waren die leuk waren. Zoals hun gezinnetje. Ze schudde meteen haar kop. "Doekit stom!" piepte ze meteen uit. De licht gekleurde kitten zat altijd op haar dak en ondanks dat de kleine Crow het vaak goed bedoelde, stookte het andere meisje haar altijd aan. En zo onstond er een visieuze cirkel van haat, waar geen van hun beide uit konden. Crowkit slikte even en keek schuin naar haar pootjes toen haar vader verder sprak. "Nee! Ik moet sterk zijn! Anders ik zwak!" en ze wilde niet zwak zijn, ze moest sterk blijven. Want als zij niet sterk was, wie zou er dat dan wel zijn? Ze haalde diep adem en keek even naar haar vader. Zag hij dat dan niet in?


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can lock me up, but you can't change me 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 22:51

You can lock me up, but you can't change me Blaze_29
Alsof een bom in haar ontplofte, zo snel ontbrandde er woede in crowkit's kleine lichaampje. Even leek de kater naar een oude versie van zichzelf te kijken, hij beet op zijn wang. "Doekit stom!" klonk haar stem woest. Blazestar fronstte, "En waarom is dat?" Ooit had hij hetzelfde gedaan, had hij ook zo over zijn zusje gesproken, de consequenties ervan zouden pas veel later duidelijk voor hem zijn geworden. Hij hoopte dan ook duidelijk Crowkit's beredering dadelijk te kunnen ontkrachten. Op zijn vorige antwoord gaf ze een even vluchtig antwoord. "Nee! Ik moet sterk zijn! Anders ik zwak!"

Blazestar slikte bij deze woorden, hield kort zijn blik van haar af en liet deze over het kamp heen glijden. Hoe kon hij haar helpen, als het voor hem ook zo lang geduurd had voor hij dingen beter begreep? Hij slaakte een geluidloze zucht. "Crowkit er zit een verschil tussen aardig zijn en zwak zijn" mauwde hij "Aardig zijn betekend niet dat je zwak bent." een hoopvolle blik kwam op zijn ogen. Hij hoopte dat hij het juiste zei want starclan wist dat hij geen idee had wat hij moest zeggen, kon enkel hopen voor het beste.
MONTY


You can lock me up, but you can't change me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
You can lock me up, but you can't change me ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimeza 19 jun 2021 - 1:22

Crowkit
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Het was ergens bewonderbaarlijk, hoeveel energie dit kleine lichaampje had om zoveel woede in zich te houden, vast te houden. Ze bleef het vastgrijpen als een koppige hond die zijn speeltje niet wilden lossen, grommende om zijn eigendom te blijven behouden. Zo was zij ook. Ze wilde dit niet loslaten, dit was hetgeen dat haar beschermde tegen alles dat haar verkeerd had gedaan. Ze snoof dan ook even op de eerste woorden van vaderlief. "Doe wilt niet met me spelen... En dan gaat ze raar en gemeen doen!" het was de enige geweest die haar geen aandacht gaf zoals ze wilde, die niet deed wat ze wilde, waarop haar technieken niet werkten... En dat maakte haar alleen nog bozer. Het was niet dat ze haar zusje haatte, ze vond haar gewoon enorm stom. Ze knipperde enkele keren toen hij echter wegkeek van haar. Wat was er? Had Doe hun gehoord? Snel keek ze even op, sprong ze naar voren en volgde ze zijn blik, maar hij leek naar niks te kijken... En dit verwarde haar. Snel keek ze naar haar vader, waarna ze een pasje terug nam en fronste. Wat...?
De man spark weer, deze keer woorden die meer kennis bevatte dan ze ooit had gehoord. Niet dat ze er momenteel veel mee kon. Ze slikte, schudde haar kopje wat en ging op haar achterwerk zitten. "Maar ik ben aardig!" de onschuld van een kind, zag de pijn niet in die ze andere berokkende. Voor haar was het een spelletje zonder gevolgen. En in haar kopje draaide alles rond kleine Crowkit en niemand anders, dus dan was het toch normaal dat wat ze deed leuk en aardig was? Ze snoof even en keek schuin weg van de rode kater, een fronsje op haar gezicht, een bedankelijke uitdrukking. Dit was zwaar voor haar, ze was nog zo jong.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can lock me up, but you can't change me 1706e310
Sannemander
949
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can lock me up, but you can't change me   You can lock me up, but you can't change me Icon_minitimedi 20 jul 2021 - 21:47

You can lock me up, but you can't change me Blaze_29
Doekit wilde niet met haar spelen? Blazestar glimlachtte zachtjes, het was wennen om met zulke keline problemen te moeten dealen. Maar voor Crowkit betekende ze de wereld, een zusje dat niet met je speelde? Dan werd je boos, Blazestar kende het. "Niet iedereen houd van spelen Crowkit, ik weet zeker dat er genoeg andere zijn die dol graag met je spelen willen" En zo was het. Starclan, alle keren dat Blazesong zich geërgerd had aan kittens die met hem wilde spelen, die naar zijn staart of oren sloegen. Het was onwaarschijnlijk dat er werkelijk niemand was die met Crowkit wilde spelen, alhoewel misschien haar groffe taalgebruik en boze houding sommige kon afschrikken. Iets waar hij al snel op kon komen toen ze beweerde super aardig te zijn. Het was een onschuld die hem raakte, maar hij wist dat het hem niet zou moeten leiden. Ze had vaak genoeg waarschuwingen gehad, meerdere tekenen die aanwezen dat ze zich niet gedroeg. Niet aardig opstelde. Anders zou ze hier nu niet zitten. "Crowkit"  begon hij terwijl hij zijn kop ietwat verlaagde. "Hoe vaak zijn andere boos op jou? Hoe vaak word je gewaarschuwd?" zijn stem was kalm, ver van woede verwijdert. Het was een openingsvraag die hij destijds af en toe te horen kreeg, en starclan hij hoopte dat het een goede was.

MONTY


You can lock me up, but you can't change me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You can lock me up, but you can't change me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: