Reflections in the ice - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Reflections in the ice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Squirreltail
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 21:07

Warmte, tot haar grote opluchting begon het alweer wat terug te keren in haar in vurig rode vacht geklede ledematen terug te keren. Zoete, zoete warmte. Ze sloot haar smaragd groene ogen eventjes en ontspande zich weer iets, al was ze nog steeds niet op haar gemak dat er iemand zo dicht op haar zat. Naja, hoe sneller ze warmer werd, hoe sneller ze daar vanaf was op dit moment. "Heb je het al warmer?" Vroeg hij aan haar. Squirreltail schrok iets op uit haar gedachten en keek op, "Ja, wel wat warmer gelukkig," Miauwde ze vlugjes, maar al gingen er in haar gedachten heel erg kleurrijke verwensingen naar het ijs en naar de glibberige boomstam toe. Het zou echter niet heel erg netjes zijn om die ook daadwerkelijk uit te spreken. Want ondanks dat het niet zo leek, deze jonge poes had een heel erg kleurrijk woordenspectrum tot haar beschikking en deze kon je ook best wel opmerken als je haar goed kwaad maakte.


Reflections in the ice - Pagina 2 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleheart
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Thistleheart
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 21:34

Thistleheart zag dat hij de rode poes liet schrikken uit haar gedachten. "Ja, wel wat warmer gelukkig," Hij zuchtte en stond op. Hij hoopte dat ze al warm genoeg was. Hij rekte zich even uit, en keek toen weer naar Squirreltail. "Laten we terug gaan naar het kamp, dan kunnen we wat te eten gaan halen." Hij gaf zijn borst een snelle lik en vervolgde toen; "Ga je mee?" Hij was namelijk niet van plan om hier nog uren te liggen, en zoals Squirreltail er nu uitzag, zag ze er best opgewarmd uit. Tenminste, ze zag er niet meer zo koud en rillerig uit als toen hij haar uit het water had gevist. Gelukkig was hij er niet ingevallen, dan hadden ze het nu allebei heel koud.

(Ik moet gaan, miss kunnen we later verder posten?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimema 20 feb 2012 - 9:18

De warmte die met een licht tintelend gevoel door haar ledematen trok, die eerst juist zo verstijfd waren van de kou, was een opluchting voor haar. "Laten we terug gaan naar het kamp, dan kunnen we wat te eten gaan halen." Miauwde Thistleheart tegen haar. Squirreltail verstarde van oren tot haar staartpunt toen de kater dat zei en keek hem aan. "Ga je mee?" Werd er gevraagd. Squirreltail schudde haar hoofd. "Nee, liever niet, ik blijf nog eventjes hier, nog wat jagen, de clan hoeft me niet zo doorweekt te zien. Dan kunnen ze allemaal zien dat ik door dat ijs gezakt ben," De laatste woorden waren eerder een mompeling, maar de boodschap was duidelijk. Ze wou niet voor schut staan voor de clan en haar imago schaden. Straks zaten ze haar allemaal nog uit te lachen... Nee dank je beleefd, daar paste ze voor.
Geen punt, want ik moest ook gaan x'D Wat mij betreft kunnen we gewoon verder


Reflections in the ice - Pagina 2 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleheart
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Thistleheart
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 17:40

Hij draaide zich om en zag dat Squirreltail haar hoofd schudde. Hij hield zijn hoofd vragend thuis. "Nee, liever niet, ik blijf nog eventjes hier, nog wat jagen, de clan hoeft me niet zo doorweekt te zien. Dan kunnen ze allemaal zien dat ik door dat ijs gezakt ben," Dat was waar. Shadowclan katten konden soms best gemeen zijn. Ze konden best wat voor zichzelf jagen, en dan terug komen. "Dan ga ik wel even mee jagen, dan droog je sneller op." Hij likte nog even snel zijn borst en keek om zich heen. Ze moesten vast wel zoeken naar prooi. Die zouden vast niet voor hun neus gaan zitten wachten om gevangen te worden. En ze konden misschien ook nog wat prooi meenemen voor de clan.

(Sorry voor de late reactie, maar ik ben deze vakantie nogal vol gepland.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 maa 2012 - 12:37

De kou trok nog steeds door haar vacht en huid heen en liet zo nu en dan enkele rillingen en huivering door haar slanke lichaam heentrekken. Ze krulde haar pluizige staart om zich heen en zette haar vacht op om warmte te conserveren. Het zou allemaal wel goed komen... Uiteindelijk... Ze sloot haar ogen eventjes half, de kou maakte haar ergens wel slaperig. "Dan ga ik wel even mee jagen, dan droog je sneller op." Thistleheart's stem drong door in haar gedachtenstroom en liet haar weer opkijken. Eventjes knipperde ze verward, voordat ze besefte waar ze het uberhaupt over hadden. Ze was redelijk snel alweer afgedroomd nadat ze haar woorden had uitgesproken. Vervolgens knikte ze, "Ik vind het prima," Miauwde ze luchtig terwijl ze haar vacht ietsjes uitschudde, daarna stak ze plagerig haar tong uit, "Mits je me bij kunt houden natuurlijk," Voegde ze plagerig aan haar zin toe. Daarna kwam ze met een sierlijke beweging overeind en begon ze de lucht te proeven en alvast wat door te lopen. Ze vermeed de rand van het ijs vakkundig dit keer. No wa in hell dat ze er nog een keer in wou vallen.
Sorry.. Was ziek.


Reflections in the ice - Pagina 2 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleheart
Member
Reflections in the ice - Pagina 2 DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Thistleheart
BerichtOnderwerp: Re: Reflections in the ice   Reflections in the ice - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 17:52

Thistleheart's stem leek Squirreltail op te laten schrikken uit haar gedachten. Hij zag haar knipperen, en antwoorde toen. "Ik vind het prima," En ze stak weer haar tong uit. "Mits je me bij kunt houden natuurlijk," Hij grijnsde uitdagend, tuurlijk kon hij dat. Ze stond met een sierlijke beweging op en begon te lopen. Hij stond ook op en zag haar de rand van het ijs ontwijken. Hij keek naar het ijs en dacht aan de kou die dit witte laagje verborgen had. Langzaam volgde hij de pluizige staart van Squirreltail. Haar pluizige staart was het enige stukje warme vacht wat ze had, hij had een dikke vacht. Lekker warm in de winter. Heel heet in de zomer. Eenmaal buiten het gevaar van in het ijs vallen, miauwde hij; "Zie eerst maar eens of jij mij bij kan houden!" En hij zette het op een rennen, met de wind waaiend door zijn lange vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reflections in the ice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: