Fighting is useless when you lost the will to survive..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fighting is useless when you lost the will to survive..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenreflection
Member
Fighting is useless when you lost the will to survive..  DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Fighting is useless when you lost the will to survive..    Fighting is useless when you lost the will to survive..  Icon_minitimema 27 feb 2012 - 19:44

Who is this woman?
What sort of devil is she
To have me caught in a trap
And choose to let me go free?
It was her hour at last
To put a seal on my fate
Wipe out the past
And wash me clean off the slate!
All it would take
Was a flick of her knife.
Vengeance was hers
And she gave me back my life!

Damned if I'll live in the debt of a thief!
Damned if I'll yield at the end of the chase.
I am the Law and the Law is not mocked
I'll spit his pity right back in his face
There is nothing on earth that we share
It is either Crow or Broken!

How can I now allow this woman
To hold dominion over me?
This desperate woman whom I have hunted
She gave me my life. She gave me freedom.
I should have perished by her hand
It was her right.
It was my right to die as well
Instead I live... but live in hell.

And my thoughts fly apart
Can this woman be believed?
Shall her sins be forgiven?
Shall her crimes be reprieved?

And must I now begin to doubt,
Who never doubted all these years?
My heart is stone and still it trembles
The world I have known is lost in shadow.
Is she from heaven or from hell?
And doess he know
That granting me my life today
This woman has killed me even so?

I am reaching, but I fall
And the stars are black and cold
As I stare into the void
Of a world that cannot hold
I'll escape now from the world
From the world of my Crowfeather.
There is nowhere I can turn
There is no way to go on....



Haar leven leek over.. Zo vroeg of zo laat? Het leek allemaal voorbij.. Alles was voorbij.. Niets was meer van haar.. Tranen stroomde over haar wangen.. Dovesong.. Silentcry.. Haar twee beste vrienden, hierbij liet ze hen achter.. En zou ze ooit weer keren? Dan was dat enkel om Dangerdance te vermoorden! Ze was er voorgoed klaar mee.. Niets had ze meer, helemaal niets.. En als ze ooit nog iets zou krijgen.. Was dat de koude klauwen van een moordenaar die haar regelrecht naar Starclan zouden sturen, mocht hele Starclan bestaan. Brokenreflection geloofde er niet meer in. Al wat er was gebeurd, hoe kon Starclan er dan zijn? Hoe kon Starclan er voor hen zijn? Verdriet was leesbaar uit haar ogen. De wereld die ze zag als kitten was verdwenen.. Alles was verdwenen.. Schaduwen hadden haar leven overgenomen.. En er was niets meer.. Het was over voor haar en dat wist ze.. Vol verdriet sloot ze haar ogen en bleef stilstaan.. Ze was tot in het niemandsland gelopen, het land zonder Clan.. Rogue territorium.. Maar wat maakte het haar eigenlijk allemaal nog uit? Het was over, zo jong en haar leven was al over.. Brokenreflection was niet meer wie ze hoorde te zijn, we was niets meer.. En nooit meer zou ze iets worden.. Het was over..

-zei toch flut, maar goed enkel Crowfeather, later Rogue's die haar vermoorden en dan een kat van haar Clan die Crow bij haar lichaam vind-


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fighting is useless when you lost the will to survive..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: