Kitten(s) Sand x Ash



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kitten(s) Sand x Ash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mojave
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
80

CAT'S PROFILE
Age: 2.4 Jaar
Gender:
Rank:
Mojave
BerichtOnderwerp: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:21

Lang geleden heb ik al een oproep gedaan, maar ik ben dus opzoek naar de kittens van Ash and Sand. Sunshine zal zich voor doen als de neppe vader, maar de dove kitten is achtererdochtig door zijn vacht.


1e kitten:
De kleine kitten is doof (toch maar aan één oor in de eerste twee manen aan twee oren). In de eerste twee manen probeert hij zo goed mogelijk de gebaren van zijn moeder op te vangen, maar tevergeefs. Tot hij op een dag wakker wordt en de vogeltjes hoort fluiten aan zijn rechter oor. Ondanks alles probeert hij met zijn handicap te leven, en zo te zorgen dat hij toch een goede warrior kan worden. Grijskleurig als zijn/haar vader.

Name:
Gender:
Caracher:

2e kitten:
Een beetje een jaloers typje, maar voelt toch medelij voor zijn littermate, hij probeert echt zijn best te doen zijn moeder te helpen met het opvoeden van de dove. Maar voelt zich toch lichtelijk achtergesteld omdat zijn moeder veel tijd kwijt is aan de andere kitten. En als hij dan wilt spelen, is ze meestal te moe, of slaapt zijn broertje/zusje eindelijk. Hij is dan ook dolblij als zijn broertje/zusje aan één oor kan horen. Zandkleurig als zijn/haar moeder.

Name:
Gender:
Caracher:



~Aanmeldingen~


Bluepaw || Sandspots || Mojave || Rush || Jayfeather || Aspenpaw || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Kitten(s) Sand x Ash LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:30

Dubbelpost ~

Er komt zeker weten een tweede wél gezonde kitten.


Kitten(s) Sand x Ash QHTBjCa
Kitten(s) Sand x Ash Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Resintail
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Resintail
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:32

O man, het lijkt me super om zo kitten te spelen, maar ik weet niet zeker of me dat wel lukt...

Ik denk even na


Kitten(s) Sand x Ash 34japec

Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:33

Trouwens Sanne, voor de kittens, ze moeten zeker allemaal het uiterlijk van hun moeder hebben he (aangezien ashcloud grijs is en dat is dan nogal onlogisch met Sunshine als die kittens plots grijs zijn, nietwaar? xD).


Kitten(s) Sand x Ash Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Kitten(s) Sand x Ash 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:34

Ik wil wel nogsteeds, zal ik mijn vorige aanmelding even kopieren als die er nog is?


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Kitten(s) Sand x Ash LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:38

Vul anders het nieuwe lijstje wel in Dreamheart (:

Oh ja dat is waar ook, maar misschien kan de dove grijs zijn zodat ze achterdochtig raken? ;D


Kitten(s) Sand x Ash QHTBjCa
Kitten(s) Sand x Ash Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:40

Dat is wel een goed idee, en dan beweerd Sun dat het komt door een straf van Starclan, maar hij wil er niet vaak over praten want dan wordt hij 'emotioneel'. xD


Kitten(s) Sand x Ash Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Resintail
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Resintail
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:52

Name: Dustkit*-Duststorm/Dustear
Gender: Nog niet helemaal over uit. Misschien kater
Caracter: Dustkit* probeert zo veel mogelijk van de wereld te volgen en mee te doen, maar is erg kwetsbaar en voelt zich vlug onveilig. Hij houdt van de aandacht van zijn moeder, maar vindt het soms wat te veel. Hij wil zo veel mogelijk mee doen met de rest. Als hij wordt buiten gezet van de rest, kan hij of verdrietig of boos worden. Daarmee moet je mee oppassen, want al zeg je het niet zo vlug, deze kat kan goed boos worden. Dustkit* is vriendelijk tegen iedereen en bijna iedereen vindt hem aardig. Ondanks zijn doofheid is hij wel een goede jager. Vooral grote prooien zoals konijnen, is hij goed in, omdat hij in trillingen hoort.



Kitten(s) Sand x Ash 34japec

Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug.


Laatst aangepast door Resintail op di 21 feb 2012 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Kitten(s) Sand x Ash 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:53

Ok, ik ga voor de gezonde kitten tenzij ik ook met die rode vacht Rose mag spelen als ik dr al mag xD

Name: Rosekit, Rosepaw, Rosesong
Gender: Female
Looks:
Kitten:

apprentice:

Warrior:

Ogen moet ik nog bewerken hoor xD

Caracher: Kortbondig:
Angstig || Verdrietig || Liefdevol || Boos (ze geeft zichzelf de schuld van haar broertje/zusjes doofheid
en ze zal niet in Starclan geloven.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home


Laatst aangepast door Dreamheart op di 21 feb 2012 - 18:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Resintail
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Resintail
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:54

Eeeu, Dreamheart, ze was toch Doof?


Kitten(s) Sand x Ash 34japec

Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Kitten(s) Sand x Ash 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:55

omg verkeerd gelezen xD
verander het al :3
en denk dat ik dan voor de gezonde kitten ga ^^
want ik wil graag die rode vacht
:3

EDIT: dus das m x'D


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home


Laatst aangepast door Dreamheart op di 21 feb 2012 - 18:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Resintail
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Resintail
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 18:57

Ow, jammer.

Ik wil dan misschien wel de dove spelen, even afwachten.

Edit: Ik ga dan voor de dove.


Kitten(s) Sand x Ash 34japec

Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreltail
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: .: 16 Moons young :.
Gender:
Rank:
Squirreltail
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 19:27

"It's unfair how (s)he's getting all the attention! I wish I were the deaf one so you'd might look at me once!"

Name
Ivory -kit, -paw, light

Gender
Female

"He... He is our father? Mommy, daddy! How could you lie to us! To me! Why... I.. I thought you loved me!"


Looks
Qua haar uiterlijk gaat ze toch echt haar moeder achterna. Met haar slanke bouw, haar mooie grote ogen en haar zandkleurige vacht. Maar ook op haar 'nepvader' lijkt ze erg door haar lange vachtje, hierdoor zouden de meesten katten ook geen vraagtekens zetten bij haar geboorte, ondanks dat dit puur toeval is. Ondanks dat ze heel erg veel op Sunshine en Sandspots lijkt, is er toch één ding dat niet te plaatsen valt bij beide ouders, haar ogen hebben een schitterende blauwe kleur, die toch echt naar Ashcloud te herleiden is.

"You? I'll never accept you as my dad, Sunshine is my father, he'll always be! I don't believe nor trust you Shadowclan scum!"

Character
In het begin is Ivorykit toch echt een zoete kitten, ondanks dat de quotes je misschien iets anders laten geloven. Er zit echter toch een kronkel in haar karakter, ze neigt wel naar de dramatiek. Ondanks dat ze ook heel erg zeker lijkt voor iedereen om haar heen, heeft ze toch ook echt een onzekere kant die alle fundamenten van haar karakter van zand maakt inplaats van beton. En als haar ouders meer aandacht schijnen te hebben voor haar dove broertje/zusje, stort dit fundament langzaam in. Ze wordt jaloers en juist als ze de ondersteuning nodig heeft van haar ouders, heeft ze het gevoel dat ze dit niet krijgt. Toch houdt ze onvoorwaardelijk van haar familie en staat altijd voor ze klaar. Vooral tegen haar vader kijkt ze erg op. Om soms nog wat extra aandacht te verkrijgen heeft ze soms wel eens de neiging tot uitsloven. Dit gaat zo door, totdat Ashcloud ten tonele verschijnt.

Als ze erachter komt dat haar grote held, Sunshine, haar vader helemaal niet is, stort haar kleine wereldje totaal in. Ze voelt zich bedrogen door Sunshine, haar echte vader, maar vooral door haar moeder. Ze weigert Ashcloud te accepteren en geeft hem de schuld van alles wat mis is gegaan en zal gaan. Het was allemaal zijn schuld. Ook jegens haar moeder koestert ze wrok om dit hele gebeuren, al zou ze nooit gewelddadig worden. Het is eerder een stille kilte, die duidelijk merkbaar is. Ze haat dan ook haar ogen, en alles wat te herleiden valt naar Ashcloud. Ondertussen zoekt ze 'onderdak' en zekerheid bij haar vrienden, zowel binnen, als buiten de clan(Als ze daar vrienden maakt). Ze sluit ondertussen wel weer wat vrede met haar moeder, al zal er nog steeds een afstand zijn.

Later, als ze wat ouder is, zal dit langzaam iets wegtrekken en ze zal er leren wat meer vrede mee te hebben.


Kitten(s) Sand x Ash 307rteb
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonspell
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
70

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender:
Rank:
Moonspell
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 21:00

Ik geef me ook aan as kandidaat, maar ik kan nu even het formulier even niet invullen, maar ik stel me kandidaat Wink


Moonspell
-Blacksoul-Lavenderkit-Hoeps-Silverwhisper-Redfur-Tigerwing-
Kitten(s) Sand x Ash Ix4mir
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnstripe
Member
Kitten(s) Sand x Ash DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 38 manen.
Gender:
Rank:
Dawnstripe
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 12:02

Jongens even duidelijk bij zetten voor welke kitten je gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Kitten(s) Sand x Ash FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Kitten(s) Sand x Ash   Kitten(s) Sand x Ash Icon_minitimedo 23 feb 2012 - 10:02

Ik ga voor de dove kitten
Name:
Freezekit-paw-Strike
Gender:
Male
Looks:
kitten:
Apprentice:
Warrior:
Caracher:
Freezekit is de verlegenheid zelf, hij kan moeilijk contact leggen, en dit komt mede door zijn doofheid. In de eerste twee manen vind hij het verschrikkelijk om niet te kunnen horen, hij probeert de katten te begrijpen door hun gevoelens te voelen, maar dit werkt niet echt. Dan probeert hij, zo goed en zo kwaad als het kan, zijn moeder na te doen.
Alshij op een zonnige koude mogen geritsel en geschuifel hoort, dan si hij door het dolle heen. Maar door zijn ethousiasme en hyperheid de eerste dagen zien de katten hem liever weer doof,en dat raakt hem. Hij wordt stil en sluit zich af, hij blijft loyaal maar het liefst zit hij ergens alleen.


Kitten(s) Sand x Ash Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kitten(s) Sand x Ash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: