alchemy [ kittensearch ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 alchemy [ kittensearch ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Newtspark
Dark forest
alchemy [ kittensearch ] Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 19:58


alchemy [ kittensearch ] Dcpk7210
Hey, hoi, hallo!

Zoals sommige misschien al gehoord/gezien hebben is Newtspark zwanger van Twistedheart, of door, want we geven de man de schuld vandaag. Hormonen en dat soort dingen. Nu horen we jullie al zeggen 'maar is dat geen incest?' nou, niet echt. Dit omdat de mogelijkheid dat Tarragonstride gelogen heeft zeer groot is. Het is allemaal gewoon heel verwarrend.


de ouders:
Twistedheart is een grote lieve reus en (onofficieel) de grootste kater van shadowclan. Verder is hij een langharige donkerbruine tabby die in de wintermaanden nog dikker steviger lijkt door de dikke wintervacht en heeft hij twee kleuren ogen. Dit is dan ook zeker mogelijk voor jouw aanmelding!

Newtspark is eigenlijk het tegenovergestelde. Ze is een kleine en slanke flame point met hier en daar misschien wat problemen in de bovenkamer. Wie zal het zeggen?


Wat is er allemaal mogelijk?
Eigenlijk van alles. In de familie van Twistedheart zie je natuurlijk redelijk wat tabby patronen, maar omdat Newtspark haar familielijn op dit moment nog wat vaag is is er vanuit die kant een hele hoop mogelijk. Denk bijvoorbeeld dat er een odd-eyed gen door Twisted zijn lijn loopt.


Hoe gaat dit verder nou precies in werking?
Het belangrijkste wat jullie moeten weten is dat voordat de kittens gekozen zijn ze al geboren worden, dit omdat dit in verband met plotjes zo loopt, maar mocht het je nou leuk lijken om toch die geboortepost te maken kan dat natuurlijk zeker!
Onthoudt wel dat katten niet slecht geboren worden en we de accounts graag actief zien, al snappen we ook dat de eerste paar moons niet iedereen zijn favoriet zijn om te spelen.

! We kijken totaal niet naar mooie postsheets of andere code dingetjes (het is wel leuk ofc!) maar het gaat ons meer om de inhoud van de aanmelding. <3


Verder zoeken we 3 á 4 kittens waarvan in ieder geval Camilla er eentje zal spelen.


Op dit moment hebben we ook nog geen deadline!
maar dit geven we natuurlijk van tevoren aan.


Kusjes <3

alchemy [ kittensearch ] Dcpk7210




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Cowchaser
Member
alchemy [ kittensearch ] DPKsfdL
Bunny
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Cowchaser
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 21:09


Toen kwam er licht - en hij zag dat het goed was.

Dit is Eftkit. Eft: "A newt in its juvenile terrestrial stage, especially the reddish-orange form of the North American species Notophthalmus viridescens." Een duidelijke verwijzing naar Newtspark, de moeder die hij nooit heeft mogen kennen.

Note: als je me kiest, kies dan ook even een naam want ik haat keuzes alchemy [ kittensearch ] 1f607 Eventuele alternatieve namen waar ik aan dacht zijn: Devilkit, Baykit (Bayleaf, Bayberry) -  Desertkit - Myrtlekit - Tanglekit
Maar kies maar iets! Ik ben niet zo moeilijk met namen behalve als ik zelf iets moet bedenken : )
Voor het gemak beschrijf ik hem in deze aanmelding uitsluitend als Eftkit.
alchemy [ kittensearch ] QK0lmP
Uiterlijk Eftkit is een groot gebouwde kater. Hij lijkt best hard op zijn vader van bouw en van vacht; alleen heeft hij een rodere tint en is zijn vachtkleur iets lichter. Hij heeft tweekleurige ogen - eentje lichtblauw, en eentje donkerblauw. Hij is bijna (maar niet helemaal) blind in het lichtkleurige oog. Eftkit heeft een hele ruwe vacht die snel klit en brede poten.
You are the light of the world. A town built on a hill cannot be hidden.

Eftkit gelooft in zekere zin dat hij "de uitverkorene" is. Hij gelooft dat hij een speciale connectie heeft met Starclan, en dat zij tot hem spreken en hem visioenen sturen. De wazige beelden die hij met zijn bijna-blind oog kan waarnemen, beschouwt hij als tekens rechtstreeks uit Starclan. Hij zal aan iedereen verkondigen wat ze betekenen. Eftkit wil iedereen redden; hij heeft de drang om goed te doen geërfd van zijn vader. Hij denkt dat hij eerlijk is, maar is in feite een dwangmatige leugenaar waarvan je geen woord kan vertrouwen. Eftkit is iemand die zeer hypocriet is; hij heeft hele hoge verwachtingen voor anderen, waar hij zich zelf niet aan houd. Hij voelt zich beter dan de anderen door zijn status als "spreekbuis van Starclan". Eftkit vindt het dan ook zijn plicht om ervoor te zorgen dat iedereen de regels van Starclan volgt. Hij heeft heel veel belang voor de warriorcode; het feit dat zijn moeder medicine cat was zal er dan ook voor zorgen dat hij haar herinnering niet kan respecteren, hoewel het ook deel uitmaakt van zijn geloof dat hij uitverkoren is. Ook is hij iemand die heel hard geloofd dat zij door het breken van de warriorcode door het krijgen van kittens in Dark Forest zit. Eftkit zal dus een echt vaderskindje worden; de naïeve goedheid van Twistedheart zou misschien iets kunnen zijn dat hem aanmoedigt en zijn geloof sterker maakt, als de sterren het zo laten uitspelen...


alchemy [ kittensearch ] QcSBaA


Laatst aangepast door Cowchaser op di 18 jan 2022 - 11:42; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
alchemy [ kittensearch ] Kfjj0PI
Butter
837
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedo 30 dec 2021 - 22:05

ARIDKIT





Name Aridkit [andere opties Corallitekit & Aspkit of open naam!]
Gender Female (She-cat)
Age 0 Moons

ARID [1] (of land or a climate) having little or no rain; too dry or barren to support vegetation.
ARID [2] lacking in interest, excitement, or meaning.


Aridkit is vernoemd naar het droge landschap, de dorheid. Het einde van het leven dat toch ergens gestart is. De kracht van het niets hebben en het alles maken. Immers kan soms zelfs in de slechtste situatie nog enkele harde planten overleven. Daarnaast geeft haar naam ook aan dat ze nog een betekenis kan krijgen. Dat ze zichzelf kan ontwikkelen tot haar eigen wezen. Zoals de bedoeling van Settleddust ook was. 

Pelt Color Silver, pale orange and white.
Pelt Structure Soft, long and easily knotted. 
Eyes Odd-eyed. One blue and one yellow.
Fur Pattern Dilute calico with a slight tabby pattern. 
Paw Pads Pink
Nose Pink
Whiskers Slightly curly and long
Tail Long and fluffy
Claws Normal, slender
Build Slender, small

alchemy [ kittensearch ] W3PalGq

Aridkit is net zoals haar moeder gebouwd. Klein, slank en licht op haar poten. Ze heeft ook het oranje van haar moeder geërfd al is het een iets andere tint. Haar lichaam is bezaaid met oranje en zilverkleurige vlekken waarin hele lichte strepen voorkomen. Een van haar ogen is een gele kleur terwijl de ander een zacht blauw draagt. Haar vacht is in tegenstelling van haar moeder echter dik en lang. Waardoor haar zachte sierlijke lijnen verborgen gaan onder een gezonde vacht. 

There is no spot of ground, however arid, bare or ugly, that can not be tamed into such a state as may give an impression of beauty and delight.

Postive Traits Warmth, Forgiving, Family oriented
Neutral Traits Naive, Tactless, Impatient
Negative Traits Emotionless, Copy-cat, Boundless

Likes Rough-housing, Eating, Butterflies
Dislikes Boring cats, Waiting, Stories
Fears Not being enough, not being loved, lossing her siblings and father

Dreams Finding Mom, Keeping Butterflies
Hopes To become a fierce and trusted Warrior
Believes That butterflies are a sign of her mom

Aridkit lijkt op het eerste gezicht geen emoties te hebben. Ze toont weinig uitdrukking op haar gezicht, alsof ze niet weet hoe ze haar gezichtsspieren moet bewegen. Enkel katten die haar vaak zien zullen de kleinste veranderingen in haar uitdrukking leren kennen. Het is niet dat Aridkit geen emoties voelt. Aridkit is gekenmerkt bij het gebrek aan dingen. Het gebrek aan een duidelijk vertoon van persoonlijkheid.

Aridkit is van nature een erg warm persoon. Ze is een grote goedzak die vaak niet gezien wordt voor het goede omdat ze dit niet opvallend toont. Daarnaast is ze extreem vergevingsgezind omdat ze het beste in iedereen geloofd en naiëf genoeg is om niet te bedenken dat er ook slechte katten bestaan. Liefde is bij haar het toverwoord en ze zal dan ook nooit begrijpen dat Newtspark en Twistedheart eigenlijk geen kittens mochten hebben. Sowieso snapt ze niet dat een Medicine Cat geen partner en kittens mag. Het is voor haar immers natuurlijk om van iedereen te houden.

Aangezien Aridkit moeite heeft om fysiek (in haar gelaat) haar emoties te tonen, zal ze naar verloop van tijd de emoties van anderen proberen te kopiëren dit zal er altijd een beetje onnatuurlijk uitzien.

Aridkit is grenzeloos, haar gedrag weerspiegeld haar naïviteit. Ze snapt niks van grenzen, en zal waarschijnlijk toch echt vaak aangesproken moeten worden over grenzen. Ze kan dan ook echt geen geheimen houden en is een vreselijke flapuit. Dit omdat ze geen gevoel van schaamte lijkt te kennen en ook niet snapt dat ze anderen in de problemen kan brengen door geheimen te delen.

Het omgaan met de gevoelens en beleefwereld van andere katten is voor haar ook echt een probleem. Ze mist het tact, al zou ze dit met de juiste opvoeding misschien nog wel kunnen ontwikkelen. Ze snapt pijn niet, en speels dan soms ook echt te ruw met andere kittens. Dit zorgt ervoor dat ze wellicht toch echt wel een beetje een buitenbeentje wordt.

Aridkit is familie georiënteerd. Ze zal hen nooit de rug keren, hoe vaak ze haar misschien (liggend aan hun karakter) ook af zullen willen wijzen. Als resultaat kunnen haar familieleden ook wel eens over haar heen lopen of haar erg pijnigen als ze haar niet goed genoeg vinden. Haar familie is wat haar Aridkit maakt. 

Aridkit kan best ongeduldig zijn, dit omdat ze niet snapt dat katten hard moeten werken om iets te bereiken. Ze vind het leven maar wat lastig op sommige momenten. Niet omdat ze lui is maar gewoonweg omdat het haar moeite kost om haar aandacht bij langdradige katten te houden die haar het juiste willen leren. Ze heeft de gedachtespan van een goudvis. Ze wil enkel spelen, plezier hebben en vlinders door het kamp heen volgen wanneer deze tevoorschijn komen in Newleaf en Greenleaf. Dit zullen ook haar favoriete seizoenen zijn omdat mama dan dichterbij is in haar ogen.

Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky.
Motivation
Sinds ik beide met Remnantwolf en Flutterpaw heel veel heb geplot met Dodo kon ik niet anders dan toch verder te willen plotten in het verhaal van Newtspark. Twistedheart is een van mijn favoriete Warriors door zijn onschuld dus het feit dat Twistedheart en Newtspark samen een nestje krijgen was te goed om waar te zijn.

Daarnaast had ik al een poosje een mooie naam liggen en dankzij Jamie's talent een design die hierbij zou passen. Ik kon dan niet anders dan een poging wagen.

Ik heb geen kitten meer in Shadowclan en zou het tof vinden om met Aridkit een pittig maar dom karakter te spelen. Een lief ding dat gewoon niet in ziet dat haar manier van doen alles behalve handig is. Daarnaast geeft dit haar ook ongelofelijk veel potentie om te ontwikkelen en ben ik echt verliefd op dat idee! Ook vond ik het tof om te bedenken hoe ik Newtspark hierin kan terug laten komen. Welke effecten ze op Aridkit kan hebben.

Ik besloot dat vlinders wel een gaaf idee was. Zo onschuldig wezen als 'teken' dat Newtspark er nog is dat terwijl Newtspark behoorlijk wat goede en slechte dingen heeft gedaan. 

Ik hoop natuurlijk een kans te krijgen met Arid. Echter weet ik ook dat er vast nog veel meer gave aanmeldingen gaan komen. Hoe dan ook hype!

Mochten jullie de naam Aridkit niet vinden passen dan sta ik zeker ook open voor een andere naam!

Let niet op de snelle tekeningen van mij, want als ze gekozen wordt zal ik wat meer de tijd nemen om haar goed neer te zetten. Ik wilde enkel al iets van een look ook aan de andere kant dan die James heeft gemaakt uitdenken.

Liefs,
Butter



Rebellion without truth is like spring in a bleak, arid desert.




alchemy [ kittensearch ] Tzfuz9H


Laatst aangepast door Remnantwolf op zo 2 jan 2022 - 17:34; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Syenitepaw
Member
alchemy [ kittensearch ] GPmWrWA
Cam
14
Actief
There's truth even in tainted knowledge, if one reads carefully.

CAT'S PROFILE
Age: .: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: .: Apprentice
Syenitepaw
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimeza 1 jan 2022 - 22:50

peekaboo hier is jullie zusje xoxo


alchemy [ kittensearch ] NP9Sjoe
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Medicine cat
alchemy [ kittensearch ] Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 26 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimezo 2 jan 2022 - 16:40

alchemy [ kittensearch ] 2


Name Venomkit - Coconutkit - Birchkit
Future Name(s) Venomchaser/Venomtail, Coconutstride/Coconutshell/Coconutflare , Birchrain

Venom
A poisonous substance secreted by animals such as snakes, spiders, and scorpions and typically injected into prey or aggressors by biting or stinging.
Coconut
The large oval brown seed of a tropical palm, consisting of a hard woody husk surrounded by fibre, lined with edible white flesh and containing a clear liquid.
Birch
A slender hardy tree which has thin peeling bark and bears catkins. Birch trees grow chiefly in northern temperate regions and yield hard, pale, fine-grained timber.


*Venom en Coconut worden waarschijnlijk gekozen door de vachtkleur; als hij Coconutkit wordt, zal hij waarschijnlijk ook wat meer wit op zijn designtje hebben.
Birch staat dan voor stevigheid, het is niet zo'n heel dikke boom maar daarom ook niet zwak. Ik ben niet erg kieskeurig op de namen hier, dus het maakt mij niet uit! Voor het gemak ga ik wel Venom gebruiken in de aanmelding.

Gender Male
Clan Shadowclan
Parents Newtspark x Twistedheart

Appearance

Zijn vacht is erg donkerbruin en gestreept. Hij lijkt heel erg op zijn vader, maar is iets slanker en kleiner gebouwd zoals zijn moeder. Zijn vacht is halflang en zijn staart is heel dik en pluizig. Zijn ogen hebben heterochromia iridium, wat wil zeggen dat zijn ogen grotendeels blauw zijn en rond de pupil geel.
alchemy [ kittensearch ] Venom10

Personality

"If your path demands you to go through hell, walk as if you own the place"


Positive Adventurous - Balanced - Capable - Caring - Charismatic - Clever - Curious - Dutiful - Dynamic - Idealistic - Modest - Friendly
Neutral Determined - Familial - Obedient - Private - Progressive - Quiet - Soft
Negative Impatient - Messy - Moody - Naive - Obsessive - Quirky - Shy - Sometimes Venomous/Bitter - Timid

Venomkit is vanaf het begin al een speelse, nieuwsgierige kater. Hij is erg lief en zacht en straalt dat ook uit bij zijn siblings. Bij anderen gebeurd dit minder vaak - want daar zegt hij vaak niet veel tegen. Hij is, namelijk, erg verlegen tegen onbekenden en heeft wat tijd nodig om naar ze te groeien. Maar hij zal zeker nooit gemeen doen, tenzij iemand gemeen doet tegen zijn familie. Hij is vrijwel niet de sterkste of de handigste in huis maar hij wil helpen voor zover dat kan. Hij is erg gericht naar zijn familie.

Ook is Venom iemand die eerlijk is en goedhartig – het kan soms zijn dat anderen denken dat hij maar een ijzig persoon is door z’n uiterlijk en het feit dat hij weinig zegt tegen anderen buiten zijn familie. Hij is geen groot leugenaar. Hij heeft een goed balans tussen zijn waarheden en zijn leugentjes (om bestwil, meestal) zodat ze niet verstrikt raken in elkaar. Hij heeft alleen geen goed balans bij de woorden van anderen en is erg naief. Hij gelooft snel wat anderen zeggen en is daarbij vrij kwetsbaar.
Zodra hij wat ouder is zoekt hij meestal het avontuur op buiten het kamp. Hij heeft altijd de drang om zichzelf te bewijzen voor anderen (daarbij zeker zijn familieleden). Hij is snel geobsedeerd met de meningen over anderen en zodra hij zich beter voelt, probeert hij daar de rug naar toe te keren. Al is hij zo fragiel dat het hem meestal niet op de eerste keer lukt, hij blijft proberen. Ik weet niet hoe dat zijn toekomst gaat lopen, of wat er gaat gebeuren, welke daden er zullen verricht worden die impact zullen hebben op hen. Maar hij zal in ieder geval geen opgever zijn, vandaar dat voor Venom de suffix Chaser wordt gebruikt, omdat hij altijd doordoet en probeert niet stil te staan in de tijd.

Ik probeer hier basically te zeggen dat hij een lief verlegen ventje is onder een harde, stoere schil.
De traits die hier gegeven zijn en de korte beschrijving zijn slechts een basis voor het karakter en kunnen altijd lichtjes veranderen met de rpg.


Motivation
Hallo hier zijn we dan bij de motivatie :3. Laten we beginnen bij het begin.
Newtspark. Een letterlijke terror van shadowclan. + Twistedheart. Een pure schat van shadowclan. Deze combinatie is simpelweg geweldig - wel een beetje jammer dat Newt dood is, maar ik vind het nog steeds geweldig. Ik heb enkel een paar topics met beide gehad maar ik heb wel die spannende topics lopen volgen en dat overtuigde mij al genoeg om hier een aanmelding voor te schrijven. Met die twee chaotische persoonlijkheden vond ik het wel een klein beetje lastig wat te bedenken maar ik hoop dat jullie dit leuk vinden net zoals ikzelf het leuk vind <3. Ik wens de anderen natuurlijk ook heel veel geluk met de keuzes die zullen gemaakt worden. De andere kittens die al zijn aangemeld zijn gewoon epic!


One good deed
always sparks another
alchemy [ kittensearch ] Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
alchemy [ kittensearch ] Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimema 3 jan 2022 - 23:50

Hoihoi! de deadline zal zondag 23 januari zijn! 2022 natuurlijk




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw
Member
alchemy [ kittensearch ] 8adcfcbd1c65958c9683b9d6bf1a31bc
Amyyy
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lionpaw
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimema 10 jan 2022 - 12:42

Ephemeralkit / Forsakenkit
Forsakenkit / Ephemeralkit Ephemeralkit - Ephemeralpaw - Ephemerallove / Ephemeral? Ephemeral: It means"lasting a short time." This can be directed towards the short moment of love Newtspark felt for her kittens before she died.
Or

Forsakenkit - Forsakenpaw - Forsaken? Forsaken: "to quit or leave entirely; abandon; desert." This can stand for the dead of Newtspark. Her death leaves a nest of kittens behind, abandoned because she got murdered.

This young lady is the daughter of Newtspark and Twistedheart. She has pretty blue eyes, black ears and muzzle, black paws, and short sandy fur. From a young age, this lady can catch other their eyes, her beauty and mostly her eyes are captivating. She's a pretty sight to be seen.

Her personality traits aren't much yet. Just a raw sketch of what she could be. Sure, she'll get born with certain traits like being observing, intelligent, quiet, naïve, and sweet. But more traits will unfold throughout the RP. They will come after certain reactions or events that help to unfold her. More traits will come along the way of growing up and from what life will throw her way.

Quick overview of the current personality traits:
- Observant - Quiet - Intelligent - Naïv - Cautious - Good-hearted - Insecure


Motivation

Tja, hier ben ik dan, weer aan het aanmelden voor een nestje. Mijn eerste idee was om deze kitten uiteindelijk het slechte pad te belaten bewandelen, maar omdat ikzelf al vaker deze typjes heb bovengehaald wil ik het anders aanpakken met deze dame. Zij zal de stille, teruggetrokke type zijn dat liever observeert dan praat. Een beetje de typische introvert.


Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet overdreven veel heb meegekregen van de hele plotline, maar heb wel zeker het overlijdenstopic van Newtspark een aantal keer gelezen. Ik ben enkel actief geweest in WindClan, zo goed als al mijn katten kwamen van daar. Maar het is tijd dat dit veranderd en ik wat meer stappen binnen ShadowClan ga zetten, en wat is een mooiere manier dan dit de doen als een kitten?


Ik moet ook toegeven dat mijn aanmelding niet denderend is, maar waarom nu alles direct uitwerken als de kans groot is dat alles anders uitloopt? Dat bepaalde bestemmingen toch niet de juiste zijn? Daarom is deze aanmelding ook eerder een 'schets', ik wil niet direct iets volledig vastleggen, zeker zodat dit dus ook mogelijkheid bied voor meer veranderingen en doordat niks volledig vast ligt zoals de karakter, kan er tijdens de rp op een mooie manier veranderd worden / een character growth onstaan.


Qua namen wou ik wat anders, iets dat mooi klinkt maar een negatieve betekenis kan hebben, die ergens weer aansluit bij hetgene dat er speelde. Want immers verbergen de mooie dingen de duisternis dat er achter schuild.


Misschien pas ik dit nog aan, maar bij deze veel geluk met kiezen en veel succes aan iedereen! <3

Ephemeral/Forsaken


Link naar het uiterlijk can be found here::


alchemy [ kittensearch ] Lionki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
alchemy [ kittensearch ] BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedi 11 jan 2022 - 20:19


“Blessed are they who see beautiful things in humble places,
where others see nothing”


Afterkit


“Distance brings sweetness.”

~General~

Name:  Afterkit ~ Afterpaw ~ Afternoon
Gender: She-cat
Parents:  ✝Newtspark✝ x Twistedheart
Siblings: Syenitekit
Clan: ShadowClan
Bloodline: 100% ShadowClan

“Absence tames what is near.”


~Outside~

Build: Ze is een grote slanke kattin, met een lange pluizige staart. Ze is vrij groot voor een she-cat.
Fur: Ze heeft een bruin/grijzige halflange tabby vacht. De kleur van haar vacht hangt een beetje van de lichtval af. Ze is eigenlijk een toverbal.
Eyes: Ze heeft amberkleurige ogen



~Inside~

Ze is een echte flapuit. Een kwebbelkont die niet vaak haar bek dicht heeft. Ze weet wat ze wil en maakt dit ook zeker duidelijk. Ze is een spring in het veld. Enthousiast en gedreven. Ze is graag bezig en zeker geen stilzitter. Ze wil graag alles weten. Dus de vraag ‘waarom dan?’ krijgen anderen regelmatig om hun oren. Totdat ze er gek van worden. Ze is dol op anderen en zoekt graag de aanwezigheid van andere katten op. Ze is niet graag alleen. Dit is ook haar grootste angst, om helemaal alleen te zijn. Ze is een avonturier, maar alleen op pad gaan zal ze niet zomaar doen. Daarin moet ze echt groeien.

~Motivation~

Ik kon het niet laten om me hier aan te melden. Ik wil heel graag eens een actieve ShadowClanner, dat is niet mijn sterkste punt haha. Dit is zo’n tof nestje, dan moet het me toch lukken. Ik ben al helemaal verliefd op haar karaktertje en heb zin om met haar aan de slag te gaan mocht ze het worden.


alchemy [ kittensearch ] In92i9f5_o


alchemy [ kittensearch ] N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverpeep
Member
alchemy [ kittensearch ] 32eb20d1dfd35867832e209af4630647
Dodo
101
Actief
❖ he’s trouble that one.

CAT'S PROFILE
Age: 12? moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: knapste in de clan
Ploverpeep
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedo 20 jan 2022 - 17:48

Hoi ben ik weer! Het was al even op discord gezegd, maar aanstaande zondag worden de kittens gekozen!!<3


prongs
there are no bad ideas,
only great ideas that go horribly wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockcross
Member
alchemy [ kittensearch ] DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Lockcross
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimedo 20 jan 2022 - 20:38

Hello, it's nice to meet you!
Can you tell me where I am?
I don't know how I got here but I,
I think I'm starting to understand

Name // Iciclekit
Future Names // Iciclecrash / Icicleclaw / Iciclejump / Iciclestep
Age // Unborn at moment of writing
Gender // She-cat

I don't belong among the angels,
and baby that's just fine with me.
The things I did up there were high school,
but now I'm going for my degree

Clan // Shadowclan
Rank // Kitten
Future Ranks // Apprentice, Warrior, Elder
Possible High Ranks // Medicine Cat, Deputy, Leader
Parents // Newtspark✟ x Twistedheart
Siblings // Syenitekit, further unknown

Hey! Sorry but you just got in my way
I promise honey, I can feel your pain
And maybe I enjoy it just a little bit,
does that make me insane?

Personality Traits // Brilliant - Dangerous - Stubborn - Fearless - Fiercely Determined - Ferocious - Passionate
Zodiac // Leo
Hogwarts House // Cunning enough for Slytherin, Smart enough for Ravenclaw
Element // Water / Ice
Alignment // Chaotic Neutral
Favorites //
> Season // Winter
> Scent // Frosty Air
> Food // Shrew
> Animal // Owl
> Color // Whites
> Song // Insane by Black Gryph0n & Baasik

Haven't been the same since I expired
Doesn't mean that I plan to retire
And now I have the power to bathe all of you in entertaining fire!

Fur Length // Long
Fur Color // White
Fur Pattern // Point
Eye Color // Blue at birth, Odd-eyed Green / Blue later
Voice // Cold and sharp, but not unfriendly
Build // Slim but powerful
Height // (when fully grown) 28cm, larger than most she-cats of her age
Weight // (when fully grown) 6kg

Wait a minute, do I know you?
Weren't you an old pal of mine?
Departed from us far too early,
but now we're meeting a second time

Motivation // Oké, ik had dit plan al een tijdje in mn hoofd, maar ik twijfelde over activiteit. Ik wil weer actief worden op dit forum, maar zonder strong ties gaat me dat niet lukken. Dus ik hoop dat met een nestje 't wel gaat lukken. Daarna kwam alles rond Pippin en wist ik niet of ik nog de motivatie kon vinden om dit af te maken. Maar goed, met dat terzijde wil ik toch graag een steentje opwerpen voor dit nestje. Want de characters zijn geweldig en Shadowclan begint langzaam maar zeker mijn lievelings clan te worden, hehe.

We used to have such fun together,
and maybe you have what I need
But first I have one tiny question,
tell me: do you demons bleed?

notes // notes come here


Oh woe to thee, ye People of Order
We hope your homes continue to smolder

L O C K. C R O S S
And that you'll never rise again
And leave us be 'til Carnival's end.

Lockcross is based on Hughe Percival Lockcross © The Eldritch Author
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
alchemy [ kittensearch ] Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
205
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimezo 23 jan 2022 - 15:24

Mother Mother

It goes, all my troubles on a burning pile
All lit up and I start to smile


Name: Burningkit
Future name(s): (Burningpaw) Burningpile
Meaning: Burning refuses to solve their inner problems, they pile their emotions up, instead of seeking help they “burn” them away until they themselves catch fire.

Sex: She-cat
Gender: Agender
Sexual orientation: ?!!??!

If I catch fire then I'll change my aim
Throw my troubles at the pearly gates


Body appearance: Burningpile will grow out as a tall cat with powerful shoulders, a fierce dark face, and burning eyes. They have a face to be dominated by, or to fight: never a face to patronize or pity. All of their movements are large and perfectly balanced, like those of a wild animal, and when Burningpile is found inside Shadowclan camp, they seemed like a wild animal held in a cage too small for it. Therefore Burningpile always sleeps outside the camp when they're old enough.”

Burningpile may seem like a lot on the outside, but the red-and-black-haired cat bear, standing at six-four in their socks and wide across the chest, has something centered and comforting about them, like an old ship's mast carved from a single wood type. If you peek through her thick sheet you actually see a very tender cat. They may look like a barbarian, but that's only the appearance of the looks. They're compact, clearcut and with precise features. Behind their eyes it always looks neuter. They keep their feelings and thoughts to themselves. You can't really read them until they decide to show them. But from the inside, Burning is exactly very nice.

Coat length: Very thick, medium lenght, spiky
Coat color: Red, Black
Coat pattern: Overflowing
Eye color: Yellow or orange

If I catch fire then I'll take my turn
To burn and burn and burn


Personality check: Filenotfound. ("src/testOne.txt")

You can't decide the future.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse sit amet urna non ante sodales iaculis. Donec quis sodales odio. Pellentesque vel elementum felis. Nullam ultrices turpis dui, sed tempor tortor euismod ut. In hac habitasse platea dictumst. Ut feugiat libero non felis consequat rhoncus. Nullam vestibulum pellentesque tristique.

Fusce elementum ex id leo dapibus, ac condimentum massa ornare. Sed lobortis, ipsum sit amet tincidunt malesuada, nunc quam posuere velit, hendrerit imperdiet diam lectus at ipsum. Vestibulum iaculis vitae purus quis convallis. Sed scelerisque suscipit porttitor. Phasellus vel ex a magna ultricies volutpat. Suspendisse iaculis, purus sed eleifend euismod, arcu odio venenatis velit, ut congue massa arcu eu dolor. Fusce imperdiet lorem et risus posuere pulvinar. Curabitur faucibus felis in elit cursus eleifend. Pellentesque quis nulla eu dui pellentesque finibus. In viverra vel urna sit amet pharetra. Integer nec dui sit amet est rutrum vehicula sit amet eu justo.

Integer auctor sem a eros bibendum, ac sagittis mi pulvinar. Etiam lacinia velit vel sapien fermentum, vitae porta dui pretium. Curabitur quis blandit elit, id iaculis urna. Curabitur quis tortor et nunc sollicitudin laoreet. Mauris ultricies nulla a felis eleifend sodales. Curabitur iaculis tempor nulla, pulvinar imperdiet mi. Phasellus quis nulla et lorem hendrerit porttitor nec et nisi. Mauris in condimentum massa. Vestibulum eget pellentesque lacus. Maecenas a dui in eros congue efficitur eu a est. Proin ut libero nisi.
n/a

design sketch:


alchemy [ kittensearch ] Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
alchemy [ kittensearch ] Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
alchemy [ kittensearch ] ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: alchemy [ kittensearch ]   alchemy [ kittensearch ] Icon_minitimezo 23 jan 2022 - 21:06


alchemy [ kittensearch ] G4TDwXY
Goedenavond iedereen!


Ten eerste bedankt voor iedereen die zich aangemeld heeft, wat een leuke aanmeldingen hebben we gekregen! Er is gekozen voor twee kittens die deel uit maken van een nest van vier. Newtspark is er natuurlijk niet meer in levende lijve bij, maar Twistedheart zal zijn uiterste best doen voor ze allemaal <3

Gefeliciteerd Ema en Julia!

Jullie zusje Syenitekit hebben jullie al een soort van ontmoet en zal gespeeld worden door mij en ook dodo gaat een kitten spelen genaamd Softkit. Hoe het allemaal verder gaat met het plotje horen jullie soon <33


alchemy [ kittensearch ] Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
 
alchemy [ kittensearch ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: