Never Enough



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Never Enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nelthilta
Member
Never Enough DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Never Enough   Never Enough Icon_minitimedo 19 aug 2021 - 21:30

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta had haar best gedaan om met een klein offer, een roodborstje, richting de nieuwe Headquarter te lopen. Orchis had een geweldige plek gevonden om hun macht te verstevigen en hoewel niet elke plek schoon en pracht uitstraalde; was het hun plek. De plek van de Elite en waren ze beschermd van de ogen van ongenodigde.

Het had even geduurd voordat de bewakers haar langs lieten, immers was Orchis de grote baas en konden ze enkel met zijn toestemming zijn kant op komen. Nelthilta was gelukkig geen onbekende kattin, en viel ook op met haar stralende witte vacht en licht naar buiten krullende oortjes en schattige bouw. Schattig maar diep van binnen was ze een van de sterkste volgers van de General.

Met dansende poten liep ze dan ook op hem af voordat ze het roodborstje voor zijn neus neer legde. 'Almachtige General? Grinnikte ze zachtjes terwijl ze hem met lui knipperende ogen aan keek. Hij was sterk, zelfs al stonk hij een uur in de wind. Aan de andere kant, het was een bekende geur; eentje die ze vanaf haar geboorte al kende. Hij was haar toekomst en ze zou hem volgen als een trouwe puppy, alleen dan iets gevaarlijker. Hij zou de Elite groter maken dan alle Leaders voor hem. Hij was de General met een visie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Never Enough Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimedi 24 aug 2021 - 11:49


Never Enough Dd5cjs10
Orchis had zijn zijn rug toegekeerd naar de deur van zijn kamer. Zijn huid lag strak over zijn gebochelde houding waardoor zijn uitstekende ruggengraat er nog scherper uitzag. Orchis zat met een reden met zijn rug toegekeerd naar de uitgang. Hij zat namelijk op de rugleuning van de oude stoffen bank door het raam te kijken. Het was pas een dag dat ze hier waren, iedereen nog druk met het settelen in het nieuwe kamp. Er waren vandaag nog geen surveillances, enkel jachtpatrols. Orchis had de Elite een dag vrij gegeven van het bewandelen van de grenzen om te kunnen focussen op andere taken zoals het binnenhalen van nestmateriaal, voedsel, en het ontdekken van de ruimtes voor de katten die hier nog geen stap eerder hadden gezet. Zelf was hij de hele dag druk geweest om iedereen aan te sturen maar was na een tijdje toch weggetrokken in zijn eigen ruimte om te denken. Het kamp was enorm, er waren vele ruimtes en die moesten ingedeeld worden. Het systeem waar de Elite altijd meegeleefd had met de barns wou hij behouden. Hoewel het gebouw groot genoeg was voor iedereen om in te slapen betekende niet dat het ineens luilekkerland werd. Luxe moest nog altijd verdiend worden.. Terwijl Orchis bezig was met het uitdenken keek hij dus door het raam. Het was druk op de openplaats. Veel Members en Young-One's waren in de weer. Zijn blauwe ogen gleden mee op de bewegingen van zijn clan. Hij hield zijn blik ook niet los toen hij de deur veder hoorde openen. Een kat kwam binnen. Het zou met goede reden zijn, anders hadden de bewakers haar niet binnengelaten. Orchis sloot zijn ogen door de nieuwe verse geur die door de kamer heen streek. Hij nam het diep in zich op. Hoe meer hij haar rook, hoe dieper haar geur op zijn tong lag, hoe meer hij Sirtlan proefde. Nelthilta sprak hem aan. Haar woordkeus sloeg goed op hem maar dat liet hij niet zien in zijn houding. Nog steeds zat hij met zijn rug naar haar toegekeerd.

''Nelthilta..'' Mauwde hij haar naam uit na een korte stilte. Zijn tong gleed langs zijn lippen toen hij sprak. ''Waarmee kan ik je helpen?''


Never Enough Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Never Enough DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimedi 12 okt 2021 - 19:59

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta wist dat het hard werken was, de Elite tevreden houden. Orchis had geen tijd om te gaan jagen, hij moest alles in de gaten houden. Ervoor zorgen dat elke pas die gezet werd op het juiste moment werd gedaan. Nelthilta zou altijd naast hem staan, niet direct naast want ze was natuurlijk een onderdaan maar ze zou hem altijd volgen. Als hij zei spring, dan zou ze vragen hoe hoog. Ze was een echte dochter van haar vader, hoewel ze in bouw en vacht niet extreem veel van hem weg had was haar geur en uitstraling die van een echte Bloodclanner. Het feit dat er wat modderig bloed door haar lichaam stroomde, dat van Shadowclan maakte haar weinig uit. Ze zou zich bewijzen, keer op keer, op keer. 

Ze sprak haar General met een goede toon aan, ze wist dat ze er niet met loze complimenten en woorden zou komen. Ze was ook niet lui, vaak was ze in staat om wat meer met hem te bereiken maar ze maakte er geen misbruik van. Zag het enkel als een manier om misschien ooit met hem de Clans de macht en kracht van Bloodclan te laten voelen. Ze was jong en misschien niet super geduldig maar voor hem, voor hem zou ze alles doen. 'Nelthilta..'' Sprak de kater terwijl hij met zijn rug naar haar toegedraaid zat, zoals normaal terwijl hij zijn aandacht ongetwijfeld op de rest van het kamp hield. 'Waarmee kan ik je helpen?' Nelthilta legde het roodborstje voor de poten van de kater neer. 'Het is niet je favoriete eten, maar ik dacht dat je geen tijd had om te jagen.' Mauwde ze simpel terwijl ze hem met een kleine grijns aan keek. Een die respectvol genoeg was om hem niet af te keuren maar ook een die aangaf dat ze in een goed humeur was. 'Is er nog iets dat ik voor je kan doen?' Hoewel ze niet de meest ervaren kattin was, en nog geen Member was ze ongetwijfeld wel een van de Young Ones die niet terug deinsde voor een uitdaging. Ze was niet snel bang, en hoewel Orchis haar niet beangstigend respecteerde ze hem omdat ze dat wilde. Hij was meer dan degene geweest waar ze vanaf haar geboorte al naar op keek, hij was hoop voor Bloodclan en hoop voor haar wensen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Never Enough Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 11:30


Never Enough Dd5cjs10
Hij keek nog altijd niet weg van de bewegingen op de openplaats, ook niet toen Nelthilta dichter naar hem toe was gekomen met een prooi. Het was een roodbosje, dat rook hij. De geur van de vogel lag nog vers op zijn dodenlijf en sierde rondom de mond van de witte Young-One. Heel kort sprong zijn blauwe ogen naar het diertje, zo snel dat het niet eens te zien was voor de ander dat hij zijn blik weggetrokken had van het raam. Het vogeltje was klein maar rond van het vlees. Zijn oor trok goedkeurend. Ondanks dat het tempratuur weer wat begon te dalen waren de prooien nog goed vet. Hij likte zijn lippen maar boog zich niet voorover om te eten. Hij zou later eten. Eerst wou hij nog wat regelen. De tom rapste zijn ruwe keel toen Nelthilta vroeg als ze hem nog ergens mee kon helpen. Dat kon ze zeker... ''Ja.'' Zei hij vlug maar simpeltjes. Een klein grijnsje sierde over zijn dunne lippen. ''Er is wel iets wat je nog voor me kan doen, Nelthilta.'' Hij knipperde eventjes met zijn ogen die droog aanvoelde van zijn gestaar op de katten onder hem. ''Over twee dagen is het precies twaalf moons geleden dat we Sirtlan begraven hebben.'' Begon hij. Orchis voelde zijn haren kriebelen op zijn huid toen hij de naam van zijn mentor uitsprak. Sirtlan.. Sirtlan.. Sirtlan. Sirtlan. Sirtlan... Elke keer als hij aan hem dacht, als hij zijn naam uitsprak dan tolde zijn hoofd. Hij kreeg hem niet uit zijn kop, kreeg het gevoel dat er telkens iets in zijn maag kneedde niet weg. Orchis sloot zijn ogen en liet zijn kop hangen terwijl hij een diepe ademtuig naar binnenliet glijden via zijn gespreide neusgaten. Sirtlan.. Ik ruik je. Je bent er nog. Ik ruik je. Jouw geur, jouw smaak, het brand op m'n tong en kietel mijn neusvleugels. ''Ik wil die dag je final assessment afnemen Nelthilta.'' Mauwde hij na een tijdje toen hij zijn kop weer terug omhoog bracht. Zijn ogen zochten nu voor het eerst haar blik op in de tijd dat ze al in zijn kamer was. ''Het is tijd dat je de rang van Member op je neemt en mij zal dienen als een waardige lid van de Elite.'' Orchis stond op en draaide zijn magere lichaam haar kant op. Sirtlan.. Ik zie je en enkel jij als ik naar haar kijk. Ze ruikt naar jou. Ze is jij... en ik zal je terugbrengen in een eigen lichaamsvorm. ''Ik heb veel plannen voor je kleine meid. Toekomstplannen. Enkel die jij voor mij kan uitvoeren.'' Niemand anders droeg het goud van zijn mentor in diens bloed. Het was enkel haar.. en ik zal het uit haar laten sijpelen.

Ik zal je bevrijden van de dood. Ik zal jouw goudenlijn overzetten naar een nieuw bestaan. Een nieuwe lichaam voor je dwalende ziel Sirtlan. Hergeboorte vanuit mijn wil. Als een god kleit ik je nieuwe vorm. Omdat Ík dat wil. Omdat ÍK dat kan. Ik zal er alles aan doen om je weer bij me te hebben mijn oude.. vriend.


Never Enough Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Never Enough DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 13:09

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta wist dat ze hem niet af moest leiden van zijn taken. De gedachten van de kater gingen wel vaker alle kanten op, maar wellicht ook omdat hij goed moest plannen, zijn plannen waren er altijd om andere katten zoveel mogelijk te benadelen. Hij had Bloodclan groots gemaakt, als ze haar leven in zijn poten kon leggen, dan deed ze het. Zij was enkel een deel van zijn doel, en zou trots voor hem stralen, doen wat hij van haar wilde. Alles om Bloodclan te doen herrijzen, om te tonen dat ze ondanks het bloed van Shadowclan dat naast dat van Sirtlan in haar aderen stroomde, alles om dat bloed nog puurder te maken. De kracht lag wellicht net zoals bij Orchis niet alleen in haar spieren, het was gewoon haar vastberadenheid om de beste en trouwste Bloodclanner te zijn richting hem. Hij! Hij was haar grootbeeld, haar voorbeeld. Hij was degene die haar het leven had gegeven waar ze nu naar snakte. Hij en niemand anders behalve haar vader Orchis. Haar oortjes wiebelde ze kort toen de General sprak. 'Ja.' Mauwde hij simpel, ze wist dat ze vanzelf zou leren wat hij nodig had, zoals ze altijd had gedaan. Haar hele jeugd had ze zich naar hem gevormd, gevormd tot de kattin die ze was. Uit vrije wil, ze wilde zijn pion zijn. Samen de kracht van Bloodclan worden. Ook al was ze niet zijn Captain, er was meer dat ze voor hem kon zijn. Zelfs al was ze albino, zijn handicap had hem ook nooit gestopt en met het juiste team, met haar kon hij ver komen. Een kleine grijns sierde de lippen van de kater, die niet eens zo gek veel ouder was nu zijzelf ook volgroeid was. Ze had de leeftijd van een kat die Member kon worden al kon ze zich ook voorstellen dat hij haar nog Young One wilde houden zodat iemand een oog op de andere jongeren had. 'Er is wel iets wat je nog voor me kan doen, Nelthilta.' De kater knipperde even met zijn ogen terwijl de witte kattin doodstil naast hem bleef staan, niet in angst maar uit respect. Haar houding was zelfverzekerd maar niet te hoog, ze was zijn pion en ze zou naar hem luisteren. 'Over twee dagen is het precies twaalf moons geleden dat we Sirtlan begraven hebben.' De jonge kattin kneep haar ogen samen, ze was waarschijnlijk nog beter geweest als Sirtlan nog had rond gelopen om de linkerpoot van Orchis te zijn. Om haar te leren wat nodig was om zijn rijk te versterken. Orchis ademde diep in, ze had zelf niet door hoeveel ze naar hem rook, naar haar vader. Ze leek niet echt op haar ouders, maar ze leek van beide nog het meeste op de sterke kater die haar biologische vader was geweest en die haar samen met Orchis voor zijn rijk had opgeëist. 'Ik wil die dag je final assessment afnemen Nelthilta.' De albino knikte met een tevreden grijns, zelfverzekerd. Ze zou hem dienen als Member, eindelijk als een volgroeide onderdaan. Als volgroeid lid. Hij vertrouwde op haar en ze zou haar vader trots maken. Hem en Orchis. Altijd die twee, niet in die volgorde. Zijn ogen vonden haar blik terwijl ze zachtjes snorde. 'Ik ben van jouw Orchis, van jouw en geen ander.' Hij wist het en zijzelf wist het, ze had zich als kitten al voor hem gevormd, toen als ome Orchis en nu als Orchis de general en de krachtigste kater in Bloodclan. Hij was van haar in een zin zoals zij van hem was. Ze wist dat hij haar niet zou laten vallen, tenzij het niet anders kon om zijn rijk sterk te houden. 'Het is tijd dat je de rang van Member op je neemt en mij zal dienen als een waardige lid van de Elite.' Nelthilta knikte simpel terwijl ze haar zachte staart langs de gekromde rug van de kater liet glijden, hij wist dat ze klaar was en dat was ze ook. Ze was de sterkste pion die ze op dit moment voor hem kon zijn en de enige link met de krachtige bloedlijn van Sirtlan. 'Ik heb veel plannen voor je kleine meid. Toekomstplannen. Enkel die jij voor mij kan uitvoeren.' Een tevreden grijns verscheen op het gezicht van Nelthilta terwijl ze de kater met licht samengeknepen ogen aan keek. 'Alles om je te dienen.' Murmelde ze enkel, de zachte belofte die ze al eerder had gemaakt. Alles om hem de sterkste General ooit te maken, de General waarna de komende General zouden leven. Als ze ooit zo ver op konden rijzen als hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Never Enough Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 17:55


Never Enough Dd5cjs10
Ze zou alles voor hem doen, dat wist hij en dat was gevaarlijk. Orchis was namelijk niet vies om zijn macht over iemand te misbruiken voor zijn eigen narcistische wensen. Hij gebruikte de gene die hem blindelings volgde en de gene die nog wel dachten dat ze een eigen mening hadden forceerde hij zo dat ze alsnog deden wat hij wou. Zijn wil was namelijk wet. Hij deed alles wat hij wou en niks of iemand stond hem daarvoor in de weg. Als hij Sirtlan terug wou dan kreeg hij Sirtlan terug. Wat hij er ook voor moest doen, hoeveel bloed hij ook uit tedere kitten lijfjes moest zuigen, hij zou het krijgen. Nelthilta's staart over zijn rug gaf hem een rilling door zijn gehele lijf. Hij sloot zijn ogen, beeldde in dat het Sirtlan was die het deed. Ze was ook hem en ze was van hem. Van hem ja en ze zou alles voor hem doen. De tom opende zijn oogleden weer en keek de she-cat aan. In de tussentijd reikte met zijn poot naar haar wang. Bij de aanraking van haar gezicht perste hij zijn dunne lippen op elkaar. ''Je word eindelijk een grote meid Nellie, een echte vrouw. Een vrouw die mij trots zal maken.'' Murmelde hij terwijl hij haar gezicht vasthield. Zijn nagels prikte lichtjes uit zijn hulzen. Hij wist hoe ze over hem dacht, en hij wist precies wat hij moest zeggen om op haar in te spelen. ''En niet alleen mij, maar ook je vader.''

Want jij kleine parel zal de weg zijn naar je vaders hergeboorte.


Never Enough Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Never Enough DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Never Enough   Never Enough Icon_minitimewo 20 okt 2021 - 21:13

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta was niet bang dat Orchis haar te veel zou vragen, misschien ook omdat ze wist dat hij ergens een oog voor haar uit hield. Ze was een van de weinige die hem niet echt vreesden, misschien omdat ze deed wat ze moest doen en doorhad dat hij haar het beste leven in dienst van Bloodclan zou geven. De kater rilde licht toen ze haar staart over zijn rug liet glijden, een beweging die niet elke kat voor elkaar zou krijgen zonder dat diens vacht bloedrood zou kleuren. De kater opende zijn blauwe ogen voordat hij een poot naar haar wang bracht en deze aanraakte. Zijn lippen perste hij op elkaar voordat Nelthilta hem met een zachte glimlach aan keek. Ze vertrouwde hem en dat was gevaarlijk. Toch zat er een soort balans tussen hen, de wil van beide om altijd beter te worden. ''Je word eindelijk een grote meid Nellie, een echte vrouw. Een vrouw die mij trots zal maken.' Een zachte glimlach gleed over haar lippen terwijl ze haar staart zachtjes, bijna speels tegen zijn schouder tikte hem aangevende dat ze er voor hem was, dat hij haar warmte kon gebruiken net zoals haar lichaam en geest. Zacht prikte de nagels in haar wang waardoor ze haar lippen likte. 'En niet alleen mij, maar ook je vader.' Haar vader, ze hoopte dat Sirtlan trots was op wat ze bereikt had onder de tutelage van Orchis. 'Mijn vader. De kater die naast je had moeten staan. Maar je hebt mij. Mij..' Fluisterde ze haar stem zo zacht als de zomerbries maar ook vastbesloten als de sterkste stormwind. Hij had haar! Ze zou hem niet teleurstellen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Enough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: The Elite Territory :: The Elite Main Base :: Headquarter-
Ga naar: