[TS/Plotter] Like a damn sociopath



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS/Plotter] Like a damn sociopath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
[TS/Plotter] Like a damn sociopath  Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: [TS/Plotter] Like a damn sociopath    [TS/Plotter] Like a damn sociopath  Icon_minitimevr 25 jun 2021 - 17:32

Like a damn sociopath
Hey iedereen! Nu de zomer eraan komt en vrijheid te ruiken is, ben ik op zoek naar nieuwe topic/plotjes voor mijn karakters. Ik hoop dat ik hieruit weer verse, nieuwe, spicy plotjes kunnen komen! Dus, reageer hier als je een topic hebt en als je een ideetje oid hebt, wees niet bang me eventjes te pingen op discord: Renske#4199.

hieronder de lijst met alle karakters waar ik dingen voor zoek met een korte beschrijving. Ik weet het, het zijn veel, en chapeau als je alles leest :'D.  
Settleddust is Shadowclans local angry boy. Hij is momenteel gefrustreerd door veel.. dingen. Met name dat hij het niet eens is met wat Acornstar allemaal aan het doen is, dat er dingen niet kloppen in de prophecies, en oh ja, zijn ex en kinderen. Settleddust staat open voor nieuwe plotjes, misschien om zijn leven iets op te leuken. Of.. nog erger te maken...
settleddust // sc deputy

Cottonflower is net warrior geworden en in de tijd van haar leven. Alles gaat perfect. Leuke vrienden, leuk vriendje, leuke familie. Helemaal top. Cottonflower is vriendelijk en sassy, maar ze kan een bad bitch zijn als je stom doet. Cottonflower is open voor alles.
Cottonflower //  rc warrior

Sundance is net warrior geworden in Thunderclan. Ze is een echte tryhard en doet alles om de beste te zijn. Dat is inclusief iedereen om haar heen proberen neer te halen. Behalve haar familie, die moet het wel goed doen. Daarom heeft ze casual de moord van haar zusje helpen te verdoezelen. Verder is ze vrij blanco dus ik zoek nodig iets spicies voor haar!
Sundance // TC Warrior

Good guy Aegir die zichzelf flink in de nesten heeft gewerkt. Aegir is Bloodclan young one, die maar al te graag een member wil worden om zichzelf te bewijzen. Dit houdt in dat hij al een kittypet heeft moeten vermoorden. De andere moord op een Riverclan apprentice was nodig om zijn affaire met Lilypool onder de doeken te houden, die oh ja, zwanger is en oh ja, dat eventjes aan Crystalstar vertelt dat het zijn kittens zijn. Low-key on death row dus. Aegir is voor alles open.
Aegir // BC Young one

Mijn mooie moordenares is spe! Wren is weggestuurd van de tribe nadat ze Day heeft geprobeerd te vermoorden en van de troon te krijgen. Wren plot nu haar wraak in de clans, omdat ze nog steeds heiligt geloofd dat Day achter de moord van haar moeder zit en vals leiderschap heeft aangewezen in de tribe. Wren is dus alleen open voor katten die in de clans leven atm!
Wren // Exiled

Sparkkit is het jonge zoontje van Blazestar en Fawnleap. Het is een blikje red bull personified. Ernstig teveel energie, maar hij weet het over het algemeen positief om te zetten. Sparkkit is nu gewoon open voor doorgaands kattekwaad <3
Sparkkit // WC kit

Adderpaw is een beetje een eikel. Hij vindt zichzelf heel wat, en meisjes zijn dom en stom. Adderpaw is zoon van Airwisp en Cobra, maar is incognito in het Airwisp x Inkspots nest, en die hele drama. Adderpaw is nodig op zoek naar fun plotjes!
Adderpaw - SC apprentice

Onder een hele laag stof weggetrokken is Roughwolf! Ze is dochter van Slatefur, en na de hele Bloodclan overname van Shadowclan, is ze een klein beetje doorgedraaid. Ze is nogal instabiel en kwaad en bang. Zoekt nog naar wraak ofzo op haar dode mentor, we zullen zien. Plotjes mogelijk B)
Roughwolf - SC warrior

Hoi! Voor mijn nieuwste aanwinst zoek ik eigenlijk nog niet zozeer topics, maar meer plotjes/familie/vrienden etc. Gewoon een beetje background om op te bouwen. Ik heb haar nogal impulsief aangemaakt, maar ik ben wel heel erg enthousiast om met haar iets interessants te beginnen!
Eyrie // Tribe

404 error info not found

reload
Rascal // Rogue
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[TS/Plotter] Like a damn sociopath  4n8Baju
Beertje
614
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [TS/Plotter] Like a damn sociopath    [TS/Plotter] Like a damn sociopath  Icon_minitimedo 22 jul 2021 - 20:25

Een topicje met Carrioncough en een van je sc-kinderen? <3


[TS/Plotter] Like a damn sociopath  B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpride
Member
[TS/Plotter] Like a damn sociopath  DPKsfdL
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Lionpride
BerichtOnderwerp: Re: [TS/Plotter] Like a damn sociopath    [TS/Plotter] Like a damn sociopath  Icon_minitimedo 22 jul 2021 - 23:02

Wil je Cotton en Lion doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS/Plotter] Like a damn sociopath  Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS/Plotter] Like a damn sociopath    [TS/Plotter] Like a damn sociopath  Icon_minitimevr 23 jul 2021 - 11:26

ik stuur pms!








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
[TS/Plotter] Like a damn sociopath  DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: [TS/Plotter] Like a damn sociopath    [TS/Plotter] Like a damn sociopath  Icon_minitimezo 25 jul 2021 - 21:01

Moose kan een vriend van Eyrie zijn?
En ik heb Lightpaw voor Spark?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS/Plotter] Like a damn sociopath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: