The pace of our own



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The pace of our own

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverwish
Member
The pace of our own YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimedo 25 nov 2021 - 15:29


De zilveren bengaal sloop stilletjes over de takken van de ThunderClanse bomen. Dit is waar ze het liefst was, klimmend. Ergens vroeg ze zich af of ze niet stiekem ergens SkyClan bloed in haar had. Het zou best kunnen, maar ze zou het nooit zeker weten. Een vogeltje zat verder op de tak, zich niet bewust van haar. Toch moest ze oppassen, want als de tak ook maar iets zou bewegen door haar gewicht, zou het diertje opschrikken en wegvliegen. Daarom dat ze een omweg nam, om er vanaf een andere tak op te springen. Silverwish stond al in de startblokken, maar helaas had het vogeltje andere plannen. Het vloog al weg voor ze ook maar iets kon doen. Een zucht ontsnapte haar bekje terwijl ze weer overeind kwam. Jammer weer. Beweging onder haar trok daarna haar aandacht, precies de kat die ze nodig had! Silverwish sprong soepel uit de boom, niet ver van Eveningstar landend. Ze was al een tijdje van plan om een gesprekje aan te gaan met de nieuwe Leader. 'Hey Eveningstar,' miauwde ze opgewekt.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The pace of our own N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimema 29 nov 2021 - 20:35

Ze was het territorium in. De laatste tijd was ze sowieso zo min mogelijk in het kamp te vinden. Wel genoeg zodat het niet te veel op zou vallen, maar ook weer niet te veel dat ze zelf gillend gek zou worden. Ze was een leven kwijt, maar daardoor leken de anderen alleen nog maar harder om haar aandacht te vragen. Het leven van Dark Forest trok daarbij nog het meeste aan haar. Stemmetjes fluisterden in haar oren als ze even haar aandacht te vrije loop liet gaan. Dus dat kon niet. Ze moest bezig blijven. Jagen, patrouilleren, trainen en daarnaast ook alles wat bij het leaderschap kwam kijken. Alleen ook weer niet te veel peizen over zaken, want dan begonnen de stemmetjes weer. Ze was de balans kwijt, ze zwalkte maar wat. Van de ene naar de andere kant. Het pad zoekend die er niet meer leek te zijn. Jowh, red jezelf. Succes. Daag.

Ze werd onderbroken in haar zo gedachteloos mogelijke tred. Toen Silverwish een eindje bij haar vandaan uit de boom kwam gesprokken. Zij was één van het kleine groepje katten die ze naast de masters vertrouwde. Dat groepje was weer geslonken sinds het hele gebeuren met Newtspark en StarClan. “Well hallo daar Silverwish.” Groette ze de ander een stuk serieuzer terug. Dat opgewekte was haar stem al een hele tijd geleden kwijt geraakt.


The pace of our own BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
The pace of our own YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimedi 30 nov 2021 - 23:25


Eveningstar groette haar een stuk serieuzer toe. Daarentegen was Silver wel erg enthousiast geweest. Ze glimlachte, haar energie wat meer laten matchen met de Leader. 'Heyy, hoe gaat het?' vroeg ze vriendelijk, haar oortjes attent naar voren gericht. Een simpele vraag, maar het was niet altijd even simpel om te beantwoorden. Silverwish kon voorstellen dat Eveningstar nog meer zorgen aan haar hoofd had dan voor ze Leader werd, ook al was er zeker weer rust wedergekeerd in ThunderClan na de coup en rangwissel. Silverwish was blij met haar als Leader.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The pace of our own N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimema 6 dec 2021 - 9:23

Silverwish vroeg hoe het met haar ging. Ze kon dat natuurlijk snel en simpel gaan beantwoorden. Zoals ze dat altijd deed. Alleen Silverwish was niet zomaar een kat. Ze zag haar ergens wel als vriendin. Het antwoord goed vond ze dus te kort door de bocht, want het was de waarheid. Het ging prima, maar het was niet haar diepliggende gevoel. Ze maakte zich zorgen om veel dingen, ze moest beslissingen maken die enorme impact konden hebben op de Clan. Het was niet zomaar iets, haar verantwoordelijkheid nu. “Soms maak ik me zorgen om mijn kinderen. Hoe doe jij dat?” Vroeg ze aan haar. “Het gaat oké, al moet ik de Clan binnenkort weer gaan voorbereiden op minder prooi.” Leafbare was immers in aantocht. Ze konden niet meer te lang wachten met maatregelen. “Hoe gaat het met jou Silverwish?” Vroeg ze toen aan de ander.


The pace of our own BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
The pace of our own YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimema 13 dec 2021 - 21:28


Ergens verwachtte ze het simpele antwoord dat alles goed ging, want zo was het altijd. Silverwish was er zelf ook schuldig aan, zeggen dat alles goed ging terwijl er toch eigenlijk wat dingetjes waren die toch wat minder lekker gingen. Ze was dus ook aangenaam verrast toen Eveningstar haar ware gevoelens met haar deelde. Ze glimlachte zachtjes. Het was fijn dat Eveningstar haar vertrouwde. 'Zorgen maken om mijn kinderen blijft erbij horen, ben ik bang,' miauwde ze met een verontschuldigend lachje. 'Maar uiteindelijk zie je ook hoe groot ze zijn gegroeid, en hoeveel ze al geleerd hebben. Dat laat me ook geloven dat het allemaal wel goed komt met ze.' Ze waren immers alle drie al Warriors, ook Eggnest, wie later Apprentice was geworden door zijn gezondheid. Ze was zo trots op hen. 'Als je hulp nodig hebt met voorbereidingen bied ik me graag aan,' miauwde ze daarna. Silverwish hielp graag. 'Verder gaat het best goed met me. Ik doe gewoon m'n dingetje. Ik ben ook wel regelmatig samen met Rascal, om hem een beetje op weg te helpen weet je wel,' antwoordde ze Evenings laatste vraag aan haar. 'Maar hij doet het al heel goed!' glimlachte ze. Ze was ook blij met ThunderClans reactie. Het lijkt er echt op alsof hij door de Clan geaccepteerd wordt.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The pace of our own N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimeza 1 jan 2022 - 13:30

Ergens had ze het antwoord verwacht, maar niet gehoopt. Dat het altijd bleef. Zorgen om kittens. Dan vroeg ze zich elke keer weer af waarom ze het zo ver had laten komen. Hoe ze zo dom had kunnen zijn. Niet één keer, nee dat was al de tweede keer. De eerste keer had ze het ‘probleem’ opgelost. Dit keer had ze dat niet gekund, maar het had het er niet makkelijker op gemaakt. Bij alles wat ze deed. Elke beslissing die ze maakte. Vroeg ze zich weer af wat voor invloed het op haar kinderen zou hebben. Ergens voelde dat beknellend voor haar, drukte die last op haar schouders misschien nog wel het meeste van allemaal. “Ik ben gewoon bang dat dat bij mijn kittens anders ligt. Dat ze al te zwaar getroffen zijn door wat BloodClan met ze heeft gedaan.” De angst klonk duidelijk door haar stem heen. Toen begon Silverwish over Rascal en gleed er een zacht glimlachje rond Eveningstar haar lippen. Wist Silverwish eigenlijk wel dat Rascal haar broer was? Wist de Clan dat eigenlijk wel. Had ze dat al verteld. Volgens mij nog niet. Het deed er ook niet toe. Ze vond het fijn dat hij al vrienden in de Clan had. Dat Silverwish zo gek op hem was. Dat deed haar goed. Zeker omdat Silverwish één van de weinige katten was die ze daadwerkelijk vertrouwde. Die vertrouwde ze ook wel in de buurt van Rascal. “Fijn om te horen dat hij het goed doet. Mijn broer weet zijn weg uiteindelijk wel te vinden denk ik. In ThunderClan is hij geboren, bij ons hoort hij thuis.” Miauwde ze toen.


The pace of our own BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
The pace of our own YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimema 3 jan 2022 - 0:13


Eveningstar sprak haar angst voor haar kittens uit. Een angst die Silverwish goed begreep. Ze moest er niet aan denken hoe het zou zijn als haar kinderen in BloodClans greep vast zat. 'Blijven praten met ze lijkt me verstandig,' miauwde ze haar advies met een zachte stem. Silverwish wilde graag dat haar kinderen met haar kwamen praten mocht er iets zijn. Zoals Frostnip ook had gedaan, als Apprentice. Het onderwerp ging al snel over naar Rascal. 'Fijn om te horen dat hij het goed doet. Mijn broer weet zijn weg uiteindelijk wel te vinden denk ik. In ThunderClan is hij geboren, bij ons hoort hij thuis,' miauwde ze. Silver glimlachte en knikte instemmend. Ze had het al van Rascal zelf gehoord, dat hij familie had in ThunderClan, dat hij er was geboren. Dat het leven in BloodClan hem nooit gelegen had. Ze was zo blij voor hem dat hij zijn thuis heeft kunnen vinden in de Clan, waar hij oorspronkelijk ook in geboren was. 'De Clan lijkt hem goed te accepteren. Ik hoop dat hij een goed leven tegemoet gaat zo. Wij zullen hem wel beschermen van BloodClan,' miauwde ze knikkend. Ze wist dat er een prijs op hem stond. Als ze hem ook maar met een haar zouden krenken, kregen ze met haar te maken. En ook met Eveningstar, hoogstwaarschijnlijk.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The pace of our own N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimedi 4 jan 2022 - 11:23

Ze trok even wat ongemakkelijk met haar oren. Daarna keek ze Silverwish weer aan. “Praten is niet mijn sterkste punt. Ik heb altijd het gevoel dat ik het verkeerde zeg bij hun. De Clan toespreken vind ik geen probleem, maar bij mijn eigen kinderen…” Even leek er iets kleins in haar felgele ogen te doven toen ze dat zei. Het deed haar pijn. Het was deels haar eigen schuld dat ze het al had weten te verpesten bij haar kinderen, maar het had niet allemaal in haar poten gelegen. Dat maakte haar machteloos. Haar kittens zouden hoe dan ook geen lieftallige moeder hebben gehad, maar nu was die hele kittentijd haar bijna afgepakt. Waardoor ze daar stiekem, heel diep in haar hart, naar terugverlangde. Ze wilde het overdoen. Hoe erg ze kittens ook haatte. Hoe moeilijk ze de omgang met die jonkies ook vond.
Ze knikte toen Silverwish aangaf dat Rascal geaccepteerd leek te worden. Je had er natuurlijk altijd wat stijfkoppen tussen zitten, maar het merendeel leek de aanwezigheid van Rascal niet meer te deren. Bij de volgende uitspraak van Silverwish vlamden haar ogen op en gleden haar nagels even uit hun hulzen. “BloodClan komt nooit meer in de buurt van ook maar één enkele ThunderClanner zo lang ik leef. Zeker die vieze hond Orchis niet.” Siste ze zachtjes.


The pace of our own BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
The pace of our own YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimezo 16 jan 2022 - 17:18


Evening gaf aan dat praten niet haar sterkste punt was, zeker niet met kittens. Silver glimlachte meelevend. 'Ik denk dat als je dat al bij ze aangeeft, dat al een stuk meer perspectief geeft voor ze,' miauwde ze. Eerlijkheid en openheid, het blijven communiceren. Silverwish probeerde dat zo goed mogelijk te doen, met wie het ook is. 'Het feit dat je er voor ze bent is al heel wat.' Sommige ouders proberen namelijk niet eens. Evenings blik werd donkerder toen ze over BloodClan begon. 'BloodClan komt nooit meer in de buurt van ook maar één enkele ThunderClanner zo lang ik leef. Zeker die vieze hond Orchis niet,' siste ze zachtjes. Silver keek haar aan en knikte, het volledig met haar eens zijnde. 'Wat mij betreft ook niet,' miauwde ze. 'Maar we hebben sterke Warriors, en volgens mij nu wel een Clan die één richting op staat.' Het gedoe met Stagstine, dat was haar wat. Gelukkig waren er niet meer zulke figuren in ThunderClan, zoveel ze wist in ieder geval.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The pace of our own N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The pace of our own   The pace of our own Icon_minitimema 17 jan 2022 - 12:17

Silverwish gaf aan dat ze hen dat moest vertellen, dat ze daar niet zo goed in was. Dat zagen ze ook wel toch? Hmm… ja, maar misschien was het ook wel goed om het eens hardop te zeggen. “Ja, misschien moet ik dat eens doen.” Zei ze dan ook. Eigenlijk was het wel een hele goede tip. Het deed haar goed dat de andere kattin zei dat ze er voor haar kittens was. Zo voelde het niet namelijk. Ze voelden zo ver weg voor haar, ook al waren ze dichtbij. Tenminste, niet allemaal. Birdkit hadden ze nooit weer terug kunnen vinden. Dat stak haar nog elke dag. Silverwish was het er mee eens dat BloodClan niet meer bij hen in de buurt zou komen. Mooi zo. Het was fijn dat haar warriors er ook zo over dachten. Als zij de enige was dan had het nog geen zin namelijk. Heel ThunderClan moest er achterstaan, om iets te laten werken. Gelukkig was BloodClan buiten houden, voor de meesten niet een discussiepunt. Sprak het wel voor zich. “Als iedereen zijn best doet dan komt het inderdaad niet meer zo ver.” Beaamde ze. “En als het wel zo is. Laat mij dan eerst gaan. Ik wil Orchis.” Het vuur in haar ogen brandde fel.


The pace of our own BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The pace of our own
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: