You can count on me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You can count on me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hazelgrouse
Member
You can count on me Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: You can count on me   You can count on me Icon_minitimedo 10 jun 2021 - 20:01

Always...

Ze had er een paar keer over nagedacht, de woorden in haar kop laten vormen. Nu was het tijd. Ze mocht Wren niet te lang laten wachten. Ze wilde haar niet te lang laten wachten, dat had ze haar beloofd. Ze was haar vriendin, ze mocht haar vriendin niet te lang laten wachten. Ze moest het met Blazestar overleggen. Ze moest er nog steeds aan wennen, dat het nu Blazestar was. Ergens was ze wel blij. Dat ze het niet met Wolfstar hoefde te overleggen. Ze had nooit een klik gehad met de kater, misschien dat dat met Blazerstar wel zo zou zijn? Ze kende hem niet heel erg goed. Ze had hem wel eens gesproken voor patrouilles natuurlijk of andere taken, maar nooit echt over koetjes en kalfjes. Dit onderwerp was dat ook niet, zeer zeker niet. Ze ging niet zenuwachtig worden, nee, ze kon dit. Haar tred was berekenend terwijl ze naar de kampwand liep, naar de plek waar de leaders den zat. Voor zijn den stopte ze. “Blazestar?” Miauwde ze serieus maar helder. “Kan ik je spreken. Het is belangrijk.” Ze wachtte netjes totdat hij antwoord zou geven.

[@Blazestar]


You can count on me ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can count on me 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimevr 11 jun 2021 - 13:28

You can count on me Blaze_29
De kater hief vermoeid zijn kop op toen pootvallen buiten zijn den klonken. Dichterbij kwamen. Het was niet vaak dat hij rust verkreeg, al maakte hij zichzelf ook wel redelijk druk. Vatte maar weinig slaap in zijn nachtelijkse eenzaamheid, isolatie. Al snel klonk zijn naam, één waar hij nog altijd aan moest wennen, nog altijd niet eigen had willen maken. Hij herkende Hazelgrouse, fronste toen ze vertelde dat ze iets belangrijks te meldde had. "Hazelgrouse?" hij had haar nog niet heel lang geleden die naam gegeven. Hij vroeg zich af wanneer Falconpaw de zijne zou krijgen. "Kom maar binnen" met een zucht hief hij zichzelf op zijn korte poten, schudde het droge mos en heideplant uit zijn pels.


MONTY


You can count on me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
You can count on me Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimema 14 jun 2021 - 14:13

De stem van Blazestar klonk vanuit zijn den en nodigde haar uit om binnen te komen. Dus dat deed ze dan ook. Ze stak ook direct van wal. Hoe sneller ze het gezegd had, hoe sneller er actie kon komen. En stiekem ook, hoe sneller ze er vanaf was. Zulke dingen waren niet haar hobby, maar ze deed het voor Wren. Ze deed alles voor Wren. “Weet je nog de tijd dat ik mij oma aan het bezoeken was in de bergen? Toen trok ik ook met wat Tribekatten op. Vooral met Wren. Zij is hier nu heen gekomen, ik kwam haar tegen.” Vertelde ze aan haar leader. “Ze zegt dat ze hulp nodig heeft. Dat er een kwaadaardige kat in de Tribe is, die zij een moord heeft zien plegen. Dat ze warriors nodig heeft om hem uit te schakelen. We moeten haar helpen Blazestar.” De blik in haar hazelnootkleurige ogen boorde zich in die van hem. Ze was er van overtuigd dat ze haar moesten helpen, dat was ook duidelijk aan haar te zien. “We moeten de Tribe helpen in ruil voor hun gastvrijheid.” Miauwde ze.


You can count on me ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can count on me 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 22:27

You can count on me Blaze_29
De vraag die de jonge kattin op tafel legde was één die hij niet verwachtte te horen. Niet een gewoonlijke rogue die dacht dat de grenzen een uitdaging waren, geen gezeik met de andere clans. Blazestar trok aan zijn oor maar liet zijn verbaasdheid niet merken aan de warrior. Hij herinnerde zich nog hoe Hazelgrouse en Falcon opzoek gingen naar familie in de bergen. Maar voor hem lagen de bergen verder weg. Hij had de journey niet meegemaakt, kende de tribe enkel van de verhalen die de ronde gingen. Ervaringen van wat oudere warriors die de bergen beklommen hadden. Blazestar liet zijn blik op die van Hazelgrouse vallen. Het was te ver weg. "Een hele tribe word geplaagd door één enkele moordenaar?" hij haalde zijn wenkbrouwen op  "Waarom zoekt ze geen hulp thuis, kan de tribe hun eigen zooi niet opruimen?" hij kantelde zijn kop ietwat opzij, niet overtuigd. Kon ze het niet gewoon hun leader- teller, verteleln?  Hij zag er het nut niet van in warriors te sturen. Zeker nu niet, Acornstar maakte rare sprongen en de idialistische Crystalstar was zeker niet iemand om te onderschatten. Windclan moest zich focussen op zichzelf.


MONTY


You can count on me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
You can count on me Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimedo 17 jun 2021 - 12:39

Blazestar begreep het niet. Natuurlijk niet. Haar uitleg was vast ook niet heel erg duidelijk geweest. Ze was niet de beste met woorden. Dan was ze ook nog eens jong en timide. Geen goede combinatie, maar toch had ze het Wren beloofd. Ze was het aan haar verplicht om de boodschap goed over te brengen. Om Blazestar te overtuigen van dat het echt nodig was. “Het is niet zomaar een moordenaar, het is de chief. Die is heel belangrijk binnen de Tribe, dus ze geloven Wren niet. Hun leader is nog heel erg jong. Die vertrouwt op de chief zegt ze. Er is daar geen hulp Blazestar. Ze geloven haar niet…” Haar hazelnootkleurige ogen keken hem wat hulpeloos aan. Snap het dan, alsjeblieft snap het. “Wil je in ieder geval even meekomen. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Het is echt heel erg belangrijk. Het is belangrijk voor mij.” Haar schouders zakten een fractie. Niemand luisterde naar haar. Nam beslissingen die haar leven drastisch veranderde, elke keer weer, maar nooit werd haar iets gevraagd. Nooit vroeg iemand hoe zij zich er eigenlijk bij voelde. Wren was er wel, zij was er wel echt voor haar. Ze moest haar helpen en ze moest Blazestar mee zien te krijgen. Het moest.


You can count on me ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
You can count on me 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimedi 22 jun 2021 - 0:19

You can count on me Blaze_29
De vraag verdween niet uit zijn blik. Hazelgrouse had een vriendin in nood en het toonde. Blazestar trok aan zijn oortje terwijl hij naar haar woorden luisterde. De wil een vriendin te helpen. Het was niet zo maar een moordenaar, niemand geloofde haar. Dat klonk dus als een probleem voor de tribe zelf. Hun eigen stomme toedoen. In oedergeval niet iets om warriors naar te sturen. Zeker niet nu deze hard nodig waren thuis. Nu ze juist alles samen wilde trekken. Blazestar hield zijn blik op de warrior, woog zijn volgende stappen goed af. Hij kon het hier afwijzen, met tal van goede redenen als je het hem vroeg. Maar het was een kleine moeite een beetje te buigen, de vriendin in kwestie te spreken. Hij wist niet goed wat hem er daadwerkelijk toe had gezet, kon nu precies vertellen welke motivatie hem er uiteindelijk van overtuigd had te knikken. Maar wel wist hij dat hij er meteen spijt van had. "Leid de weg maar" een knik ontsnapte hem, waarna hij de warmte van zijn den uitstapte en zijn blik op de jonge kattin liet vallen. Tijd om woord te hebben met tribe, kon zijn dag nog gekker worden?

MONTY


You can count on me YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
You can count on me Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: You can count on me   You can count on me Icon_minitimedi 22 jun 2021 - 18:57

Wacht…. Hij ging mee. Ze knipperde eventjes met haar ogen. Dat had ze niet zien aankomen. Ze had zich voorbereid op de volgende teleurstelling. Op het volgende wat weer niet zo zou gaan zoals zij het graag had gezien. Er speelde een blije lach op haar snoet. Bijna daarvoor zou je al meekomen, toch? Het gebeurde namelijk niet veel. Deze uiting van emotie bij Hazelgrouse. Meestal was het het tegenovergestelde, of bleef ze stil en beleefd. Opgelucht leek alle spanning van haar af te glijden en knikte ze Blazestar toe. Daarna ging ze hem voor en trippelde ze richting de kampdoorgang.

[vervolg: https://www.warriorcatsnl.com/t47151-my-dear-friend#900256]


You can count on me ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You can count on me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: