[Newtspark] Getting drunk on sundays - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Newtspark] Getting drunk on sundays

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Carrioncough
Deputy
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimema 4 okt 2021 - 1:03

Oh wat was ze zielig aan het doen. Carrioncough snoof luid en spoog op de grond toen Newtspark zich wankel had omgedraaid. Hij scheurde zijn ogen niet van haar af voor ze helemaal uit zijn gezichtsveld verdwenen was. De deputy zuchtte. Wat een zootje had hij ervan gemaakt.
carrioncough


[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Crystalstar
Moderator
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimewo 6 okt 2021 - 21:47

Het was niet meer dan netjes om te wachten totdat Newtspark verdwenen was voordat ze zich op Carrioncough richtte. "Wat in Starclan's naam was dit?" Vroeg de grijze leader aan haar deputy, met een vurige blik in haar zeegroene ogen. Hier zou hij meteen leren wat het betekende om verantwoordelijkheden zoals die van hen te dragen. "Moet ik je er aan herinneren dat onze vrede met Thunderclan belangrijk is? Dat wij hen te vriend moeten houden nu ze van Stagtine af zijn?" Ze kwam dichterbij, zodat haar neus de zijne bijna raakte. "Vertel me wat hier gebeurd is, Carrioncough. Nu." Tot nu toe was ze niets dan tevreden geweest met zijn diensten, maar voor alles moest een eerste keer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimevr 8 okt 2021 - 15:54

Hij hoorde het lontje van zijn leider sissen en de eerste woorden waren maar een valse ontploffing. Hij keerde zich naar haar toe, maar voor hij antwoord kon geven stond ze met haar hebben en houden in zijn gezicht. Ze klonk boos en hij moest er niets van hebben. Een grom verliet zijn lippen, maar hij stapte niet achteruit. Zijn erg lichte blauwe ogen konden even goed vuur spuwen. Zijn frons werd dieper, kwader. "Ik verwacht iets meer respect van je Crystalstar. Als je dacht dat ik een deputy was die je kan staan afblaffen, had je misschien harder moeten zoeken naar Blueflower," spoog hij terug in haar gezicht. Wat voor greintje respect was dit? Helemaal niets. Het leek wel of ze hem bedreigde en dan zou ze mooi geen antwoord krijgen.
carrioncough


[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Crystalstar
Moderator
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2021 - 21:42

Een boze grauw welde op in haar keel, hoe durfde hij? Carrioncough had altijd al teveel vrijheden verondersteld onder haar leiderschap. Tot nu toe had Crystalstar het toegelaten omdat zijn kritische meningen haar geholpen hadden, maar ook hij moest antwoorden voor zijn fouten. De opmerking over Blueflower stak haar, en het kostte haar een hoop zelfbeheersing om niet meteen op de zwart-witte kater in te hakken. Toen hij haar afwees had hij het recht verloren om tegen haar te praten alsof ze zomaar een kattin was, nu moest hij haar naar haar rang behandelen. "Ik zal je die woorden vergeven, omdat je nog maar zo kort mijn deputy bent." Sprak ze langzaam, giftig, en met samengeknepen ogen. "Maar vertel me wat hier gebeurd is, ik moet weten wat ik Eveningstar moet vertellen, als Newtspark begint te praten." Haar toon was ietwat verzacht, en nu stond er meer spoed in haar blik dan woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 21:25

Hij grauwde boos, wilde eigenlijk er tussen komen, maar ze sprak al verder. Hij liet zijn oren in zijn nek liggen, maar keek weg. "Ik hoorde Cottonflower bitchen tegen Newtspark op het rogue territorium. Ze waren in gevecht verwikkeld en toen ik er tussen kwam legde Cottonflower me uit dat Newt had gebluft met het vermoorden van Rookchirp, maar dat heeft ze nooit toegegeven met mij erbij. Toen ze elkaar weer om de hals vlogen ben ik er tussen gekomen, maar Newtspark viel flauw. Dus ik heb haar naar de rivier gebracht om haar wakker te maken en... Cotton is weggezwommen, de lafaard." Hij sprak aan een stuk door, maar nu kruiste zijn blik die van Crystalstar. Er lag veel gif in. Hij had de onzekere gevoelens, waarmee hij de leaders den in was gerend van zich af geschud. "Ik heb geen spijt van deze keuze en mijn woorden. Ik hoef daar geen vergiffenis voor en wen daar maar aan, want ik verander niet," snauwde hij. Zonder op antwoord te wachten liep hij langs haar heen. Zijn staart gaf een kwade zwiep. Hij moest even doorzetten waarmee hij begonnen was en dat was de jacht. Ze kon stikken in haar leiderschap.
carrioncough


[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Crystalstar
Moderator
[Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Newtspark] Getting drunk on sundays    [Newtspark] Getting drunk on sundays  - Pagina 4 Icon_minitimevr 15 okt 2021 - 23:23


Het verhaal maakte het allemaal alleen nog maar erger. Newtspark en Cottonflower droegen dus allebei de schuld, en ze was onterecht boos geworden op haar deputy. De leader stond versteld alles nog te verwerken toen Carrioncough zich al het omgedraaid en er kwaad vandoor stormde. Dit is de deputy die je wilde, niet? Ze gromde zachtjes tegen zichzelf, haatte zichzelf voor haar uithaal. Wat gek dat hij haar had afgewezen, ze was verschrikkelijk. "Het spijt me." Mauwde ze uiteindelijk, maar er was niemand meer om haar te horen. Carrioncough was al lang weg.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Newtspark] Getting drunk on sundays
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: