Crystalstar | Cyanide



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crystalstar | Cyanide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticwolf
Member
Crystalstar | Cyanide  MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedo 16 dec 2021 - 14:08

Het is Seamist of Crystalstar. Dat waren de enige die dit tot uiting hadden kunnen brengen. Zijn partner of zijn leader, zo laag was men gezakt. Beiden hadden de middelen ervoor. Seamist was een egoïst. Crystalstar een lafaard. Crystalstar had hem nodig als vijand, als slechte in het verhaal om de schuld te geven van de hele situatie en zo haar eigen acties recht te spreken. Hij was het middel tot het doeleinde van haar onschuld. Dat was een rede voor hem om te sterven, en hiermee ook meteen haar slechte geweten te begraven. Maar het was ook een rede voor zijn leven. Maar terwijl de warrior zichzelf naar de leaderden bracht doemde er een nieuwe realisatie op. Hij was niemand voor Crystalstar. Een spelstuk binnen haar collectie, een warrior in haar leger. Niemand meer dan dat. Zijn dood zou haar niks brengen, en ook niet definitief iets wegnemen. Zijn dood was voor haar de moeite niet waard. En nog voor hij binnen trad was hiermee haar onschuld zo goed als aangetoond, zelfs als er nog twijfel binnen bestond. “Crystalstar, kom ik gelegen?” Zijn zachte stem, onleesbaar en kalm, uiterst beleefd zoals altijd. Alsof zijn sterven hem nooit geraakt had, hij wist immers niet waar haar commando tot emotionele eerlijkheid was beëindigd.

+ crystalstar


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Crystalstar | Cyanide  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimema 27 dec 2021 - 23:05

Er stond een dode voor de ingang van haar plekje. Een dode die zijn graf al tijden geleden in had moeten kruipen. Ze had hem zelf gezien, terwijl hij sliep. Die rasperige ademhaling, dat ingevallen verfrommelde lichaam. Crystalstar had het bestempeld als een zekere dood. Ze had in het openbaar haar meest overtuigende medeleven en gebeden voor zijn gezondheid geboden, en had in het geheim een zucht van verlichting geslaakt. De moeilijkste link in de lange, verwikkelde ketting die haar leven was geworden, zou doorgeknipt worden. Ze zou nooit een uitleg hoeven geven, er was simpelweg een verschrikkelijke ziekte over Arcticwolf gevallen. Het zou zoveel voor haar betekend hebben. Settleddust zou open zijn tot een soort samenwerking, Seamist zou bevrijd zijn van haar tiran, en haar geheimen zouden veilig zijn. Toch was hij niet dood. Hij stond hier, voor haar den, en vroeg of hij gelegen kwam. Crystalstar zelf zat er netjes en best indrukwekkend bij, naar omstandigheden. Ze was veel gewicht kwijt, en haar grijze vacht begon ietwat lichter te kleuren in de uiteinden, maar verder was ze nog steeds de machtige leader van Riverclan. "Kom maar." Ze zocht naar subtiliteiten in zijn stem, en vond er zoals gewoonlijk geen. Hij leefde, waarom leefde hij? Wat voor vergif had Seamist hem gegeven? "Een wonderbaarlijk herstel. Meer dan verwacht kon worden, zelfs van een jonge, sterke kater." Ze sprak rustig, alsof er helemaal niets tussen heen speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Crystalstar | Cyanide  MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 12:02

Arcticwolf stond voor de ingang van zijn leader alsof hij niet de rand van starclan haar wouden heeft gezien. Dat deed er niet toe, hij was teruggekeerd. Hij zal altijd terugkeren, dat was wat hij nu zeker wist. Ziekte had hem neergebonden en bijna geveld maar hij was niet iemand die zo makkelijk uit de weg te ruimten was. In een bepaalde zin wilde hij zichzelf vergelijken met de honden waar hij de Shadowclan deputy toe had gegooid. Je kon smeken en bidden en hopen dat de hond dood neer viel voor je neus, maar je weet wel beter dan dat. Met die nieuwe zekerheid in zijn uit elkaar vallende wereld, stapte hij naar binnen. Onleesbaar en krachtig als altijd, niet willende dat ook maar iemand zijn nog altijd helende lichaam kon beoordelen, ging hij weer zitten. Geen van beiden sprak openlijk. Crystalstar net zo min als hij. En ergens was hij er ziek van. “Er is nog genoeg op deze wereld om voor terug te keren, Crystalstar. Het was nog niet mijn tijd om me bij Starclan te voegen” Dit was ook niet door de katten boven hun in act gezet. Crystalstar of Seamist. En hij was overtuigt dat het Seamist moest zijn. “Daarover…” Hij legde de opening van het gesprek neer terwijl hij nog altijd niet anders sprak dan met respect en eerbied zoals hij altijd al had gedaan. Maar hij was het zat om rond de feiten heen te lopen. “Nu ik weer terug ben uit mijn ziekte is er veel te bespreken, ik hoopte dat we hier tijd voor konden maken” Zijn koele ogen kruiste die van zijn leader. Het was genoeg geweest.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Crystalstar | Cyanide  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 13:52

Het was een vreemde dans, en een die ze al veel te lang dansten. Allebei waren ze gracieus genoeg om geen stap te missen, maar ze voelde allebei hun spieren moe worden. Als ze door gingen zouden ze er allebei uitgeput bij neervallen. Hij mauwde rustig, en bijna eerbiedig, zoals hij altijd gedaan had, dat ze veel te bespreken hadden. Crystalstar kon niks anders doen dan daar op knikken. Deze kater had dood moeten zijn, het vergif had meer dan genoeg moeten zijn voor twee katten. Was dit Starclan's werk, of had Seamist een fout gemaakt? "Uiteraard." Haar stem had een ijzig randje, maar verder bleef ze rustig. "Wat wilde je bespreken, Arcticwolf?" Zou hij openlijk spreken over Seamist, of Settleddust, of de kinderen? Zou hij openlijk spreken over háár?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Crystalstar | Cyanide  MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 14:11

Wat wilde hij niet bespreken? Hij herinnerde zich het moment dat Crystalstar hem had opgedragen om openlijk te spreken, en hij wist dat dit was wat hij nu van haar verwachtte. Hij was er al dagenlang achter dat hij de enige was in dit verdomde spel die een beetje verantwoordelijkheidsgevoel droeg. Dat hij mogelijk de enige was die zichzelf volwassen kon gedragen in een situatie. Als dat zo was, dan zal hij zich ernaar gedragen ook. “In mijn absence heb ik veel tijd gekregen om na te denken over alles” Hij peinsde terwijl hij sprak, oncomfortabel tot een zekere zin. Hij was niet iemand die graag de leiding nam in situaties zoals deze, iemand die zijn stem liet horen. Arcticwolf was iemand die de regels volgde, een leider volgde, de orde volgde. Hij kon niet langer volgen. “En het baart me zorgen hoe persoonlijke problemen en situaties invloed hebben gespeeld op onze relatie, en hoe dit ook effect heeft tot hoe goed ik mijn taken kan uitvoeren” De jonge kater keek niet weg, hielt het onvermijdelijke oogcontact als de wolf waarnaar hij was vernoemd. Doelgericht en intens. “Ik wil duidelijkheid, en deze emotionele troebelheid achter ons laten” Het liefste wilde hij Crystalstar het gesprek laten leiden... maar goed, hij nam het voortouw maar.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Crystalstar | Cyanide  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 22:13


Het meest onwerkelijke aan wat hij nu zei was dat ze wist dat hij niet loog. Ze kende Arcticwolf al een tijd erg goed, en had hem nog nooit op een leugen betrapt. Van elke andere kater met wie ze een conflict had zou ze dit als een flauwe grap zien, maar van hem was het anders. "Duidelijkheid." Sprak ze, en het vergif in haar stem was nu niet meer verborgen. Ze was een sterke kattin, maar niemand kon de kille rust van Arcticwolf hélemaal negeren. "Ik moet toegeven dat ik bewondering heb voor de manier waarop je steeds maar bij me terug blijft keren. Het geeft me bijna spijt dat ik je dood wil hebben." Bijna. Even keek ze nadenkend naar het plafond van haar den, en knikte ze. "Goed, duidelijkheid: Je weet teveel, over mij en Seamist en Settleddust en nog veel meer. Mijn leven zou zoveel gemakkelijker zijn als je van de aardbodem verdween. Maar.. Je hebt niets verkeerd gedaan; niet in mijn ogen, en niet in die van de clan, dus ik kan je bitterweinig aandoen. Behalve natuurlijk als ik had op een ongeluk liet lijken, of een ziekte.." De hint was ongegrond, maar ze wilde dat hij dacht dat zij het was geweest, om Seamist te beschermen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Crystalstar | Cyanide  MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 22:50

Zijn blik week nooit af, op geen enkel moment binnen dit gesprek. Crystalstar had zijn volle en ongegronde aandacht. Het voelde vreemd, hoe dit ook de kat was die hem graag dichter bij haar had gewild als een warrior. En nu dankzij haar eigen emoties en behoeftes een hekel aan hem had gekregen. Hij hoorde de afgunst in haar stem en deed hem helemaal niks, net zo min als dat het vervolg van haar woorden dat deed. Hij was zichzelf ervan bewust dat ze hem dood wilde, een simpel feit, al… wrong dit wel in zijn borst. Voor hem was een positie binnen de clan belangrijk, en daarbij hoorde een zekere acceptatie van je leader. “Je bent mijn leader, en ik jouw warrior. Dat zal zo blijven. En zo lang dat zo is, zal ik terug keren. Ik heb nooit gelogen Crystalstar, mijn loyaliteit ligt hier” Al was in zijn onleesbaarheid wel iets te vinden dat duidelijk maakte dat dit buiten zijn eigen gevoelens ging. Hij voelde even goed de afgunst die zij hem had getoond. Hij respecteerde deze kat als een leader. Hij keek neer op haar als persoon. Hij verachtte haar als persoon, ja, ja dat deed hij. “Ik weet te veel, en ik ben afhankelijk van jou voor mijn plaats en positie in mijn thuis. We hebben elkaar nodig, zolang ik leef, dat is” Arcticwolf toonde het eerste teken van emotie hier, de manier waarop hij zijn houding verzette in een teken van ongemak. “Ik vroeg om duidelijkheid, en hierbij ook eerlijkheid Crystalstar. Mijn dood was positief geweest voor je, maar jij hebt hem niet in actie gezet” Misschien even goed een ongegrond standpunt, een bluf, maar hij geloofde zijn theorie.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Crystalstar | Cyanide  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Crystalstar | Cyanide    Crystalstar | Cyanide  Icon_minitimezo 20 feb 2022 - 0:00

Zolang hij leefde, hadden ze elkaar nodig. Crystalstar amuseerde zich even met die zinspeling. Dat betekende dat het enige dat haar van vrijheid van handelen hield zijn dood was. Maar blijkbaar was dat voor hem genoeg, want Arcticwolf verkondigde dat hij niet geloofde dat zíj hem vergiftigd had. ”Nee, dat klopt. Ik ben geen groot voorstander van vergif om mijn problemen op te ruimen. Daarnaast zijn er effectievere kruiden, die je herstel onmogelijk hadden kunnen maken.” Ze trok met haar schouders. Het had weinig zin om openlijk tegen Arcticwolf te liegen, daarvoor kende hij haar veel te goed. ”Maar goed, we hebben elkaar nodig, zeg je. Daar kan ik mee instemmen. Ik kan je niet laten lopen, en jij kan niet zonder mij.” Ze voelde zich bijna vies doordat ze zo onderhsndelend met deze kater sprak. Hij hoorde dood te zijn. ”In dat geval heb ik enkele eisen.. je herneemt je rol als mijn wapen, stelt geen vragen wanneer ik je een opdracht geeft, en je zorgt ervoor dat die opdracht wordt uitgevoerd. Je zult de enige zijn, deze keer.” Het beeld van Arcticwolf die een kogel voor haar ving kwam terug op haar netvlies. Had hij toen niet kunnen sterven, heroïsch en vol eer?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crystalstar | Cyanide
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: