[RPG] Pixiv Fantasia



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Pixiv Fantasia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunshine
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 21:31





Gegroet inwoner,



Welkom op Pixiv Fantasia, een text-based rpg gebasseerd op het verhaal van Pixiv Fantasia V, een project op de japanse site Pixiv die toestaat om gebruikers hun eigen fantasie wereld te creeëren. Het basis verhaal gaat over het continent Edelion in de wereld Pixiv, die opgedeeld is in drie rijken: Trighalt, Guargadia en Zylance. Nadat de eerste Keizer van Trighalt overleed, brak een burgeroorlog uit in het rijk en werd Lucas the 2nd als nieuwe Keizer gekroond. Hij bracht het rijk weer in bloei door het winnen van de opvolgingsoorlog, maar door zijn streving naar macht viel hij de overige twee rijken van Edelion binnen. Zijn doel is te heersen over het gehele continent, maar of dat hem zal lukken is de vraag. Guargadia en Zylance zijn vastbesloten om terug te vechten, misschien vechten ze wel om zelf de macht te hebben... Welk rijk viert overwinning en wie is gedoemd om te falen?



Hier op Pixiv Fantasia kan je in het leven stappen van een inwoner, die woont in één van de drie rijken. Zweer je trouw aan je eigen rijk of help je de vijand? Wil jij roem en rijkdom, of denk je aan je familie en vrienden, ben je bereidt voor ze te sterven? Jij beslist, hier kan het allemaal!




Pixiv Fantasia

Lijstje:

Naam: Pixiv Fantasia
Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ...
Onderwerp: Pixiv Fantasia
Omschrijving: Op PF speel je al je characters op één accountje, je kan er in de huid kruipen van inwoner toebehorende tot Trighalt, Guargadia of Zylance. De rijken voeren oorlog met elkaar omdat ze allemaal over geheel Edelion willen heersen. Wie zal zegevieren en wie verliest er? Wie zal sterven en wie zal een prachtig leven leiden? Geef je om macht en rijkdom of bescherm je je vrienden en familie? Dat kan jij allemaal bepalen!
Link: http://pixivfantasia.actieforum.com/portal
Eventuele banner/afbeelding: Zie de site

Weetjes

[RPG] Pixiv Fantasia Bl1 Er is exact 1 maand aan Pixiv Fantasia gewerkt, de site is nu officieel open voor leden.
[RPG] Pixiv Fantasia Bl1 Laura, de admin (ik dus), heeft helemaal alleen aan de site gewerkt.
[RPG] Pixiv Fantasia Bl1 Op Pixiv Fantasia speel je al je characters op één accountje, je hoeft je dus niet met de naam van je character aan te melden en niet te wisselen van accounts!
[RPG] Pixiv Fantasia Bl1 Er zijn nog tal van belangrijke rollen beschikbaar!
[RPG] Pixiv Fantasia Bl1 Pixiv Fantasia is een nederlandse versie van het project "Pixiv Fantasia V" gemaakt door ArohaJ op de japanse tekensite Pixiv.


For freedom, For Honor, For Our Empire!

- Groetjes, het PF Team.

Voor vragen omtrent de site kan je hier posten of mij (Snowrose/Sunshine/Blackclaw en op Pixiv Fantasia: Laura) een mailtje sturen.


@Admins: Ik ben ook Snowrose, etc. dus dit accountje is niet bedoeld voor te adverteren moesten jullie dat denken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 21:36

Oeh, de site ziet er heel mooi uit,
Mijn complimenten ^^ Ik zou dat nóóit zo kunnen xD

Misschien dat ik me er wel aanmeld nog.. :}


[RPG] Pixiv Fantasia J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpelt
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
Chihuahua
43

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Wolfpelt
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 21:48

Ik had het forum al gezien, :3 en je ook al vertelt wat er aan moest veranderen.
En dat heb je verbeterd >3
Ik vind de nieuwe nieuw bericht icoontjes veel beter >3 mijn complimenten ^^. Je zult me daar vinden als Linzels >3


[RPG] Pixiv Fantasia Avatarso
With the jobs I`ve taken
The bones that I`ve broken
Seems nothings the way that it used to be
But now it`s over, I guess that I`m older
The proof is on paper in front of me
Write it down, sound it out
Make it loud, and this time make it count
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 22:33

@Mousefur (Hoe mag ik je noemen trouwens? xD): Dankjewel!
@Wolfpelt (Ben jij Quinty? xD): Dankjewel! Very Happy En fijn dat je je aangemeld hebt!

Voor degene die het willen weten: Ik heb de layout in totaal 3 keer volledig veranderd, 1 keer was het volledig zwart met dezelfde banner, daarna was het een beige layout en daarna dus weer een zwart met beige tinten. :p Ik kon het toch niet laten om die banner niet te gebruiken.


[RPG] Pixiv Fantasia Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpelt
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
Chihuahua
43

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Wolfpelt
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 22:55

Nee ben linn :3. Quinty is dat awesome meisje Lostpath >3 En lostvoice >3


[RPG] Pixiv Fantasia Avatarso
With the jobs I`ve taken
The bones that I`ve broken
Seems nothings the way that it used to be
But now it`s over, I guess that I`m older
The proof is on paper in front of me
Write it down, sound it out
Make it loud, and this time make it count
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimema 20 feb 2012 - 23:19

Oke, ik had me even vergist haha. :p Komt omdat ik jullie setjes stijl zo vond lijken xD
Fijn dat je je hebt aangemeld trouwens! (of had ik dat al gezegd xD)


[RPG] Pixiv Fantasia Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 9:58

één woord:
prachtig !
mooie lay-out, mijn complimenten ^^
En een leuk idee, het is wel fantasie achtig,
maar toch is het fris vernieuwend en het belangrijkste: er zit een verhaal in !
Dat vind ik een heel goed punt omdat als de RPG'ers mee werken het dan wel actief zou moeten blijven
nog één aandachtspuntje:
De woorden van: INDEX,PORTAL,... staan vlak bij elkar wat nogal verwarrend is Wink

maar het blijft : Geniaal 8D


voice x meet me x theme
[RPG] Pixiv Fantasia Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonspell
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
70

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Moonspell
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 10:03

Ik heb me net aangemeld Wink Het zal nog even uitvogelen zijn hhoe het helemaal zit, maar het ziet er verschrikkelijk mooi uit Smile (ik ben Jinepoe)


Moonspell
-Blacksoul-Lavenderkit-Hoeps-Silverwhisper-Redfur-Tigerwing-
[RPG] Pixiv Fantasia Ix4mir
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 13:06

@Runelight: Een hele grote dankjewel voor de complimenten! En van de navigatiebar: Dat snap ik inderdaad, maar ik denk dat gebruikers (zeker die dat al wat ervarener zijn met actieforums) het wel een beetje vanbuiten zullen weten na een tijdje.

@Moonspell: Ik zag het net. Very Happy Super leuk dat je joint,, inderdaad is het een andere indeling dan hier maar het is niet zo heel erg verschillend, dus opzich moet het wel lukken. Very Happy


[RPG] Pixiv Fantasia Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 16:12











U P D A T E
Pixiv Fantasia geraakt op dreef!
Zie hier, de eerste Update van Pixiv Fantasia! En ja hoor: we hebben al wat te melden!
Allereerst:

Alle gebruikers hebben in totaal 263 berichten geplaatst
We hebben 11 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Dreams
We hebben 13 Original Characters


Er zijn nog tal van belangrijke rollen over om te spelen! Zoals onder andere allebei de commandanten van Guargadia, Keizer Linus van Zylance en Razhan de commandant van Zylance, Beide commandanten van Trighalt samen met 1 geneeskundige van Trighalt en nog zo veel meer! Aarzel niet en maak snel een auditie!

Voor verdere vragen kan men mij altijd mailen!

For Freedom, For Honor, For Pixiv!





[RPG] Pixiv Fantasia Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
[RPG] Pixiv Fantasia Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 16:53

Zoeter heel erg gaaf uit Very Happy
Ziet er mooi, en geordend uit. Ik denk dat ik me aanmeld, maar zit nu op iPad dus heb geen mogelijkheid.Mischien later ^^
Succes!


[RPG] Pixiv Fantasia 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[RPG] Pixiv Fantasia DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Pixiv Fantasia   [RPG] Pixiv Fantasia Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 17:24

Oke! Dankjewel!



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[RPG] Pixiv Fantasia 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Pixiv Fantasia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: