Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Met het verkeerde been uit bed gestapt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimema 28 maa 2022 - 16:29

Blaze leek een beetje terug te trekken van zijn schouderduwtje, oeps. Hawk was nou eenmaal best een fysiek persoon, hij vond het fijn om in anderen hun space te verkeren. Dat werd hem niet altijd in dank afgenomen. Gelukkig leek de leader zich al snel te herstellen en lachte die met hem mee. Totdat er opeens wat onduidelijk werd en er aan hem gevraagd werd wat hij dan precies bedoelde. Hij fronste kort terwijl hij zich bedacht of hij nu moest gaan uitleggen dat hij van sex hield. "Euh, met een mooie dame, of heer, weet je wel," sprak hij toen. "Of met een die/hun!" voegde hij er snel aan toe, woke king dat hij was.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 maa 2022 - 22:47

OH op die fiets. Als de kater geen pels over zijn bolle wangetjes had, waren ze nu rood gloeiend hoor. Hoe had hij die hint niet kunnen opvangen starclan verdorrie, zo moeilijk was ie niet ey. Een grinnik ontsnapte zijn kop en een losse grijns trok aan zijn mondhoeken. "Je komt nog al ervaren over voor iemand zonder mate" greens de leader met opgehaalde wenkbrauwen.


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 maa 2022 - 22:53

Hehe, Blazestar leek hem te begrijpen nu. Gelukkig werd de sfeer niet ongemakkelijk, maar misschien wel een beetje heated? Hij grijnsde zachtjes toen de leader dat ook deed, en lachte hardop om de opmerking van de kater. Nou en of dat hij ervaren was, hij vond het nog opmerkelijk dat Blazestar niet van zijn soort-van-reputatie gehoord had! "En jij komt preuts over voor iemand met een mate," plaagde hij vrolijk terug, al was het niet helemaal waar. Blaze kwam niet per se preuts over, al wel, hmm, onschuldig misschien? Iets wat best wel wat ontwaakte bij Hawk --- Nee, stop, stop. Genoeg. Geen boner krijgen bij je leader, kom op Hawk, kom op. "Nee, ik heb het bed met best wel wat partners gedeeld," bekende hij toen met glimmende ogen.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 maa 2022 - 23:57

Citaat :

Zijn lach deed hem goed. Het stelde Blazestar gerust, andere zouden zijn opmerken iets minder hartelijk hebben kunnen opvatten. Maar Hawkchase was de optimisme zelve en het wist zelfs door zijn eerst bittere en daarna omgemakkelijke laag heen te bijten. En de woorden die hem vervolgens voor de voeten gelegd werden waren woorden waar hij, had jemand anders ze gezegd, raar naar op had gekeken. Preuts? Was hij preuts? Een frons trok kort aan zijn wenkbrouwem. Zo preuts was hij toch niet? Althans...voor Fawnleap had hij nog nooit iemand lief gehad. Hij had geen ervaring zoals Hawkchase dat had. " Preuts?"  Hij haalde zijn wenkbrouwen op. Hawkchase ging verder, hij had blijkbaar al meerdere partners gehad. Een grinnik ontsnspte hem. Zijn ogen glimmend, het geluk zelve, Blazestar glimlachtte "Echt? En nog nooit de behoefte gehad om..je weet wel, te settelen?"  Vroeg hij uit interesse en wellicht wat brutaal. 


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 apr 2022 - 20:48

Hij moest eigenlijk best wel grinniken om hoe Blaze het woord 'preuts' herhaalde. Alsof hij het zelf niet helemaal kon geloven. "Ik zie je zo weinig met je meid samen," beantwoordde hij, waarna hij grijnsde en eraan toevoegde; "En ik hoor jullie ook nooit!" Tja, het kamp was klein en daarmee gehorig. Maar nog nooit had hij een klacht hoeven indienen bij de leaders den over geluidsoverlast.
Toen Hawk over zijn vele bedpartners begon, werd hij zowaar geplaagd door Blazestar. Quasi-beledigt liet hij zijn mond open vallen op de opmerking. "Settlen?! Ik?" herhaalde hij gechoqueerd. "Pff, wat saai. Het is toch heerlijk om van alles nieuws uit te proberen?" vroeg hij, waarna hij knipoogde naar de ander.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 apr 2022 - 14:13

Er huisde zich een bezorgd gevoel in het hart van de leader toen Hawkchase brutaal antwoord gaf. En deze onzekerheid vond voor een seconde oppervlakt in het gezicht van de kleine kater. Begon het andere nou ook al op te vallen? Bezorgd beet de tom op zijn wang terwijl hij kort zijn blik over het winter landschap om hen heen liet glijden. Hij zou bijna te druk bezig zijn geweest met nadenken om Hawkchase nog brutalere opmerking te horen. Het trok het bloed in zijn gezicht naar zijn bolle wangetjes, Horen ons nie?. Bedoelde hij nou? Zijn bek viel er van open terwijl hij de warrior weer aankeek. "Het feit dat dit voor jou schijnbaar opmerkelijk is baart me zorgen Hawkchase" merkte hij met een halve grijns op zijn gezicht.

Het onderwerp sloeg vervolgens over op de zelfverzekerde man zelve, en Blazestar voelde zich hier meer dan op zijn gemak bij. Volgens Hawkchase was settelen maar saai, hij pleitte voor alle ruimte om dingen uit te proberen. En hij moest toegeven dat Hawkchase er een avontuurlijk tintje aan wist te geven. "Pfff Oke, avonturier" grinnikte de kleinere kater met gekantelde kop. Een plezierige glinstering danste over zijn amberen ogen terwijl hij verder stapte,





Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr 2022 - 14:34

Misschien was het een gevoelig onderwerp om over te grappen. Als dat zo was zou Hawk met alle liefde op door het stof heen gaan om tot vergiffenis te vragen, daar schroomde hij niet van weg. Maar het leek erop dat Blaze er niets van ging zeggen, niets serieus in ieder geval. Gelukkig maar, want Hawk wilde alles behalve ruzie met de ander. "Ik ben heel oplettend," reageerde hij onschuldig op de beschuldigende woorden van zijn leider, al stonden er duidelijk pretlichtjes in zijn ogen.
Vervolgens werd hij avonturier genoemd omdat hij zo graag ontdekte. Hard lachte hij waarna hij met zijn kop schudde. "Ach, je moet toch iets van het leven maken?" grapte hij, waarna hij kort met zijn oortjes wiebelde. "Eerlijk, dat is wel zo hoor," vervolgde hij toen. "Ik zou me geen leven kunnen voorstellen waarbij alles maar oud en vertrouwd is." En dat werd het leven al gauw, als je dagen bestonden uit jagen, eten, slapen, repeat.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimema 25 apr 2022 - 13:06


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 PcQdOyF
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows

Dat Hawk op de één of andere manier tot de leader doordrong was geen geheim meer. Er was iets in de manier waarop de kater sprak dat hem er van weerhield geërgerd met zijn oor te trekken of nog erger, weg te stappen. Hij wist zelfs de glimlach van zijn kop niet af te vegen. Wellicht was het ook gewoon omdat hij niet het idee had zich naar de tom aan te moeten passen, of naar onderwerpen te moeten zoeken. Of misschien had hij gewoon een ontzettend goede dag, maar de behoefte het gesprek achterwege te laten kwam niet in hem op. En toen de tabby begon over zijn levens invulling kon de leader niet anders dan aandachtig luisteren. Zelf had hij nooit echt bewust nagedacht over hoe hij zijn leven invulde. Hij deed maar wat en zag wel wat er gebeuren ging. Het was hoe hij plots deputy geworden was en daarna tot een leader werd omgedoopt. Hij had eigenlijk wel ontzettende medelijden met iedereen die wel hard gewerkt had om deputy te mogen worden en die kans nooit gekregen had. "Ahh- ik weet het niet hoor avonturier" merkte hij op terwijl hij zijn kop een beetje kantelde "Oud en vertrouwd is wel lekker rustig en simpel tho" hij bracht zijn blik op de kater en glimlachte "Maar iedere dag maar wa jagen en patrouilleren en verder helemaal niks is inderdaad wel een beetje een zielig bestaan als je et mij vraagt" hij grinnikte "Voor mij ligt et em in et balans denk." schattend bracht hij zijn blik op Hawk. "Maar heel eerlijk heb ik nog nooit echt nagedacht over hoe ik mn leven invul ofzo. Ik word wakker en doe maar wat. Zie wel wat er gebeurd" grinnikte hij "Door strijden tot ik weer mag slapen"



Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 mei 2022 - 13:22

Blazestar vertelde dat hij oud en vertrouwd rustig en simpel vond. Daar was Hawk het niet mee oneens; wanneer er geen routine was, geen bepaalde manier van doen, was er dan ooit rust of een gevoel van thuis? Waarschijnlijk niet. Toch was het ook makkelijk om vast te lopen in het altijd maar hetzelfde doen, dat was iets wat hij wilde voorkomen voor zichzelf. Dan leefde hij alleen maar om te leven, niet om te genieten. Blaze had het over balans, en hij humde instemmend. Ja, dat was ook nodig. Hij lachte om de laatste woorden van de leader. "Slapen is ook heerlijk," grinnikte hij zachtjes. "Gebeurd er genoeg in je leven om er gelukkig van te worden?" vroeg hij toen, ingaand op de uitspraak van Blaze dat hij niet zelf zijn leven invulde, maar dat hij maar wat deed.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 12:53


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 PcQdOyF
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows

Poah- dat Hawkchase zelfs zo'n diepe vraag zo licht kon brengen was eerlijk gezegd wel heel indruk wekkend. Even haalde hij zijn wenkbrauwen op- of er genoeg in zijn leven gebeurde om gelukkig van te worden. Een akelig stemmetje in zijn kop zou al snel op de nee zijn gesprongen was het hem een tijdje geleden gevraagd. Toen hij nog als einzelganger bitter door het leven heen beet. Maar tegenwoordig- de leader glimlachte zacht terwijl hij om zich heen keek. "Man- wat verdomd diepe gesprekken hebben we toch Hawk" bracht de leader ietwat losjes op voor hij zijn schouders ophaalde "Mijn kinderen brengen me geluk- ik had het nooit verwacht. Had nooit kinderen gewild. Maar het leven gaf me ze- en ze hebben me leven zo veel beter gemaakt" Uren had hij met Shadefeather over vaderschap gepraat. Hij was zo in paniek geweest toen- bang geen goede vader te zijn. Bang voor het vader zijn in het algemeen. Maar nu hij er op terug keek had het hem alleen maar blijdschap gebracht. Een groot lichtpunt in zijn leven. "En verder- zijn et de kleine dingen i guess" gesprekken als deze. De zon die perfect op de velden viel. De bloemen die in de lente de velden zouden kleuren. "En jij? Als je het mij vroeg zou bijna alles jouw vrolijk kunnen maken. K'heb je volgens mij nog nooit niet zien glimlachen. Was je geheim maat?"



Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 16:58

Met een grijns hief hij zijn handen verontschuldigend op toen Blaze hem ervan beschuldigde dat ze zo wel heel diepe gesprekken hadden. Aandachtig luisterde hij naar diens antwoord, over zijn kinderen. Ah, dat riep wel iets van ongemak bij hem op. Zelf had hij ook... Kinderen... Maar daar deed hij helemaal niets mee. Zowel hij als Light waren daar tevreden over dus dan was het een soort van oké. Maar hij voelde zich er ook wel schuldig over, tegenover de kits die opgroeiden zonder vader. Dat was ook het leven, though. Zoveel kittens hadden geen vader, dat was hoe het ging. Toch.. "Hah, ja, ik zou Crow zo van je stelen als het even kon," zei hij met een half lachje, al zat er iets van waarheid in. Hij had een zwak voor Crow, daarom was ze ook zijn apprentice geworden uiteindelijk. Ze had iets wat hij niet bij zijn eigen kinderen zag, hoe hard dat misschien ook klonk. Of misschien was het gewoon makkelijker, omdat at the end of the day hij geen echte verantwoordelijkheid voor haar had. Hij was meer de fun wine aunt (uncle?) die haar op allerlei avonturen meenam, zonder dat hij haar echt kon verpesten. Opeens begreep hij waarom Blaze net zei dat hij de gesprekken te diep maakte, oops. Uiteindelijk werd de vraag naar hem teruggekaatst, en hij trok een vies gezicht toen Blaze zei dat hij Hawk alleen maar vrolijk zag. "Hmm, ik ben heel goed in doen alsof," gaf hij met een knipoog toe. "Ik weet ook niet precies waarom, maar als ik me niet vrolijk draag, voel ik me ongemakkelijk of.. onveilig, even," gaf hij toen toe. Hij begreep het zelf ook niet, wist niet waarom hij zo in elkaar stak. Misschien had het met z'n vader te maken, de periode van zijn leven wat hij zo veel mogelijk wegdrukte en begroef. Maar daar ging hij verder niet dieper op in, zijn antwoord was al vulnerable genoeg.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 10:23


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 PcQdOyF
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows

Als Crowpaw hier geweest was zou ze het idee gegarandeerd omhelst hebben, een feit dat Blazestars hart in een ongemakkelijke positie wrong. Crowpaw was in vele opzichten hetzelfde als haar vader geweest was als kind. Brutaal, agressief. Hij had het geprobeerd, echt waar- Hij had de gesprekken gevoerd, had de tips gevolgd. Wellicht was het daarom juist ook zo goed dat hij haar had overgedragen aan Hawk, iemand waarmee ze wel een klik had en iemand waar hij op vertrouwen kon. Een kleine glimlach trok aan zijn mondhoeken toen hij de expressie op Hawkchases gezicht aflas, zijn gedachtes zaten wel juist.

Toen hij echter vroeg naar het geheim van Hawkchases go lucky karaktertrekken, leek hij er totaal naast te zitten. Kreeg hij een antwoord terug dat hij nou niet echt van de grotere kater verwacht had en even moest hij dit incaseren. Een nieuw plan van aanpak maken als het ware. Wellicht was het ook gemakzuchtig van hem om er van uit te gaan dat iemand zonder verdriet door het leven ging. Of misschien was het gewoon een hoop dat het mogelijk kon zijn.  Maar onveilig? Dat klonk zwaarder dan doen alsof verdriet je niet pakken kon. Even keek hij de kater aan terwijl een gevoel van erkenning over zijn gezicht een golfde. Ze waren zo verschillend als verschillend zijn kon- maar in sommige opzichten kon hij de gelijkenissen vinden als hij ver genoeg door dacht. "-Onveilig?" mauwde hij dan ook, in onzekerheid gebracht. "Ik weet dat het veel makkelijker gezegd is dan gedaan, trust me. Maar weet dat je uh, je bij mij niet onveilig hoeft te voelen, nooit" ging hij verder, zijn blik rustende op de heides om hun heen.



Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 22:09

Oh, natuurlijk ging Blaze er dieper op in. Dat was het met dit soort onderwerpen altijd, niet? Als je iets gevoeligs, iets kwetsbaars zei, voelden anderen zich verplicht daarop in te gaan. Alsof ze je anders niet het luisterende oor aanboden zoals sociaal verwacht van ze werd. Hawk had liever gehad dat de ander er niet op gereageerd had, dat ze verder konden gaan met lachen en geinen en dat deze opmerking door hen beiden vergeten werd. Maar het mocht niet zo zijn. Hij had zat dingen gedaan in het leven om het te verdienen, en toch voelde het een beetje oneerlijk. Toch was het ook wel een soort.. Comforting om de woorden van Blaze te horen. Hij vroeg uiteindelijk niet echt door op Hawk's opmerking, maar gaf wel steun. Even wist hij niet zo goed wat hij moest zeggen. Hij zocht naar een grap, een opmerking om de stemming weer wat minder serieus te maken. "Omdat je me beschermt van alle grote boze dingen die me komen halen?" miauwde hij uiteindelijk met een grijnsje op zijn snuit. Hij kneep in één van de spieren in Blaze z'n poot. "Hmm ja dat moet wel goedkomen," beantwoordde hij zijn eigen vraag.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 9:53


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 PcQdOyF
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows

De plotselinge omslag in stemming verraste de leader. Maar hij zou een gegeven paard niet in de bek kijken. De leader was nooit goed geweest in zwaar wegende conversaties. Klagen ja, daar was hij een profesional in, maar echt emotioneel geladen gesprekken lieten hem vaak ongemakkelijk hangen. Dus grinnikte de leader zacht terwijl hij zijn kin wat ophief "Oh ja zeker wel maat, ik ram ze allemaal in elkaar" Één kleine grijns trok over het gezicht van de leader heen. Zeker omdat er ook werkelijk een graatje waarheid in zijn trots weerklonk. Hij was geen goede jager, geen goede spreker. Maar zelfs Starclan wist dat hij verdomd hard kon slaan. "Kan nie goed jagen, maar ik kan slaan" knikte hij.



Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jun 2022 - 23:43

Er waren eigenlijk niet echt grote boze dingen in Hawk's leven. Onzekerheid misschien, wellicht iets van een trauma wat hij heel diep had weggestopt. Maar er was niemand die hem het leven echt moeilijk maakte. Maar, als die er wel waren, dan kon hij rekenen op Blaze. Die beaamde dat hij met liefde iedereen in elkaar zou rammen, en ergens was dat heel lief en aandoenlijk. Hawk knipperde lieflijk met zijn ogen. "Mijn held," zei hij zwijmelend, niet eens helemaal gelogen. Hawk was zelf niet de beste vechter. Hij was snel, precies, maar had maar weinig kracht. Veel beter voor een jacht. Daarin waren hij en Blaze tegenpolen, bleek het. Niet alleen daar in, eigenlijk, nu hij zo is dacht. "Ik heb je eigenlijk nog nooit in actie gezien," sprak hij bedenkelijk. "Vast heel sexy," voegde hij daar nog plagend aan toe.


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 1706e310
Sannemander
932
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Met het verkeerde been uit bed gestapt   Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jun 2022 - 13:31


Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 PcQdOyF
Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows

Held? De licht gekleurde kater wist een lach uit de leader te wringen terwijl de rode tabby zijn kop wat schudde. Zijn eigen onzekerheden zouden hem zichzelf nooit met ware oprechtheid een held durven te noemen- maar een ander het te horen zeggen, de leader kon niet ontkennen dat het goed voelde. Dat het aan de snaren van zijn ego plukte en een kleine grijns op zijn gezicht toverde. Al werd het al snel overrompelt een door een verbaasde expressie toen hij ook nog is als sexy beschreven werd. "Sexy is miss niet het juistee woordd- maar wel fecking stoer natuurlijk" kaatste hij terug met opgeheven kop. De laatste keer dat ie gevochten had was hij bijna doodgegaan, maar dat waren details.



Met het verkeerde been uit bed gestapt - Pagina 2 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met het verkeerde been uit bed gestapt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: