koud en nat en bluh



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 koud en nat en bluh

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluestorm
Member
koud en nat en bluh WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimevr 19 nov 2021 - 23:46


Herfst kon mooi zijn, zeker wel. Het was ook wel mooi. En het kon ook wel leuk zijn. Maar nu was het stom. Het had net geregend, en ze had haar vacht dik opgezet voor de kou. Brr, stomme herfst temperaturen. Het was zo'n awkward seizoen waar je wintervacht nog net niet dik genoeg was voor de koude dagen. Daarom is winter ook beter, vond zij. Het vrolijk knisperen van de blaadjes was ook niet meer van toepassing, want de regen had ze allemaal vies en glad gemaakt. Stom. Mopperend stapte Bluepaw door het bos, op zoek naar prooien die vast al goed en wel hun holletje in gekropen waren voor hun winterslaap. Dat wilde zij ook wel op dit moment, een winterslaap. Alleen dan voor altijd.

Blues babiessssss


and you liked me, cause i was blue
koud en nat en bluh H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
koud en nat en bluh Yo10
Sannemander
580
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimeza 20 nov 2021 - 0:16

Was het een vaderlijk instinct? Was het puur toeval dat hij zo maar zijn dochter tegemoet kwam lopen? Wat het ook was, hij was blij d'r gespot te hebben. Niet dat dat al te lastig was gegeven de kleur van d'r pels. Het zilver grijs en wit dat de twee deelde gaf hen niet bepaald de opperhand hier in het altijd groene naaldbos. Het was dan ook daarom dat zijn mentor hem extra trainingen in sluipen gegeven had. Maar het was ook zeker waarom hij blij was grote spieren onder zijn pels te hebben. De kater grinnikte warm bij het zien van zijn dochters koppie. Het stond als gewoonlijk op onweren, ze wist zich altijd druk te maken over van alles. Wist altijd wel één stoor factor op te noemen, hij was nieuwsgierig wat deze keer haar pels de verkeerde kant op strookte. ''Aaaa " mauwde hij "Als dat mijn favoriete dochter niet is" En de enige, hopelijk. "Wat is er loos?"


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
koud en nat en bluh WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimeza 20 nov 2021 - 13:44


Ze herkende de stem uit duizenden. Haar vader had haar gespot. Bluepaw draaide haar oortje en keek zijn kant op. 'Als dat mijn favoriete dochter niet is,' mauwde de kater, wat Blue haar blauwe ogen deed rollen. Natuurlijk is zij zijn favoriete dochter. Zelfs al besloot hij stom te doen en meer kinderen te krijgen, zij zou voor áltijd zijn favoriete dochter blijven. 'Wat is er loos?' Oh, hij haar waarschijnlijk opgemerkt hoe not amused ze was door het stomme weer. Ze haalde haar schouders op. 'Herfst is stom,' mopperde ze. 'Het is koud en nat en vies en helemaal niet leuk meer.'


and you liked me, cause i was blue
koud en nat en bluh H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
koud en nat en bluh Yo10
Sannemander
580
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimeza 20 nov 2021 - 15:21

Ah daar kwam het gemopper. De grote kater was het inmiddels al wel gewend van zijn dochter, hij zou zich bijna zorgen maken als het inks had om over te klagen. "Koud en nat huh" hij hief zijn kop op, draaide zijn oortjes weg toen een druppel vanaf een tak op zijn kop landde, brr dat was inderdaad best fris. "Das een goede observatie" Een kleine grinnik ontsnapte hem "Waarom vergezel je me niet naar wat hoger gelegen grond, et is daar veel droger dan hier, zo dicht bij dat gore moeras" Eerlijk, zelf wilde hij hier ook rap weg.


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
koud en nat en bluh WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimezo 21 nov 2021 - 20:32


'Koud en nat huh,' reageerde haar vader. Bluepaw keek zijn kant op en zag hoe een druppel op zijn kop viel. Een grijns kon ze niet onderdrukken. 'Dat zeg ik,' mauwde ze stellig. 'Das een goede observatie,' grinnikte hij. Bluepaw knikte. 'Dat weet ik,' mauwde ze. Natuurlijk wist ze dat, je moest wel erg dom zijn om dat soort dingen niet te observeren. Maar ach, dat haar vader dat nog niet snapte was niet haar probleem. 'Waarom vergezel je me niet naar wat hoger gelegen grond, et is daar veel droger dan hier, zo dicht bij dat gore moeras.' Haar oortjes wiebelde geïnteresseerd. Weg van het natte moeras, daar zei ze geen nee tegen. 'Graag,' mauwde ze dus ook.'


and you liked me, cause i was blue
koud en nat en bluh H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
koud en nat en bluh Yo10
Sannemander
580
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: koud en nat en bluh   koud en nat en bluh Icon_minitimedi 30 nov 2021 - 19:40

Ze werd altijd zo heerlijk kort af zodra ze geïrriteerd was. Alsof ze al haar energie stak in niet uit d'r sloffen schieten. Het was als een klopje op de schouder voor de kater die haar had opgevoed. Wat was hij toch een uitstekende vader. "Laten we dan niet al te lang wachten" mauwde hij glimlachend, waarna hij aan hun korte tocht naar boven begon. "Hoe gaan je trainingen? Maak je het Settled goed lastig?" hij wierp een blik over zijn schouder, keek zijn dochter nieuwsgierig aan. Je mentor een beetje jennen, het hoorde er toch bij?


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
 
koud en nat en bluh
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: