shake your body like a bellydancer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 shake your body like a bellydancer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimema 13 dec 2021 - 21:19


De poes had lang liggen wikken en wegen. Wat ze wilde gaan doen bracht meer twijfels met zich mee dan zekerheden. Meer negativiteit dan positiviteit. Met een zachte zucht plaatste ze de kruiden die ze had verzameld op de plek waar ze hoorde en liep ze de den uit, opzoek naar de desbetreffende kater.

Toen ze hem gevonden had lag er een serieuze blik op haar snuit. ”Settleddust.” Met haar kop gebaarde ze naar de uitgang van het kamp. Veel meer zei ze niet tegen hem voordat ze omkeerde en voor hem uit liep.

Eenmaal bij de oude eik aangekomen hield ze even halt. Ooit was deze geraakt door de bliksem en sinds dien had er nooit meer iets gegroeid aan de boom. Newtspark klom op één van de wortels en zo wortel voor wortel verder naar de volgende. ”Ik denk dat het tijd is dat we een echt gesprek hebben over wat er allemaal gebeurd is.” De flame point keek over haar schouder naar de deputy terwijl het geraas van de auto’s haar oren vulde.


[closed]




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimema 13 dec 2021 - 23:36


shake your body like a bellydancer Dbcxekh-1d5a2568-c9a6-4288-b9b3-d511a726f2d9.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzg2ZjcwMWQyLTc2OGEtNGU4My1hMTNhLTU1ZGFjMGRhYjRjOFwvZGJjeGVraC0xZDVhMjU2OC1jOWE2LTQyODgtYjliMy1kNTExYTcyNmYyZDkuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
you're afraid to let yourself be happy
because you know that it never lasts

Settleddust keek om toen hij aangehouden werd door zijn medicine cat. Newtspark. Hij haalde even vragend zijn wenkbrauwen op, maar er kwam geen vervolg. Enkel een gebaar met haar hoofd en hij begreep de hint. Onder vier ogen, oké dan. Meteen bruiste hij van nieuwsgierigheid. Wat was zo belangrijk dat hij nu alles moest laten liggen en met haar mee moest komen. Hij sprak nog een snel woord met de warrior waarmee hij eigenlijk op patrouille zou gaan, waarna hij op een drafje achter Newtspark aanging.

Ze sprak nog steeds geen woord terwijl ze dieper het territorium in liepen. En dieper, en dieper, en uiteindelijk kwamen ze aan bij de esdoorn. ‘Wat is zo belangrijk dat ik helemaal hierheen gesleept word,’ mopperde hij nog onder zijn adem. Helemaal toen ze hem ook nog omhoog wilde hebben. Hij haalde zijn neus een keer op toen hij omhoog keek. Hij haatte hoogtes, en klimmen. Hij kon niet meer vallen, hij kon niet meer in de lucht draaien als ieder ander. Een klein aandenken van de laatste keer dat hij ooit een boom in was gegaan. Dus met tegenzin sprong hij een paar wortels omhoog, niet al te ver van de grond. En pas toen hij de monsters hoorde realiseerde hij dat Newtspark geen afluisterpraktijken wilde. En eindelijk sprak ze. Settleddust fronste, waarna hij zich op één van de dikkere wortels neerzette.

‘Ik luister.’








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimewo 15 dec 2021 - 1:11

lift with your knees, atlas,
the heavens are a burdenbut in starlit ink of constellations
you have written:
endure

”Ik heb verkeerde dingen gedaan, Settleddust.” Vertelde ze hem zacht. Haar stem was net luider dan de wind en verdween onder het geraas van de auto’s voor andere katten die wilde meeluisteren. Met haar blauwe ogen op de weg gefocust ademde ze diep in en uit. Dit was het moment dat ze alles op tafel zou gooien bij iemand anders dan Twistedheart. Iemand waarvan ze niet zeker wist hoe deze zou reageren. ”Ik wil je vragen om eerst te luisteren voordat je je mening op tafel gooit.”

De laatste paar bladeren die in de bomen hingen ritselde door de zachte zucht wind. Enigszins onzeker tikte het puntje van haar staart tegen de boom onder haar poten. Newtspark opende haar mond om te beginnen waarna ze hem weer sloot. ”Starclan had mij naar thunderclan gestuurd als een laatste kans.” Begon ze twijfelend. Het werd steeds verleidelijker om voor een op het koude asfalt te gaan liggen, wachtende op de koplampen van een auto die haar kant op zouden komen. De kattin begon alles op te noemen wat ze gedaan had waardoor Starclan haar een laatste kans zou geven. Dat deden ze immers niet zomaar.

”Darkmoon was een ongeluk. De rest niet meer.” Het was niemand ontgaan wat er gebeurd was toen ze net medicine cat apprentice werd. Ze had de verkeerde zaadjes aan de elder gegeven waarna ze overleden was. ”Het begon met Northernfaith.” De oude mate van hun leader die nu in de bergen zat. Een makkelijk begin. Ze was toen immers net ziek geweest en dus was het makkelijk geweest. ”Toen Rookchirp tijdens de oorlog met Riverclan” zuchtte ze. Haar blauwe ogen die haar in de duisternis in de gaten hielden als een roofdier zijn prooi achtervolgde haar nog steeds. ”Wat trouwens mijn schuld was, maar daar komen we zo op terug.” Mompelde ze er nog even achteraan. Tja als ze nu toch bezig was kon ze beter alles meteen delen. Wist hij ook wat hij weer naar binnen gehaald had. Acornstar net nadat hij me verbannen had… en Haughtypaw.” Een kind. Misschien wel de ergste van allemaal. De wind blies harder door haar korte vacht en er liep een rilling over haar rug.

”Deze littekens,” met haar voorpoot gebaarde ze naar de vier littekens die van haar schouderblad tot haar elleboog liepen. ”Komen niet door Flutterpaw. Weet je nog dat ik het kamp binnenkwam en zei dat hij me had aangevallen?” Voor het eerst wendde ze haar blik af van de nog steeds veel te hard razende auto’s over de weg en keek ze naar de kater. ”Ik heb Flutterpaw weggejaagd en toen met mijn eigen nagels in mijn vel opengetrokken totdat er bloed over de grond stroomde.” Ze had een apprentice de schuld gegeven van wonden die ze haarzelf had aangedaan. Waarom? Omdat iedereen haar dan zou geloven. De andere littekens kwamen door riverclanners.

Ze kon het warme bloed nog steeds voelen tussen haar tenen en in haar vacht. Daarna likte ze haar lippen bij de gedachten.

De flame point sloot haar ogen voor een paar seconde in een poging haar bonzende hart te kalmeren. ”Ik heb Acornstar een prophecy gegeven waarna de oorlog tussen Riverclan en Shadowclan ontstond.


Where there once was light
The darkness now falls
Spreading through the forests roots
Heed our warnings and our calls
For the water might end it all.”



Ze besloot hem niet meer aan te kijken.

”De riverclanner die ik daar vermoord had, Rookchirp, vertelde mij vanuit starclan dat ze mij een laatste kans zouden geven.” Iets wat ze helemaal niet hadden moeten doen als je het iemand met ook maar het kleinste beetje gezond verstand vroeg. ”Acornstar had me verbannen toen ik naar thunderclan wilde om Remnantpaw te helpen. Voordat ik vertrok heb ik hem het moeras in geduwd en is hij verdronken.”  

Ze had het voor Twistedheart gedaan. Peppermint. Tidepaw. Haar familie.

Even bleef ze weer stil. Haar hersenen kraakte om alles naar boven te halen wat er allemaal gebeurd was in die oh zo korte periode waarin ze medicine cat -apprentice- was. ”Bij de half moon gathering reageerde Starclan niet meer. Ze hadden het contact op dat moment verbroken om te laten zien dat ze geen grap maakte.” De flame point klom nog iets hoger de dode boom in en sloeg haar lange nagels in het dorre hout. ”Toen had ik Haughtypaw dus vermoord.” Als wraak naar Starclan, naar Acornstar, naar de hele wereld. Misschien zouden ze haar dan wel vergeven als ze hun bloed zou geven. Bloed van iemand die puur was.

Het had niet geholpen. Nog niet. Zei een stem in haar achterhoofd zacht.

”En daarna had ik nog gevochten met een andere riverclanner en Carrioncough maar dat is niet zo belangrijk voor nu.” Er lag een leegte in haar ogen die ze voorheen niet had. Een leegte die vergezeld werd met schaamte, honger, spijt en dat kleine beetje bloedlust misschien die haar tot hier gebracht had.


Nu ze alles had opgebiecht voelde ze het gal omhoogkomen. De flame point kwam langzaam naar beneden om weer te zitten waar ze net zat. Een boomwortel hoger dan de deputy.


Maar ik ben veranderd. Ik- ik ben goed nu.

Vertelde ze hem terwijl haar stem trilde van de emoties.

MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimewo 15 dec 2021 - 2:08

I was just a kid who was strong enough to

pick this armour up

De frons op zijn gelaat verdiepte toen ze opeens begon te spreken dat ze verkeerde dingen had gedaan. En bovendien dat hij haar moest laten uitspreken. Even wilde hij direct al tegenpruttelen, want wat kon zo verkeerd zijn? En oh, hoe verkeerd Settleddust zelf wel niet kon zijn.

Newtspark begon met spreken. Laatste kans? Hij wilde alweer direct vragen hoe het zat, maar haar blik herrinerde hem direct dat hij zijn mond moest houden. Ze begon te vertellen dat Darkmoon een ongeluk was. Hij herinnerde het nog, hoe ze huilend in de leiders den had gezeten, zij met zijn allen, terwijl ze een jonge apprentice probeerden te troosten. Hoe ze wisten dat ze toen hulp moesten zoeken om hun stuurloze apprentices in goede banen te leiden. Hoe Routnose als reddende engel was gekomen en de twee flamepoints in recordtijd kundige medicine cats had gemaakt. Maar dat was niet wat ze opbiechtte. Het was alles wat erna kwam. Northernfaith, Rookchirp, Acornstar, Haughtypaw.. Allemaal clangenoten. En het hield niet op. De biecht stopte maar niet.

Het hield niet op.

Het hield gewoon maar niet op.

Settleddust zijn gezicht was een mix van pure schok, zijn groene ogen groot en geen idee hoe hij zich moest plaatsen terwijl al deze gruwelen die Newtspark had gedaan, zomaar op een bordje voor hem geserveerd werden. Ze vertelde over Flutterpaw, die was verbannen omdat ze Newtspark had vermoord. Het hele gedoe met verdomme WindClan in hun kamp. Het was haar schuld geweest. En de prophecy, hij had hem als eerst gehoord uit Acornstar zijn mond. Hij had haar verdomme er nog over na gevraagd, naar ThunderClan gereisd voor antwoorden. En ook daar had ze gelogen.

Verraad na verraad. Hoe hadden ze het niet kunnen zien? Hoe dichtbij had hij erbij gezeten? En hij had haar verdomme mee het kamp in genomen om een punt te maken, om te laten zien aan Shadowclan hoe een goede leider hij was. Om fouten recht te zetten. Acornstar was juist geweest om deze rat hun kamp uit te jagen. En hij was al die tijd voor haar opgekomen, de slang. Dit vergif, die al tijden onschuldige clangenoten vermoorde voor.. ja waarom?

Hij werd woest. Woest. Het rood kwam voor zijn ogen toen ze doodleuk vermeldde dat ze goed was. Na al deze gruwelen. Na het vermoorden van een verdomme kind, om Acornstar een zet na te geven? Ze was gestoord. Letterlijk gestoord. En voor hij het wist, greep hij met een klauw haar bij haar nek en drukte haar tegen de stam van de boom. Zijn ogen vlamden terwijl zijn klauwen door haar huid heen gleden.

‘Hoe dúrf je te zeggen dat je goed bent? StarClan heeft je al uitgespuugd. Hoe, hoe moet ik ooit geloven dat je veranderd bent? Denk je dat één bekentenis opeens de geschiedenis uitwist?’ Nooit in een duizend levens had hij verwacht dat ze in staat was in deze dingen. Hij ademde zwaar terwijl hij nog een keer ruig haar tegen de stam aan drukte. Dit was allemaal een grap. Een wreed grapje die StarClan met hem uithaalde. Hoe leefde zij nog? Hoe verdiende ze nog op deze wereld rond te lopen. En waarom werd hij gestraft door dit in zijn clan te brengen, het idee dat ze oké was? Waarom liep zij nog comfortabel rond, terwijl hij elke dag leed van een foutje, gemaakt uit liefde? En zij was wraak en vergif en duivels. Ze kwam rechtstreeks uit de Dark Forest.

‘Waarom heb je dit gedaan? Waarom zeg je dit nu? Waarom?!’

And suddenly it fit








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimewo 15 dec 2021 - 13:56

lift with your knees, atlas,
the heavens are a burdenbut in starlit ink of constellations
you have written:
endure

Op het moment dat de laatste woorden haar mond verlieten had ze een paar seconden om te reageren, maar voordat ze alle opties in haar hoofd door was gespit werd ze bij haar nek gegrepen. De stam van de boom stak door haar dunne vacht in haar vel en haar longen protesteerde door de druk die de kater op haar hals legde.

Zijn woorden deden haar vrijwel niks. Het waren haar eigen gedachten die hij hardop uitsprak. Gedachten die al veel te lang door haar kop spookte. ”Starclan heeft mij vergeven, dus waarom zou jij dat niet kunnen doen?” Vroeg ze hem bijna smekend. De hele tijd had ze als een soort lappenpop in zijn poot gehangen, wachtende op dat beetje twijfel die de rode waas voor zijn ogen even zou doen vervagen. Newtspark liet tranen over haar wangen biggelen en haar blauwe kijkers werden groot toen ze hem smekend aankeek. Ogen die smeekte of hij haar nog even kon sparen.

Newtspark had moons lang kunnen oefenen. Moons lang had ze alle mogelijke opties bedacht en aan wie ze dit zou vertellen. Acornstar was verdwenen en dus bleef Settleddust over. Langzaamaan kwamen er steeds wat minder tranen. En nog minder. En minder. Totdat het compleet stopte. Het enige probleem in deze situatie was dat Settleddust haar ten eerste nog steeds vast had en hij ten tweede veel sterker en getrainder was dan dat zij was. Haar spieren spande zich aan en met alle kracht die ze in haar achterpoten had probeerde ze de kater van haar af te trappen. Ze trapte ze tegen hem aan totdat ze tussen hem en de boom vandaan kon komen. ”Ik wilde alleen maar eerlijk tegen je zijn.” Vertelde ze hem zonder woede in haar stem. Nee. Haar woorden, haar stem was ijzig koud en kalm. De flame point klom hoger de boom in en onder haar poten liet de bast van de esdoorn los. Het geraas van de wind, haar hartslag in haar oren en de auto’s vormde een dempende bubbel om haar kop. Haar rappe ademhaling hoorde ze niet meer en wat ze naar de kater gilde kwam nooit binnen.

”Ik ben wel goed!”

Leek ze keer op keer te gillen, te mompelen, te fluisteren. Bomen klimmen iets waar ze zich mee bezig had gehouden in thunderclan. De flame point was zo in de war van alles dat ze geen grip meer had op haarzelf. Het enige wat ze wist was dat ze hoger moest. Hoger, hoger, hoger de boom in. Daar zou hij haar niet volgen. Daar durfde hij niet heen. Schichtig keek ze om haar heen, opzoek naar de volgende boom om naartoe te springen, de volgende uitweg.

MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimewo 15 dec 2021 - 18:00

I was just a kid who was strong enough to

pick this armour up

Settleddust zijn ogen schoten vuur toen hij naar haar keek, zijn ademhaling zwaar en hij kon zijn gedachten niet op een rijtje krijgen. Waarom, waarom, waarom? Vragen die echoden door zijn kop. Waarom gebeurde dit? Ze was een medicine cat, hij had geen seconde aan haar getwijfeld. Nee, hij had haar thuis moeten hebben, hij had voor haar gepredikt en gesproken als een brugman. En nu deed ze dit? Waar had hij dit aan verdiend? Hoe moest hij dit kloteprobleem oplossen? Haar gewoon in zijn clan laten en doen alsof er niets was gebeurd. Geloofde als ze zei dat StarClan haar vergeven had, terwijl ze naar hem smeekte en huilde als een hulpeloos meisje. Maar dat was ze niet, hm? Al dat bloed aan haar klauwen, alle leugens, al het bedrog. Ze was een monster.

Dus lachte hij humorloos toen ze sprak. ‘Ik ken StarClan. Als ze mij nooit vergeven, waarom jou wel?’ gromde hij dichtbij haar kop. Hij was woest. Oh en hij was ook zeker niet heilig geweest. Maar wat zou Starclan ervan zeggen als ze hun hofleverencier naar de Dark Forest stuurde. Zouden ze hem eindelijk dankbaar zijn?

Hij had verwacht een beetje een antwoord te krijgen, een poging van de poes om zich uit deze penarie te lullen. Maar hij kreeg een ram in zijn buik, die genoeg was om zijn grip op haar keel te verzwakken en als de slang die ze was glibberde ze uit zijn greep. Ze klom omhoog en voor even was Settleddust met stomheid geslagen. Hij ging dat niet doen. Hij ging niet vechten in de hoogte. De laatste keer in de boom schoot als een horrorfilm voor zijn ogen langs, net zoals de tuimelende hoogte. Hij kon niet meer vallen zoals andere katten. Hij gromde gefrustreerd terwijl de poes als een bezetene aan het gillen was. Settleddust sprong nog één tak omhoog, terwijl Newtsparks hysterie zijn hoofd overnam. Hij hoorde niets  meer, hij drukte zijn kop een keer hard tegen de bast aan. Stop. Het wicht moest stoppen. De feeks moest haar bek houden. Hij kon niet denken. Ze was niet goed, ze was een moordenares. Ze was een monster. Ze was...

‘BEK DICHT!’

Zijn blik ging omhoog en keek de poes aan, zijn hoofd afkeurend schuddend. ‘Ik kan voor eeuwig wachten tot je naar beneden komt, dus begin maar alvast na te denken wat je gaat zeggen.’ Hij haalde diep adem, moest zijn eigen gedachten ook even op een rijtje weten te zetten. Hij mocht zich niet zo laten overnemen door emoties. Rationeel blijven. Logisch. Verdomme, het logische was om deze bitch af te zetten en te begraven in het moeras en er nooit meer over te spreken. Al die arme slachtoffers van haar. Als hij ze gewoon kon spreken. Hij kon het Peppermint vragen. Hij kon.. Nee, dit moest een geheim blijven. Niemand mocht dit weten, voor nu. Want hoe je het ook wendde of keerde, hij had haar nog nodig. Voor nu. Zijn blik ging weer naar de flamepoint die zo hysterisch was.

Een diepe zucht kwam over zijn lippen terwijl hij zijn gedachten bij elkaar probeerde te schrapen. ‘Wat dácht je wel niet, Newt? Hoe zou dit alles beter maken?’ Het maakte hem verdomme medeplichtig, dat was het. Hij wist het en nu moest hij het opruimen. ‘Hoe had je ooit verwacht hoe dit zou eindigen? Wat voor opties geef je me?’ Ze moest verdwijnen, dat was het enige wat hij nu kon bedenken. Ongelukken gebeurden. Newtspark zou herinnerd kunnen worden als een degelijke medicine cat, en dat was dat. Was dat waarom Acornstar was weggerend naar de bergen? Wist hij dat Newtspark hem had vermoord. Was hij er gewoon klaar mee en zou hij nooit meer terugkomen? Zijn kop geen weer hoofdschuddend naar de grond. Ze was nauwelijks meer dan een kind, nog zo jong. Hoe had het ooit zo ver kunnen komen? Het enige wat er nu was, was dat hij alles over haar wist. Misschien kon hij haar nog even gebruiken.. Misschien, misschien kon hij haar het idee geven dat hij haar kon beschermen, maar met het geweten als ze ook maar een millimeter buiten de lijntjes ging, dat haar leven over was. En dan, voordat het uit de hand kon lopen, zou hij haar laten verdwijnen. Maar voor nu mocht de clan niet weten dat de troef die hij weer naar de clan had gehaald om hun vertrouwen te winnen, een monster was.

Hij had haar nodig mocht Acornstar ooit nog terug komen.

And suddenly it fit








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimewo 15 dec 2021 - 23:00

lift with your knees, atlas,
the heavens are a burdenbut in starlit ink of constellations
you have written:
endure

Zijn kop was dicht bij die van haar. "Waarom vergeven ze mij wel na alles wat ik heb gedaan, maar jouw nooit?" De flame point likte haar lippen en staarde hem recht in zijn ogen aan. Waarom deden ze dat? Als starclan nog in d at kleine beetje goede van haar geloofde dan zou de kater dat ook moeten doen.

Dit was het kantelpunt waar ze op het randje stond tussen haarzelf herpakken en compleet doordslaan.

Haar nagels sloegen in het hout, maar dat gaf haar niet de voldoening die ze nodig had om de chaos uit haat botten te krijgen. De woorden bleven zacht over haar lippen rollen als een soort mantra die haar veilig hield van de angst. Dat deden ze totdat de kater tegen haar schreeuwde en haar afkeurend aankeek. Als vuil onder zijn poot. Newtspark perste haar lippen op elkaar en ze bracht haar linker voorpoot naar haar mond waarna ze op haar voorpoot begon te kauwen. Een gewoonte die ze eigenlijk al sinds jongs af aan had, maar alleen deed wanneer ze in haar nest lag.

Haar ogen waren groot, haar ademhaling versnelde en haar bloed bleef luid suizen door haar oren. Met haar blik gericht op de kater onderaan de boom probeerde ze te focussen op zijn woorden, maar alles werd haar teveel. Langzaam gleed de poot waar ze op aan het kauwen was uit haar mond en begon ze te gniffelen, te grinniken, luidkeels te lachen. Hij zou eeuwig kunnen wachten totdat ze uit de boom zou komen en ze zag hem daar al zitten. De leeftijd van een elder en het doorzettingsvermogen van een kit die de aandacht wilde van zijn moeder. Weer stroomde er tranen over haar wangen. Deze keer ecther van het lachen. De vacht die daar in de tussentijd de tijd had gehad om op te drogen werd nu weer nat.

”Mijn vader- mijn vader- mijn vader-“ Begon ze tijdens het lachen. Met haar voorpoot in de lucht draaide ze een keer naast haar kop. Ja hij was van lotje getikt. ”En mijn moeder-“ De poes had het nooit makkelijk gehad. Haar ouders hadden haar verlaten op het moment dat ze hun het meeste nodig had. Haar moeder in de dark forest en Tarragonstride beweerde moons later ineens dat hij haar vader was. De gelijkenissen waren ver te zoeken. De flame point sloot haar mond. Meer woorden zou ze er niet meer uit laten op dat moment.

De stilte tussen de twee nadat haar gelach was weggestorven was oorverdovender dan alle herrie die ze tot nu toe samen gemaakt hadden. Newtspark klom na een lange stilte uit de boom en zocht nogmaals naar oogcontact. Wat had zij hem te bieden? "Ik kan je helpen."

Zou hij de poot schudden met de duivel?

MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 16 dec 2021 - 1:15

I was just a kid who was strong enough to

pick this armour up

Settleddust moest zichzelf immuun maken voor haar slangentong. Al haar praatjes. Hij wist hoe het ging. Ze was gestoord, daar was hij achter. Ze sprak onzin. Ze probeerde haar eigen huid te redden. Hij moest voorzichtig zijn. Toch wilde hij niets liever dan haar geven wat ze verdiende. Schijt aan de sterren en de regels en alles wat heilig was. Toch moest hij proberen verstandig te zijn. Maar verstand was nergens te vinden, zo lang hij haar doodleuk in ShadowClan zou laten rondlopen.

Newtspark leek in de top van die boom helemaal haar wekker te verliezen. Ze kraamde pure onzin uit. Over haar ouders, wist hij veel. Hij begon er nu aan te twijfelen of ze misschien bezeten was. Als StarClan haar niet meer antwoordde, wie dan wel? Zat de Dark Forest nu in haar? Hij bleef met zijn kop strak naar boven naar de poes kijken. Ze hadden inmiddels zoveel stennis geschopt, hij hoopte dat niemand het had gehoord. Maar hij wachtte. Hij zag haar worstelen met zichzelf, maar hij deed niets om te helpen. Inmiddels kreeg Settleddust ook wel door waar hij mee aan het werk was, en opeens was de poes ontploft. Wat de druppel was die de emmer deed overlopen, hij had geen idee. Daar kwam hij nog wel achter.

Uiteindelijk kwam ze naar beneden. Settleddust zijn nagels sprongen automatisch weer uit zijn hulzen en groeven zich diep in het dode hout. Hij had zijn lippen strak op elkaar, maar hij viel haar niet weer aan. En toen zijn blik die van haar kruiste, stonden zijn ogen donker. Hij schudde zijn kop een keer afkeurend, en een humorloze lach verliet zijn lippen toen de poes haar hulp aanbood. Haar húlp. Het lef dat ze had. ‘Waar denk jij dat jij me nu nog mee kan helpen?’ Kom maar op. Spartel maar, probeer je hier maar uit te lullen. In het positiefste geval kwam ze met iets zinnigs. In het slechtste geval zou hij haar opruimen.

And suddenly it fit








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 1:44


how loud should my voice be?


De poot die ze tussen haar kaken had gestopt deed zeer, haar keel voelde als schuurpapier en haar gedachten voelde als een gevangene in haar eigen schedel, smekend om vrij gelaten te worden. Als ze vrijgelaten werden zou de rust misschien wel terugkeren in haar kop, maar hoe zou ze dat voor elkaar krijgen? Het enige wat ze kon bedenken tussen de waas door was het breken van het bot. Het bot wat alles gevangen hield. Het bot wat haar overeind hield terwijl ze oh zo graag wilde opgeven.

"Waar denk jij dat je me nu nog mee kan helpen?"

Waar kon ze hem mee helpen? Het was simpel, oh zo simpel. Iedereen wilde iets en in zijn geval was het misschien wel het duidelijkst. De clan was achteruit gegaan sinds acornstar de plek van tallstar had overgenomen en hij wilde alles rechtbreien. "Jij wilt leader worden en ik kan je daarbij helpen." Vertelde ze hem met haar blauwe kijkers die in zijn groene boorde. Als hij haar nu zou vermoorden stierf ze gelukkig. Misschien zou starclan haar toch toelaten, zou ze niet naar de dark forest hoeven gaan. Newtspark wachtte zijn antwoord af terwijl ze hem en de bewegingen die hij misschien zou maken in de gaten hield.

louder than the screaming in my head
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 14:20

I was just a kid who was strong enough to

pick this armour up

De deputy begon langzamerhand te begrijpen waar de poes mee bezig was toen ze vertelde wat ze wilde doen. Hem leider maken? Was dat het, loyaliteit aan hem, was hij de betere optie voor de clan? Een kater die het leiderschap sluw afpakte met zijn moordenares medicine cat aan zijn zijde? Nee, ze deed dit puur om proberen zijn vertrouwen te winnen en mocht Acornstar terugkomen, dan had ze een kans om haar leventje in stilte door te leven. Settleddust kon niet geloven dat hij zo vocaal deze poes had verdedigd op de gathering. Dat hij haar had teruggenomen zonder ook maar één moment na te denken. Ze was een goede actrice, dat was één ding. Maar het was nu ook duidelijk dat hij iemand met zulke kwaliteiten wellicht nog even kon gebruiken.

Dus staarde hij haar aan, zijn kin iets geheven en zijn groene ogen duister. ‘Ik neem aan dat Acornstar voor een tweede keer omleggen dan ook nog wel op je lange lijstje van misdaden kan,’ miauwde hij donker, een hint van ongeloof in zijn stem. Hij kantelde zijn kop een beetje. ‘En ik ruil voor je veiligheid neem ik aan? Een plekje in de clan en doen alsof er niets gebeurd is.’ Settleddust vervloekte de sterren. Hij had nooit gekozen voor deze situatie. Het was kiezen tussen kwaden, er was geen enkele goede uitkomst van.. dit. Dan moest hij maar het kwaad kiezen waar hij het meest aan had.

And suddenly it fit








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 19:17


how loud should my voice be?


Een grijns speelde op haar snuit en een koude wind leek bijna de adem uit haar longen te willen ontnemen. Starclan kon haar nu niet meer redden en dus zou ze er niet meer omheen draaien. Als dit haar laatste dag zou zijn dan was dat zo. Dan had ze er vrede mee met waar ze ook zou eindigen.

Echter was het zo ver nog niet, aangezien ze toch enig sinds de interesse van de kater gewekt had. "In ruil voor mijn veiligheid bied ik je de hulp die je nodig hebt op dit moment. Acornstar heeft zijn tijd gehad, het is klaar." Haar blauwe kijkers stonden wijd open en de zelfverzekerdheid droop van haar af.

"Wie verdenkt immers een medicine cat van moord?"
louder than the screaming in my head
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
shake your body like a bellydancer Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 19:33

I was just a kid who was strong enough to

pick this armour up

En zo was het geschiedde. Opeens had hij de hang geschud met de duivel. En zoals ze het zelf al zo prachtig onder woorden bracht. Wie verdenkt nou een medicine cat? Hij kneep zijn ogen kort samen. ‘Ik in ieder geval niet.’ Hij voelde zichzelf een idioot, hoe hij zo blind op haar had vertrouwd. En nu hij achteraf nadacht, de poes was al verdacht sinds haar apprenticetijd. Flutterpaw, bij de sterren, er waren katten bij hem gekomen om hem te vertellen dat de situatie niet helemaal fris was. Het hele gedoe met de prophecies. Hij had juist gezeten. Iemand had gelogen. Alleen hij was gefocust geweest op zijn leider, dat hij niet kon zien dat het de poes zelf was geweest.

‘Kom maar naar beneden, Newtspark. We hebben zat om over te spreken. Maar tot die tijd, is jouw mond dicht en zijn je geheimen veilig bij mij.’ Settleddust wist er zelfs nog een lachje bij weg te toveren. Hij hoopte dat zijn moeder in Starclan even wegkeek voor wat hij nu allemaal moest gaan doen...  

And suddenly it fit








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
shake your body like a bellydancer Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: shake your body like a bellydancer   shake your body like a bellydancer Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 20:10


how loud should my voice be?


Een knipoog ging zijn kant op toen hij toegaf haar niet verdacht te hebben van alles wat ze had gedaan. De flame point klom daarna verder naar beneden totdat ze op dezelfde wortel stond als de kater. "Dat mag ik hopen," sprak ze zacht en een glimlach sierde haar snuit alsof er nooit wat gebeurd was. De blik in haar ogen was verdwenen en had plaats gemaakt voor eentje gevuld met een mix tussen vriendelijkheid en warmte. Alsof ze een knop had omgezet keek ze hem aan. Er was nog een hoop te bespreken op dat moment, iets wat ze zonder extra oogjes zouden doen.

- Newt topic uit
louder than the screaming in my head
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
 
shake your body like a bellydancer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: