Boven het maaiveld schijnt de zon



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boven het maaiveld schijnt de zon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tearcloud
Member
Boven het maaiveld schijnt de zon 6cd91c10
Eline
194
Actief
"Please step inside my soul, I’d love to watch you gasp"

CAT'S PROFILE
Age: ☁ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Tearcloud
BerichtOnderwerp: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimema 27 dec 2021 - 11:52

Voorzichtig stak de grijze poes haar kop de den in, controlerend op of er niemand anders was. Na dat bevestigd te hebben stapte ze zachtjes naar binnen. Het ging de laatste tijd steeds slechter met haar moeder. Iedereen zag dat. En zelfs met haar dochter sprak ze er niet over. Ergens pijnigde het Tearpaw dat ze niks te horen kreeg, maar ze begreep ook dat het moeilijk kon zijn. Ze kon zich niet voorstellen hoe het was om zo'n verantwoordelijkheid te dragen, om zo je best te doen en dan alsnog te worden uitgespuugd. En dan had je nog Mousepaw, die leek te vergeten wat hun moeder wel niet allemaal voor hen deed. Ze verafschuwde haar zus en dat haatte ze. Ze haatte dat het blijkbaar slechts een harde realiteit was om van je familie te walgen. De jonge poes deed een gefaalde poging om de brok in haar keel weg te schrapen. "Mama?" Kondigde ze zichzelf ietwat hees aan aan. "Ik wil met je praten. Is dat goed?"

[Crystalstar]


Boven het maaiveld schijnt de zon Wolkje10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Boven het maaiveld schijnt de zon E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimema 27 dec 2021 - 22:54

Haar kinderen. Ergens was ze bang voor ze geworden. Niet om iets wat ze gedaan hadden. Zelfs Mousepaw was niet erg angstaanjagend. Nee, Crystalstar was bang om haar kinderen te verliezen. Ze had gevoeld wat er gebeurde bij het verlies van een ongeboren kind, van wiens bestaan ze niet eens had geweten. Wat als het één van haar levende kinderen betrof? Een kind waarmee ze een goede band had, van wie ze hielt? Dat was haar grootste angst, en het maakte haar bang om teveel van ze te houden. Tegelijkertijd was Crystalstar een realist, en wist ze dat het allemaal achterlijk. Dit was de enige levende tijd die ze met haar jongen door kon brengen, die tijd moest ze benutten. Dus toen Tearpaw binnen kwam, glimlachte de grijze leader zowaar. "Ahh, dag prinses." Mauwde ze zachtjes, nog steeds met diezelfde lieve stem die ze aan haar verschillende moedertijden had overgehouden. "Natuurlijk, natuurlijk.. Ga zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearcloud
Member
Boven het maaiveld schijnt de zon 6cd91c10
Eline
194
Actief
"Please step inside my soul, I’d love to watch you gasp"

CAT'S PROFILE
Age: ☁ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Tearcloud
BerichtOnderwerp: Re: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimedi 28 dec 2021 - 12:23


Voor de clan hield haar moeder altijd zo'n harde, haast koude persona aan. Bij haar dochter was ze daarentegen een echte mama. Tearpaw vroeg zich af of ze ook zo was bij zusjes en oudere broers, of dat zij iets bijzonders in de leader omhoog bracht. Het zoete, verwelkomende stemmetje stelde haar in ieder geval al gerust. Met een opgeluchte zucht stapte de poes verder de den in en nestelde ze zich tegenover haar moeder. Natuurlijk groeiden ze niet uit elkaar. Ze moest zich gewoon niet altijd zoveel zorgen maken. "Ik wilde gewoon weten of alles oké is, na al dat gedoe met Carrioncough en Blueflower.. je weet wel." Verlegen wendde ze haar ogen naar haar poten. Ze wilde haar moeder niet in ongemak brengen.


Boven het maaiveld schijnt de zon Wolkje10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Boven het maaiveld schijnt de zon E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimezo 2 jan 2022 - 21:45


Of alles oké was. Dat was een leuke. Ze had twee keuzes: haar dochter voorliegen, of het arme meisje zo ongerust maken dat ze nooit meer haar nest uit durfde te komen. Beide waren niet erg aanlokkelijk. Natuurlijk kon Crystalstar niet beweren dat alles fantastisch ging, maar ze kon ook zeker niet met Tearpaw delen hoe slecht het er wel niet voorstond. Een tussenweg dan maar. "Ach, dat. Weetje, lieverd, wat ik geleerd heb als leader is dat je nooit iedereen tevreden kan stellen. En dat was hier weer niet anders. De meesten zullen Carrioncough vanzelf wel gaan accepteren. Hij is een goede kater, gewoon een beetje een vreemdeling." Ze glimlachte flauwtjes. Carrioncough was bijna de stiefvader van Tearpaw geweest, maar liet ze dat maar niet weten. "Verder gaat het nooit fantastisch als je een clan leidt. Er is altijd wel ergens een verstopt probleempje." Ze besefte te laat dat ze Tearpaw toesprak alsof haar dochter niet al bijna een warrior was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearcloud
Member
Boven het maaiveld schijnt de zon 6cd91c10
Eline
194
Actief
"Please step inside my soul, I’d love to watch you gasp"

CAT'S PROFILE
Age: ☁ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Tearcloud
BerichtOnderwerp: Re: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimewo 5 jan 2022 - 16:41

Weifelend knikte het poesje als reactie op haar moeders antwoord. "Ja. Ik zie ook het goede in Carrioncough." Ze wist dat de poes loog, maar dat was niet het ergste. Crystal vond haar overduidelijk naïef. Dat kwam ervan als je alsmaar iedereen zoetjes bleef volgen zonder ooit maar eens je bek open te trekken. Dan wist niemand wat er in je hoofd omging. De zenuwachtige jonge poes had haar keuze gemaakt. "Weet dat je met mij kan praten over je verstopte probleempjes." Zei ze voorzichtig. "Ik ben niet dom.. En je kunt mij zeker weten vertrouwen." Afwachtend keek ze haar moeder aan.


Boven het maaiveld schijnt de zon Wolkje10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Boven het maaiveld schijnt de zon E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Boven het maaiveld schijnt de zon   Boven het maaiveld schijnt de zon Icon_minitimema 10 jan 2022 - 20:26

Even bleef de zachte glimlach op haar gezicht staan, maar die hield het niet vol toen Tearpaw indirect zei dat ze wist dat haar moeder haar in bescherming probeerde te nemen, haar niet zag als de bijna volwassen kattin die ze was. De leader dacht er even over na om gewoon verder te gaan met die persona, doen alsof het niet opzettelijk was. Maar dat zou laag zijn, en oneerlijk tegen haar dochter. Crystalstar knikte. ”Vergeef me, ik vergeet gewoon soms dat je niet meer het kleine prinsesje bent van moons geleden.” Mauwde ze, haar kop wat buigend. ”Ik kan je gewoon moeilijk over alles vertellen, dan zitten we hier morgenochtend nog. Daarnaast wens ik het je niet toe..”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boven het maaiveld schijnt de zon
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: