Dear Sister O' mine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dear Sister O' mine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Squirrelnose
Member
Dear Sister O' mine Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimevr 19 nov 2021 - 13:22

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Vrolijk stapte ze voort, tussen de hoge bomen door. Het was een rustige en daarmee meteeen saaie dag vandaag. Squirrelnose hield niet van rustig. Hield er niet van doelloos rond te hangen. Dus zodra haar taken volbracht waren ging ze er op uit, tuurde ze over de grenzen heen en stelde ze talloze vragen. Hoopte ze een vreemde tegen te komen, een bekende. Hoopte ze iiets te vinden dat haar bezig hield.

[Spottedrain]
 


Dear Sister O' mine D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Dear Sister O' mine Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimevr 19 nov 2021 - 19:28

Het was een dag die aansloot op een reeks van rustige dagen. Dit was misschien wel de vredigste periode die ze in haar leven had gekend. Het was daarom ook dat ze vrij nonchalant van langs een wandeling langs de rivier genoot. Nog niet zo lang had ze de RiverClan deputy leren kennen en hij leek haar - net zoals Crystalstar - helemaal oké. Misschien begon ze iets te comfortabel te worden met de overburen.. Ze vervolgde haar weg via de Sunningrocks, waar ze haar lieve, zoete zusje aantrof. Hun band was sinds haar benoeming geen spat veranderd. "Hé neus." Grinnikte ze. "Je hebt toch zeker geen vriendje aan de overkant?"


Dear Sister O' mine 2ze9t7r
Dear Sister O' mine OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Dear Sister O' mine Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimema 27 dec 2021 - 16:55

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Ze spitste haar grote oren naarvoren toen een stem haar aandacht vroeg, maar haar hoofd erna toe draaide hoefde ze niet om er achter te komen wie het was. Neus, er was maar één iemand die haar zo noemde, die haar zo mocht noemen. Vlek. De kleine kattin grinnikte toen haar oudere zus naast haar kwam staan, een vriendje aan de overkant. Klonk heel spannend, maar iemand anders had al haar gedachtes en interesse gejat en hij behoorde toch echt aan de kant van de rivier. "Dat zou ik Flint toch niet aandoen! Voor wat voor monster zie je mij aan Zuster lief" grinnikte ze waarna ze kort haar kop tegen de schouder van de deputy drukte "En jij? Komt mijn favoriete deputy misschien haar liefje in riverclan gedag zeggen? Geen geheimen voor mij  he, ik vertel jou ook altijd alles, en alles is bij mij veilig zus" ging ze vreugdig verder. Haar ogen even trots glinsterend in het felle zonlicht. Haar zus was de deputy, de beste deputy in heel het woud. En als iemand iets anders durfde te beweren, dan sloeg ze die gedachte keihard hun kop uit.
 


Dear Sister O' mine D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Dear Sister O' mine Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimedi 4 jan 2022 - 20:15

De poes grinnikte gemoedelijk toen haar zusje Flintspark benoemde. Wat was het toch leuk om Neus verliefd te zien worden. "Ja, en zal ik je eens wat vertellen? Hierna ga ik nog even langs bij mijn fling in ShadowClan. Je weet hoe dat gaat als je deputy bent.. Opeens wilt iedereen met je knuffelen." Greens ze. Wat was ze toch blij dat zusterlief haar niet anders behandelde. Vanaf nu ging ze geen authentieke eerste indrukken meer kunnen maken, dus was ze extra dankbaar voor iedereen die ze al had. "Nee, maar ff serieus. Ik heb een praatje gemaakt met Carrioncough, RiverClans nieuwe deputy. Hij is een beetje vreemd, maar ik mag hem wel! Volgens mij zouden jullie het ook wel goed kunnen vinden." Nog een reden waarom ze de jongere poes zo waardeerde. Ze gaf er niet om als iemand ietwat afweek, of deed daar in ieder geval niet naar over.


Dear Sister O' mine 2ze9t7r
Dear Sister O' mine OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Dear Sister O' mine Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimeza 22 jan 2022 - 14:30

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Een lach ontsnapte haar luidkeels toen haar zus begon over haar buiten clans avontuurtjes. En hoewel ze wist dat ze een grap maakte zou het zeker geen cool verhaal zijn geweest. Plezier lichtjes speelde op de groene ogen van haar jongere zusje terwijl deze naar de deputy luisterde. "Ahh het wel bekende deputy syndroom ik snap em, ik snap em." mauwde ze met een knipoog. De deputy ging vervolgens verder over de deputy van Riverclan, een vreemde vogel. Met een blik vol interesse keek ze over de grens alsof deze Carrioncough er ergens zou staan. "Ooooooh, ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig Spot, ik zal me op de volgende gathering wel aan hem voorstellen" mauwde ze terwijl ze haar kin ietwat ophief "Denk namelijk niet dat Riverclan een bezoekje van mij waardeert helaas, misgunners" grinnikte ze plezierig.
 


Dear Sister O' mine D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Dear Sister O' mine Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimeza 22 jan 2022 - 19:11

Een gnuif ontsnapte haar. Wat was Squirrel toch een sukkel, een leuke wel. "Als je je best doet, dan maak ik je ook ooit deputy." Plagerig stak ze haar tong uit. Wie weet.. wie weet.. "En je moet zeker effe hallo zeggen. Dat kan hij sowieso waarderen." Knikte ze kort, waarna het even stil was. Ze hield haar kop een beetje schuin en keek haar zusje geïntrigeerd aan. "Dus.. hoe gaat het tussen jou en Flint?" Misschien moest ze wat meer letten op haar siblings, maar ze had het zo ongelofelijk druk.


Dear Sister O' mine 2ze9t7r
Dear Sister O' mine OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Dear Sister O' mine Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimezo 30 jan 2022 - 21:17

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Zij een deputy? Squirrelnose greens stoutmoedig terwijl ze haar grote zus aankeek. "Oooh daar hou ik je aan Spot" snorde ze met een grinnik. Echt vasthouden aan die woorden deed ze niet. Al zou ze er zeker helemaal geen bezwaar op hebben mocht ze haar ooit uitkiezen. Squirrelnose de deputy, het had een mooie klank toch? Nieuwe rang, nieuwe taken, het klonk als een prachtig avontuur. Maar voor nu genoot ze er even veel van haar zus het te zien doormaken. Spottedrain had het dubbel en dwars verdient en er was niets anders dan enorme trots op de blik van haar zusje te vinden. Behalve dan schok toen ze in eens naar Flint vroeg. Squirrelnose grinnikte zachtjes. "Laatst had hij me een prachtig veertje gegeven!" mauwde ze vreugdig "En we hadden zo goed zij aan zij gevochten tegen bloodclan." mauwde ze met een opgeheven kopje. "Ik heb het vermoeden dat hij binnenkort mij gaat vragen om mates te worden" vervolgde ze met een brede glimlach "tenzij ik het hem vraag natuurlijk, Maar dan wel op het perfect moment."
 


Dear Sister O' mine D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Dear Sister O' mine Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimezo 30 jan 2022 - 22:37


Wat waren ze toch aandoenlijk. En wat paste Flintspark toch goed bij zijn zusje. Als hij echt dacht dat een veertje zo'n meisje als Squirrelnose gelukkig kon maken, dan had hij het helemaal bij het juiste eind. Veel katers gingen voor veel grootstere, en daarmee ook dommere cadeaus. Deze begreep het. Bij het woord "mate" spitste de gevlekte kattin haar oren. "Wow, echt? Gefelciteerd man!" Trots klopte ze haar zusje op haar schouder. "Alvast in ieder geval.." Grinnikte ze wat zelfbewuster. "Maar hij zegt sowieso ja tegen iemand zoals jij. Ik zou ja zeggen tegen iemand zoals jij." Blozend dacht ze aan Olivebranch en wat zij hadden gedaan. Voor nu was het nog volkomen vrijblijvend, maar wie weet.. ooit?

-Dit is voordat Spotted zwanger was van Olive : )


Dear Sister O' mine 2ze9t7r
Dear Sister O' mine OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
Dear Sister O' mine Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: Dear Sister O' mine   Dear Sister O' mine Icon_minitimewo 2 feb 2022 - 14:46

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Ze grinnikte toen de oudere kattin haar schouder tegen de haar aan duwde en haar feliciteerde. Ze zou zich geen wereld kunnen voorstellen zonder de goede band die ze met haar grote zus had. "Ik hoop het inderdaad" mauwde ze vrolijk "Al heeft mijn speurneus nog nooit tekens verkeerd opgepikt, dus ik ben behoorlijk zeker van mijn zaak hier" Maar toch vond ze het stiekem wel wat spannend. Maar dat deed haar niet veel, sterker nog, ze genoot er van. Spanning, een pad waarvan ze het einde niet zeker wist. Het spelletje van  seek the clues  dat er bij kwam kijken. "Ik bedoel, Heb ik het ooit iets verkeerd begrepen?"
 


Dear Sister O' mine D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dear Sister O' mine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: