Something Super Sweet



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Something Super Sweet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimezo 22 aug 2021 - 23:25


Shrimpnose was zo opgelucht toen het water eindelijk verdween en het kamp weer bruikbaar was. Ze had de waterschade snel opgeruimd en was zo blij dat ze weer in haar vertrouwde omgeving kon slapen. De Medicine Cat Den was haar thuis en het was lastig voor haar om ergens anders te slapen. Daarbij, om alle kruiden weer op dezelfde plek te hebben waar het allemaal hoorde... Rust en reinheid was dat voor Shrimp. Helaas moest er toch weer wat bijgevuld worden, dus dat was ze aan het doen. Ze nam Mousepaw vaak mee zodat ze kon oefenen op de planten, maar soms had ze ook even haar eigen moment van rust nodig. En Mousepaw ook. Shrimp vond het heerlijk om te rommelen tussen de plantjes, op zoek naar de juiste.

Carrioncough


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimema 23 aug 2021 - 2:14

De schade begon zich stilletjes aan te verminderen en dus besloot Carrioncough om op deze mooie greenleaf dag een ommetje te maken en misschien wel een muis of twee te vangen. Prooi was er in overvloed en zeker in de gebieden die niet getroffen waren. Daarom zette hij ook voet in het kleine bos dat naast de rivier lag. Daar veroverde hij na een succesvolle jacht dan ook een woelmuis, die net niet onder wat boomwortels kon wegschieten. Hij begroef het beestje en markeerde snel de plek waarna hij verder liep, de begroeiing meer in. Daar vond hij een best grappig zicht. Een galante poes met haar gezicht in de planten gedrukt, of zo leek het. Hij stapte op haar af. "Dag bloempje, jij bent wie ik onbewust zocht! Kan ik helpen zoeken?", miauwde hij, twee onderwerpen dooreen wevend. Hij was vastbesloten, of Crystalstar daar nu mee akkoord was of niet, om de medicine cats meer te betrekken bij belangrijke zaken. Desnoods kon hij achteraf met hen dingen bespreken, maar Carrioncough was erg religieus en de twee poezen stonden in direct contact met Starclan.
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 16:26


Terwijl ze de verschillende plantjes aan het bekijken was, was er iemand naast haar komen staan. 'Dag bloempje, jij bent wie ik onbewust zocht! Kan ik helpen zoeken?' Shrimpnose schrok op van de plotselinge stem en keek in de ijzige ogen van Carrioncough. Haar vacht schoot automatisch wat omhoog, maar ze dwong het al snel weer plat. 'Oh, Carrioncough,' groette ze de kater, inmiddels ook de nieuwe Deputy. 'Ik uh, ben op zoek naar bernagie. Maar het groeit hier niet tussen,' miauwde ze, met haar pootje door het kleine bosje plantjes gaande. 'Maar het is wel in het bos te vinden,' knikte ze daarna. Wist hij hoe bernagie eruit zag? Het moest hier sowieso zijn, het warme weer liet talloze nieuwe kruiden groeien, meer dan ze kwijt konden in hun voorraad.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 4 sep 2021 - 10:54

Hij glimlachte en begon de grond te scannen, niet echt wetende waar hij naar opzoek was. "Hoe ziet het er juist uit?" Hij blikte kort op Shrimpnose. Haar zachte pels blies een beetje op door de wind. Zelf had hij erg stekelig haar en erg fijn was dat niet. Carrioncough stuurde het gesprek stilletjes de goede richting uit. "Over kruiden zoeken gesproken, wat vind je ervan als jij soms een patrol leid, waar warriors en apprentices mee kunnen zoeken. In tijden van nood bijvoorbeeld," stelde hij voor, haar reactie peilend.
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 12:56


Er werd haar al snel gevraagd hoe de plant eruit zag. Shrimp glimlachte kort en leidde de weg dieper het bosje in. 'Het is een redelijk grote plant, met blauw-paarse bloemetjes. Bijna niet te missen,' miauwde ze, de omgeving scannend naar de bernagie. 'Over kruiden zoeken gesproken, wat vind je ervan als jij soms een patrol leid, waar warriors en apprentices mee kunnen zoeken. In tijden van nood bijvoorbeeld,' mauwde de Deputy toen. Shrimp stopte even met zoeken om de woorden van de kater te verwerken, maar ze keek al snel weer om haar heen, de ogen van de ander ontwijkend. 'Een patrouille?' Ze had al eens een paar duo's eropuit gestuurd om kruiden te gaan halen, toen er oorlog was. Maar ze vond het altijd al fijn om zelf op zoek te zijn. 'Er zijn nu kruiden in overvloed, dus het is nu niet echt nodig,' miauwde ze uiteindelijk, een kleine glimlach snel zijn kant op schenkend, voor ze weer van hem wegkeek.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 13:13

Zijn blik gleed over de groene bodem, op zoek naar de zogenoemde blauw-paarse bloemetjes, maar zijn aandacht was meer op haar gericht. Hij knikte en humde. "Ja maar voor later bedoel ik, in tijden van greencough bijvoorbeeld. En wat vind je ervan dat ik de patrouilles hernoem? Ik wil ze meer dieren of planten namen geven zoals een Minnow Patrol voor een vispatrouille. Zou de clan dat ook goed vinden?", vroeg hij haar voorzichtig. Hij had dit wel al besproken met Crystalstar, maar hij wilde graag de mening van de Medicine Cat ook weten. De leader besprak bijna niets met Shrimpnose en Mousepaw, maar daar wilde hij verandering in brengen. Hij zwiepte met zijn staart toen hij plots de paarse bloemetjes in zijn kielzog had. Hij wees ze aan. "Is dit bernagie?" (It is in fact not bernagie, maar paarse dovenetel)
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 13:19


Zelf patrouilles organiseren had ze nog nooit over nagedacht. Was het dan ook de bedoeling dat ze meeging? Ze vond het stiekem al een hele klus om Mousepaw zover te krijgen. Maar dat was anders, natuurlijk. Toch, ze was geen Deputy of Warrior. Kon ze wel zoiets leiden? Carrioncough vertelde haar dat hij de namen van de patrols wilde veranderen. Ze keek hem even kort aan en knikte langzaam. 'Uh.. Dat klinkt wel leuk. Maar je moet wel zeker weten dat het duidelijk is wat ermee bedoelt wordt. Ik weet niet of de Clan dat ook wil..' Zij ging verder niet over de namen van de patrouilles, toch? Ze werd uit haar gedachtes getrokken door de vraag van de kater. Ze keek naar de paarse bloemetjes die hij aanwees. 'Oh, nee, dat is paarse dovenetel,' miauwde ze met een kleine verontschuldigende glimlach. 'De bloemetjes van bernagie zijn wat blauwer.'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 13:23

Hij knikte op haar woorden. "Oké, ik zal de Clan aanspreken en het ze uitleggen, dankjewel." Hij was al vrij zeker van zijn zaak, maar kijk dit had Crystalstar niet voorgesteld, die vertelde hem altijd dingen zoals: 'De Clan moet je autoriteit maar aanvaarden' terwijl Shrimpnose vriendelijker advies gaf. Hij keek een beetje teleurgesteld toen hij het mis had, oké blauwere bloemen dus. Carrioncough wandelde een beetje bij haar vandaan en zocht tussen de begroeiing, maar hij had zijn volgende vraag al klaar. Hij wiebelde met zijn oren. "Stel dat Crystalstar er niet meer is en ik neem het over van haar, wat zou je dan anders willen zien?"
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 13:31


Carrioncough leek haar mening en advies te waarderen, en zei dat hij het ook met de Clan zou bespreken. Shrimp glimlachte en knikte lichtjes met haar kopje. Ze wist niet of hij het ook daadwerkelijk zou doen, maar dat maakte verder niet uit. Crystalstar ging ook meer over de patrols, toch? Zij had er verder niet zo'n mening in dacht ze. Toen ze hem erop wees dat het de verkeerde plant was leek hij wat teleurgesteld, maar ging al snel terug naar het zoeken. Shrimp deed hetzelfde. 'Stel dat Crystalstar er niet meer is en ik neem het over van haar, wat zou je dan anders willen zien?' De vraag kwam zo plots, dat Shrimp even verstijfde waar ze stond. Als Crystalstar er niet meer was..? Wat bedoelde hij daarmee? 'Uh.. Ik.. Ik weet het niet,' miauwde ze wat ongemakkelijk. Hij was toch niets van plan? Ze keek wat onzeker zijn kant op. 'Wat.. Zou ik anders moeten zien, bijvoorbeeld?'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 13:53

Hij ontmoette haar blauwe blik, maar keek al snel weer naar de bosbodem. Hij had wel door dat ze niet zo van oogcontact hield. Hij glimlachte terwijl hij met zijn poot een bosje doorkliefde om er tussen te kijken. "Beslissingen, of ik deze moet bespreken met jouw en Mousepaw bijvoorbeeld," miauwde hij op een rustige toon. Hij had wel gezien hoe ze verstrakte.
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 14:16


Haar blauwe ogen waren naar de planten om haar heen gericht, maar haar oortje was naar de kater gedraaid. Ze vond zijn vraag onverwachts, wist niet goed hoe ze er op moest reageren. Maar ze was wel uiterst nieuwsgierig wat hij nou precies bedoelde. 'Beslissingen, of ik deze moet bespreken met jouw en Mousepaw bijvoorbeeld,' miauwde hij rustig. Shrimpnose knipperde wat verbaasd met haar ogen, en keek voorzichtig zijn kant op. Beslissingen bespreken? Een zachte zucht verliet haar mond. Ze had altijd graag meer betrokken willen zijn in de beslissingen die Crystalstar maakte, maar ergens voelde het ook alsof ze te bemoeizuchtig was. Was het wel de bedoeling om te bemoeien met Clanzaken als Medicine Cat? De stilte vanuit Crystalstar had haar alleen maar doen twijfelen. Ze had er eerlijk gezegd al half vrede mee gemaakt, alleen de woorden van Carrioncough deden haar opnieuw denken. 'Ik.. vind het wel fijn om wat meer mee te krijgen... Ik was het niet altijd eens met de beslissingen van Crystalstar, maar.. Maar dat betekent niet dat ze geen goede Leader is.' Dat wilde ze helemaal niet dat hij dat ging denken. 'Maar uiteindelijk ligt de beslissing bij de Leader.'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 14:34

Terwijl hij de omgeving scande vielen hem blauw-paarse bloemetjes op. De plant had grote netelachtige bladeren en de steeltjes van de bloemen waren precies bedekt met vacht. Hmm. Hij stapte van Shrimpnose weg, verdween achter de bomen, maar bleef op gehoorsafstand. "Dat is waar," begon hij op een iets luidere toon, terwijl hij de plant inspecteerde. Hij had geen idee hoe bernagie eruit zag, maar de bloemen leken wel op haar beschrijving. "Kom eens kijken!"
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 14:49


Carrioncough reageerde op haar dat het waar was. Shrimp kon er verder niet veel meer over zeggen, want het was ook zo. Ze had ook het gevoel dat ze Crystalstar haar mening kon blijven geven, maar dat de grijze poes uiteindelijk altijd haar eigen plan zou trekken. Shrimp probeerde daarom maar zo goed mogelijk te focussen op de katten in de Clan, in plaats van het politieke gedoe buiten de Clan. 'Kom eens kijken!' riep Carrion toen. Shrimp keek op en trippelde naar de kater toe, benieuwd of hij de bernagie had gevonden. Een glimlach verscheen als eerste op haar snoetje. 'Dat is het, geweldig, dankjewel,' miauwde ze voor ze voorzichtig de plant afbeet.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 14:57

Hij snorde opgewekt. Hij voelde zich een beetje een medicine cat nu. "Je doet het goed weet je wel! We gaan een goed team worden dat weet ik zeker," glimlachte hij. Zou ze nog meer bernagie moeten hebben of nu misschien ene ander kruid?
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:06


De kater snorde opgewekt en ze keek hem kort maar blij aan. Kruiden waren in overvloed, maar ze was toch blij met de vondst. Bernagie was het enige wat nog miste van de overvolle voorraad. 'Je doet het goed weet je wel! We gaan een goed team worden dat weet ik zeker,' glimlachte hij. Shrimp lachte verlegen. Een goed team? Wat hij daar precies mee bedoelde wist ze niet helemaal zeker, maar ze nam het complimentje graag in ontvangst. 'Dankjewel voor het meezoeken, Carrioncough,' miauwde ze langs de bernagie heen.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:10

Hij knikte, maar wilde eigenlijk nog geen afscheid nemen. Hij trippelde wat meer naar haar toe, probeerde haar blauwe blik te vangen. "Beloof me dat als er iets is, je naar mij komt," miauwde hij serieus. Hij twijfelde en wiebelde met zijn oren. Hij was relaties aan het leggen voor later, al hoopte hij dat Crystalstar nog lang aan zijn zijde bleef staan. Hij richtte zijn ogen even op de hemel, een vraag jeukte in zijn borstkas, maar hij durfde het niet stellen.
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:17


Ze wilde eigenlijk weer richting het kamp, maar wilde ook niet degene zijn die als eerste omdraaide. Het leek er immers op dat Carrioncough nog wat wilde zeggen. Ze wiebelde verlegen en ietwat ongemakkelijk met haar oortjes toen hij dichter bij haar kwam staan. Af en toe keek ze hem aan, maar kon de oogcontact niet lang volhouden. Ze was er nooit goed in geweest. 'Beloof me dat als er iets is, je naar mij komt,' miauwde hij serieus. Shrimp forceerde haarzelf om hem nu wel in de ogen aan te kijken, zich afvragend waar dit vandaan kwam. Het zal wel gewoon te maken hebben met hun ranks. Ze kon ook altijd naar Blueflower gaan als er iets was. Carrioncough had vast een beetje door dat Shrimp het een beetje spannend vond om naar hem toe te gaan, misschien. Dus ze knikte. 'Ja.. Oké..' miauwde ze zachtjes. Ze keek hem onderzoekend aan, was er nog iets wat hij wilde zeggen?


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:37

Carrioncough besloot zich om te draaien. "Zal ik met je mee naar huis lopen?", vroeg hij met zijn adem een beetje ingehouden. Misschien had hij na een tijdje dan genoeg moed verzamelt om zijn vraag te laten beantwoorden. Sinds dat hij Newtspark had aangevallen had hij steeds nachtmerries over Starclan, hoe ze hem de rug toekeerden. Een rilling gleed over zijn rug en liet zijn piekerige haar overeind staan.
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Something Super Sweet NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:43


De kater draaide zich om. 'Zal ik met je mee naar huis lopen?' vroeg hij. Shrimp knipperde en knikte. 'Ja, is goed,' miauwde ze. Ze kon natuurlijk moeilijk nee zeggen, maar ze vond het ook wel prima hoor. Als hij toch ook terug naar het kamp moest... Ze volgde de kater, nog steeds afvragend of ze het verbeeld had of dat hij echt nog wat wilde zeggen. Af en toe gleden haar blauwe ogen naar hem, maar ze zorgde ervoor dat ze niet te lang bleef kijken. Ze wilde het niet ongemakkelijk maken.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Something Super Sweet 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Something Super Sweet 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Something Super Sweet   Something Super Sweet Icon_minitimeza 9 okt 2021 - 15:49

Hij bleef naast haar wandelen voor een tijdje zonder een woord te zeggen. Hij ging waarschijnlijk een stukje eten en daarna weer op pad, sinds hij moeilijk stil kon blijven zitten. Hij vond niets doen vreselijk vervelend. Carrioncough liet een zachte zucht ontsnappen voor hij uiteindelijk sprak. "Hoe weet je of Starclan je vergeeft voor iets?"
carrioncough


Something Super Sweet B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Something Super Sweet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: