Ik Ben Een Vliegtuig



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik Ben Een Vliegtuig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buzzardbelly
StarClan
Ik Ben Een Vliegtuig DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimedo 23 dec 2021 - 13:58

Behendig sloop ze op haar prooi af die rustig op zoek was naar eten. Haar blik was gefocust op een kleine magere duif. Nu het aantal prooi verminderde had ze erg geluk dat ze nog een mooie vogel gevonden had. Het aantal was nu al minder geworden, maar hoe kouder het werd hoe lager het aantal zakte. Hoeveel prooi zou hun holen in gaan of wegvliegen? Zou het kouder gaan worden of bleef de temperatuur zoals het nu was? Voorzichtig sloop ze op de grijze vogel af. Ze zat laag bij de grond, maar haar haren zaten er nog net boven. Terwijl ze gebalanceerd naar voren sloop lette ze goed op waar ze haar poten neerzette. Ze mocht immers geen lawaai maken. Maar toch klonk er een krakend geluid en Buzzardpaw wist zeker dat dat niet van haar kwam. Echter had ze geen tijd om er over na te denken wie of wat het geluid had gemaakt, want haar duif vloog op. Ze sprong snel naar voren met de nagels uit haar hulzen. De duif leek van richting te veranderen terwijl Buzzard net zo'n mooi plan had gemaakt. Haar nagels gingen langs de staart van het dier. Wanhopig probeerde ze een draai te maken, maar dat was onmogelijk, zo in een sprong. De duif vloog er vandoor terwijl zij zelf op haar zij in de sneeuw viel. Sneeuw kwam op haar vacht en meteen kreeg ze het enorm koud. Ze sprong snel op en keek chagrijnig om haar heen. Wie had haar jacht verpest en wie had deze mislukking bekeken?

- Agatepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik Ben Een Vliegtuig Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimedo 23 dec 2021 - 18:05


Al een tijdje lag ze verstopt. Sneeuw over haar gitzwarte vacht heen om geheel te verdwijnen in de omgeving. Hoelang ze hier al lag, wist ze niet maar het zou het waard zijn. Prooi was in een grote klap zo schaars geraakt dat ze gisternacht met een lege knorrende maag naar bed had moeten gaan. Vandaag zou dat anders gaan en zou zij en de clan met een warme volle buik naar hun nesten vertrekken. Ze had voor deze tactiek gekozen omdat na gefaalde rondes door het territory ze nog niks gevonden had. Ze liet de prooi nu naar haar toe komen. Geheel stil, onopvallend voor een lange tijd verstopt zitten onder het sneeuw. Ook hielp het sneeuw om haar geur volledig te maskeren. Het enige minpuntje was de verschrikkelijke kou maargoed.. Ze had zich de laatste dagen zo misdragen dus hiermee zou ze haarzelf weer wat omhoog krikken in de ogen van zowel Hermitshell als de rest van de clan. Wat zou hij toch trots zijn als hij zou horen dat ze wel uren onder een pak sneeuw had gelegen voor een grote hap prooi voor de Elders. Haar geduld werd ook beloond want haar groene oogjes, die net door het sneeuw heen kon spieken, vingen een duif op. Helaas zat hij nog iets te ver voor haar om zomaar vanuit het sneeuw vandaan te springen dus hield ze haar lichaam nog muurvast op de grond. Een minuutje ging voorbij, en nog eentje, en nog eentje, maar bij elk minuut kwam de vogel iets dichter haar kant op gehobbeld. Er was echter één ding wat nu haar kans zou verpesten. Een andere apprentice. Verdomme toch. Dit was haar buit! Ze had hier zo lang opgewacht en no way dat ze Buzzardpaw met de roem vandoor zou laten gaan. Agatepaw bewoog haar lichaam onder het sneeuw waardoor er een knisperend geluidje ontstond; hiermee probeerde ze de duif te verjagen voor de ander. De duif reageerde er op en vloog weg. Yes. Hoewel dit natuurlijk een grote gok geweest was, want de kans zat er dik in dat de duif de andere kant op zou gaan vluchten maar het geluk stonden lekker aan haar kant. Lekker puh Buzzard. Agatepaw sprong uit haar schuilplaats en nam een stuifwolk aan sneeuw met haar mee. Met gespreide klauwen schoot ze de lucht in en viste zo de dikke duif met haar nagels uit de lucht. Beet! Hah! Met vier poten kwam ze weer terug op de grond en tussen de klapperende vleugels door greep de she-cat het nekje vast tussen haar kaken. Krak. Duifje dood en Agatepaw 1-0 voor.


Ik Ben Een Vliegtuig Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik Ben Een Vliegtuig Agateo13


Laatst aangepast door Agatepaw op ma 27 dec 2021 - 15:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Ik Ben Een Vliegtuig DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimedo 23 dec 2021 - 19:16

Haar ogen werden groot van verbazing toen een zwarte apprentice uit de sneeuw sprong en zo haar duif ving. En natuurlijk pakte die apprentice hem ook doodnormaal op alsof zij er niet bij stond. Was Buzzard hier de hele tijd opzoek naar geweest? Het was allemaal wel heel bijzonder hoor. Eerst klonk er geluid van sneeuw waardoor haar prooi schrok, dan springt er een apprentice uit de sneeuw en vangt hem alsof er niks is gebeurd. De gevlekte kattin bleef staan waar ze stond en keek haar mede apprentice minachtig aan. Wat een vuile rat! "Mooie vangst, Agatepaw, maar als jij eens wat stiller was geweest had ik hem kunnen vangen." bromde de drie kleurige poes. Ze was vandaag in een bijzonder goed humeur geweest, maar dat was nu helemaal weg. Eerst de kou en nu iemand die met haar prooi er vandoor ging. Ze ging rustig zitten en likte wat sneeuw van haar vacht af. "Maar ik ben in ieder geval nu niet de enige sneeuwkat." Ze richtte haar ambergele ogen op de vacht van Agatepaw. Ze was niet zwart meer. Nee, ze had hier en daar prachtige witte sneeuwspikkels in haar vacht. Hoelang zou ze daar gezeten hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik Ben Een Vliegtuig Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimema 27 dec 2021 - 15:34


Ah haha! De minachtte blik van Buzzardpaw liet een brede grijns op haar gezicht toveren. Trots stak ze haar kin wat hoger in de lucht en legde ze haar poot op de dikke duif. Van mijn zei ze hiermee. Ze zou straks trotse blikken krijgen van haar clangenoten als ze zo dadelijk deze pronkstuk naar het kamp zou brengen maar niks dat ging toppen aan het gezicht van haar mede apprentice nu. Ze gaf de bruine she-cat een valse knipoog en reageerde pedant terug op de woorden van Buzzard. ''Het enige wat je vandaag zou vangen is een hap sneeuw.'' Ze schudde het sneeuw van haar eigen lichaam af en schopte daarna wat richting het gezicht van de ander met haar voorpoot. ''Deze duif was mij om te vangen. Ik heb uren op hem geloerd vanuit het sneeuw. En zelfs, hypothetisch, als ik er niet was geweest had je hem alsnog laten vliegen sukkeltje.'' Ze pakte de duif op tussen haar tanden en draaide zich weg van de ander met een zwiep van haar staart. Tijd om deze trofee naar huis te brengen.


Ik Ben Een Vliegtuig Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik Ben Een Vliegtuig Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Ik Ben Een Vliegtuig DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 19:14

Zelf had ze een hekel aan sneeuw. Ze vond haarzelf al wit genoeg en haar vacht was veel te kort. De sneeuw drong er snel doorheen. Net zoals water. De gevlekte kattin joeg liever op het land. Ze was geen grote, gespierde poes. Maar ze was wel snel en zeker behendig. Alleen lukte het niet altijd. Zoals nu. 'Het enige wat je vandaag zou vangen is een hap sneeuw.' Buzzardpaw voelde woede opborrelen. Het was al erg genoeg dat haar prooi was gestolen. Haar beloningen. Elke beloning zorgde voor meer respect. En zij wilde meer. Meer dan wie dan ook! Haar mede apprentice schopte wat sneeuw in haar gezicht waardoor Buzzardpaw snel naar achter sprong. 'Deze duif was mij om te vangen. Ik heb uren op hem geloerd vanuit het sneeuw. En zelfs, hypothetisch, als ik er niet was geweest had je hem alsnog laten vliegen sukkeltje.' De ander pakte de duif en draaide haar om richting het kamp. Echter liet Buzzardpaw dit niet toe. Ze rende een stukje vooruit en sprong daarna voor de neus van Agatepaw. "Jij bent een sukkel om onder die sneeuw te gaan zitten. Wat als je onderkoeld raakte? En jij maakte geluid!" grauwde de gevlekte apprentice tegen de ander. Het was haar prooi! Zij kon er niks aan doen dat de ander zich zo belachelijk gedroeg, maar ze zou Agatepaw zeker niet makkelijk weg laten lopen. Buzzardpaw zou niet zwak zijn. Ze zou sowieso proberen haar prooi terug te krijgen. Of het lukte of niet, ze was nieuwsgierig of het de zwarte kattin lukte om het respect van Buzzard te verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik Ben Een Vliegtuig Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimezo 2 jan 2022 - 14:28


Natuurlijk werd ze achterna gezeten door die domme poes. Agatepaw grijnsde tussen de veren van de duif door. Je kon de apprentice beter maar laten lopen want ze hield te veel van dit soort gekibbel. Ze dreef erop. De zwarte she-cat hief haar kop iets in de lucht en keek Buzzardpaw aan die haar inhaalde en de weg sperde. In haar groene blik stond vermaak en uitdaging. Ze werd zelf een sukkel genoemd. Origineel was ze duidelijk niet. Ze moest ervan lachen. Snel legde ze haar prooi weer neer maar beschermend en voornamelijk dominant tussen haar stevige potten in. ''Oh ja? En heb je daar bewijs van Buzzardpaw? Een beetje kinderachtig vind je niet dat je als dertien moons oude apprentice iemand anders de schuld te geven van iets wat je kennelijk zelf gedaan hebt. Triest hoor.'' Sprak ze terug tegen haar, haar poot ondertussen zettend op de dikke duif. Blijf er maar goed naar kijken dat deze prooi bij mij ligt en niet bij jou. ''Mijn tactiek was goed. Je bent gewoon jaloers. Als je een echte Riverclanner was dan heb je het niet zomaar koud van een beetje sneeuw. We vissen én zwemmen zelfs in Leafbare om bij het kamp te komen, of was je dat soms vergeten sukkeltje?'' Ze keek de oudere she-cat met opgeven wenkbrauw aan. ''Of ben soms ook een mietje en gebruik je net als de andere non-Riverclanners de stenen om binnen te komen?''

79. Laat je kat een andere kat volledig en uitgebreid roasten (2p)


Ik Ben Een Vliegtuig Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik Ben Een Vliegtuig Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Ik Ben Een Vliegtuig DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimedi 4 jan 2022 - 12:42

Misschien was het beter om de ander naar het kamp te laten gaan. Dan kon haar mede apprentice pronken met een stuk prooi die ze de stuipen op het lijf had gejaagd. In plaats van te kibbelen kon Buzzard net zo goed opzoek gaan naar een nieuw stuk prooi. Want hoe groot was de kans dat zijzelf de duif het kamp in bracht en Agatepaw niet? Klein. Maar iets in haar schreeuwde om ruzie te maken. Dat ze de ander niet haar zin mocht geven. Agatepaw verdiende geen respect en eer. Nee, zij verdiende dat. Het was de ander zijn schuld dat ze de duif niet gevangen had. ''Oh ja? En heb je daar bewijs van Buzzardpaw? Een beetje kinderachtig vind je niet dat je als dertien moons oude apprentice iemand anders de schuld te geven van iets wat je kennelijk zelf gedaan hebt. Triest hoor.' Triest? Zeker niet! De zwarte kattin had geluid gemaakt. De zwarte kattin was de gene die aan het uitdagen was. Hoezo was zij niet triets? Oh ja. Zij vind haarzelf natuurlijk de beste van de hele wereld. Buzzardpaw keek de ander woedend aan. "En het is niet triest dat je expres geluid maakt zodat jij de prooi kan vangen en in het kamp kan pronken? Het is triest dat je daarvoor iemands vangst in de weg zit." De gevlekte apprentice keek niet naar de duif, alleen naar de zwarte apprentice voor haar. 'Mijn tactiek was goed. Je bent gewoon jaloers. Als je een echte Riverclanner was dan heb je het niet zomaar koud van een beetje sneeuw. We vissen én zwemmen zelfs in Leafbare om bij het kamp te komen, of was je dat soms vergeten sukkeltje?' Buzzardpaw snoof minachtig. "Volgens mij ben jij vergeten dat het grootste gedeelte is bedekt met ijs en ten tweede heb ik nou eenmaal een andere vacht dan de meesten." De rivier was bijna helemaal bedekt met ijs. Soms kon je nog een plekje vinden om vis te vangen, maar die kans was klein. Dus er viel weinig te zwemmen tijdens leafbare. Vooral tijdens deze leafbare. 'Of ben soms ook een mietje en gebruik je net als de andere non-Riverclanners de stenen om binnen te komen?' Oh, nu ga je te ver Agatepaw! De gevlekte kattin hief haar poot op en probeerde de ander, met de nagels netjes in de hulzen, een klap op haar wang te geven. "Wat een respect heb jij voor je Clangenoten zeg," spuugde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik Ben Een Vliegtuig Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimewo 5 jan 2022 - 14:00


UUGHH. Agatepaw kreunde luid van irritatie. Was ze nou echt een dom wicht? Ze bleef maar haar vingertje wijzen dat zij het geluid had gemaakt. Ze rolde met haar groene ogen. ''Luister irritant kind. Ik heb die duif eerlijk gevangen. Je kan je vinger blijven wijzen en iemand anders de schuld te geven door jouw eigen lack of jachtskills maar dat veranderd niks aan de waarheid. Je bent nog steeds apprentice ondanks je allang warrior had kunnen zijn. Dat zegt allang genoeg over wie hier nou de trietseling is. Kom maar eerst met bewijs dat ik geluid had gemaakt, dan praten we wel veder.'' Ze hief haar kin hoog en snoof. ''Elke échte Riverclanner heeft een speciale vacht met olie die ons warm houdt. Dat jouw vacht anders is dan de onze zegt waarschijnlijk genoeg over je moeders loyaliteit. Halfbloedje.'' Ze greens. Agatepaw had geen moeite om de mom-card te gooien noch de ander uit te maken als halfbloedje. Hoe Buzzardpaw daarop vervolgens ook op reageerde zag ze gemakkelijk aankomen. Met een simpele stap naar achteren ontweek ze de klap van de she-cat en schoot toen direct keihard weer naar voren. Met haar brede schouder mikte ze richting de kin van Buzzardpaw om haar een goeie stoot terug te verkopen. Ze hield niet van vechten maar als iemand haar dreigde te slaan dan zou ze de grond in trappen. ''Jij verdiend geen respect.'' Siste ze tijdens haar aanval.

82. Laat je karakter in gevecht raken met een ander (3p)


Ik Ben Een Vliegtuig Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik Ben Een Vliegtuig Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
Ik Ben Een Vliegtuig DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimewo 5 jan 2022 - 15:10

En natuurlijk kon ze verwachten dat de ander weer door zou gaan. Gemene dingen zou zeggen. Dingen die de ander beter niet kon zeggen. 'Luister irritant kind. Ik heb die duif eerlijk gevangen. Je kan je vinger blijven wijzen en iemand anders de schuld te geven door jouw eigen lack of jachtskills maar dat veranderd niks aan de waarheid. Je bent nog steeds apprentice ondanks je allang warrior had kunnen zijn. Dat zegt allang genoeg over wie hier nou de trietseling is. Kom maar eerst met bewijs dat ik geluid had gemaakt, dan praten we wel veder.' Weer een leugenaar in de Clan. Haar mede apprentice wist donders goed dat ze had bewogen in de sneeuw. Ze wist donders goed dat dat de duif had laten schrikken. Maar hey, blijkbaar denken sommige dat ze prima als leugenaar kunnen leven. Maar één ding was zeker: Buzzard zou deze zwarte kattin nooit meer vertrouwen. Dat verdiende de ander niet. Niet naar alles wat ze had gezegd. "Ik kan er niks aan doen dat mijn vorige mentor te lui was om mij te trainen!" siste de gevlekte kattin. Hillrunner was prima ondanks de eerste indruk voor elkaar niet geweldig was geweest, maar haar allereerste mentor was een en al teleurstelling. Wat was de reden? Ze had geen idee. Of... Was het omdat ze halfbloed was? Het kon allemaal, maar dat boeide haar niets meer. Ze vermeed hem dus wat boeide het. 'Elke échte Riverclanner heeft een speciale vacht met olie die ons warm houdt. Dat jouw vacht anders is dan de onze zegt waarschijnlijk genoeg over je moeders loyaliteit. Halfbloedje.' En dit was iets wat Agatepaw beter niet had kunnen zeggen. Niet dat de gevlekte apprentice hier veel op kon doen, maar het maakte haar woedend. Heel erg woedend. Dit was dan ook waarom ze extra hard wilde meppen. Echter stapte haar mede apprentice naar achteren waardoor ze miste. Maar daar bleef het niet bij. Agatepaw schoot op haar af terwijl de woorden Buzzard pijn deden: 'Jij verdiend geen respect'. Buzzard's haren gingen recht overeind staan. Slangenhart! De kattin sprong behendig opzij en keek de ander woedend aan. "Alsof jij dat doet." snoof ze minachtig naar de ander. "Neem die duif maar en geniet van de aandacht die je niet verdient. Ik heb wel iets beters te doen," Ze was kwaad. Enorm kwaad. Zonder af te wachten of de ander gelijk ging weglopen met de duif draaide ze zich om en sprintte weg. Weg van de zwarte apprentice. Weg van de oneerlijkheid.

- Buzzard topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik Ben Een Vliegtuig Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben Een Vliegtuig   Ik Ben Een Vliegtuig Icon_minitimewo 5 jan 2022 - 15:20


Buzzardpaw mocht echt van geluk spreken dat ze haar schouderuithaal had kunnen ontwijken. Als deze raak was geweest dan had de apprentice waarschijnlijk KO in de sneeuw gelegen. Agatepaw draaide zich terug richting de bruine she-cat maar deze sprintte weg. Ze mauwde nog iets over de duif terwijl ze als een bangerik ervan door ging. ''REN MAAR JA SCHIJTLUIS!'' Schreeuwde ze haar achterna. De adrenaline kickte als een klap in haar gezicht en om deze iets te stillen liep ze pissig naar de duif en gaf deze z'n enorme trap dat hij wel enkele meters veder op vloog. ''Ik krijg der nog wel.'' Gromde ze mompelend in haarzelf terwijl ze de grond onder haar poten bewerkte met haar klauwen. Ze zou Buzzardpaw nog wel laten zien dat wegrennen van haar niet zou werken. Ze zou haar actie betaald zetten. Niemand raakte haar met een vinger aan. NIEMAND. Agatepaw greep de duif die ze daarnet een later had gegeven weer op en vertrok naar het kamp om haar eerlijk verdiende complimenten te vissen.

- Uit


Ik Ben Een Vliegtuig Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik Ben Een Vliegtuig Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik Ben Een Vliegtuig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: