Stefke & Cizmo



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stefke & Cizmo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowrose
Member
Stefke & Cizmo DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Stefke & Cizmo   Stefke & Cizmo Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 16:30

STEFKE

We hadden een kat, Stefke. Het broertje daarvan is Pieke, die nog bij ons is. Ik ga niet erg vaak naar mijn moeder, mijn ouders zijn gescheiden, maar ik heb Stefke maar een paar keer gezien (ik ga hoogstens zes keer per jaar naar mijn moeder). Stefke en Pieke waren altijd aan het spelen, en kattenkwaad aan het uit halen Very Happy Kortom: echt broertjes dus! Ze waren heel lief met hun tweeën. Opeens kreeg ik op een dag een telefoontje van mijn mama. Stefke was weg. Al een week. We hadden nog hoop dat hij terug zou komen. Ik had sommige nachten gehuild. Maar nu, op dit moment, vragen wij ons nog af waar hij is. Het is nog ondertussen bijna een jaar geleden. Ik hoop dat Stefke niet dood is. Ik hoop ook dat mensen hem niet mishandelen!

CIZMO

We hadden nog een kat bij Pieke. Cizmo. Wat we niet wisten, was dat Cizmo ernstig ziek was. We hielden hem twee weken. Eigenlijk heb ik hem niet gezien of gekend, maar ik wist zeker dat het een lieve kat was. Mama vond het niet echt leuk, dus dan zou hij wel heel lief geweest zijn. Overal lag elke dag bloed van Cizmo. Het was ook een ondeugende, net als Pieke. Twee weken, hadden we hem. Toen besloot mama dat het beter was om Cizmo terug te brengen naar waar hij vandaan kwam. Ik heb er om gehuild.

STEFKE & CIZMO

Ik vergeet jullie niet I love you
Stefke, Pieke wacht op je, hij mist je I love you
Wij missen je I love you
Cizmo, hopelijk ben je bij een geweldige dierenarts terechtgekomen, en gaat het nu prima met je I love you
Groetjes....


Stefke & Cizmo Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Stefke & Cizmo DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Stefke & Cizmo   Stefke & Cizmo Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 16:34

best wel sielig ik heb meelij


Stefke & Cizmo 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Stefke & Cizmo DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Stefke & Cizmo   Stefke & Cizmo Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 16:37

Dankje Sunpelt Very Happy
Maar ik verwacht dat het goed met ze gaat Wink
Anders zou de SterrenClan ze wel opnemen Wink
Groetjes,

_Shadowpaw_


Stefke & Cizmo Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stefke & Cizmo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: