Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blood on my claws. (Hunting)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Whitenose
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 15:58

Whitenose dacht dat alles verloren was voor Kayleigh. Whitenose zag de katten in de struiken verdwijnen. Ze keek hun na, ze kon nu niet mee gaan. Malona had gezegd dat ze hier moest blijven zitten, dus dat deed ze.



Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 2h6wvw1



Laatst aangepast door Whitenose op di 28 feb 2012 - 16:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
38

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Kayleigh
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 16:04

Malona ging tegenover Kayleigh staan, Malona keek vals naar Kayleigh. "Zeg je laatste woorden rogue." Zei Malona vals tegen Kayleigh. "W-wat?" Zei Kayleigh met een trillende stem. Toen dacht Kayleigh aan wat Whitenose zei. "Als ik jou was zal ik zo snel mogelijk ontsnappen." Zei Whitenose. "Had ik maar naar Whitenose geluisterd! Stomme ik!" Dacht Kayleigh. Malona trekte haar nagels uit en Kayleigh zag dat Malona naar Kearn knikte. Kayleigh rilde. Wat moet ze nu doen? "Had je maar niet mee moeten gaan." Zei Malona vals tegen Kayleigh. Malona liep rondjes om Kayleigh heen. Kayleigh keek even naar de lucht. "Starclan als je bestaat, wil je me helpen?" Fluisterde Kayleigh. Toen zette Malona zich af naar Kayleigh en Malona zette haar nagels in Kayleigh's schouder. Een pijn schoot door Kayleigh's schouder heen. Kayleigh blaasde naar Malona. Toen schopte Malona Kayleigh in haar buik. "Whitenose help me!" Schreeuwde Kayleigh paniekerig.

(Whitenose ik ben na Malona, en jij bent na mij, wil je maybe je post editen?)


Cast out, buried in a hole
Struck down, forcing me to fall
Destroyed, giving up the fight
Well, I know I'm not alright


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 537k8y
No one here is getting out alive
This time I've really lost my mind, and I don't care
So close your eyes, and kiss yourself goodbye
And think about the times you spent, and what they've meant
To me it's nothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 16:29

"Whitenose help me!" hoorde Whitenose Kayleigh schreeuwen. Ze aarzelde geen moment en sprong uit de struiken. "Hou op!" gilde ze. "D-dit kan niet! Clans horen niet zomaar te aanvallen." Whitenose keek naar Malona en daarna naar Kayleigh. "Ze is toch geen boskat?" Whitenose dacht na, de Bloodclan haten boskatten, dat deed zij ook. Maar een rogue is geen boskat. "Nou?" vroeg Whitenose tenslotte.



Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:25

Kearn zat in het gras te wachten op het antwoord van Malona. Daarna zag hij Malona een valse blik naar de rogue gooien. Kearn wist onmiddellijk dat het geen goed teken was voor Kayleigh. Daarna zei Malona vals: "Zeg je laatste woorden rogue." Daarna strekte ze nagels uit en knikte naar Kearn. Kearn liep naar Malona toe. "W-wat?" zei Kayleigh met een trillende stem. Kearn keek de rogue aan en hoopte dat Whitenose Malona's woorden niet had gehoord. Daarna ging Kearn opstaan en liep naar Malona toe hij wou de kat graag helpen met de rogue vermorselen. Kearn stond te kijken toen Malona afzette en in Kayleigh haar schouder beet. Daarna blaasde Kayleigh maar voor ze iets kon doen schopte Malona in haar buik. Kearn wou ook op de rogue springen maar voor hij dat kon doen riep hij hard en in paniek: "Whitenose help me!" Kearn zag hoe Whitenose erna uit de struiken sprong en gilde: "Hou op! D-dit kan niet! Clans horen nier zomaar aan te vallen." Whitenose keek Malona strak aan en zei: "Ze is toch geen boskat?" Kearn keek Malona vragend aan en ging zitten.


Kearn:

Funny Danbo:
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 CupcakekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 1052k40Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 MalonalovekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 19:50

"Whitenose help me!" Schreeuwde Kayleigh. Malona keek boos naar Kayleigh en wou Kayleigh net een mep geven toen Whitenose uit de struiken sprong en gilde: "Hou op! D-dit kan niet! Clans horen niet zomaar aan te vallen. Whitenose zat Malona strak aan te kijken, Malona keek ook strak naar Whitenose. "Ze is tog geen boskat?" Zei Whitenose. Malona keek gemeen naar Kayleigh. "Nou?" Zei Whitenose tenslotten. "Whitenose, bemoei je er niet mee, ga ergens jagen ofzo." Zei Malona gemeen tegen Whitenose. Malona liep snel naar Kearn en fluisterde: "Whitenose verpest het! Die stomme irritante poes!" Malona keek even naar Whitenose. Toen stapte Malona naar Kayleigh en zei vals: "Waar waren we gebleven?" Malona keek vals naar Kayleigh. Toen mepte Malona Kayleigh en grijnsde. "Zeg maar dag tegen je leven!" Zei Malona vals tegen Kayleigh.

(Sorry voor een beetje laatheid)


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
38

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Kayleigh
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimema 5 maa 2012 - 19:37

Malona keek boos naar Kayleigh, Kayleigh keek bang naar Malona. Toen kwam Whitenose uit de struiken en gilde: "Hou op! D-dit kan niet! Clans horen niet zomaar aan te vallen. Malona en Whitenose zaten elkaar strak aan te kijken. "Ze is tog geen boskat?" Zei Whitenose. Even was het stil. "Nou?" Zei Whitenose tenslotte. "Whitenose bemoei je er niet mee, ga ergens jagen ofzo." Zei Malona gemeen tegen Whitenose. Malona liep naar Kearn en fluisterde iets. Kayleigh wou net wegrennen, toen Malona weer naar Kayleigh kwam. "Wegrennen heeft tog geen zin, ze gaan me tog achterna." Dacht Kayleigh. "Waar waren we gebleven?" Zei Malona vals tegen Kayleigh. Malona keek strak naar Malona, Malona keek vals terug. Toen mepte Malona Kayleigh. Kayleigh viel bijna om. De plek waar Malona geslagen had begon hevig pijn te doen. Malona grijnsde. "Zeg maar dag tegen je leven!" Zei Malona vals tegen Kayleigh. Kayleigh keek snel om zich heen. "Wegrennen of vechten?" Dacht Kayleigh. "Wegrennen!" Dacht Kayleigh. Kayleigh rende zo hard ze kon weg. Weg van het gevaar. Ze rende voor haar leven.


Cast out, buried in a hole
Struck down, forcing me to fall
Destroyed, giving up the fight
Well, I know I'm not alright


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 537k8y
No one here is getting out alive
This time I've really lost my mind, and I don't care
So close your eyes, and kiss yourself goodbye
And think about the times you spent, and what they've meant
To me it's nothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimema 5 maa 2012 - 19:43

Whitenose zag dat Malona weer naar Kayleigh liep. "Whitenose bemoei je er niet mee, ga ergens jagen ofzo." zei Malona vals. "Waar waren we gebleven?" had Malona daarna nog gezegd. "Zeg maar dag tegen je leven!" Malona stond op het punt om aan te vallen toen Kayleigh wegrende. Whitenose rende mee met haar om te voorkomen dat Malona hun niet achtervolgde, en als ze dat deed kreeg ze met haar te maken.



Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 12:52

"Whitenose, bemoei je er niet mee en ga jagen of zo." zei Malona vals. Daarna kwam ze naar Kearn en fluisterde: "Whitenose verpest het! Die stomme irritante poes!" Daarna ging ze naar Kayleigh. Toen zei Malona: "Waar waren we gebleven?" Ze wachtte even en zei toen: "Zeg maar dag tegen je leven!" Daarna keek Kayleigh om zich geen. Na een tijdje zette ze het op een lopen. Whitenose liep er onmiddellijk achteraan. Kearn aarzelde geen moment en begon toen ook te lopen. Hij had geen idee ofdat Malona ook mee liep of niet. Het enige wat wist was dat de twee katten ver voor waren.


Kearn:

Funny Danbo:
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 CupcakekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 1052k40Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 MalonalovekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 13:14

Malona keek Kayleigh strak aan, en toen rende Kayleigh weg, Whitenose en Kearn rende achter Kayleigh aan. Malona zat nog, met haar ogen dicht. "Ik krijg je wel rogue, ren maar zo hard als je kan. Ik grijp je." Zei Malona tegen zichzelf. Toen deed de poes haar ogen weer open en keek heel erg vals. "Here i come." Zei Malona. Toen rende Malona de kant op waar Kayleigh was heen gerend. Malona zag Kearn rennen. De poes rende zo snel dat ze Kearn bijna inhaalde. "Hey Kearn, we pakken die rogue!" Zei Malona tegen Kearn. Toen rende Malona richting een struik en ging er doorheen. "Met deze afsnijroute ga ik de rogue verrasen. Dacht de poes. Malona rende door en was bij de grens van het bos. Toen stond Malona achter een boom de rogue op de wachten. Malona keek even en zag dat de rogue en Whitenose dichtbij kwamen. Malona grijnsde. "Nu kan ze niet meer ontsnappen!" Dacht ze.


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 22:55

Whitenose zag dat Kearn ook mee gekomen was, Malona kwam er ook aan. Alleen zij ging ook weer weg. Zou ze het opgegeven hebben? Een paar seconden later zag ze Malona ook weer verschijnen. Whitenose keek naar Malona, ineens keek ze heel vals naar Malona. Whitenose sprong op Kayleigh en beet haar in haar schouder. "Je dacht dat ik te vertrouwen was he? Nou, mooi niet dus! Dit was mijn grapje!" dacht ze. Whitenose keek even op naar Malona. Zou ze mee aanvallen? Zou ze haar valstrik slim genoeg vinden? Whitenose besefte dat Malona en Kearn ook in haar valstrik waren getrapt. Whitenose wist nu zeker dat alles goed gelukt was. Ze zette haar klauw in Kayleigh's rug.

(No attempt to murder you know!)



Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
38

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Kayleigh
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 7:47

Kayleigh en Whitenose rende naast elkaar. Kayleigh keek even achterom en zag dat Kearn en Malona achter Kayleigh aan rende, maar Malona nam een bocht en rende naar een struik. "Zou Malona het opgegeven hebben?" Dacht Kayleigh. Kayleigh zag een zwarte poes aan de grens van het bos. Was het Malona? Ineens sprong Whitenose op Kayleigh en beet in haar schouder. "Auw! Ik dacht dat je te vertrouwen was.! Zei Kayleigh kwaad. Een flinke pijn voelde Kayleigh in haar schouder. Toen zette Whitenose haar klauwen in Kayleigh's rug. Kayleigh keek naar haar schouder, die flink bloedde. Toen keek Kayleigh duister naar Whitenose. Toen mepte Kayleigh Whitenose in haar gezicht, en schopte Whitenose in haar buik. Toen werd Kayleigh erg duizelig, ze wankelde en viel toen op de grond. Kayleigh probeerde op te staan maar haar poten wilde niet meewerken. Kayleigh keek bang naar Whitenose.

(Ben ik niet na Malona Whitenose? Nouja, boeiend. Laat je verhaaltje maar staan, maar de volgende keer een beetje aan denken Very Happy)


Cast out, buried in a hole
Struck down, forcing me to fall
Destroyed, giving up the fight
Well, I know I'm not alright


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 537k8y
No one here is getting out alive
This time I've really lost my mind, and I don't care
So close your eyes, and kiss yourself goodbye
And think about the times you spent, and what they've meant
To me it's nothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:59

Kearn was nog maar pas aan het lopen toen Malona naast hem kwam lopen. Ze was heel erg gehaast. Toen riep ze: "Hey Kearn, we pakken die rogue." Ineens sloeg ze af en liep verder het bos in. Kearn keek Malona na terwijl hij verder liep. Whitenose en Kayleigh kwamen terug in zicht. Kearn versnellde, nu liep hij zo snel dat hij maar kon. Toen hij dichter kwam leek het dat de katten stil stonden. Kearn naderde nu de katten en zag dat ze echt stil stonden. Malona was er ook bij. Kearn vertraagde de pas en liep zo naar de katten toe. Hij hoorde Kayleigh iets roepen. Toen Kearn daar aankwam zag hij de kat op de grond liggen en bang naar Whitenose kijken.

sorry inspiloos


Kearn:

Funny Danbo:
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 CupcakekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 1052k40Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 MalonalovekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 18:32

Kayleigh en Whitenose naderde Malona, toen sprong Whitenose op Kayleigh en beet haar in haar schouder. Malona keek toe, en glimlachte gemeen. "Auw! Ik dacht dat je te vertrouwen was!" Zei Kayleigh kwaad tegen Whitenose. Toen zette Whitenose haar klauwen in de rogue's zijn rug. "Wat heerlijk om te zien hoeveel pijn iemand lijdt!" Zei Malona zachtjes tegen zichzelf. Toen keek Kayleigh duister naar Whitenose, en Kayleigh mepte Whitenose in haar gezicht, en schopte in haar buik. Toen wankelde Kayleigh. "Ze is waarschijnlijk duizelig, net goed." Dacht Malona. Toen viel Kayleigh op de grond. Kayleigh probeerde op te staan, maar haar poten wouden waarschijnlijk niet meewerken. Toen liep Malona naar Whitenose en fluisterde: "Verwond haar nog meer, totdat ze bijna dood is." Malona keek naar Whitenose, en wachtte wat ze ging doen.

(Whitenose, jij bent met schrijven)


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 18:52

Whitenose zag Kayleigh duister kijken. Daarna haalde ze uit naar haar gezicht en schopte haar in haar buik. Kayleigh probeerde te ontsnappen maar wankelde alleen waarna ze op de grond viel. Malona kwam naar haar toe, ze was duidelijk onder de indruk. "Verwond haar nog meer, totdat ze bijna dood is." fluisterde Malona. Whitenose keek met een valse lach naar Kayleigh. "Jij dacht echt dat ik te vertrouwen was he?" Whitenose begon te vals te lachen en liep langzaam naar Kayleigh toe. Ze boorde langzaam haar nagels in de schouder van Kayleigh, heel langzaam. Toen haar nagels diep in haar schouder zaten begon ze haar klauw langzaam te bewegen, dat deed extra pijn. Whitenose haalde haar klauw uit Kayleigh's schouder en likte haar lippen alsof er iets lekkers in de buurt was. Ze hief haar poot op en zette haar nagels op dezelfde plek in Kayleigh's schouder, alleen bewoog ze haar klauw nu naar achter richting haar rug. Bloed kwam op haar klauwen en de vacht van Kayleigh was nu rood. "Blood on my claws." miauwde ze.

Ze dood Kayleigh niet!



Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
38

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Kayleigh
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 19:41

Malona liep naar Whitenose toe, en fluisterde iets. Toen keek Whitenose met een valse lach naar Kayleigh. Kayleigh keek bang naar Whitenose. "Jij dacht echt dat ik te vertrouwen was he?" Zei Whitenose, Whitenose begon vals te lachen en liep naar Kayleigh toe. Toen boorde Whitenose met haar klauwen in Kayleigh's schouder, heel langzaam. Kayleigh kreunde en deed haar ogen dicht. Toen Whitenose's klauwen diep in Kayleigh's schouder zat, begon Whitenose langzaam met haar klauwen te bewegen. Kayleigh deed haar ogen wijdopen en begon te gillen. "Hou op hou op alsjeblieft!" Schreeuwde Kayleigh. Toen trok Whitenose haar klauwen uit Kayleigh's schouder. Kayleigh ademde zwaar en keek naar haar zwaar bloedende schouder. Toen zette Whitenose haar klauwen op de zelfde plek in Kayleigh's schouder, maar Whitenose bewoog haar klauw richting Kayleigh's rug. Kayleigh schreeuwde het uit van de pijn. De vacht van Kayleigh werdt rood van haar bloed. "Blood on my claws." Miauwde Whitenose. "Ik dacht dat je mijn vriendin was Whitenose, mijn enige vriendin. Maar dit bewijst het tegendeel." Fluisterde Kayleigh tegen Whitenose. Kayleigh zag het bloed uit haar schouder komt en het bloed op de grond drupte. "Ik wil nog niet dood." Zei Kayleigh tegen zichzelf. Toen verzamelde Kayleigh al haar kracht, en stondt op. Kayleigh voelde een flinke pijn in haar schouder. Toen rende Kayleigh weg. ze was maar eventjes aan het rennen, toen ze struikelde. Kayleigh keek naar de grond, Kleine bloeddruppeltjes vielen op de grond. "Ik smeek het je, dood me niet!" Zei Kayleigh bang.


Cast out, buried in a hole
Struck down, forcing me to fall
Destroyed, giving up the fight
Well, I know I'm not alright


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 537k8y
No one here is getting out alive
This time I've really lost my mind, and I don't care
So close your eyes, and kiss yourself goodbye
And think about the times you spent, and what they've meant
To me it's nothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 21:21

Kearn zag Malona naar Whitenose lopen en iets fluisteren. Kearn was nieuwschierig wat het was maar bleef toch zitten. Daarna liep Whitenose naar Kayleigh en zei gemeen: "Jij dacht echt dat ik je vertrouwen was he?" Daarna begon de kat heel gemeen te lachen. Kearn keek toe hoe ze daarna naar de rogue liep en haar nagel in zijn schouder boorde. Toen gilde Kaleigh: "Hou op hou op asjeblief." Daarna haalde ze haar poot weg en legde hem daarna terug op de wonde. Toen ze haar klauw terug uit de rogue haar schouder haalde zat er op haar vacht en poten bloed van de kat. Daarna riep ze: "Blood on my claws." Kearn had nooit gedacht dat Whitenose zo zou veranderen. Eerst was ze bevriend met de kat en daarna verwond ze ze. Hij zag dat Kaleigh iets fluisterde tegen Whitenose. Kearn had geen zin om zich daar druk om te maken. Daarna ging ze opstaan en begon te lopen. Ze was niet snel meer van de pijn. Kearn liep achter haar aan in een rustig tempo en haalde haar al bijna bij. Toen struikelde ze en riep bang: "Ik smeek het je, dood mij niet." Kearn keek achter zich naar de twee bloodclankatten. Zij mochten beslissen wat er met de rogue gebeurde.

Sorry voor het late antwoord


Kearn:

Funny Danbo:
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 CupcakekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 1052k40Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 MalonalovekearnBlood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 17:05

"Jij dacht echt dat ik te vertrouwen was he?" Zei Whitenose gemeen tegen Kayleigh. Malona lachte toen Whitenose haar scherpe nagels in Kayleigh schouder boorde. "Hou op, hou op alsjeblieft!" Gilde Kayleigh. Malona grinnikte en keek vals naar Kayleigh, die een grote wond op haar schouder had, die flink bloedde. Malona liep nog even naar Whitenose. "Ik vond het een goede val van jou, dat je als eerst met de roguebevriend was, en daarna haar verwond." Fluisterde de zwarte Bloodclan poes tegen Whitenose.. Toen stond Kayleigh op en rende weg. "Die gaat het niet redden om ver weg te rennen." Miauwde Malona tegen Whitenose. Malona kon de geur van de rogue ruiken. Malona liep rustig achter de geur van Kayleigh aan. Toen zag ze Kayleigh op de grond liggen. Kearn was al bij de rogue en keek naar Whitenose en Malona. "Ik smeek het je, dood me niet." Riep de rogue bang. Malona wou net haar nagels in Kayleigh haar keel boren, toen Malona iemand in de struiken hoorde ritselen. de zwarte poes keek naar de struiken. "Kom uit uit de struiken, wie je ook bent!" Miauwde Malona gemeen...

(Flutjes)


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Blood on my claws. (Hunting)   Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 Icon_minitimema 2 apr 2012 - 18:31

Silverleaf verscheen uit de struiken en keek woedend naar malona .¨jij eindelijk heb ik je gevonden ¨siste ze woedend.Ze was nog steeds niet vergeten hoe malona daar stond naar haar gestorven zus te kijken met haar pasgeboren kittens.Ze keek even naar de rogue die bloedend op de grond lag en ze gromde ¨ga je hem ook al vermoorden zo als mijn zus¨.Ze keek malona kill en woedend aan klaar voor het gevecht en ze zou vooral niet terug deinsen .Ze wou haar bloed proeven koste wat het koste .Al zou het haar leven kosten ! Ze keek even naar haar poten en ontbloote haar vlijmscherpe nagels en tanden .Ze keek nog steeds vals en woedend naar malona wachttend op haar antwoord ook al wist ze dat ze zeker met haar zou vechten.


Blood on my claws. (Hunting) - Pagina 2 RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blood on my claws. (Hunting)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: